Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene igen? (Zack)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:51

"Undskyld" hviskede Zack og kyssede hendes mund meget langsomt, og åbnede skjorten lige nok til at han kunne få hænderne ind og placere dem på hendes bryster igen, som han blidt begyndte at tage på igen, mens han kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:54

Yuuki så på Zack og tog om hans hænder men gik nærmest i trance. hun rødmede som en lille skole pige da han tog hende på brysterne og kyssede hende. hun var ikke vand til den følse hun vidste ikke hvad hun skulle gør hvad...... hvad lavede han dog..Hun kiggede stille på ham og sagde"Zack" hun mærkede endnu et kys og lukkede øjnene af flovhed og kunne mærke nydelsen spredes af hans berøring på hendes bryster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:56

"Hvad er der?" spurgte Zack og aede hendes ene kind med den ene hånd og smilede til hende "Vis du ikke vil mere, er det okay" sagde han og lagde armene om hende så de kunne sove tæt op af hinanden, som kærestepar plejede at gøre, men Zack var lidt usikker over hvad de var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:58

Yuuki rødmede og lagde sig op af ham og gjorde så man ikke kunne se hendes bryster og sagde"jeg.... jeg har det bare mærkeligt altså...du kender mig knap nok og før jeg ved af det... rør du ved mig så blidt som om du havde kendt mig i flere måneder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 13:59

"Jamen, hvorfor stoppede du mig ikke, vis du ikke kan lide det?" spurgte Zack og aede hendes mave med fingerspidserne, meget blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 14:02

Yuuki rødmede og sagde"Fordi.... fordi jeg.... jeg kunne eller kan godt li det.... jeg så flov over mig selv... men jeg kan godt li det" hun tog dynen over hovedet og rødmede mega og bed sig let i underlæben og kunne bare ikke gemme sin generthed mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 14:15

Zack dykkede ned under dynen til hende og lagde en arm om hende igen og hviskede "Skal vi ikke hellere sove med hovederne på hovedpuderne så vi ikke bliver kvælt" Zack gav hende et blidt klap i numsen, og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 14:17

Yuuki kiggede stille på Zack i det hun rødmede og kom frem med hovedet og sagde"jooo det måske en ide??" hun lagde stille hovedet på en hoved pude og tænkte*med de rygter der spredes med hans samleje og alt det.... så kan jeg vist aldrig få noget med ham selv om han er nuttede* hun kiggede stille på ham og lukkede øjnene i det hun sagde"godnat zack"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 14:23

Zack lagde en arm om hende og faldt i søvn, i søvne lagde han hans ene hånd ovenpå hendes bryst og sov sådan, det var meget beroligende og trygt for Zack på en eller anden sjov måde..


//skal vi spole frem til morgnen efter?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 14:25

//det kan vi godt//

Yuuki vågnede stille næste morgen med hans arm på sit bryst og rødmede i det hun fjernede den fordi hun syntes det var forkert og pinligt da han ikke var hendes. hun roede lidt i sit hår og kiggede stille rundt i de thun stille lagde sig til at sove igen fordi hun var så over træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Apr 2010, 14:45

Zack var også træt og sov bare videre til der lød en skraben på døren, hvorefter Zack gik hen og åbnede døren for hans hunde og gik tilbage i sengen og lagde sig og sagde "Luk døren efter jer", den store Rottweiler brugte hovedet til at skubbe døren i hvorefter den hoppede op i sengen og stillede sig tværs over Yuuki i sengen og indsnusede hendes duft og snusede hende i hele ansigtet, den anden hund lagde siger hen ved fodenden af sengen uden at hoppe op, den var nok lidt bedre opdraget, men rottweileren fik også lov til alt, hvad Zack gjorde, stor set.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 00:59

Yuuki vågnede og så på hunden og sagde"Wow??? hvem er du" hun grinte og aede den stille på hovedet og smilede i det hun stille ruskede blidt i Zack og sagde"hallo sove tryne?? tror du ikke du skal op ... og er dette dine dyr??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:07

"Jep det er mine" sagde Zack og lavede kyssemund til hunden som gik hen og slak Zack i panden indtil hans pandehår var lidt gennemblødt af savl. Zack grinede og spurgte så "Tror du jeg trænger til et bad?". Han syntes selv han var ret beskidt og de stank, for at sige det pænt begge to af alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:23

Yuuki lagde sig tilbage i sengen helt udmattede og sagde"ååååårh! om jeg orker et bad??? Nej haha! men okay du tager et bad og så tager jeg et bad bagefter" hun blinkede til ham og lagde sig stille i sengen med dynen over sig og var helt smadrede og tænkte på det der skete igår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:25

"Du må da gerne komme med mig i bad, jeg har spa" drillede Zack og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:28

Yuuki grinte og sagde"Hmmmmm ? det ved jeg nu ikke om er så klogt ... vent jo det vil jeg da gerne, vis du lover der intet seksuelt sker jeg nemlig ikke som alle de der hotte vampyr tøser du plejer at få alt fra" hun blinkede og grinte i det hun rejste sig op og strakte sig på en sexet måde i den meget korte lækre skjorte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:37

"Okay" nærmest savlede Zack til hende og fandt to store sorte håndklæder i skabet, som han smed over skulderen, han tog hendes hånd, man kunne høre dem ovenpå var stået op, men så var det godt han havde sit eget badeværelse med spa, som kun var hans, og kun hans, han førte hende ved hånden ud på badeværelset og lukkede døren efter dem han låste døren, så folk ikke kom ind og afbrød dem men lod nøglen side i låsen, han gik hen og tændte for vandet, i spa'et og fyldte det langsomt op mens han klædte sig af og kravlede op i det lunkne vand, han slappede helt af, og så helt afslappet ud også, og lå med hovedet på spa'ets kant og kiggede op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:50

Yuuki grinte sødt og fulgte ham i det hun ikke så ham klæde sig af fordi hun selv gjorde det. der var masser af skum i badet så man ville ikke rigtig kunne se hinandens krop hvilket passede fint med hende. hun havde klædt sig helt af og gik elegant ned i spaen over for ham og kiggede stille på ham i det hun lagde sig tilbage og sagde"ååååårh ja det her det... det dejligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 01:52

"Jaah... så ender vi nok også med ikke at stinke for meget af alkohol" lo Zack "For jeg kender nogen der blir sure vis jeg kommer og stinker af alkohol" sagde Zack og pegede ovenpå "Men det rager mig hvad de mener de er dumme i deres hoveder, og tror de kan bestemme alt." grinede Zack og overvejede at sætte sig ved siden af Yuuki, men hun ville jo nok ikke kunne lide det, så han lod være med at sætte sig over ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:03

Yuuki grinte og sagde"heeeey Zack tal nu pænt fjolle, de har jo givet dig temmelig meget når man tænker over det egenlig??" hun kiggede på zack og rødmede lidt i det hun stille lod sig flyde hen til hans side og lagde sig halvvejs op af ham med et smil på læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:06

"Nej, alle de ting jeg har har jeg selv købt" smilede Zack "De gir mig 20$ om måneden, og resten må jeg selv tjene" smilede Zack og aede hends fod under vandet med sin fod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:17

Yuuki kiggede på Zack og nikkede til det første han sagde og kiggede stille på ham i det hun grinte over han kørte sin fod under hendes, hun smilede og sagde"det da træls... at de er sådan??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 02:24

"De er bare misundelige fordi jeg kan tjene op til en halv milion om måneden, mens de kun har normal rigmandsløn" lo Zack, han sagde ikke en halv milion hvad men det var en halv milion £ om måneden han nogengange kunne tjene andre gange, mindre men han brugte dem skam også, og donerede til gode formål osv. men det var mest anonyme donationer, for han ikke skulle blive kendt for at være sådan en stor gavmild en for blev han kendt, kunne han ikke gå alene, og så kunne han ikke lave sit arbejde mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:01

Yuuki smilede og lagde sig yderligere op af Zack og rødmede let i det hun sagde"Hmm virkelig? Zack... Det da egenlig utrolig meget du tjener så det må være på grund af Alle dem der ?? hvad hedder det nu dusør der er på alle væsner og sådan" hun grinte kort og kyssede ham op af halsen for at pirre ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Apr 2010, 03:04

"Du må ikke kysse på mig.. så kan jeg ikke holde hænderne i ro." sagde Zack og fik en stor lyst til at røre ved hendes krop igen, bare nusse den, og kysse den, og alt sådan noget. "Ja jeg arbejder meget så jeg tjener mange penge" smilede Zack.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene igen? (Zack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene igen? (Zack)   Alene igen? (Zack) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene igen? (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» alene i natten?? eller??//Zack//
» Så det jul igen og så det jul igen . Privat Marcus.
» Do i know you?(Zack//
» Månens lys - Zack
» Gå tur? //Privat :: Zack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: