Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemme hos Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 04:40

"Okay, smukke" sagde han sarkastisk og pegede på hendes sår over skulderen uden at kigge tilbage på hende han gik bare videre, han kunne godt lide at gøre hende så gal så mulig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 04:48

"Det var dråben!" snerrede hun og løb over og sprang på ham ved at lægge sine arme om hans nakke og prøvede at få ham ned på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:31

Idet hun smed armene om hans nakke greb han i refleks hendes arme og hun landte på fortovet forandt ham, han havde været venlig at sørge for hun landte på rumpeten, han skubbede hende blidt i ryggen med foden "Nå så du kan ikke lade mig være?, smukke" grinede Zack medlidenhedsfuldt, og blev stående.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:35

Rose greb hurtigt fat i hans ene ben og hev til så han landte på jorden og hun vendte sig hurtigt om og kravlede op på ham så hun sad på hans mave. Hun havde et stramt greb i hans arme og hun lagde sit ansigt kun få centimeter væk fra hans "Pas du nu bare på, Zack.. Jeg har nogle få tricks oppe i ærmerne og jeg ville nødig bruge dem på dig" hviskede hun truende og advarende og så ham dybt ind i øjnene og blev ved med at holde fast i hans arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:37

Zack vidste mange væsners evner blev aktiveret gennem øjnene, så han greb Rose om benene og smed hende over skulderen, vis hun ikke ville rykke sig kunne han ligeså godt tage hende med hjem eller aflevere hende og få en mindre dusør, for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:39

Rose vidste jo ikke hvor han ville føre hende hen så hun så bare ned i jorden og sparkede ud efter ham med benene "Hvad laver du?!" snerrede hun vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:42

"Vis du ikke vil fjerne dig må jeg jo tage dig med." mumlede Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:43

Hun stoppede brat med sit sparkeri og knyttede sine hænder hårdt sammen "Tage mig med hvor?" spurgte hun og var lidt utryg ved dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:52

"Til nærmeste bordel og sælge dig" sagde Zack yderst sarkastisk.
"Eller vis du er heldig, tager jeg dig med hen til et sted, du kan få noget hjælp til såret" sagde Zack og pegede på det, selvom han entenligt var ligeglad med om hun døde, men han skyldte hende jo en tjeneste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:54

"Et bordel? Det er squ da hvor ludere og det der er! Jeg er ved gud ikke nogen luder!!" snerrede hun og sparkede ham hårdt til ham "Og hvorfor tænker du nu lige pludselig over mine sår?" spurgte hun vredt og var blevet ophidset ved at han ville tage hende med hen til et bordel og sælge hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:56

Zack tog hende med hen til chasseur men det vidste hun jo ikke, og han agtede hende ikke at fortælle hende det "Enten binder jeg dig for øjnene nu, ellers så slår jeg dig fordærvet, hvad vil du helst?" sagde Zack efter at han havde båret hende op i toppen af et højhus og stod bare og kiggede ud med hende over skulderen "Udsigten her er sku smuk.." sukkede Zack "det var lige her man skulle slæbe en kæreste hen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 11:59

"Jeg er fuldstændig ligeglad! Du må squ da gøre hvad du fucking vil!" snerrede hun vredt og var stadig såret over den der bordel kommentar. Hun sukkede irriteret da han begyndte at snakke om kærester "Jeg gider ikke at høre om det der!" sagde hun hårdt, men snerrede det dog ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:09

Zack smilede og bandt hende for øjnene med noget stof der ikke kunne ses igennem, og gav hende nogen beroligende midler så hun lige akkurat kunne bevæge munden nok til at snakke, men hun kunne ikke bevæge sin krop pga. de beroligende midler sløvede hende så meget. Zack tog hende med ned af elevatoren og ned af en trappe og op af en trappe og ind af en hemmelig dør og ud af en hemmelig dør og låste en dør op gik ind og låste den, og åbnede en hemmelig dør, og efter lang tid da han havde gået rundt sådan her, gav han Rose noget modgift og lagde hende i en hospitalsseng, nogen sygeplejersker gav Rose hospitalstøj på som om hun var en patient.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:13

Rose bevægede langsomt og svagt sit hoved. Hun kunne mærke at der skete noget omkring hende og hun kunne mærke hendes tøj blive taget af og at hun fik noget tøj på. Hun forstod ikke hvad der skete og hun kunne mærke en seng under sig, men kunne ikke se noget da hun stadig havde bind for øjnene. Hun turde ikke at sige noget og prøvede på at gætte på hvor pokker hun var henne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:27

Zack fjernet bindet for hendes øjne mens nogen skiftede hendes forbindinger, ved døren stod to hårdkogte folk i noget der lignede sort kamoflacetøj, med maskingeværer og de så ud til at ville bruge dem ved mindste lejlighed, til dels for at holde hende inde, og andre ude, deres ansigter var enten maskerede eller malet over med krigsmaling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:33

Rose missede med øjnene lidt da bindet blev fjernet "Hvad sker der?" spurgte hun og havde svært ved at vænne sig til lyset. Hun så over på de hårdkogte folk og kunne mærke endnu fler mennesker i nærheden af hende. Det gjorde hende utilpas og usikker med folk omkring hende. Hun så op på Zack og begyndte hurtigt at prøve at komme op fra sengen og komme væk. Hun ville ikke lade sig blive her ét sekund længere da hun ikke brød sig om det. Hun kunne dog godt mærke at det beroligelses middel stadig virkede og hun ikke kunne bevæge sig særlig godt, men det lykkedes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:37

Mændene pegede på Rose med koldt blodt og den ene sagde "Et skridt mere og vi gennemhuller dig så meget at man skulle være glad vis man stadig kunne tage en DNA prøve bagefter". Zack gjorde ikke noget for at forhindre dem i at true Rose han sendte, bare hospitaltspersonalet ud da de havde forbundet Rose, og sendte så soldaterne ud, på den anden side af døren, han trak en stol hen til hendes seng og satte sig på den og forventede hun kravlede op i sin rene og pæne seng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:41

Rose så op på mændene som pegede på hende med pistoler og rystede på hovedet "Slip mig fri.." hviskede hun og var ikke bygget til fangenskab. Hun så efter folkene som gik ud og så derefter op på Zack "Hvad er det jeg laver her? Hvad er det her for'n et sted?" spurgte hun og så op på sin seng og ville ikke derop. Den var for ren og ikke hjemmelig. Hun prøvede stadig på at slippe væk og begyndte at prøve at komme hen mod døren "Jeg er ikke bygget til det her, Zack.. Er ikke bygget til fangenskab" hviskede hun og kunne mærke hvor svært det egentlig var at gå efter det stads han havde brugt mod hende til at berolige hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:56

"Går du ud af den dør er der ca... omkring 100 dusørjægere på denne gang i øjeblikket og de ville alle gerne skyde dig for de sølle 8.000£ du er værd." sagde Zack og ville lade hende gå, men nogen havde allerede set deres chance og ventede udenfor døren kunne man høre, der stod mindst 3-4 stykker ud over vagterne, lidt ekstra penge ville ikke gøre de glubske dusørjægere noget, de havde ingen samvittighed jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:21

Rose var kommet hen til døren og hørte på hvad han sagde og stoppede op og slog hårdt til døren bare for at slippe af med noget af den vrede hun gemte inde i sig. Hun faldt på knæ og havde ryggen mod Zack "Hvad har du så planer om at gøre nu?" spurgte hun lavmælt og tænkte over et eller andet hun kunne smide i hovedet på ham eller kaste over ham med sine evner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:21

Zack så ud til at tænke sig om "lovede jeg dig ikke samme behandling som min hund?, den har skam også været på infirmeriet" sagde Zack og nikkede til hende, hun skulle nok få lov til at komme ud, og helst hurtigst muligt, men her ville hendes sår kunne heale hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:24

"Med dusørjægere ventende udenfor?!" snerrede hun og brød sig ikke om at have dem derude "Få dem væk, Zack!" snerrede hun og rakte over mod puden på sin seng og fik den til at flyve over og ramme Zack "Næste gang bliver det noget hårder!" sagde hun og så på ham. Hun var i en lidt presset situation og hun følte sig fanget og hun kunne bare ikke fordrage ikke at måtte gå ud fra dette rum eftersom at der stod op til flere dusørjægere derude "Jeg vil ikke være her! Jeg vil ikke have dem derude! Jeg fucking hader dig!" snerrede hun vredt og knyttede sine hænder hårdt sammen og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:34

"Jeg elsker også dig" sagde Zack med tryk på elsker "du kan komme fri imorgen tidligt tidligst, når du har fået skiftet forbindingerne" sagde Zack og prikkede hende på hendes sår i skulderen med den ene finger og gik så ud af rummet, men hvad hun jo ikke vidste var, at han stod lige udenfor døren og sørgede for folk ikke fik fingre i hende før han var færdig med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:36

Rose tog sig til sin skulder og ømmede sig og så efter Zack. Hun ville have haft slået ham eller kastet noget på ham, men lod vær. Hun kunne banke ham næste gang han kom ind. Hun sad lidt på gulvet, men rejste sig efter noget tid op og lod sit blik gå rundt i rummet for at se hvad der egentlig var derinde som hun kunne bruge til enten at kaste efter Zack eller bruge til at flygte. Hun var ikke vild med at være fanget i dette hul indtil morgenen efter.
Rose begyndte hurtigt at søge efter ting og rodede rundt med tingene og sår'n og man kunne sikkert godt høre det ude på gangen, men hun tænkte ikke rigtig over det. Hun fandt ikke rigtig nogen ting som hun kunne bruge til at smide i hovedet på Zack, men mens hun ledte tænkte hun over at hun kunne prøve at slippe fri fra dette sted når han og alle de andre idioter som var ude på gangen, faldt i søvn. De er squ mennesker! De må da oss sove på et tidspunkt! Hun nikkede over sin konklusion og satte sig over til døren og lagde et øre mod døren og lyttede opmærksomt efter lyde af en sovende Zack og vidste jo godt at han var derude eftersom hun stadig kunne mærke hans irriterende tilstedeværelse ret kraftigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 22:38

Der hørtes lidt småtumult uden for døren, og så en enkelt burst, fra et maskingevær (en burst er et pæner ord for en maskingeværsalve =3) Zack kom ind af døren, smilende med rent tøj og gav det til Rose, Rose kunne nok godt se det var hendes eget tøj bare ikke det tøj Rose var kommet i, og Roses sår var sikkert healet overraskende hurtigt vis man spurgte Rose, men hun kendte jo heller ikke til de lægemidler de havde i Chasseur.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme hos Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme hos Rose   Hjemme hos Rose - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme hos Rose
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme hos Marcus
» Alene Hjemme..
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme igen - scarlett
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: