Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lege på legepladsen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:30

Hun kiggede ned på hendes eget hår.. hele hendes hoved var fyldt med spørgsmål.. hun overvejede hvad han nu ville gøre eller sige, men turde ikke tænke tankerne til ende..
Evelyn følte sig utilpas, og hun stod alt for tæt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:34

Han kiggede lidt på hende hvorefter han med en hurtigt bevægelse rettede sig frem mod hende og sagde "bøh" imens et virkelig ondskabsfuldt smil kom på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:40

Hun blev forskrækket, og var ved at vælte bagover, men fik balance igen, ved hjælp af hendes eneste ven; vinden.
Han grinte på den ondskabsfulde måde igen.. *Hvorfor er han sådan?.. jeg har jo aldrig gjort ham noget..*
Evelyn var rasende og nærmest råbte: "Hvorfor gør du det her? Hvorfor er du sådan? Du er jo sindsyg med alle dine lege! vil du virkelig leve dit liv sådan her?", sagde hun, og stirrede nu stift midt imellem hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:46

Det fik ham til at grine endnu mere, "Hvis du virkelig vil virke truende så kig mig i det mindste i øjnene" han pegede på sine øjne med to fingere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:50

Hun var rasende på ham! Han kunne ikke være bekendt at være sådan! Hvorfor blev han ved med at grine af hende?
"Hvad nu hvis jeg synes det er truende at folk kigger imellem øjnene?!", sagde hun, for at svare igen, "Du ved jo ikke noget som helst om mig, så det kunne jo godt være?!".. *Hvorfor siger jeg altid sådan noget sludder?!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:51

Han grinte, "nu skal du ikke tænke så meget over det" sagde han og fik et roligt blik i øjnene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:53

*Gosh, hvordan gør han det der?.. Han er bare fuldstændig rolig, og så griner han, og så er han rolig igen*, Evelyn blev - som altid - forvirret.
"Hvorfor ikke? Du får mig jo til at tænke over det, når du siger det på den måde.", sagde hun stædigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:55

Han klappede hende på hoved som om hun var en lille hund, "Lige præcis" sagde han og gik forbi hende og så over mod gyngernde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 10:58

Hun kiggede tomt foran sig, og overvejede om det overhovedet ville nytte, hvis hun vendte sig om.. Men af ren og skær nysgerrighed, gjorde hun det alligevel. Imens hun drejede rundt, sagde hun; "Hvorfor gør du altid sådan?.. Efterlader mig med en masse spørgsmål?", sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 11:02

Han sad allerede på gyngen da hun sprugte, "har du nogen sinde sprugt" sagde han og sparkede til to sten der var tæt ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 11:04

Det var ikke lige det svar, Evelyn havde regnet med.. "Eh.. neij.. men du har altid.. kontrolleret mig, så jeg ikke kunne spørge..", sagde hun, og kiggede på de 2 stakkels sten..


//Logger nu, men skrives videre imorgen? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 11:07

//Okay//

Han smilte lumsk imens hans øjne blev dystre, "Kontrolleret er sådan et stærkt ord"

http://s.bebo.com/app-image/7990173319/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/04/21/2682403.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 21:32

"Ja, men du virker nu heller ikke speciel slap?", sagde hun.. Hun var overrasket over, hvor meget hun egentlig turde sige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 22:20

Fie Kom stille nærmest glidene ind på legepladsen.
Hun lod ik til at have set dem, men gik bare stille hen vippen, og smed sin taske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Okt 2009, 22:34

Hun kiggede på den nyankomne.. *Har hun ikke set os?*, spurgte hun sig selv..
Evelyn kunne ikke lugte hvad hun var, men hun kunne lugte at det ikke var et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 01:46

Han smilte lumsk ved synet af Fie men det underligeste var at han ikke havde flyttet øjnene fra Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:36

Evelyn så at Donnie stadig kiggede på hende, men han smilede.. *Er det pga mig eller den anden pige?.. kender han hende? Hvad nu hvis hun også er vampyr?*, alle spørgsmålene og hvis'erne fór rundt i hovedet på hende, mens hendes øjne flakkede imellem de 2 væsener.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:52

//Skal vi ikke vente til Fie kommer??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:54

// Jo, for det er lidt svært at blive ved med at glo i; //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 02:58

//Lol//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:58

//Sorry jeg smuttede men min kæreste kom....^^'///


Fie så på dem, og smilte venligt.
"Jamen hej"sagde hun stille og smilte til englen. Hun rakte hånden frem for at hilse.
Hendes øjne gled hen på Donnie, men så hurtigt tilbage på englen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 10:09

//Demetri XD XD men vi kan sige kælenavnet fra nu af er Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 10:23

///Okay xD^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 10:32

Han nikkede roligt til Fie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 10:36

///xD nu mangler vi englen^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lege på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lege på legepladsen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Skal vi lege? :D (Baby)
» ensom på lege pladsen fie
» Lege tid.. (Theo)
» Skal vi lege, Demetri?
» Snevejr på lege pladsen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: