Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det eneste sted....

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:52

Sted. Leeeeeegepladsen! xD
Omkring. No ooone
Vejr. Det er koldt og fuldmåne
Tid. 00.01
Dag+ dato. IRL
Påklædning. http://www.republic.co.uk/content/ebiz/republic/invt/82910/82910_lg1.jpg

Rose sad på en af gyngerne nede ved den forladte legeplads. Hun nynnede en munter melodi og havde sit blik rettet ned i jorden. Hun vidste ikke hvorfor, men legepladsen var det eneste sted hun kunne føle sig afslappet og sikker. Hun kunne ikke rigtig få sig selv til at vise sig selv foran andre mennesker og væsner, af frygt for hvad der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 10:57

Ray kom stille og roligt gående op mod det man kaldte for legeplads.
Han smilte for sig selv og gik ind på den og kiggede sig omkring for at se om der var nogen der og så så en der sad på en gynge.
Han smilte stille og gik stille hen til den person og så det var en kvinde "hej"sagde han og kiggede på hende stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:09

Rose havde ikke lagt mærke til at nogen nærmede sig og fik et chok da hun hørte nogen bag sig. Hun rejste sig hurtigt og havde vendt sig mod personen som havde hilst på hende og så at det var en mand, en som hun kunne se at var ældre end hende, og gik hurtigt i forsvars position. Hun kunne mærke at han var et væsen og var lidt forsigtige omkring dem ".... Hey..." hviskede hun tøvende og så koncentreret på ham og holdt øje med alle bevægelser han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:12

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "fald ned jeg gør dig ikke noget frøken"sagde han og kiggede på hende
Han ville ikke gøre hende noget på nogen måde sådan var han ikke mod nogen bare fordi han var dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:21

Rose så på væsnet med et mistroisk blik "Og hvordan kan jeg være sikker på dette?" spurgte hun og havde faldet for den lidt for mange gange, og turde derfor ikke at stole på folk så nemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:26

Han kiggede på hende "se på mig liner jeg en der vil nogen noget ond jeg er stille og roligt og vil ikke dig noget ondt for rør man en kvinde på nogen ond måde er man en tøsedreng det min mening og jeg gør ikke nogen onde ting for vil ikke ha fjender eller noget kun venner"sagde han og kiggede på hende og fjernede sit hår fra øjne så hun kunne se hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:28

Rose så lidt på ham uden rigtigt at sige noget for at tænke lidt over hvad han havde sagt og lod sit blik gå op og ned ad ham og nikkede så svagt "fint.." sagde hun lavmælt og stillede sig i en nogenlunde normal position, men kunne ikke holde op med at være lidt forsigtig. Gammel vane var det vidst...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:38

Han kiggede på hende "du stoler ikke på mig gør du vel"sagde han og kiggede bare på hende stille og roligt han havde nogen flotte brune øjne som man ville kunne se hvor stille og rolig han var og sådan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:40

Rose brød sig ikke så meget om at se ind i folks øjne, men lod dog sit blik mødes med ham ganske kort og trak på skuldrene "Jeg ved det ikke helt.." mumlede hun mens hun lod sit blik gå væk igen "det er lidt svært at stole på folk nu til dags.." sagde hun lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:47

Han kiggede på hende "når ja ved det skam godt"sagde han og kiggede på hende "Men jeg hedder Ray"sagde han og kiggede på hende.
Han smilte stille og roligt "er der nogen du stoler på eller er der ikke?"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:50

Rose så på væsnet som åbenbart gik under navnet Ray "Rose" sagde hun lavmælt for at introducere sig selv. Hun trak på skuldrene af han spørgsmål da det var lidt svært at sige "Det ved jeg nu ikke... der er vel nogen som jeg stoler lidt på, men man kan aldrig rigtig få sig selv til at stole fuldt ud på folk efter den fortid som jeg har" sagde hun og strøg en hånd gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:00

"hyggeligt at møde dig Rose"sagde han med et smil på sine læber og kigede på hende "nej det er der vel ikke men der er nok en et sted måske en du ikke har set længe eller noget som du plejede at stole på"sagde han og kiggede på hende og satte sit hovede lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:03

Rose lændte sig blidt op ad gyngestativet og så faktisk ud til at tænke over dette og måtte ryste på hovedet "Ikke nogen som er i live i dag" sagde hun og hadede faktisk at der ikke var én eneste person i verdenen hun faktisk stolede rigtigt på. Hun sukkede lavmælt og lod sit blik gå langsomt ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:08

"i live heller ikke nogen væsner som varulve eller noget"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil.
Han var bare venlig mod hende han var ikke den der ville være ond og dum mod folk men venlig og rar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 11:47

Rose rystede svagt på hovedet og var egentlig lidt irriteret over manglen af gode venner. Hun skubbede hurtigt de deprimerende tanker ud af hovedet og så hurtigt over på Rays ansigt, med et pludseligt drillende smil på læberne "Siger du at du ikke vil gøre nogen noget?" spurgte hun og tænkte lidt tilbage på det som han havde sagt og rystede svagt på hovedet "Hør.... du kommer ikke særlig langt som dæmon med den attitude... tro mig.." sagde hun og lagde hovedet let på skrå "Jeg har aldrig mødt en dæmon som ikke ville gøre nogen noget i frygt for fjendskab... og andre væsner vil tage denne information i brug... udnytte det og sår'n" sagde hun og lagde langsomt sine arme over kors. Hun havde stået i den position hvor hun ikke ville skade den anden... og det endte... virkelig dramatisk og blodigt. For hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 11:55

Han kiggede på hende "hvad mener du skal jeg til at være sådan en dims der er fuldstændig sindsyg og sur på alt og alle og ikke være rar en gang imellem"sagde han og kiggede på hende og var ikke sur eller noget men hun fik det bare til at lyde som om han skulle ha den indstilling overfor folk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:00

Rose sukkede over ham og rystede svagt på hovedet "Ikke sår'n... men altså.." begyndte hun og gik langsomt over mod ham "Have den rette indstilling overfor de rette mennesker" sagde hun og stod hurtigt foran ham og begyndte langsomt at gå rundt om ham "Du kan ikke have den venlige attitude overfor, ja.." sagde hun med en lærende stemme og skulle lige tænke over væsner som han skulle passe lidt på "Vicente for eksempel" sagde hun og gøs svagt ved tanken om vampyrenes leder som ikke var spor rar at have med at gøre. "Og ved mig... hmmm.." sagde hun lavmælt og stoppede bag ham "nogle gange kan det oss godt være at man ikke ska have den der pusse'nusse agtige attitude som du har gang i.." hviskede hun lige ind i hans ene øre med et skævt smil "Jeg er kendt for IKKE at være pusse'nusse agtig. Venner og sår'n noget" sagde hun og var egentlig kendt for at have en hård og ligeglad attitude og kunne være hård til tider, men dog oss... ja... den almindelige attitude som vampyre jo nu havde nu til dags.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:11

Han kiggede på hende "vil så ikke sige jeg kun har denne her attitude men kan skam også havde en der er fræk og sådan noget men har ikke eller jo men det ikke så tit jeg har den sure og tvære"sagde han og kiggede på hende med et stille smil.
han kiggede bare på hende "så jeg skal ikke være venlig hele tiden"sagde han.


//rose kender dig pænt godt hvis jeg nu siger jaster hvad siger du så//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:14

// Oooooi!!! Mah boooi :b Men nu ska man jo tænke på at Rose er vampie nu... hun har skam ændret sig eh (: //

Rose rystede på hovedet af ham "Tro mig... det er vigtigt at du ved hvordan du ska være overfor folk" sagde hun lavmælt ind i hans øre og stod stadig bag ham og rystede på hovedet af hans spørgsmål "Ikke hele tiden nej.. du kan komme ud i noget rod. Verdenen har ikke hvad den har været" sagde hun og lød svagt trist ved det sidste da verdenen og dens befolkning er endt som noget hun ikke brød sig særlig meget om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så må jeg jo lære det har allerrede lært at der er en masse liderlige kvinder her i byen"sagde han og kiggede på hende og ventede sig mod hende "men du er ikke som dem du er anderledes har jeg ret i det Rose"sagde han og kiggede på hende

//ja i know og det var orlando der forvandlede hende ikke?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:26

// Yup yup... Har du stalket mig eller noget? xD //

Rose kunne ikke lade vær med at smile af ham. Hun vidste at denne fact var sand og at de fleste kvindelige væsner i byen var bunkeliderlige. Hun så op på Rays ansigt og lagde hovedet let på skrå og trak svagt på skuldrene "Det ved jeg ikke helt. Kun hvis 'anderledes' er en god ting" sagde hun med et muntert smil malet i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:32

Han kiggede på hende og gik hen til hende og tog sin hånd op på hendes kind "ja det god ting"sagde han og nussede hendes kind "men rose du ser ud til at være en rigtig køn pige husk ikke at lade nogen udnytte dig vel"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "men stol på mig okay jeg er din ven hvis du vil ha det"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:34

Rose så ham ind i øjnene og kunne for en kort stund ikke lade vær med at smile, men trak sig hurtigt et skridt tilbage da han nussede hendes kind. Ikke fordi at hun ikke ville have det, men fordi hun ikke havde forventet det og var derfor blevet lidt overrasket, og fordi at folk bare ikke havde været så søde som ham overfor hende det sidste stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "rose du virker til en man kan snakke med så hvad siger du til at gå på en club eller noget sammen med mig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 12:41

Rose så lidt på ham og ville have haft sagt ja, men rystede på hovedet "For mange mennesker..." mumlede hun og kunne mærke på sig selv at hendes tørst ikke ville tillade hende omgås mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det eneste sted.... Empty
IndlægEmne: Sv: Det eneste sted....   Det eneste sted.... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det eneste sted....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Det eneste sted del 2....Rose(privat)
» Havet som eneste ven? - Andy
» et nyt sted?-Gregers
» Underligt sted..
» et fredfyldt sted

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: