Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tanker i ens indre.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 05:52

Hun smilte, "oprindelig er jeg fra Rusland og ligeså min bror"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 07:13

Hun nikkede lidt. "Jeg har aldrig været i Rusland... Hvordan er der dér?" spurgte hun så tænkende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 15:32

Hun smilte svagt, "Det så mange år år siden" hun holdte en pause, "jeg høre til The lost worldt nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 04:51

Hun nikkede lidt igen. "Her er ret mange vampyrere... Er her ikke miss?" spurgte hun da hun stortset ikke havde mødt andre end vampyrere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 08:54

Hun nikkede, "Til tider" sagde hun og sukkede med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 08:59

"Har De været her længe?" spurgte hun så og var tydeligvis blevet yderst intresseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 08:44

"Alt for længe" sagde hun og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tanker i ens indre. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tanker i ens indre.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Tænkende tanker
» Tænkende tanker
» Rolig vind og urolig indre.. (åbent emne)
» Tanker i mørket
» tænker tanker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: