Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tanker i ens indre.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 07:50

Dag: irl
Tid: irl
Sted: legepladsen
Vejr: mørk bløst
Omgivelser: gyngen rykker sig lidt.

Ribanalon sad på lege husets tag og kiggede ud over den øde lege plads alt var stille og hun mærkede hvordan vinden tog fat i hendes sorte hår.
Hun sukkede med et smil og mærkede at det tog til i hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:15

Lucinia satte sig på en af gyngerne. Hendes normalt blege øjne var kulsorte, og hun havde blod i ansigtet, omkring munden. Hun smilede og skubbede gyngen igang. "Hvem er De?" spurgte hun uden at vende sig mod den anden vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:21

Hun kiggede på pigen og smilte så svagt hendes krop var i menneske skikkelse og samtidig hendes lugt.
Hun duftede svagt til pigen og blev forbavset over at hun duftede af Demetri og at hun var så gammel, ældre end hende selv.
"Ribanalon" sagde hun roligt og duftede så igen, Jep det var Demetri, men hvad havde han nu gjordt mod denne lille pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:24

Hun vendte sig om på gyngen(Mod Ribanalon) og smilede. "Godnat miss Ribanalon" hilste hun høfligt med sin lyse barnestemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:26

Hun nikkede anerkendene og så pigen syn i mørket og svarede så, "GodAften" hun smilte og sagde så, "hvad med deres navn"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:29

"Lucinia." svared hun og slikkede lidt blod væk fra munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:33

Hun smilte lidt mere, "HVad har du dog lavet" sagde hun roligt og lod sin luft blive lidt stærkere desværre ikke med vilje men nysgerrighed gjorder når menenske lugt stærkere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:37

Hun lagde hovedet en anelse på skrå. Hun blev en smule forvirret over denne Ribanalon. Hun duftede som et menneske, og så alligevel. Hun lød heller ikke ret meget som et menneske... Mennesker var mere klodsede med deres bevægelser. "De er intet menneske er De vel miss Ribanalon?" spurgtre hun for at blive sikker i sin sag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:40

Hun sprang ned fra lege taget og gik over og satte sig på gyngen, "min skikkelse og duft er men mit blod ville ikke smage så godt" sagde hun og holdte pause, "jeg er som din art" sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:43

"Så havde jeg ret... Den er meget forvirrende den skikkelse miss Ribanalon." konstaterede hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:47

"Min familie er kendt for at få selv den klogeste til at tape hoved både fysisk og psycisk" sagde hun roligt til Lucinia.
"Men kan jeg sprøger dem om noget" sprugte hun så efter nogen tid, for at lægge en dæmper om sin familie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 10:48

"Ja miss Ribanalon?" svarede hun glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:00

"Du Kender Demetri kan jeg dufte" hun fik et lidt bekymret ansigt, det var ikke altid så godt at være sammen med den dreng/Mand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:03

Hun nikkede samtyggende "Det er korekt, jeg har mødt mister Demetri, en enkelt gang." svarede hun og ventede på Ribanalons spørgsmål


Sidst rettet af Lucinia Søn 08 Nov 2009, 11:09, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:05

"Hvordan mødte du ham" sagde hun sprøgderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:08

Hun tænkte sig om et øjeblik, før hun svarede: "Jeg var lige ankommet til Werclare, og gik rundt i søgen på et menneske, men mødte ham i stedet." Hun lagde hovedet på skrå igen "Hvorfor spørger De?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:11

Hun rystede på hoved imens hun svarede, "Ikke for noget vigtigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:13

Hun smilede stort og sagde: "De ville ikke spørge uden at have en grund... Han snakkede om noget med nogle rygter, har de noget Deres grund at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:15

Hun skar lidt tænder og sagde så, "Ikke rigtig, men jeg var bare mest bekymret" sagde hun og sukkede og begyndte at sætte gyngen i bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:17

"For hvad miss Ribanalon?" spurgte hun med barnlig nysgerrighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:20

En lille kildenen fornemmelse kom i hendes næse og hun kunne ikke lade være med at grine lidt over at nysgerrigheden duftede så meget men sådan var det altid når hun snakkede om Demetri med andre hunner, "For at han havde gjordt noget" sagde hun tavst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:22

Hun rynkede undrende panden "Hvad skulle han da have gjordt?" spurgte hun overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:23

"Jeg ved det virkelig ikke" sagde hun og kiggede ned på pigen fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:26

Hun lo lidt, og dinglede med benene. En vane hun efterhånde havde haft i langtid. Det vagte som regel med lidenhed hos menneskene når hun sad alene på en bænk og dinglede med benene. Lige hvad hun havde brug for, når hun skulle lokke dem til sig, var medlidenheden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:29

"Men han gjorder intet" sprugte hun igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tanker i ens indre. Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tanker i ens indre.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: