Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene igen? (Zack)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:06

Yuuki smilede udspekuleret og hvisket i hans øre"men jeg har sådan lyst til at kysse dig" hun lod blidt en hånd rør hans brystkasse og stille glide op til hans kraftige stærke kæbe og lod stille en finger glide hen til hans læber som et tegn på han skulle tie stille. hun kyssede ham op af halsen og bed ham blidt i øre flippen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:39

Zack kunne ikke lade være, langsomt gled Zacks hånd op på Yuukis inderlår, men han var stille som hun bad om, han ville entenligt gerne se hvad hun ville, for han var jo en meget 'nysgerig person'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:47

Yuuki kyssede ham blidt på læberne og bed ham lidt sensuelt i underlæben med et frækt smil og sagde" Jeg ville ønske jeg kunne beholde dig for mig selv men det ville være ledt...." hun blinkede og kyssede ham ned af halsen igen og lod en hånd strøge ned mod hans lem bare for at teste ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:49

Zack greb hende i hånden og kiggede hende dybt i øjnene "Jeg er ikke sikker på du vil det her, jeg kan være et rigtigt stort svin engang imellem, vis jeg var dig ville jeg holde mig til småkysserier, eller holde sig helt væk fra typer som mig, det er nærmere end straf end en fortjeneste at gøre sådan noget med mig.." sagde Zack meget alvorligt og flovt, og slap hendes hånd det var jo hendes eget valg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:58

Yuuki så helt overrasket på Zack... og tænkte*hvad!???.... hvorfor reagerede han dog .... sådan... det gør han da ikke ved alle... eller af hvad jeg har hørt...?? men måske er jeg ikke som alle andre piger for ham* hun rødmede flovt og så på Zack og sagde"undskyld Zack.... jeg..." hun rejste sig op i det hun tog håndklædet om sig hurtigt og gik ud der fra helt flov og vidste ikke hvad hun skulle gør af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 04:07

"Du behøves ikke gå" sagde han og greb hende i hånden "Du har jo slet ikke fået noget morgenmad".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:35

Yuuki bed sig i underlæben og så på Zack og sagde"jeg... jeg bare så ked over jeg ikke kunne styre mig Zack undskyld..." hun så lidt væk fra ham bedrøvet men dog os lidt glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:39

"det gør ikke noget, jeg var selv lidt ude om det" sagde Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:42

Yuuki kiggede på Zack og sagde"Nej... det var du ikke.. som du sagde.. det er sådan du er og jeg... jeg burde bare holde mig på afstand og beundre dig" hun tog armen blidt til sig og gik ind og tog sit tøj på. i det hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:43

Zack lod hende gå som hun ville hvorfor skulle han også forhindre hende, han ville ikke få særligt meget ud af det sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 05:49

Yuuki roede stille i sit hår i det hun sukkede. og tænkte*jeg er ikke ved at forelske mig.... jeg er ikke ved at forelske mig!.... okay det er jeg bare!!! ikke* hun roede lidt mere i sit hår og gik mod døren i det hun stille stoppede ved Zack og sagde"jeg... undskyld alt zack"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene igen? (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene igen? (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» alene i natten?? eller??//Zack//
» Så det jul igen og så det jul igen . Privat Marcus.
» Do i know you?(Zack//
» Månens lys - Zack
» Gå tur? //Privat :: Zack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: