Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Havet som eneste ven? - Andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:11

Andy rakte sin hånd til hende "du skal ikke være ked af det" sagde han stille og smilte lidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:15

Fie bed sig i læben, og så på ham. Hun lagde sin hånd i hans, og så på ham. "Hvorfor?"spurgte hun stille, og bed sig i læben. Hun kunne ikke helt se hvorfor ikke ikke skulle være det. Hun kunne stadig huske hvordan det skete detalje for detalje, og det gjorde hende trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:32

Andy så på hende og tænkte på hvad han skulle sige "da jeg ikke kan lide at se dig ked" sagde han og begynde at nusse hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:38

Fie bed sig i læben, og så på ham. "Undskyld"sagde hun stille, og så ned. Hun rykkede sig ned til ham, og så ned. "Jeg kan bare ikke lade vær med at blive trist når jeg tænker på ham"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:39

Andy lyttede på hvad hun sagde og smilte "men du har mig" sagde han og nussede bare videre på hendes hånd, og gjorde så hun kunne komme mere tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:41

Fie bed sig i læben, og nikkede. Hun lænede hovedet ind mod ham, og sukkede. "Andy, jég har savnet dig"sagde hun stille, og lukkede øjnene lidt i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:43

Andy så på hende og smilte lidt og nussede hende kort i håret "jeg har også savnet dig" hviskede han og bed sig læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:49

Fie bed sig i læben, og smilte lidt over det. Hun så på ham, og pillede lidt ved sin ene piercing. "Det er dejligt at høre"sagde hun stille, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:02

Andy nikkede og så bare på hende "ved jeg godt" hviskede han og lukkede sine øjne i og nussede videre på hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:06

Fie smilte, også lidt ned. Hun bed sig i læben, og sukkede stille. "Jeg ved ikke hvor længe jeg bliver her hos díg"sagde hun stille, og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:13

Andy åbnede sine øjne og så hen på hende "mener du ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:16

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Ja, altså, jeg er ved ikke hvor længe jeg bliver boende her hos dig"sagde hun og så på ham. "Jeg tror jeg vil se om jeg kan holde ud af at blive hjemme hos mig selv"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:36

Andy nikkede og så på hende "bestemmer du helt selv" sagde han og så stille hen mod tv'et og kunne mærke at han ikke gad lave nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:38

Fie så på ham, og nikkede. "Hvad troede du at jeg mente?"spurgte hun ham, og så lidt ned. Hun så på tv'et og bed sig i læben. Hun fulgte ikke med i hvad der skete.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:42

Andy træk på skulderne "ved jeg da ikke, tænker jeg ikke rigtigt over" sagde han og smilte til hende, inden han så over på tv'et igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy   Havet som eneste ven? - Andy - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havet som eneste ven? - Andy
Tilbage til toppen 
Side 16 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
 Lignende emner
-
» Det eneste sted....
» Ved havnen ved havet-Zean.
» en tur til havet -Emily
» Ensomheden ved havet -Eli
» sjæle i havet - Denice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: