Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tanker i ens indre.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:32

Hun rystede på hovedet "Jeg forsikre Dem, mister Demetri gjorde mig intet." sagde hun og undrede sig over Ribanalons vedbliven. Godt nok var hun ikke ret stor, men gammel det var hun. Gammel nok til at vide hvordan man taklede forskellige situationer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeSøn 08 Nov 2009, 11:41

Hun smilte så og nikkede, "Det var godt" var det eneste hun sagde og kiggede så ud på legehuset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 01:36

Hun nikkede men forstod ikke. Hun smilede og gyngede, og slikkede sig om munden igen. Hendes øjne var ved at være tilbage til deres normale blege farve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 01:39

Hun begyndte hun helt at gynge og kunne ikke alde være med at grine lidt over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 01:44

"Jeg kan godt lide Deres stemme" sagde hun pludselig, og nikkede som for at understrege hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 01:48

Hun smilte og sagde så i en glad tone, "Tak, det har nogen ikke sagt før til mig" (hun mener det, det er ikke ironisk!] hun lod gyngen gynge lidt mindre kraftigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 01:54

"Den er så rolig" sagde hun mest henvendt til sig selv. Hun smilede mod Ribanalon, og sparkede gyngen igang igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 01:59

Hun mærkede hvordan vinden lod hendes hår falde ud i luften og tilbage på ryggen ud i luften og tilbage på ryggen, "Er det godt" sagde hun og virkede ret overrasked over hun gav hende en kompliment.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:03

Hun nikkede. "En rolig stemme kan nemt få andre til at slappe af og føle sig trygge. En rolig stemme er god til at få venner med, hvis man kompinere den med et venligt væsen." svarede hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:09

"Men samtidig kan den var en svindler og dræbende" hun gyngede nu kun svagt, det var rart at snakke med denne her vampyr hun forstod hvad hun mente og kunne give hende svar, de yngre vampyre var altid så lallede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:12

"Lige som et uskyldigt udseende... Det kan være overaskende nyttigt at være et barn." sagde hun samtyggende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:14

Hun nikkede glad, "Jeg tror på dit ord" sagde hun og smilte, "men det kan samtidig være svært da mange ikke vil lytte eller forstå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:20

Hun nikkede og sagde leende: "Det værste er nu størrelsen. Et voksent menneske er alt for stort for mig, jeg kan ikke engang gøre dem bevidstløse."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:22

Hun nikkede, "Prøv at knæk narken med et hurtigt ryk, næste gang"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:27

Hun lo. "Det vil jeg huske"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:29

Hun smilte skævt, hendes Grå øjne som var lige så metalgrå som hendes bror, lavede nu små gnister, men dog var de rolige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:37

Hun smilede og gyngede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:38

"Er du sammen med nogen her i byen eller er du alene" sprugte hun undrende, hun var højst sandsynligt alene med hendes alder var der aldrig familie, med mindre en af den var vampyr eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:50

"Jeg er alene." svarede hun stille. Hendes føleser for hendes familie var selv efter så mange år stadig intakte. Dog havde hun lært at snakke om dem alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 02:54

Hun nikkede, og kiggede så op i himlen da gyngen var helt stoppet, "Okay" sagde hun roligt, "Jeg har stadig min bror" sagde hun og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:00

"Deres bror er Demetri, ikke?" spurgte hun tænkende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:02

Hun lod sit hår komme om bag øret, "Jo den er ham" sagde hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:05

Hun nikkede lidt. Hun mente nok at have genkendt lidt af lugten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:08

"Men som du nok kan se er vi ret så forskellige mig og min bror" sagde hun og hviste hun ville sige ja alle sagde bare at de var som lys og mørke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 03:15

"Hmm... De er blot noget roligere end mister Demetri..." svarede hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tanker i ens indre. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker i ens indre.   Tanker i ens indre. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tanker i ens indre.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: