Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lang tid siden...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 08:31

Justin nikkede og kom med antydningen af et smil "tak, jeg er glad for at du respektere det" sagde han stille og så lidt på ham før han lod hånden køre igennem sandet så det dannede striber i det. Han smilte lidt af hans lille tegning og holdt bare blikket der "hmm..." mumlede han bare og legede lidt med sandet. Som svar smilede han blot til ham og håbede at det ville være nok. Justin tænkte lidt over det men vendte så blikket mod ham "Andy?" spurgte han.

//krea er nede//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 08:39

Andy så ned på sin tegning og begynde at tegne græs, han så kort over på hvad han lavede. og følte at han ikke skulle havde gjort det som han gjorde, da det havde ødelagt hele stemingen. han gav et lille suk fra sig og bed sig kort i læben, han så op på hans ansigt da han hørte at han sagde hans navn "ja ?" sagde han og fik et smil frem på læben så godt han kunne, han stoppede med at tegne. og så kort ned på den for at se hvordan den så ud, og syntes at den så meget godt ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 10:03

Justin begyndte så småt at hade sig selv for den illusion han havde lavet hvilket var typisk for ham. Dumdristig. Nogle gange tænkte han ikke før han handlede, hvilket til tider kunne være yderst upraktisk, især i situiationer som denne, men nu prøvede han bare at glemme det. "Hvordan er det at være homoseksuel i forhold til hetro?" spurgte han med et lille skævt smil i mundvigen da det efter hans bedømmelser lød ret mærkeligt, men det måtte Andy jo selv tænke på. Hvis han ikke ville besvare det kunne han jo bare lade være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 10:16

Andy så på ham og gav et grin fra sig "hvem siger at jeg ikke er til begge køn ? og hvem siger at jeg overhovedet har været sammen med en pige ?" sagde han og rystede på hovedet og tænkte lidt over hvad han skulle sige uden at det lød dumt, han kørte en hånd igennem sit hår og så bare tænkende på ham "altså når jeg er sammen med piger, så ser jeg ikke nået smuk og nået som bare skal ind i sengen.. man ser dem meget mere som nogle man kan gå hen til og græde, uden at man bliver kald en bøsserøv og tøssedreng.. og var drenge kan finde på at kalde en, når man er hetro så kan man ikke rigtigt være den fyr som er følsom.. og i mit tilfælde så kan jeg godt finde på at græde over den miste lille ting, også ville det se meget mærkeligt ud hvis jeg var hetro.. og begynde at græde over at nogen bare siger hej til mig.... altså efter min mening så har jeg altid været den samme Andy, og kunne godt forstå hvis folk så mærkeligt på mig" sagde han og grinte lidt og syntes at det var meget sjovt at tænke på, selv om han slet ikke var sikker på hvordan han skulle forklare det "fyre er mere lækre og jeg kan godt lide at jeg kan blive taget at store og varme arme og bare vide at man bliver passet på" sagde han og viste godt a han var meget mærkelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 10:40

Justin trak lidt på skuldrene og smilte svagt da Andy grinte, og han lyttede nysgerrigt efter det han sagde. Selvom Justin - så vidt han vidste - ikke var andet end hetro, kunne han af en eller anden mærkelig grund godt sætte sig ind i forholdet som homoseksuel. "Jeg kan godt forestille mig hvordan det må være. Men Folk må da bare acceptere jeres seksuallitet" sagde han og smilte lidt til det, da han fandt det en smule underholdende at de nu sad og diskuterede dette emne. "Følelsen af beskyttelse og tryghed er også rar...at man ved der er nogen der passer på en" sagde han. Justin kunne somregel godt se når en fyr var lækker og noglegange forstod han også hvorfor visse piger var interesserede i den pågældende person, men han havde aldrig i sit liv haft mere end venskabelige følelser for en fyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 10:52

Andy lag sit hoved på sine knæ og lyttede på hvad han sagde, han grinte lidt af det og nikkede "men det er lidt svært at bare lade være med at tænke på, når man kan læse folks tanker og kan hørte når de tænker alt muligt om en, bare fordi man tænder på fyre og ikke på piger.. det er jo næsten det sammen, det eneste som ikke er det samme er jo at piger at bryster og fyre har nået mellem benene.. ellers er efter min mening er det næsten det samme..." sagde han og var ikke sikker på at Justin endelig forstod ham, han havde selv syntes at det var lidt ulækkert to fyre den gang han selv troet at han var hetro. han lag sine arme omkring sine ben og lukkede sine øjne kort i, da han nød tanken om nogle store mandlige arme omkring sig "ja det er skønt, og mest når man er som mig og ikke rigtigt sover.. da jeg er virkelig bange for at blive overfaldet når jeg sover, så jeg sover ikke rigtigt som mange andre.. jeg lytter altid efter når jeg sover, så jeg kan høre alt der sker omkring mig" sagde han og viste at det var virkelig mærkeligt, og derfor kunne han bedst lide at sove ved siden af en der kunne passe på ham. og ikke en han skulle passe på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 11:05

Justin blev egentlig ikke overrasket da Andy afslørede sin evne, da han jo havde vidst hvad det var, lige fra starten da de havde mødtes på stranden. "Er det ikke på et tidspunkt kommet ud i noget vold af en art?" spurte han lidt halvnysgerrigt da han ikke kunne forestille sig andet når Andy bare kom og svarede på fremmede folks tanker. Nogle personer kunne jo ikke tåle den slags. "Psyken er jo også anderledes ved piger og fyre. Det er ikke kun det fysiske" nævnte han og kunne godt forstå hvad Andy mente med at de to køn på en måde var ens, for det var de vel et eller andet sted? Justin smilte skævt ved det dæmonen sagde og lagde hurtigt to og to sammen "det er derfor du godt kan lide vampyre?" spurgte han da vampyre jo næsten opfyldte hver et krav han stillede til en kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 11:15

Andy så bare på ham og lag sine arme lidt tætter omkring sine ben og nikkede "jov.. jeg var nede og danse med min forlovede også sad der en gruppe mænd og grinte lidt af os, også hørte jeg deres tanker når vi skulle til at gå. da jeg virkelig blev ked af det og ikke kunne være der mere, de tænkte at de aldrig ville gå i seng med en dreng fordi de ikke ville havde nået op i sig.. og det blev jeg virkelig sur over, som om pigerne ikke også havde nået imod det... så kom jeg til at gå hen til dem og skælde dem ud" sagde han og viste godt at det var forkert gjort, men han kunne bare ikke lade være da det gjorde ham virkelig sur. han tog en dyb indånding for ikke at begynde at græde eller blive sur, han fik et smil frem på læben og nikkede "ja men du forstår hvad jeg mener" sagde han og viste jo også godt at det ikke var det samme, hans kinder blev røde af det han sagde og rystede på hovedet af det "det ved jeg faktisk ikke.. jeg kan godt lide vampyrer fordi de godt kan være den der bad boy, og har kold hud også kan de godt virke hårde nogle gange.. men de kan godt finde ud af at være følsomme og søde, også kan de få mig til at føle mig som bare en svag dæmon...... også er de ret gode i sengen" sagde han og hviskede det sidste, da han mest hviskede det til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 11:35

Justin lyttede med på Andys lille historie og smilte lidt ved ordet 'forlovede' da det vækkede minder, men smilet forsvandt langsomt hen af vejen og blev erstattet af et tænksomt blik "tja, måske skal du prøve at se om du kan ignorere tankerne, for der er efter min opfattelse rimlig mange som tænker sådan" sagde han og var ret sikker på det sidste han sagde. Justin så på ham fornemmede godt at han ikke havde det helt godt nu og derfor tog den dybe indånding men han kommenterede det ikke. Han nikkede blot som svar på de næste han sagde, og smilte forstående da han godt vidste hvad han mente med det, selvom han dog stadig synes at fyre og piger var anderledes på flere måder end bare det fysiske. Justin tænkte lidt over det Andy sagde om vampyrer og indså faktisk først tilsidst rigtigt at det teksisk set også indblandede ham, men han passede dog ikke så godt til de fysiske beskrivelser som dæmonen havde givet "kan du godt lide at føle dig svag?" spurgte han og lagde let hovedet på skrå. Da han hørte det sidste som Andy dog hviskede, smilte han stort og kom til at grine lidt "så siger vi det.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 11:47

Andy kunne godt se at der skete nået da han havde fortalt det der havde sket "nået galt ?" spurgte han om og viste godt at han bare skulle glemme det, men det var svært når det påvirkede en så meget. og man faktisk blev ked af det når folk tænkte sådan "det er svært.. og mest når det handler om en selv" sagde han og bed sig kort i læben, og stoppede med at smile og sukkede kort. da han virkelige hadet at havde sin evne en gang imellem "det der er irriter mig ved vampyrer det er at deres skønhed påvirker folk på den måde som den gør, og man bliver virkelig såret på en måde når man kan høre at folk tænker på ens kæreste på den måde" sagde han og tvang kort en trist smil frem på sin læbe, og ønskede nogle gange at vampyrer ikke gjorde det. da han bare havde lyst til at slå folk ned pågrund af det, han tænkte lidt over om han kunne lide at føle sig svag og træk på skulderne "altså... det ved jeg ikke rigtigt, jeg kan godt lide det at man har en der passer på sig.. og har lyst til at slå nogen ned for en, og bare vise på den måde at man bliver elsket.." sagde han og var ikke sikker på om det gav mening eller ikke, han kørte kort en hånd igennem sit hår "det er derfor jeg gerne vil røre ved dig, fordi du er kold på den særlige måde.. det er ikke som at røre ved en der har været ude i kulden" sagde han og syntes at det gav mening i sit hoved "jamen det passer" mumlede han og syntes at det var lidt pinligt at sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 12:10

Justin så lidt fraværende på ham der han spurgte om der var noget galt, og han rystede på hovedet da han ikke vidste hvad han mente "Nej" sagde han med et lille tænksomt smil, han havde da ikke set trist ud? Han lod sine fingerspidser berøre sandets overflade og køre henover kornene som hastigt flyttede sig og igen dannede små baner i strandens belægning. "Jeg forstår godt hvad du mener, men hvad skulle du ellers gøre?" spurgte han stille og kunne ikke se andre løsninger end den med at ignorere de folk der havde nederen meninger om homoseksuelle. Et smil krydsede hans kolde læber da han hørte det Andy sagde omkring vampyrer og deres skønhed, og han blev lidt stolt af at være vampyr når han snakkede om dem på den måde "som sagt, ignorer det selvom det er irreterende og åndsvagt at skulle høre på" sagde Justin i et lidt halvtrøstende tonefald, betragtede ham en smule. Han legede stadig lidt med sandet med sine fingerspidser da Andy sagde det næste "du kan godt lide mandige vampyre som kan beskytte dig, og som du kan stole 110% på, samtidig med at han viser at han elsker dig?" sagde han og hævede spørgende et øjenbryn "i sengen elsker du når det er lidenskabeligt og vildt på sammetid? Du elsker når en mand viser at han er en mand?" gættede han udfra de oplysninger han havde fået omkring Andy og hans krav. Justin smilte dog lidt ved det han sagde og overvejede lidt at lade ham røre sig igen så han kunne føle kulden men vidste ikke helt "nå...undskyld jeg misforstod det så" sagde han og smilte svagt til ham da han jo havde opfattet det på en anden måde. Justin hørte hvad han sagde og så lidt på ham "bare fordi man er vampyr er det ikke ens betydende med at man er god i sengen" nu hentydede han nu mest til hamselv da han ikke anede hvordan han mon ville være, da han jo var jomfru..stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 12:35

Andy så ned på hans hånd da han rørte ved sandet, han sad selv helt stille og bevægede kun sit hoved "nogle gange ville jeg ønske at jeg bare kunne lukke af for at høre hvad folk tænkte, men det kan jeg desværre ikke selv om jeg gerne ville" sagde han og syntes at det var virkelig irriterende at høre folks tanker, og blev mest sur når folk blev sur på ham når han ikke kunne gøre for det. det var ikke ligefrem fordi han gjorde det med vilje i at høre andres tanker, udover når han gjorde det for at drille folk eller bare ville vide hvad folk tænkte. da det kunne være meget underholdene nogle gange, når folk siger nået og tænker nået andet. han så stille op på hans ansigt igen og lyttede bare på hvad han sagde, han åbnede sine øjne stort og syntes at det var utroligt at han havde lyttet efter. da han ikke syntes at der var særlig mange folk der endelig gad lytte på ham, ligemeget hvor meget han selv lyttede på hvad de sagde "du er virkelig god.. som om du bare kan se min drømmefyr.." sagde han og rødmede lidt af det, da han var glad for at han lyttede og samtidigt kunne sige hvordan Andy's drømmefyr var "jeg kan så også godt lide når det er stille og roligt.. mere romantisk i det, og bare havde det hyggeligt.. jeg er lidt mærkelig, og kan godt lide fyre der er en blanding af bad boy og en der gerne vil havde hus og børn" sagde han og håbede at han ville forstå det sidste, som en sød og kærlig fyr. han hørte en hånd langsomt igennem sit hår "rigtigt.. jeg kan bedste lide fyre der kan vise at de er mænd.. så jeg kan være den jeg er, og ikke behøver at være den som beskytter.." sagde han og kunne ikke lade være med at smile og gav et lille grin fra sig, og det var han sikker på at det var en af grundene til at han ikke var sammen med Eolith. han så stille ned på hans hænder da han hørte hvad han sagde og nikkede "hvad troet du da ?" spurgte han om da han gerne ville vide det, da han var nysgerrig over hvad Justin troet. han træk lidt på skulderne og viste det jo godt, han tænkte lidt over det og syntes det var lidt pinligt og snakke om hvorfor han syntes at vampyrer var bedre i sengen "efter min mening så gør det.. den kolde hud mod sin krop, den hårde hud.. og.... at i kan bevæge jer så hurtigt,, det tænder mig ret meget" sagde han og gemte kort sit ansigt mod sine knæ, inden han så op på hans ansigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 03:06

Justin troede ellers at hvis man kunne tankelæse, så kunne man også styre det - self ikke i starten - men det var åbenbart lidt svært alligevel "du kan jo øve dig? jeg vil gerne hjælpe dig hvis det er" forslog han og ville gerne hjælpe Andy med at lære at styre sin evne. Han var jo nærmest sat på jorden for at hjælpe. Det var der ihvertfald mange der mente, da Justin altid var der for en hvis man var i problemer ect. Med hensyn til Andys drømmefyr, havde Justin bare gættet sig frem til det...Det var han som regel okay til "det er ellers meget nemt at gætte...synes jeg" sagde han i et forsøg på at virke beskeden. Han smilte og var glad for at han endelig havde gjort noget godt "jeg synes ikke du er mærkelig, for er du klar over hvor mange der faktisk vil have det som du lige har sagt? den der beskyttende type som samtidig er lidt vild" sagde han og lændte hovede lidt tilbage så han kunne se stjernehimlen mens han støttede på sandet bag sig med hænderne. Justin så dog på ham igen og smilte skævt ved situationen "ja...det er rart bare at kunne slappe af og samtidig vide at personen passer på en" han satte sig i skrædderstilling og hørte en svag fugleskratten indefra skovene men tog sig ikke af det, for natten kom jo tit med den slags lyde. Andys spørgsmål satte Justin på prøve og han vidste ikke hvad han kunne tillade sig at sige "ehm...jeg troede at du mente noget med det...sådan rigtigt" prøvede han og så lidt tøvende på ham med et overvejende blik. Et smil som lignede noget i retningen af et frækt krydsede hans læber men det var jo mest for at drille Andy "så går jeg ud fra at du kan lide hård sex?" han hævede et øjenbryn og holdt et grin tilbage da han lige ville se hvordan den anden reagerede på det. Også at det ikke lignede Justin at sige sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 03:16

Andy nød bare og sidde og snakke, nogle gange havde man bare brug for at slappe af og ikke være oppe og køre hele tiden. det var dog en af de grunde til at han ikke gad bo et sted hvor han var kendt, han tog en dyb indånding og lag sig stille ned i sandet og lyttede på Justin's stemme. han syntes at den virkede meget afslappet i det, og det fik ham bare til at slappe mere af og lukkede langsomt sine øjne i "ved ikke hvordan jeg skal øve mig ? hvis du finder på nogle idéer så sige til" sagde han og var ikke klar over hvordan han skulle holde alle tanke ude af hans hoved, det var heller ikke ligefrem det han tænke mest over. han tænkte mest over det når han svarede på folks tanker, og det var ikke det bedste når man boet i en verden hvor menneskerne boet "syntes jeg så ikke, fatter ikke min egen type nogle gange" sagde han og sukkede stille og viste ikke hvorfor han skulle falde hvor bad boy's ? men han kunne ikke lave om på det og havde heller ikke den store lyst, han kunne jo godt lide det ? "ja det elsker jeg bare" hviskede han og var ikke sikker på om det lød dumt, men det var sådan han havde det og han havde det jo med at sige hvad han mente og gjorde det altid. han åbnede langsomt sine øjne og så over på ham "troet du at jeg ville ned i bukserne på dig ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og kunne ikke lade være med at smile af det, da det jo slet ikke var det han ville og syntes bare det var sødt hvis han troet det. han tænkte lidt over hans spørgsmål og rødmede lidt af det "både og" svarede han bare og lukkede sine øjne og vende sit ansigt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 03:50

justin betragtede Andy med et tænkene blik da han lagde sig ned, og der formede sig en idé i hans hoved "hvis jeg tænker noget bestemt...kan du så godt undlade at høre det?" spurgte han, da han lige ville vide hvor mget Andy kunne i forvejen. Han så stille på ham og lod sit blik glide over stranden for at se om der var andre, men hvis der endelig var det, havde han nok allerede fornemmet eller duftet dem. Han så dog på Andy da han sagde noget "det er vel dit eget valg hvilken type du kan lide? det skal andres meninger ikke ændre på" sagde han og lagde hovedet på skrå. Han synes på ingen måder det var mærkeligt, for det varrierede jo meget fra person til person hvilke typer man faldt for "forstår jeg godt" sagde han stille og kunne godt selv lide følelsen af tryghed og at der var en som passede på en selvom det oftest var ham som måtte spille den rolle. Justin havde det som om han rødmede selvom han ikke kunne, og han nikkede lidt tøvende "noget i den stil" sagde han en smule flovt og håbede ikke det lød for dumt. Justin betragtede Andy lidt og tænkte over om det mon var det rigtige at snakke om "forkert samtale emne?" spurgte han og så spørgene på den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 03:57

Andy langsomt sit blik mod ham og rystede på hovedet "nej det er det ikke" hviskede han og syntes ikke det var nået galt i deres emne, han havde bare aldrig prøvet før at nogen ville lytte på hvad han godt kunne lide i sengen. men han havde bestemt slet ikke nået imod det, han tænkte lidt over det han sagde og rystede på hovedet "altså når jeg går på gaden sammen med nogen, så kan jeg godt undlade at høre alle andres tanker.. men jeg høre det som om de står meget langt væk fra mig, så kan stadig høre dem" sagde han ærligt og var sikker på at han aldrig havde hørt før at nogen ville hjælpe ham, men han huskede dog hvordan det var at være nybegynder også havde den evne. det var ikke det sjoveste og var endelig meget uhyggeligt, han smilte stort og nikkede "ja det har du ret i, selv om det ikke altid er sjovt at falde for den type" sagde han og lukkede langsomt sine øjne i og nød bare at ligge og lytte på hans stemme, han lag sine hænder på sin mave og træk vejret stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 05:22

Justin nikkede og havde jo regnet med at Andy synes det var forkert at snakke om, men nu indså han at når Andy ikke synes det var forkert at kysse en næsten fremmed person, så synes han vel heller ikke at det var forkert at snakke om hvad han fandt lækkert ved sex. Justin tænkte over det og bestemte sig for at prøve noget..bare for at se om Andy havde en chance for at lukke helt af for tankerne. "Skal vi sige at jeg tænker noget lige omlidt, også ser vi om du kan høre det?" spurgte han stille. Han lyttede til det Andy sagde, og smilte lidt af det "kan jeg godt se...men har du før været sammen med den type?" han mente om Andy havde haft sådan en kæreste, og han spurgte egentlig mest bare for at have noget at snakke om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 05:36

Andy åbnede langsomt sine øjne og vende sit blik mod ham, og tænkte lidt over det han sagde og nikkede. han var sikker på at han ikke ville kunne holde det ude når det kun var dem, og derfor havde han ikke en anden at snakke med og derfor havde en stor chance for at ikke lytte på hans tanke "vi kan godt prøve, men er sikker på at jeg vil kunne høre den" sagde han og syntes bare at det var opgivende at få ham til at lukke tankene ude at sit hoved, han syntes bare det var svært at prøve at holde dem ude og ikke svare på dem. så han var ikke sikker på at han ville klare det, og han var også sikker på at han aldrig ville kunne lære det. men han ville dog gerne prøve det så længe det ikke gav bagslag og gjorde så han slet ikke kunne styre sig, han nikkede langsom til det han sagde "Dean har været sådan en.. eller han har været slemmer... også har jeg da også gået i seng med nogle" hviskede han og gav et grin fra sig da han slet ikke havde nået imod at snakke om sådan nået, han syntes endelig det var sjovt at snakke om og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:51

Justin tænkte jo bare på at deres lille eksperiment var forsøget værd, for det kunne jo være at de var heldige. "Vi prøver alligevel" sagde han i en lidt opmuntrende tone og smilte skævt til ham med et lille glimt af håb i øjet. Han bestemte sig for at svare med tankerne på de næste spørgsmål da det virkede som det mest logiske *fedt...hvordan er det at have en kæreste?* spurgte han en smule nysgerrigt i tankerne og synes det var underholdende at snakke om, og desuden var det sjældent han snakkede om kærlighed med andre. Det var som regel kun piger han gjorde det med da de generelt var bedst at snakke med følelser om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 09:56

Andy så på ham og nikkede og tog en dyb indånding for at være klar til det, han lukkede sine øjne i og prøvede for alt i verden at holde hans tanke ude at sit hoved. han pustede luften ud og åbnede sine øjne "det er skønt og besværligt" sagde han og sukkede og var sikker på at hvis han ikke allerede lå ned så havde han lagt sig ned, han lag sine hænder foran sit ansigt og sukkede "undskyld" hviskede han bed sig i læben, og ville virkelig gerne lære at holde folks tanker ude at sit hoved. han kunne huske når han var nybegynder når følte han at han var sindesyg, at tankene bare blev ved med at komme ind i hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:09

Justin så lidt på Andy og kunne godt se koncentrationen samle sig i hans ansigt, men da han svarede på tanken faldt det lidt til jorden. Justin havde skam heller ikke regnet med at det ville lykkedes de første par gange men hvis de gjorde det i lang nok tid kunne det jo være "lad være med at undskylde, det var jo bare første gang" sagde han og smilte svagt da han synes det var en lidt sjov situation *hvorfor er det besværligt?* spurgte han selvom han allerede kendte svaret, men nu var det jo mere for at praktisere lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:18

Andy satte sig op og fjernede sine hænder og så på ham "okay så tager jeg den tilbage.. det ved jeg godt" sagde han stille og træk sine ben hen til sig og lag sine arme om dem, han blik blev bare trist i det og han lukkede sine øjne i. han kunne ikke lade være med at lytte på den tanke og sukkede "fordi man skændes. og såre hinanden.. også dør den man elsker.. også sidder man her helt alene og er helt tom inde i og bare venter på at nogen også vil slå en ihjel.. da man ikke må opsøge en dusørjæger for sine venner" sagde han og havde det meget svært med at snakke om det, og bed sig i læben og gemte sit ansigt ned mod sine knæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:26

Justin betragtede sin ven en smule og nikkede svagt selvom han godt vidste at Andy ikke ville kunne se det "godt godt" sagde han og hørte på hvad han ellers havde at sige, hvilket fik ham til at forblive stille. Han bed sig svagt i læben da han hørte det med døden, og den næste tanke tænkte han ikke da han ikke ville piske en dårlig stemning op ved at fortsætte det lille eksperiment. "Andy...Hvad er der sket?" spurgte han blidt og meget forsigtigt da han ikke ville såre den anden ved at spørge om noget forkert og dermed belaste ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:37

Andy lod sit ansigt forblive ned mod sine knæ og træk lidt på skulderne, da han ikke ville svare på det første. eller viste ikke hvad han skulle svare til det, han lag sine arme tætter omkring sine ben og tog en dyb indånding for at ikke græde "intet" hviskede han da han ikke havde den store lyst til at snakke om det, da han ikke ville græde igen og derfor føle sig svag. selv om smerten inde i ham aldrig ville gå væk, så havde han fået det lidt bedre og kunne gå ud uden at falde om. han vippede lidt med sine tæer og træk vejret stille og roligt, han løftede stille sit hoved op og så hen på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:44

Justin havde ikke forventet et svar på det første og undrede sig derfor heller ikke over hvorfor Andy forholdt sig tavs. Han hørte den dybe indånding og blev lidt overrasket over at den anden var tæt på at græde da han virkelig ikke havde forventet det, og han kunne mærke et stik af dårlig samvittighed i brystet over at han havde spurgt om det. "Okay...men du siger hvis du vil snakke om det ikke?" spurgte han lidt forsigtigt og tøvende og mødte hans blik med sit.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lang tid siden... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lang tid siden...
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: