Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene igen? (Zack)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:13

Tid :: 00:21
sted:: the Reggie club
omgivelser:: mange fulde folk
Dato :: irl
vejr :: dejlig lunt udenfor



Yuuki gik stille rundt inde i the reggie club i sine slidte grå jeans med huller og sin hvide top i det hun så sig om. der var igen hun kendte og ingen der lage mærke til hende skønt hendes udseende. hun kiggede stille mod en tom barstol og gik der hen og satte sig stille og fik lidt at drikke ikke så hun var fuld men bare lidt at drikke. hun så rundt igen og syntes at se et glimt af en hun kendte men rystede på hovedet let og tog lidt at drikke igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:16

Zack kom gående ind i klubben, og det første han gjorde var også at kigge lidt rundt og lytte til musikken de spillede, Zack så Yuuki og gik langsomt hen til hende og lagde en hånd på hver af hendes skuldre og gav hende så småt skuldermassage og sagde "Hej Yuuki, hvordan går det?", Zack smilede stort, tænk sig at møde Yuuki lige her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:19

Yuuki over rødmede da hun mærkede hænderne på sine skuldre og vendte sig om i det hun så Zack skrig hun glad og tog om ham og kyssede ham af ren refleks og glæde på kinden. hun tog sig til læberne uskyldigt og sagde"Jeg.... jeg?? undskyld ... det var ikke med vilje jeg?? ups" hun grinte sødt og sagde"hvor er det dog dejligt at se dig igen! Zack og det går nogen lunde godt??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:24

"Det går meget fint" smilede Zack og lavede en håndbevægelse til bartenderen og derefter tallet to, bartenderen vidste hvad han mente, og snart stod der to dobbelte whisky'er forandt Zack og Yuuki, Zack satte sig ved siden af Yuuki og snuppede den ene, og drak den langsomt mens han smilede til Yuuki, og overvejede lidt at kysse hende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:28

Yuuki kiggede på Zack med et smil på læberne og sagde"jeg har sådan savnet dig skov mand" hun blinkede til ham lidt drilsk angående den dag i skoven hvor han var helt dækkede til og sagde" såå?? har du fået jagtede nogen hotte vampyr kvinder en ... vis ?? veninde fortalte mig du rigtig godt kan li dem" hun blinkede til ham og drak lidt af sin drink og sagde det kun så han kunne høre det, så andre ikke kunne høre det om vampyr og sådan. hun strøg stille sit hår til siden og mærkede stille det kølige luft på sin ryg fordi toppen var en med åben ryg. hun kiggede stille mod Zack og drak lidt fra det hun havde fået af ham og kunne godt smage der var meget alkohol i men det smagte os rigtig godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:35

Zack blev lidt rød i hovedet før han fandt på et rap svar og så sagde han "Jeg kan lide lidt af hvert" og smilede stort til hende, han smilede stort set altid.. Evigt og altid, men han var jo stort set også altid glad, så hvorfor ikke smile? tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:38

Yuuki grinte sødt og sagde"heh godt svar fjolle men okay tror jeg da" hun blinkede til ham og sagde"Hmm hvad har de dog taget i den her drink ??" hun havde det lidt mærkelig hun var ved at blive lidt for fuld. hun kiggede og tænkte*godt det ikke er en Sex on the Beach drink så var jeg nsæten gået under bordet nu*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:42

Zack lagde en hånd på hver af Yuukis kinder og vendte blidt hendes hovede mod hans og kyssede hende langsomt på læberne "Tror du du kan trænge til meget mere?, du skulle jo nødig rende fuld rundt og ikke kunne finde hjem." sagde Zack og nærmest tilbød at køre hende hjem selvom han havde drukket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:49

Yuuki kiggede på Zack med et smil da han vendte hendes hoved mod hans men overrødmede da hun mærkede de blide læber mod hendes læber. hun kiggede på ham helt overrasket i det hun stille sagde"jeg.... nej måske burde jeg ikke få mere og faktisk kan jeg ikke huske hvor jeg bor mere.... så jeg er nok for fuld"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:53

"Erhmmm... det kan jeg heller ikke helt huske" Zack var meget i tvivl om det var 2 eller 20, eller måske 21 hun boede i "Vil du sove hos mig?" plejefamilien ville nok ikke spørge videre ind til det, selvom det var første gang han nok slæbte en pige med hjem så, men han havde jo plads nok i sin dobbeltseng til dem begge, de kunne jo ligge i hver sin side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:55

Yuuki smilede sødt og bed sig lidt i underlæben mens hun stille tænkede men få sekunder efter sagde hun glad"ja det vil jeg meget gerne så længe du passer på mig" hun blinkede til ham i det hun stille roede lidt i sit hår med et smil på læberne og sagde"såå hvor bor du egenlig??" hun kiggede lettere undrende på ham og rettede lidt på det meget let klædte tøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 12:58

"I en villa 5km udenfor byen, jeg bor godt nok kun i kælderen, resten af har plejefamilien" sagde Zack og tog hendes hånd og smed nogen penge til regningen til bartenderen og tog hende med ud til bilen og åbnede den ene dør for hende og lukkede den efter hende, hvorefter han selv satte sig ind og kørte hjemad "Det er et smukt vejr ikke?" sagde han og kiggede på den flotte himmel med stjernerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:00

Yuuki kiggede rundt og så mod himlen i det hun smilede og sagde"jo usædvanlig smuk himmel egenlig?? men vejret er så mærkelig for tiden så regner det så regner det ikke og så himlen smuk med stjerner og så nogen gange er den grå og trist??" hun grinte lidt og sagde"Så du bor i en kælder altså bare rolig det ikke det jeg griner af men mig selv," hun smilede og så mod ham i det hun sagde"hvor mange år er du egenlig ?? Zack"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:04

"17 og du er 16 og jeg kunne fortælle meget mere om dig, jeg har været i vores arkiver og fandt dig sjovt nok der, nogen holdte øje med dig, men det afblæste jeg" sagde han smilende til hende og kørte langsomt og meget forsigtig op til en hvid villa med sort tag, og der stod mange fine biler mindst 4-5 styks, Zack tog blidt Yuuki ved hånden og listede ned til hans egen dør ned til kælderen og låste dem ind og låste døren efter sig og listede sig så ind på soveværelset med hende og hviskede "Vi kan godt sove i samme seng ikke??, jeg skal nok blive i min halvdel?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:09

Yuuki så på de mange biler helt paf og tænkte*Wauw! er hans plejefamilie virkelig! så rig jeg havde ikke regnet eller okay med alle de våben han havde... sååå?? kan man godt regne med en stor regning??* hun grinte og tog hans hånd og gik stille med ham i det hun så rundt i hans værelse og sendte ham et uskyldigt smil"Joo?? det kan vi da godt og hah ja du holder dig bare der men hvem siger jeg holder mig på min halv del" hun blinkede drilsk til ham for sjov og kiggede på ham med de blanke øjne og gik stille hen til hans seng og satte sig stille, i det hun strakte sig og sagde"ååååårh! din seng ser dejlig blød ud"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:13

"Vil du låne en t-shirt at sove i? du må også gerne bare sove i undertøj eller hvad du nu har lyst til?, der er tøj i skabet du snupper bare en t-shirt eller trøje vis du vil" sagde han og pegede på en stol, Zack havde 4 hovedpuder, men kun en dobbeltdyne, så den måtte de deles om, så meget andet var der vel heller ikke at gøre, men det gjorde ikke Zack så meget, han smed bare trøjen og bukserne og fandt et par shorts at sove i.



(link til shorts'ne http://konsept.dk/wp-content/uploads/2008/06/diesel-badeshorts-thumb.jpg)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:17

Yuuki kiggede mod Zack og rødmede mega da han smed sine klæder og kiggede hurtigt væk i det , blodet pumpede løs for at få den røde nuance op i hendes kinder. hun bed sig let i underlæben og mumlede"wow!" hun kiggede lidt i smug på ham og så, så stille ind i hans skab og sagde"hmmm jeg tror jeg vælger en skjorte" hun fandt hans skjorte en hvid noget lang skjorte og tog den på den dækkede lige nøjagtig hendes krop eller de private dele, og viste meget lår, hun lagde sig i sengen inden han så det og kiggede mod ham da han havde fået alt på og sagde"sååå skal vi dele dyne smukke" hun nussede dynen lidt op af sin kind og nød blødheden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:19

"Gør det noget?" sagde han og vendte sig mod hende "Der er massere plads på min del, vis din del er for kold?" sagde Zack og klappede på den ledige plads, vis man pressede sig sammen kunne der jo nok sagtens ligge 8-9 personer i denne seng, men så ville nok heller ikke engang have plads til at trække vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:23

Yuuki grinte og kiggede stille på ham i det han lagde sig i sengen kiggede hun stille på ham med et grin og lagde sig med armene ud til siden og hans krop mellem. og kiggede på ham i det hun sagde"hvad.... hvad betød det kys egenlig nede på the reggie ?? Zack" hun rørte blidt hans læber med sine smukke tynde finger og kiggede på ham med et smil og rødmede lettere over situationen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:28

"det var et kærligt kys, og du må gerne få et mere" sagde Zack smilende mens han hviskede, for dem ovenpå skulle jo helst ikke vækkes, selvom de normalt ikke vågnede ved at han smålarmede hernede, men idag skulle han sku ikke prøve lykken med dem, bestemte han sig hurtigt for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:31

Yuuki rødmede meget og sagde"Nååårh okay ... nej det behøves du ikke jeg var bare nysgerrig efter at vide hvad for et kys det mund var??" hun kiggede lettere undrende på Zack og lagde sig ved hans side og kiggede stille på ham i det hun sagde"Er du bange for at vække dem oven på??" hun hviskede os der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:35

"mmh" sagde Zack og nikkede ja, han lod sin ene hånd glide ned under dynen og ned på hendes inderlår, som han nussede blidt og så hende kærligt og lidenskabeligt i øjnene og kyssede hende meget langsomt og lidenskabeligt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:37

Yuuki kiggede på Zack og begyndte at over rødmede især over hans berøring. hun kiggede stille på ham og blev flov da han kyssede hende op af halsen... og tænkte*hvorfor....... hvorfor kysser han og rør mig* hun så helt uskyldigt på Zack og strakte sin hals lidt af natur og så genert på ham og ville gemme sig under dynen vis hun kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:40

"Kan du lide det?" hviskede Zack og kyssede hendes hals igen, han lod begge sine hænder smutte op under skjorten og lagde dem blidt på hendes bryster og nulrede dem kærligt og blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:43

Yuuki kiggede flovt på ham og fjernede blidt hans hænder og satte sig op lidt og kiggede væk fra ham i det hendes hjerte kaloperede der ud af. hun kiggede stille mod ham og sagde"jeg.... jeg ikke vand til sådan en behandling? Zack" hun kiggede på ham og rødmede endnu mere over tanken på at han tog på hendes bryster og lod stille fingerne blide om til sin bh´s stropper og tog stille bhen af uden at smide skjorten og kiggede mod ham og lagde sig igen, det strammede ikke så meget mere nu når hendes bh var væk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene igen? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene igen? (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: