Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lege på legepladsen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:32

Evelyn løftede - af refleks - hendes ene øjenbryn. *Hvad smiler hun af?*
Hun åbnede munden, men lukkede den stille i igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:35

Hendes blik gled hen på hende, men hun så ik længer ond eller kold ud i blikket. Hun så glad ud?
"Kan du li' himlen om natten, eller er du bange for mørket?"spurgte hun venligt.
Et venligt smil brød frem da hun havde spurgt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:39

Evelyn kiggede forvirret på vampyren. "Jeg kan lide himlen anyday, anyhow and anywere", sagde hun så, og kiggede på Fie, uden mine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:44

Hun så op på den, men så på hende igen.
Hun smilte "Samme her"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:48

*Er jeg helt galt på den? Var hun ikke sur lige før?.. tsk, vampyrer og deres humørsvingninger*..
Hun kiggede op på himlen, og nikkede stille - men det så dumt ud, for hun kiggede op af, og hun lignede en der var en lille smule psykisk syg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:51

"Undskyld det før"sagde hun stille, og smilte venligt.
"Jeg var vidst ik så flink vel?"hun så på hende, og smilte lidt.
"Min vrede har det med at tage over"sagde hun stille og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 08:58

Evelyn løftede øjenbrynene, og spærrede øjnene op, *Mener hun det?*
"Eh.. nej, men.. det er vel.. eh.. okay..?", sagde hun og smilede prøvende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 09:05

Hun smilte venligt til hende.
Hun rejste sig og gik stille hen til hende.
Men stoppede nogle skridt fra hende, og så lidt rundt.

//logger skal have kage very happy xD///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 09:08

Evelyn blev forskrækket da Fie gik hen til hende, og gik 2 skridt tilbage..
Hun var fristet til at kigge der hvor Fie kiggede, men holdte øje med hende, istedet.

// Snyd ! x'D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 22:40

Demetri var nu vågnet op af sin trance og ´kiggede roligt Fie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:15

Hun smilte til dem, og så hen på Donnie.
Hun syntes det var lidt underligt det har bare at stå og ik gøre noget.

//Jeg vil stadig kalde dig Donnie^^///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:49

Evelyn stod bare og holdte øje med dem. Man kunne aldrig stole på en vampyr, lige meget hvad de sagde.
Hun overvejede lidt, hvad det egentligt var de ventede på.. for det var ikke specielt sjovt bare at stå og glo.
Hun satte hovedet lidt på skrå, og kiggede skiftevist på dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 04:26

"Nåh... jeg tror jeg vil gå på jagt"sagde hun og smilte til dem.
Hun gik forbi Evelyn, og undrede sig så lidt over at hun ik bare var kastet sig over Evelyn, men bare var gået forbi.
Fie's mave gjore lidt ondt fordi hun var sulten, men ik efter engel, men menneske blod. Hun stoppede og vinkede til dem, og satte så i løb væk fra dem igen.


//out^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Okt 2009, 06:45

Evelyn's øjne fulgte Fie, da hun gik. Da hun var ude af Evelyn's synsvinkel, kiggede hun på Demitri. Hun fastholdte hans blik, mens hun spredte vingerne og begyndte at flyve.. Hun fløj stille og yndefuldt væk..

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lege på legepladsen. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lege på legepladsen.   Lege på legepladsen. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lege på legepladsen.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Skal vi lege? :D (Baby)
» ensom på lege pladsen fie
» Lege tid.. (Theo)
» Skal vi lege, Demetri?
» Snevejr på lege pladsen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: