Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lang tid siden...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 07:53

Justin lyttede opmærksomt og betragtede stjernerne på den sorte nattehimmel over dem "lyder som om han betyder meget for dig" sagde han stille og lukkede øjnene med et lille smil på læberne. Efter den måde Andy beskrev Dean på, lød det som om de var kærester men Justin havde ikke noget imod det, trods hanselv var hetro. Det var vel ligemeget hvilket køn man var, og hvad man var for hinanden - så længe man elskede hinanden, var det vel det eneste der betød noget. Justin nød at Andy legede med hans hår og han begyndte forsigtigt og blidt at nusse ham på maven men dog synes han det var underligt at være så tæt på en anden person. Han var jo ikke vant til det. Han så på himlen med et tænksomt blik og spekulerede lidt på det han lige havde fået at vide "det med at dine venner bliver forelsket i dig...det er jo ikke dit problem, men ja det kan self være irreterende...du må vel bare sige til dem hvis du ikke kan lide dem på den måde?" sagde han og så på ham "hvor ville du så rejse hen?" spurgte Justin og fulgte Andys blik op til himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 08:13

Andy lå bare helt stille og nussede ham videre i håret, han tænkte lidt over hvad han skulle svare mens han blik forblev op mod himlen "det gør han også.. han betyder mere for mig end jeg selv gør" hviskede han og havde ikke nået imod at fortælle at han var til drenge, han var stort set stolt af at vide hvem han var. selv om det kunne såre ham når folk kalde ham alt muligt, bare fordi han ikke var til det andet køn. og det var svært at lade være med at lytte når man også kunne høre deres tanker, det gav ham virkelig problemer nogle gange og havde svært med at styre sin vrede. han lyttede stille med på hvad han sagde og viste ikke helt hvad han skulle svare til det, han fik dog sidst fundet ud af hvad han skulle svare "det er jo mit problem når det går udover mig.. når mine venner er underlige og kede af det. jeg har det meget svært med at sige nej til folk og mest når det kan gøre dem kede af det.. det er jeg ikke helt sikker på, når jeg rejser så rejser jeg bare og ser hvor mine fødder tager mig hen" sagde han og kunne bedst lide den måde, det fik ham til at flytte til dette område og det var han virkelig glad for. da han jo havde sine venner der og kunne ikke ønske sig mere, et sted hvor folk ikke kende ham. hvor han kunne gå på gaderne uden at blive kendt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 09:58

Justin nikkede svagt og var egentlig bare glad på Andys vejne. Han vidste ikke hvordan han skulle reagere på det eller hvis han overhovedet skulle sige noget til det, da han jo aldrig havde haft en kæreste eller noget lignende, men han kunne da forestille sig hvordan det var at have en fast person man skulle holde sig til og passe på og elske. Store krav. Justin tænkte lidt over det Andy havde svaret "det kan jeg godt se...det er jo bare godt at du bekymre dig så meget om dem men de kan jo ikke have dig allesammen vel?" sagde han og så på ham ud af øjenkrogen. Det var egentlig ret hyggeligt bare at ligge og snakke under stjernehimlen uden at skulle have paraderne oppe hele tiden. "Spontant...hvor bor du forresten?" spurgte han og vidste ikke om det ville være for påtrængende men han spurgte alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:26

Andy lå bare helt stille og nussede ham blidt i håret, han syntes at det var vildt hyggeligt at være sammen med ham. han var glad for at han havde blevet mere tryg sammen med ham, og ikke havde brug for at være bange for at blive bidt. han kunne slappe helt af og tog det stille og roligt sammen med ham, han kunne mærke at han stolede på Justin og ville blive meget overrasket hvis han blev bidt af ham "nogle gange ville jeg ønske at jeg var den kolde røv som jeg var engang, alt ville være meget letter" sagde han og sukkede og rystede kort på hovedet, han så stille ned på ham og smilte svagt "nej det kan de ikke, jeg er heller ikke til piger så det ville være svært at skulle være sammen med dem alle" sagde han og kunne ikke tænke sig at være sammen med en pige igen, da han syntes at det bare var mærkeligt og forkert at kysse med en pige. han vende stille sit blik mod himlen og man kunne næsten se stjernerne i hans øjne, da de skinnede ned i hans øjne "jeg bor i Deepshell nogle få gader fra benjamin centeret" sagde han og smilte da han var virkelig glad for at bo der, da der ikke var så langt fra det hele "hvad med dig ?" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:06

Justin mærkede godt at Andy begyndte at slappe mere af i hans nærvær hvilket han jo bare var glad for, da han allerede så dæmonen som en ven, men nu vidste han jo ikke helt med ham. Han tænkte lidt over det og bed sig lidt i læben "det er ikke sikkert...sådan nogle mennesker lever tit i ensomhed...hvordan ville du have det med at være helt alene?" spurgte han stille og så op på de lysende stjerner. Et lille smil krydsede Justins læber og han nussede ham blidt videre på maven "fair nok, de må vel bare accepterer det" sagde han og følte ikke selv at det var forkert at være sammen med en pige, da han i modsætning til Andy var hetro. Justin betragtede ham roligt med blikket og bemærkede især hans øjne, hvis himlen spejlede sig i. Han nikkede lidt til det han sagde og så på over dem igen "også i Deepshell, ikke så langt fra Reggie" forklarede han stille og lukkede afslappet øjnene og nød den blide nussen i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:23

Andy lå bare helt stille og så op på himlen som han bare ikke kunne få øjnene væk fra "jeg har prøvet at være sådan en dæmon.. jeg havde det på en måde godt med det... men jeg kan ikke være sådan en når jeg ikke drikker" sagde han og havde det svært med at snakke om at han havde haft et drikke problem, da han syntes at det var meget pinligt. han nussede ham videre i håret og lod en tot af hans hår sno sig rundt om sit ene finger, han nikkede langsomt og viste at de allerede gjorde det. men at de stadig nogle gange var kede af det når de var sammen med ham "det har du nok ret i, men sådan er det jo bare" hviskede han og ville ønske at han bare kunne tænke på sig selv nogle gange, han træk sin ene fod op til sin røv. han kunne godt mærke Justin's blik med rørte ikke på sig, da han ikke havde lyst til at fjerne sit blik fra himlen "jamen så bor vi jo i samme by uden at havde set hinanden" sagde han og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:42

Justin tænkte over det han sagde og vidste ikke helt om Andy gad at snakke om det med at drikke "hmm...men det er da godt at du ikke er den du var engang...drikker du tit?" spurgte han stille og skiftede emnet overpå noget andet end hans fortid som tilsynladende ikke var rar at snakke om. Han nød den blide nussen i håret og følte sig tryg hos dæmonen "det er det vel..." svarede han og lod blikket undersøge himlen lidt mens han lyttede til en mild aftenbrise der florerede i luften "ja det er egentlig ret underligt at vi ikke har mødtes før nu..." han var lidt tænksom omkring det og mindedes ikke at han nogensinde havde set Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:48

Andy fik taget sig sammen og vende sit blik mod ham og gav et suk fra sig "jeg havde.. jeg prøvede at glemme at jeg skulle leve for evigt, jeg kan ikke huske et eneste øjeblik hvor jeg ikke var påvirket af nået spurt" sagde han og syntes at det var vildt pinligt at snakke om, han nussede ham videre i håret og prøvede at få sit finger ud af hans hår. han gav et lille grin fra sig og var glad for at han havde nået ned på stranden og mødt Justin "ja meget.. ellers har vi bare ikke langt mærke til hinanden" sagde han og prøvede at se tilbage på den tid han havde været nede på gaderne i byen, og kunne ikke huske en eneste gang hvor han havde set Justin "men nu ved jeg hvor du bor så skal jeg jo bare holde mere øje på gaderne" sagde han og gav et lille grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:58

Justin mærkede hans blik på sig og mødte det med et blidt og et af slagsen "ubehageligt...hvorfor prøvede du at glemme det?" spurgte han stille og så lidt ned mod sandet og lod en hånd køre igennem det, og tog lidt af det op i hånden. Han smilte fjollet da han mærkede at Andy prøvede at få sin finger ud af hans hår, og spredte sine fingre en smule så sandet roligt begyndte at løbe igennem og tilbage hvor det kom fra. "Det tror jeg ikke...du er ret nem at lægge mærke til" sagde han med et lille smil og så på ham "tag det som et kompliment" tilføjede han så Andy ikke skulle misforstå det. "Uuuuuh du ved hvor jeg bor" Justin grinte svagt "nu bliver jeg bange" sagde han og fakede et skræmt udtryk med slap det bare igen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 23:13

Andy viste ikke helt hvordan han skulle forklare det og var ikke sikker på om han ville kunne forstå det "altså.. det er lidt svært at forklare, men når jeg fandt ud af at jeg skulle leve evigt.. så blev jeg nød til at drikke for at glemme det, da mine venner døde og det gjorde jeg ikke.. jeg var nød til at droppe.." sagde han og bed sig i læben og havde ikke lyst til at fortælle at han havde haft et band, som han var nød til at droppe ud af fordi han ikke blev ældre. han nussede ham videre i håret og fulgte hans hånd med sit blik, han kunne godt lide at ligge og snakke med Justin på stranden. han syntes at det var ret hyggeligt også selv om han var en vampyr, så stolede han rimligt meget på ham nu. han fik røde kinder af det han sagde og tog det også som nået godt "tak.. det er jeg glad for at du syntes" sagde han og vende sit blik væk fra ham da han ikke var så meget for at rødme, selv om han godt kunne lide den lyserøde farve på andre's kinder så kunne han ikke lide den på sig selv "jepp.. du skal også være bange jeg kommer hjem til dig i nat.. eller ? en anden dag" sagde han da han lige skulle tænke det igennem da han jo lå på stranden med ham, så det ville være spild at tid at tage hjem til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:06

Justin nikkede forstående da han sagtens kunne identificere sig med det. For hans eget vedkommende havde han kun været vampyr i et år, og havde derfor ikke de problemer man ofte fik med at folk begyndte at kunne se at man ikke ændrede sig udseendesmæssigt, og han glædede sig ikke ligefrem til det tidspunkt hvor han også skulle tænke på alt muligt med at holde det skjult for venner og familie. Justin lagde mærke til at Andy stoppede sætningen før den var fuldendt, men ville ikke spørge ind til det, for hvis Andy gerne ville snakke om det havde han vel sagt det "når ens venner dør omkring en mens man selv lever videre...jeg kan forestille mig det" sagde han men var dog stadig nysgerrig på hvad det var Andy ville have sagt hvis han ikke havde afbrudt sigselv. Justin nød den blide nussen i håret, og smilte for sig selv op til stjernerne og betragtede dem på den sorte baggrund "så lidt" han så lidt på ham og lod smilet blive en anelse bredere ved synet af hans rødmen, men som sagt, så det bare kært ud. Han prikkede blidt til Andys mave ved det han sagde og grinte lidt af tanken om det "nu tør jeg aldrig sove alene mere" sagde han og så ned på sandet som han stadig legede lidt med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:14

Andy kunne ikke lide tanken om at skulle miste Mike, som betød virkelig meget for ham. men han havde ikke lyst til at se ham blive forvandlet, selv om han ikke var sikker på at han ville høre efter på ham. han nussede ham videre i håret og kunne godt lide at nusse ham i håret "ja det er ikke sjovt at se på" hviskede han og bed sine tænder kort sammen og kunne huske alle de venner han havde mistet, han havde også mistet sin elskede selv om han aldrig havdet troet at det ville gå. han lå bare helt stille og bed sig i læben og tænkte lidt over hvad han skulle gøre og sige "nej det skal du heller ikke.. jeg kommer når du mindst venter det" sagde han og gav et grin fra sig for at få humøret op igen, hans kinder blev ved med at være røde i det og syntes at det var rimlig pinligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:22

Justin hørte hvad han sagde og nikkede svagt til det "død er aldrig sjovt" svarede han hvilket nok var ret ironisk for en vampyr, især en ny en af slagsen som normalt ikke kunne styre sin tørst når den først var der. Et lille smil spillede på Justins læber da han hørte Andys grin som automatisk fik ham i bedre humør "hmm...hvad har du så tænkt dig at gøre?" spurgte han med et skævt smil og så på ham og hans evige rødmen "Andy?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:25

Andy træk lidt på skulderne "nej det er rigtigt nok" sagde han og viste endelig ikke om det passede, da når det virkelige onde mennesker så fortjente de jo det på en måde. han fugtede sine læber og nussede ham bare videre i håret uden at tænke over det "det ved jeg ikke helt endnu" sagde han og gav et lille til grin fra sig, da han ikke viste hvad han ville gøre med ham. det følte ret mærkeligt at tage hjem til ham og ikke vide hvad han skulle gøre "ja ?" sagde han og så bare hen på ham og rødmede stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:33

Justin nussede ham blidt videre på maven med et lille smil på læben "men..nogle fortjener det" sagde han og smilede stadig selvom han ikke vidste hvorfor. Han havde fået et andet forhold til død og andre 'onde' ting efter han var blevet vampyr, og han kunne ikke lide at forvandlingen også havde ændret på hans holdninger, sind og tankegang. Han grinte lavmælt da Andy ikke vidste det "find ud af det før du kommer hjem til mig" sagde han og sedte ham et lille, forsigtigt smil, mens han tænkte. "Hvorfor rødmer du så meget?" spurgte Justin nysgerrigt og så på ham med et uskyldigt blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 06:04

Andy træk vejret stille og roligt og nød det meget, og så bare hen på ham og smilte "ja nemlig.. og andre fortjener at blive nusset i håret" sagde han og gav et lille uskyldigt grin fra sig, og havde sådan en stor lyst til at drille ham men gjorde alt for at holde det tilbage. han rykkede sit hoved lidt tætter på hans og smilte "jeg kunne spise dig" sagde han og rakte kort tunge og gav et grin fra sig, selv om han prøvede at holde tilbage da det fik hans mave til at bevæge sig. han så på ham og begynde bare at rødme mere af det han sagde "det ved jeg da ikke.. ikke ligefrem fordi jeg tænker over det" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:19

Justin smilte glad af det Andy sagde og grinte lidt, men oprigtigt, af det "mmh hvorfor fortjener jeg det?" spurgte han med et skævt smil, lukkede øjnene og nød at være sammen med Andy på denne måde. Han fik dog et lille chok da han åbnede øjnene og fandt dæmonens ansigt ikke så langt fra sit, men bagefter grinte han bare "jeg tror det bliver omvendt" sagde han og overvejede lidt at blotte sine tænder for ham for at give igen, men huskede så det Andy havde sagt, med at han ikke måtte drille ham med dem. Justin lagde hovedet helt tilbage og så på dæmonen "er der noget du synes er pinligt eller hvad?" spurgte han drillende og så på ham med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:36

Andy så på ham og smilte og tænkte på hvad han skulle sige for at drille ham "fordi du er en sød lille misse kat" sagde han og grinte lidt af det og fjernede sin hånd fra hans mave og prikkede ham på næsen, han nussede ham bare videre i håret og rakte tunge af ham. han hævede sit ene øjebryn og så ham ind i øjnene, han tænkte lidt på hvad han skulle sige og gav et lille grin fra sig. han rykkede sit hoved helt ned til hans øre og så sig kort omkring "hvis du skal spise mig så skaæ du første knalde mig" hviskede han i en drillende tone og rykkede sit hoved væk igen og grinte lidt af det, da han godt kunne lide at drille folk med sådan nået. han vende sit blik op mod himlen og tænkte lidt over det "det ved jeg faktisk ikke.. jeg rødmer bare når jeg gør det" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 07:59

Justin kom til at grine og rystede på hovedet "jeg er ikke en sød lille missekat...langtfra" sagde han og hentød til at vampyre ikke ligefrem var de rareste væsner på denne jord. Han smilte blot og så på Andys finger da han prikkede ham på næsen og bed hurtigt ud efter den, og havde den nu mellem tænderne. Han smilte stort og kunne dufte blodet der flød i Andys åre, men tørsten var ikke stor. Justin slap ham efter nogle sekunder og slikkede sig om munden da dæmonen kom ned til ham og grinte af det han sagde "det lyder utrolig fristende, men beklageligvis er jeg hetro" sagde han i en ironisk tone, og smilte af det. "Perverse dyr" grinte han, rystede på hovedet af det og så på ham. Justin lyttede og betragtede hans rødmen "ja det siger jo sig selv" han lod igen sit hoved hvile på Andys brystkasse og smilte lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 08:12

Andy mærkede at hans hjerte hoppede afsted da han mærkede Justin's tænder mod sit finger, han var virkelig bange for at han skulle bide ham. han åndede lettet op da han slap den "jov du er en sød lille misse kat" sagde han da han havde fået det bedre igen, han så lidt tænkene på ham og smilte stort og gav et grin fra sig "jeg har selv været hetro og jeg har kendt fyre der troet de var hetro" sagde han og kunne ikke lade være med at smile af det, han nød virkelig meget at drille ham på den måde. selv om det nok ikke gik på samme måde "ja måske.. men jeg ved at du gerne vil havde min krop" sagde han og prøvede at holde et grin tilbage, selv om det var meget svært for ham. han nussede ham videre i håret og kunne godt lide at drille ham "jepp.. du kan prøve at få mig til at rødme lidt mere" sagde han og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 02:37

Justin så overvejende på ham men smilte så og sukkede svagt "hvis du synes.." sagde han og kunne ikke lade være med at smile af sit nye 'kælenavn'. Han så op på ham og nussede ham fortsat blidt på maven og nød bare at slappe af "hvad hvis jeg ikke er en af de fyre?" spurgte han og hævede et øjenbryn mens han tænkte over det. Han mente da selv at han var hetro og kunne ikke rigtig forestille sig at være sammen med en anden fyr, og tilmed have sex med personen..."mmh perverse dyr" sagde han igen og overvejede at spille lidt med på 'jeg vil have din krop' joken, men lod være, da det ville overtræde en grænse for ham. Justin grinte af det han sagde og smilte chamerende til ham men mente ikke noget med det - det var jo bare at give igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 02:46

Andy så bare på ham og smilte stort, han nussede ham videre i håret og tænkte på hvad han skulle drille ham med "skal jeg købe dig nået kattemad og en garnnøgle ?" spurgte han om og gav et lille grin fra sig, han fugtede kort sine læber og smilte stort "det ved man aldrig før du har fået det bevist" sagde han og prikkede ham på næsen, og rykkede sit hoved hen til hans og pustede ham drillende på læberne. han træk sit hoved væk igen og grinte drillende, han hævede det ene øjebryn og kunne ikke lade være med at holde med ham "det er jeg måske, men du kan lide det" sagde han og så ned på sin mave på hans hånd "se selv ?" sagde han bare for at drille ham, selv om han ikke havde lyst til at han skulle fjerne hånden. han vende sit blik mod ham og så hans charmerende smil og rødmede lidt mere af det, han viste ikke helt hvad han skulle gøre og lå bare helt stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:44

Justin smilte igen og nikkede med et lille opgivende grin "det gør du bare" sagde han og kunne faktisk godt lide hans drillerier, da de løsnede stemnigen op, og forhindrede dette i at blive en alvorlig samtale, hvilket Justin virkelig ikke var i humør til nu. Han himlede med øjnene og smilte bare til ham "aha? hvis du er så sikker på at jeg er homo, så bevis det for mig" sagde han og hævede øjenbrynet i en udfordrende mine, og smilte bare da Andy prikkede ham på næsen. Det gav et lille sæt i ham da dæmonen pustede ham på læberne og et øjeblik troede han at han ville kysse ham, men han blev lidt lettet da Andy igen trak sig væk fra ham, da han for det første ikke ville kysse med en ven, og for det andet ikke var homoseksuel. "Jeg kan ikke gøre for at jeg kan lide nærkontakt?" sagde han i en uskyldig tone og så bebrejdende på ham men flyttede ikke sin hånd, men blev bare ved med blidt at nusse ham. Andy havde jo også sin hånd på Justins mave, så han kunne ikke se problemet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 04:55

Andy smilte stort og gav et lille grin fra sig "okay.. men desværre er butikkerne lukkede, men køber det når de åbner igen" sagde han og kunne godt lide at kalde ham for sin kat, han rystede på hovedet og smilte stort til ham "det tror jeg ikke lige går, og hvis du kan lide det så er det et dårligt sted" sagde han og så sig omkring og syntes ikke lige stranden var det bedste sted, han nussede ham bare blidt videre i håret og så ham ind i øjnene. han smilte bare videre og lignede en statue der ikke kunne bevæge sig, da der kun var hans hånd der bevægede sig i hans hår. han havde slet ikke nået imod at blive nusset på mave, og kunne faktisk godt lide det. han træk vejret stille og roligt "nej det siger jeg heller ikke, men det er nærkontakt med en fyr" sagde han og syntes bare det var sjovt at snakke om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 Apr 2010, 05:19

Justin smilte blot og lukkede øjnene mens han bare tænkte på det, og han spandt igen som en kat ville have gjort. Han så på Andy med store øjne og smilte skævt "hvad havde du da tænkt dig at gøre?" spurgte han undrende og bed sig diskret i læben, mens han i hovedet gennemgik det som Andy muligvis havde i tankerne af idéer...vumle idéer. Justin lukkede igen øjnene og lagde sig på siden så han kunne se sin ven i øjnene "Andy, det er nærkontakt med en ven, og hvor meget du så end håber på det, så mener jeg det ikke på den måde" sagde han indtrængende og kunne ikke lade være med at smile af det. Han var stadig fuldt ud overbevist om at han var hetro og ikke homoseksuel, selvom Andy prøvede at omvende ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lang tid siden... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lang tid siden...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Lang tid siden jeg har været på øen.
» Så lang tid siden! Åbent....
» Lang tid siden sidst hva? :: Theo
» Aktivitet på siden?
» længe siden (nitaki)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: