Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lang tid siden...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 10:53

Andy lag sin kind mod sine knæ og sukkede "prøv at sæt Dean og mig ind i det jeg fortalte dig så vil du forstå" hviskede han og kæmpede for at ikke græde, han tørrede dog hurtigt en tåre væk fra sin kind og tvang et smil frem på sin læbe. han havde det virkelig meget at sige på det uden at få det dårligt, han lukkede stile sine øjne i og begynde at nynne i sit egen hoved "der er intet at snakke om, da det ikke hjælper at snakke" hviskede han og mente det da, da han havde prøvet at snakke om det flere gange og fik det bare dårligere af det. han bed sig hårdt i læben og åbnede sine øjne igen og så på ham, han slap sin læbe igen og så stille hen mod Justin's hånd "jeg savner kulden og jeg savner hans stemme" hviskede han stille og havde det svært med at sige et eneste ord om ham "det er som om når jeg røre en vampyr og mærker kulden så er jeg tæt på ham igen" sagde han og lod sit falske smil forblive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:02

Justin nikkede svagt og så på ham med et tænksomt blik som også var lidt sørgmodigt, han vidste ikke hvad han skulle svare på det. Tåren gjorde sig synlig for ham og ligemeget hvor ihærdigt Andy forsøgte at skjule den eller stryge den bort ville den være synlig, og til det Andy sagde svarede Justin heller ikke da han ikke ville risikere at sige noget åndsvagt igen som kunne bringe den sorgfyldte stemning frem. Justin forstod nu endnu mere hvorfor Andy havde kysset ham og rørt ved ham. Det var åbenbart for at føle Deans tilstedeværelse igen. Han så godt hvad der lå gemt bag facaden på det falske smil, og stille rykkede han sig tættere på Andy og strøj ham over kinden med fingerspidserne "hvor må det være forfærdeligt at have mistet den man elsker allermest..." sagde han stille og så på ham med et overvejende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:17

Andy vende sit blik op mod hans ansigt og træk på skulderne "ja det er ikke sjovt.. at miste ham to gange, men der er intet at gøre ved.. jeg må ikke engang være sammen med ham for mine venner, fordi de ikke vil miste mig" hviskede han og så på ham når han rykkede sig tætter på, han lukkede stille sine øjne i da han mærkede hans kolde fingerespidse mod sin kind. han rystede kort og svagt i kroppen og gav et suk fra sig "undskyld, det var ikke meningen at jeg ville komme og være ked af det foran dig.." hviskede han stille og lod stille sin hånd glide op og tage hans i hans hånd og trykkede den let mod sin kind, han åbnede stille sine øjne og så over på ham for at se om det gjorde nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:25

Udfra det Andy sagde gættede Justin på at ham og Dean måtte have slået op en gang eller noget i den stil "det her lyder måske som en kliché men...lyt til dit hjerte" sagde han og synes det lød utrolig piget, men han blev jo sådan når andre var triste og kede af det. Han kunne godt se at Andy nød at mærke de kølige fingerspidser mod sin kind og Justin gjorde intet da Andy tog hans hånd og førte den tættere på sin kind. Det var jo helt uskyldigt og desuden kunne han ikke få sig selv til at afslå ham efter det han havde fortalt. "Det..er okay...du skal ikke bekymre dig om det" sagde han stille og nussede ham blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:31

Andy kunne godt lide det han sagde og træk lidt på skulderne "kan ikke lytte til nået som er dødt.. Dean var mit hjerte og når han er død så er jeg død" hviskede han stille og nødvirkelig meget at mærke kulden mod sin kind. han viste ikke hvad det var, men den fik ham altid til at slappe af. dog kunne han mest lide kulden mod fyre da han følte at det var forkert når det var fra piger, han træk vejret stille og roligt og stoppede med at smile. da han ikke ville gøre nået der var falsk, det var forkert i hans øjne også selv om han selv gjorde det nogle gange "nej det er ikke.. du er så sød ved mig også fortjener du at være tæt på en der er glad" sagde han og åbnede langsomt sine øjne og nød at blive nusset på kinden, han havde aldrig troet at han ville havde savnet den kulde så meget. men det havde han virkelig gjort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:37

Justin så blidt på ham og tænkte over det "en dag..så sker der noget...noget som vil heale dine sår fra Dean" sagde han og var overbevist om det selvom den måde han sagde det på nok ikke lød særligt overbevisende "tro mig..". Han nussede ham fortsat blidt og så op mod stjernerne ved det han sagde "nej jeg fortjener det ikke...du har din fulde ret til at vise dine følelser for mig...jeg ville blive mere såret hvis du ikke gjorde det" sagde han og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:49

Andy sukkede og var sikker på at det aldrig ville ske "jeg elsker ham over alt på jorden, jeg har endda stoppet med at synge.. jeg høre ikke engang musik mere og håber bare på at en dag vil han stå udenforan min dør også har det hele bare været en dårlig drøm" hviskede han og sukkede at nydelse af at blive nusset på kinden af kulden, han kunne ikke beskrive hvad det gjorde ved ham. og han ville ønske at det aldrig ville stoppe, han bed sig i læben da han mærkede at en tåre trillede ned af hans kind og ned på Justin's hånd. han så stille op på hans ansigt og kunne ikke helt forstå det "ville du ? .. ved du endelig godt at du ikke er så slem som du ser ud til ?" sagde han og mente at han slet ikke var slem, og kunne ikke forstå sig selv at han stolede så meget på ham. og var sikker på at han ikke ville gøre ham nået, ligesom Dean aldrig ville finde på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 11:57

Justin lyttede efter hvad han sagde og nikkede svagt "det er tit det vi håber...men drømme bliver sommetider vækket til live" sagde han og smilede ikke, men alligevel besad hans blik en slags varme trods kulden i hans kolde hjerte som ikke slog mere. Han så ned på sin hånd idet han mærkede noget vådt dryppe ned på den, og han gættede nærmest hvad det var før hans sølvgrå øjne fandt focus på den lille dråbe saltede vand. Justin nikkede og trak lidt ved mundvigen ved det han sagde "jo...det er jeg.." han tænkte tilbage og stoppede sig selv i det, da han ikke ville mindes om den nat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:02

Han lyttede på hvad han sagde og træk på skulderne "måske.. hadet bare glædet mig så meget til at han endelig skulle blive min for livet... men har lovet mig selv at ligemeget om han er død eller ikke så vil jeg stadig gifte mig med ham" sagde han og så bare helt stille op på ham, han bed sig lidt i læben og var glad for at han havde set ham. i hans øjne så var Justin mere en engel end nået ondt, han lod sin hånd glide ned og tage blidt fat i hans håndled "i mine øjne så er du en engel" hviskede han og lukkede stille sine øjne i inden han hurtigt næsten kastede sine arme omkring halsen på ham, han satte sig op på sine knæ og trykkede sig let ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:13

Justin så på Andy og var overbevist om, at selvom dæmonen havde sagt at det ikke hjalp at snakke om det, så var det netop det det gjorde. Andy ville bare ikke indrømme det, men Justin bebrejdede ham ikke. "Hvis det er det du ønsker...så er det den rigtige beslutning" sagde Justin og vidste faktisk ikke om man overhovedet kunne gifte sig med en død person, men det havde Andy vel undersøgt siden han var så sikker i sin sag. Han så ned på sit håndled da dæmonen blidt tog fat i det, og havde ikke noget imod handlingen. Det gav ham en følelse af tryghed og venskab. Ikke noget han følte specielt meget. Han blev dog ret overrasket over det Andy sagde men var selfølgelig bare glad for det selvom han vidste at sådan var han ikke altid "tak Andy" sagde han og kom til at smile lidt da det faktisk gjorde ham rigtig glad. Justin fik dog et lettere chok da hans ven kastede sig om halsen på ham og han forhindrede lige sig selv i at falde bagover med en hånd som støttede mod sandet. Med et varmt smil lagde han blidt armene om Andys liv og nød faktisk at have ham så tæt på sig. Han nussede ham blidt på ryggen og lukkede øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:20

Andy nikkede stile og slap ikke grebet om ham, da han godt kunne lide at være tæt på ham. det fik ham til at føle at han blev holdt af når han ikke blev skubbet væk, og han fik bare følelsen af at han selv var et fjols der ikke kunne se at hans venner virkelig holde af ham "min bedsteveninde har sagt at hun vil gøre alt for at det sker" hviskede han og ville gøre alt for at blive gift med Dean, ligemeget om det skal tage ham flere 100år så skulle han nok blive gift med ham. han lukkede stille sine øjne i og lag sit hoved på hans skulder "min helt egen engel med vampyrtænder" hviskede han og kunne godt lide at blive nusset på ryggen, det fik ham til at slappe mere af og han kunne mærke at han næsten fald i søvn i armene på Justin. og ville slet ikke havde nået imod at sove på stranden hvis det var det der skete, så længe han ikke blev efterladt og vågnede op alene eller med en masse mennesker stående og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:31

Justin kunne mærke varmen fra Andys krop trænge ind på sig, men han selv skiftede på ingen måder temperatur. Han var stadig kold som han plejede at være. "Det lyder som en god veninde" sagde han med et lille smil og kunne godt lide at vide at Andy havde gode venner som passede på og holdt af ham. Da han mærkede at Andy lagde hovedet på hans skulder lagde han mærke til tidspunktet og tænkte lidt på om de ikke skulle til at forlade stranden snart. Natten var desuden også vampyrenes teritorium og så kunne man jo risikere at måde vampyre som ikke var så 'engleagtige' som Justin. Han grinte lavmælt af det Andy sagde og hørte den andens puls blive langsommere, hvilket tydede på afslappelse. Med en blid bevægelse havde han løftet Andy op i sine arme, og kunne sagtens bære ham uden problemer pga vampyrens kræfter "Hvor bor du henne?" spurgte han stille og så ned på ham med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:47

Andy træk lidt på skulderne "det er hun også når hun ikke bliver sur, vampyrer piger forstår jeg ikke nogle gange.. men de slår godt" hviskede han og lod sig bare blevet løftet op i hans arme, selv om han syntes at det var meget sjovt at blive løftet af en der ikke var lige så høj som ham. han så stille hen til hans ansigt og lod sit hoved forblive på hans skulder "du er glemsom.. i Deepshell" hviskede han og smilte svagt da han allerede havde fortalt ham det en gang, han lag sine arme let tætter omkring ham for at være sikker på at han ikke ville falde ned. selv om han viste at det næsten var umuligt, han ville dog alligevel være sikker på at det var mindre muligt. da han altid var bange for at falde ned og kunne bedst lide at havde sine fødder på jorden, men det ville han ikke sige da han godt kunne lide at være i hans arme. og han elskede mest af alt at mærke kulden mod sig "centret også til højere og så højere igen, også er det 5 bygning til venstre.. 2sal" sagde han og bed sig stille i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 12:55

Justin smilte ved tanken og var faktisk aldrig kommet op og slås med en anden vampyr hvilket nok var ret mærkeligt "deres temperament kan godt være lidt..." han overvejede ordende med omhu "...hidsigt" sagde han og smilte skævt. Grunden til at han løftede Andy var for det første at han virkede så afslappet og for det andet fordi han havde kræfterne til det, så hvorfor ikke bruge dem? Justin så ned på Andy og rystede på hovedet "jeg mente det præcise sted...jeg skal jo vide hvor i Deepshell du bor ikke?" sagde han og mærkede godt at han strammede grebet om ham selvom Justin dog ikke havde i sinde at tabe ham...ikke med vilje ihvertfald. Han nikkede og smilte "godt godt...har du noget imod vampire speed? gider ikke bruge hele natten på at nå derhen" sagde han og vidste godt at 'hele natten' var en overdrivelse men alligevel. Han var meget utålmodig med den slags.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 13:16

Andy nikkede og syntes at det ord passede meget godt til dem "de skal bare lære at det ikke er alle der er bygget til at blive slået på" sagde han og havde det som om han kunne mærke hendes hånd på hans kind, når de snakkede om det. og han kunne ikke lide det selv om hun havde sagt undskyld, så kunne det ikke bare forsvinde ud af hans hoved. han så stille op på ham og tænkte lidt over det han sagde, han så kort ned på jorden inden han trykkede sit hoved mod hans brystkasse og lukkede sine øjne hårdt "så længe jeg ikke ser nået" hviskede han og havde virkelig meget imod at det gik så hurtigt, når han så det imens. han havde virkelig ikke prøvet nået slemmer, eller jo måske at blive bidt. men det var jo på en anden måde "så har du også bare at holde godt fast i mig, ellers er jeg enten død af at flyve ind i nået eller af chokket af at blive tabt" mumlede han ind mod hans t-shirt, han tog fat i hans jakke på ryggen og bed sig i læben og ventede bare på at det ville være overstået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 13:25

Justin nikkede med et lille smil og så ned på ham med et kærligt blik ved tanken om hans svagheder hvis han blev tæsket. Justin havde en syg humor og det vidste han også godt. Han mærkede den andens puls stige en smule og han han kunne tydeligt føle på den anden at han var nervøs men dette ville kun tage nogle få minutter. "Jeg lover ikke at tabe dig" sagde han og løftede ham lidt bedre op før han begyndte at løbe i retningen af Deepshell. Han sørgede dog for at løbe langsommere end han ellers plejede nu hvor han havde en passeger med som ikke brød sig specielt meget om det.
Nogle hurtige minutter senere stod de udenfor lejlighedskomplexet og Justin kastede et blik ned på Andy som stadig lå i hans favn "så er vi her, og vi har brug for dine nøgler" sagde han stille og satte ham blidt på jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 13:30

Andy kunne ikke få sig selv til at svare ham, han var alt for bange for turen. han mærkede jorden under sine fødder og pustede alt luft han havde samlet under turen, han åbnede langsomt sine øjne for at være sikker på at Justin ikke snød ham. han så sig lidt omkring og havde det underligt at de allerede var der, han tog sin hånd ned i lommen og tog sine nøgler op. han låste døren op og holde den lidt for Justin inden han gik op af trapperne, han stoppede op foran sin dør og så kort på Justin "underligt at skulle havde en mandlig vampyr der inde igen" sagde han stille og låste døren op, han åbnede den og gik ind og smed sine sko og jakke. han gik derefter ud i køkkenet og lag sine smøger og nøgler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 13:38

Justin synes i modsætning til Andy at turen havde været rar og frihedsagtig, så han var jo bare glad for at komme ud. Da Andy havde åbnet døren fulgte Justin blot med og lukkede døren efter sig hvorefter han begav sig op af trapperne ved siden af dæmonen. Han tænkte lidt over det han sagde og havde egentlig lyst til at spørge om hvor lag tid der var gået efter Deans død, men fandt det uklogt da det bare ville skabe en dårlig stemning. Han lod blot være med at kommentere det, og tog sko og jakke af hvorefter han gik lidt ind i stuen og så sig omkring i Andys hjem. "Bor du sammen med nogle andre eller er det bare dig alene?" spurgte han og så efter ham da han gik ud i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010, 22:41

Andy lag sine hænder ned i lommerne og gik ind i stuen og så sig kort omkring, han vende sit blik hen mod Justin og træk kort på skulderne "jeg bor her alene.. udover når jeg har nogle venner der kommer og bor.." sagde han og smilte lidt og stod bare og så på ham "vil du havde nået at drikke ?" spurgte han om da han ikke var rigtig sikker på om Justin drak nået eller ikke, han tog sine hænder på af lommerne og tog sin t-shirt af. inden han gik forbi Justin og ind i sit soveværelse, han var lidt ligeglad med om Justin så hans overkrop. men det var dog også fordi de fleste af hans venner havde set den, og derfor syntes han ikke det var unormalt. men det var jo også bare en ting ved som ham som gjorde ham mærkelig, han lag sin t-shirt på sengen og åbnede sit skab og tog en sort langærmet trøje på. han træk ærmerne om til sine albuer, inden han gik ud til ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:00

Justin så på ham da han kom ind i stuen igen, og han nikkede svagt men svarede ikke på det, da han ikke vidste hvad han kunne sige men nu var del vel heller ikke meningen han skulle sige noget nu hvor Andy havde spurgt om noget andet lige efter. Han kunne mærke at det trak en smule i hans ene mundvig ved det Andy spurgte om "tja...medmindre du har et menneske i fryseren tror jeg bare jeg takker nej" sagde han og smilte et lille skævt smil ved tanken om hvad der mon gemte sig i Andys fryser. Justin så kort efter ham da han trak sin T-shirt af uden en eneste tanke om blufærdighed og Justin mærkede sit smil blive bredere selvom han prøvede at skjule det. Det var noget andet at se Andy i bar overkrop, end det var ved andre mænd når man f.eks skiftede sammen backstage eller i svømmehallen. Det kunne jo være fordi at Justin godt vidste hvilket køn Andy faldt for. Da Andy kom ud igen, smilte Justin til ham og så lidt på hans sorte trøje "undskyld men...skifter du foran alle dine venner eller er det bare mig?" spurgte han stille med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:17

Andy gik bare hen og satte sig i sofa'en og lag sit hoved lidt på skrå og træk lidt på skulderne "har du da nået imod det ?" spurgte han om og træk sine ben op under sig og havde det ene øjebryn, han kunne godt ikke lade være med at smile "ej nu har de fleste af mine venner set den.. altså min overkrop... så for mig er det ikke mærkeligt" sagde han og bed sig i læben og lod en hånd om i nakken og blottede sine tænder i et smil "hvorfor skulle jeg havde et menneske i min fryser ? blodet ville jo fryse af det" sagde han og fjernede ikke sit blik fra ham "vil du sidde ned ?" spurgte han om og så ned på sin trøje og var glad for at havde skiftet, da han syntes at den var mere skøn at havde på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 07:57

Justinlagde hovedet på skrå og fulgte ham lidt med øjnene "nej jeg er bare ikke vant til det" sagde han og trak svagt på skuldrene før han stille gik hen til sofaen og så ned på Andy. "Nånå...jeg vil ikke vide hvad du ellers gør med dine venner" sagde han med et drillende smil og tænkte lidt over det. Han kunne egentlig godt forestille sig sådan et venskab, men det virkede bare mærkeligt for Justin. "Joke" sagde han blot som svar og grinte hvorefter han nikkede til Andys tilbud og med et legesygt smil på læben lod han sig dumbe ned i sofaen så han lå på ryggen og så op på Andy. Hans ben hang udover armlænet.

//sorry måden jeg skrev på, men jeg er en smule fuckt up nu--'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:02

Andy træk på skulderne "nej sådan er jeg altså.. så du må leve med det" sagde han og tænkte lidt over det og hævede sit ene øjebryn og rystede på hovedet, han blottede sine tænder i et smil "der er intet andet særligt" sagde han og så ned på ham da han dumbede ned i sofa'en, han tog fat i ham og træk ham hen til sig. så hans hoved lå på hans skød, han rakte tunge ned til ham og begynde at nusse ham i håret "du må godt se mere af den hvis du vil ?" sagde han og tog fat i sin trøje med den ene hånd, han ville dog ikke trække den op hvis Justin ikke ville havde det. han bed sig lidt i læben og smilte ned til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:13

Justin smilte lidt og så på ham "har jeg også tænkt mig" sagde han og havde ikke noget imod at Andy gjorde som han gjorde. Folk havde jo hver deres individuelle livstil. "Du kan sagtens indrømme det, jeg siger intet videre" drillede han og grinte lidt da Andy trak ham hen til sig. Det virkede en smule komisk fra Justins synspunkt. Stille, lagde han sig bedre til rette og så op på sin ven med et påtaget forarget udtryk "du forsøger stadig at ændre min seksuallitet?" spurgte han og hævede et øjenbryn - dog med et stort smil - mens han betragtede Andys hånd som var ved hans trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 08:18

Andy nikkede glad og prikkede ham på næsen "det lyder godt" sagde han og så ned på sin hånd så havde fat i sin trøje, han rystede på hovedet "vi hygger os bare" sagde han og rakte kort tunge af ham, inden han træk lidt op i sin trøje og så ned på sin mave og gav et grin fra sig "nej det gør jeg ikke, jeg keder mig bare" sagde han og havde helt glemt at han havde prøvet på det, han med sig lidt i læben og slap sin trøje igen. han begynde stille at nusse hans hår igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lang tid siden... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden...   Lang tid siden... - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lang tid siden...
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Lang tid siden jeg har været på øen.
» Så lang tid siden! Åbent....
» Lang tid siden sidst hva? :: Theo
» Aktivitet på siden?
» længe siden (nitaki)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: