Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 walking on the street(Andy) :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 04:19

Adam så på Andy og hans smil falmede en smule. "tja.. det er vel forskelligt fra person til person om hvor meget de elsker deres liv. Jeg har hørt om nogen der er panisk bange for døden... og så andre der bare vil forlade livet så hurtigt som muligt, og det er der jo nogen som klarer ved selvmord.." sagde han stille og så på Andy. Han tænkte lidt over hele konceptet og synes da at det var helt fint at Andy spurgte til det. Det var jo klart hvis han var nysgerrig over det. Adam trak kort på skuldrende. " tja det er vej også fair nok at du vil vide det. Der var jo også meget jeg selv ville vide, da jeg fik af vide at du var dæmon" sagde han og smilede så bredere igen. Han lagde bestik i begge tallerkner og tog dem op. "tja.... det er faktisk lidt underligt at tænke på.. At når jeg en dag bliver grim og rynket, så er du stadig lige så smuk som nu" sagde han og smilede. Han rakte tallerknen hen mod Andy. "værsgo og spis... håber det smager dig" sagde han så og hoppede op på bordet ved siden af Andy. Han lagde sin egen kniv væk og brugte bare gaflen til af spise med. Han snoede pastaen om gaflen og smagte på maden. Han trak kort på skuldrende." det er spiseligt... og smager udemærket" sagde han og så hen på Andy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 04:53

Andy vippede lidt med sine fødder og lyttede på hvad han sagde, han havde det som om at han ikke var den ældste når han spurgte om sådan nogle ting "selvmord det overvejede jeg på et tidspunkt efter Dean havde slået op med mig.. men så mødte jeg min eks kæreste som var menneske og fik troet på livet tilbage og det er jeg glad for, da at være sammen med Dean igen er det bedste der er sket i mit liv" sagde han og tog imod tallerkenen og begynde at spise, han så på ham med et smil og træk lidt på skulderne "viste jo ikke hvis du havde nået imod at nogen spurgte om det" hviskede han og satte tallerkenen på den ene side af sig, og tog cola'en og åbnede den. han hælde stille det op i begge glas og så på ham mens han spiste "underligt at tænke på hvordan mennesker spiser" sagde han og grinte stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 05:15

Adam så på Andy. Han blev en smule anspændt og vrængede lidt på næsen. "ja okay.. kæreste sorger... Det kender jeg alt godt og der var også mange overvejelser," sagde han og han slog tanken ud af hovedet om han fortid. "men... var du ikke forlovet med han Dean?" spurgte han lidt undrende, da Andy havde sagt at Dean slog op med ham.. Han smilede så lidt da Andy sagde at han var kommet fra den idé og var samtig også rolig over det igen. Adam på på Andy og smilede. "jeg har overhovedet intet imod at du spørg... jeg vil da gerne besvare de spørgsmål jeg kan, og håber da at du vil gøre det samme" sagde han og smilede muntert. Adam så lidt ned på glasset, da Andy hældte colaen op i. Han tænkte lidt over hvad Andy sagde og trak på skuldrende. "tjaa.. jeg kan ikke se det spændende i det, men jeg spiser jo også hver dag... for det meste da" sagde han og smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 05:48

Andy så på ham mens han satte cola'en fra sig og nikkede "ja det er jeg også.. jeg kæmpede for at han ville tage mig tilbage og tiggede ham om det... og når jeg stoppede med at tænke på ham så kom han og ville havde mig tilbage og kunne ikke sige nej" sagde han og tog sin tallerken igen og begynde at spise igen, han smilte til ham og var lettet over det at han ville det. da det var mærkeligt for ham selv at spørge om sådan nogle ting "tak det er jeg glad for at du vil" sagde han og nikkede til at han ville gøre det samme "og jeg har svaret på dit spørgsmål.. ja jeg ligner som mange andre fyre det samme der ned" sagde han i en drillende tone og hævede det ene øjebryn, inden han spiste videre og prøvede at holde et grin tilbage "jamen det er meget spændende" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 07:00

Adam nikkede så og forstod det hele lidt bedre nu. "nårh, okay... det giver også lidt bedre mening i mit hoved" sagde Adam og grinede lidt. Adam havde faktisk ikke længere en underlig fornæmmelse når der blev snakket om Dean. Alt forvirringen omkring det, og tidligere, var ligesom faldet på plads i mellemtiden, så det overraskede lidt Adam, og han sad bare og smilede over det. Hn snurrede igen noget af pastaen om gaflen og begyndte så at spise igen. Han svingede lidt frem og tilbage med sine fødder og så lidt ned på dem imens. Han så dog igen på Andy da han begyndte at snakke, og grinede bare lidt over der sidste. "ja... det havde jeg næsten forestillet mig, men hvad ved jeg... ?" sagde han og smilede lidt fjollet. Han sad og så på Andy imen han lyttede videre til det han sagde efter. "jamen altså... okay fair nok, lad det være spændende" sagde han og spiste videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010, 19:16

Andy så på ham og nikkede og smilte "han er ret mærkelig og ikke engang jeg selv forstår ham altid" sagde han ærligt og spiste bare videre mens han vippede med sine tæer, han så ned på dem imens og viste ikke helt hvad han skulle sige og smilte derfor bare. han kunne ikke forstå sig selv at han kunne snakke om sin elskede med en han har kysset med, men Andy var jo også ret mærkelig "det ved jeg ikke endnu hvad du ved" sagde han og grinte lidt af det og så over på ham, han satte sin tallerken ned på bordet og træk sit ben op til sig. han lag sin kind mod sit knæ og så bare over på ham, mens han spiste og kunne ikke lade være med smile "det er det også.. selv om jeg aldrig har fattet mennesker hvordan i kan spise" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 09:20

Adam smilede roligt og så på sin mad. "tjaa. nogen skal jo være mærkelige.. Vi kan jo ikke alle være normale" sagde han og grinede lidt drillende. Han var jo ikke særlig normal selv, så det passede jo ikke helt det han sad og sagde. Han trak kort på skuldrende og vidste ikke helt hvad han skulle svare, så der gik lidt inden han svarede. "tjo... jeg er jo bare et uvident lille menneske, med helt utrolig nice hår" sagde han lidt drillende og grinede. Adam så igen med på sin mad, og var, overraskede nok, næsten færdig. Han smilte lidt for sig selv over det og spiste bare videre. Det var faktisk sjældent at han spiste helt op, da han så hurtigt blev mæt, men nu.. Det virkede det slet ikke som det plejede. Adam grinede lidt af Andy og så tilbage på ham. "skal jeg nu til at fortælle om fordøjelse, eller hvad? for så tror jeg bare at jeg lader resten af min mad stå, for ellers kommer resten nok bare op igen." sagde han og overdrivede nok lidt.. Lidt meget, men han havde i hvertfald ikke tænkt sig at spise resten imens han skulle forklare sådan noget, da det ikke gjorde maden bedre af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 09:52

Andy så på ham og smilte og træk lidt på skulderne "sådan er åbenbart alle mennesker.. altså sådan vildt mærkelige" sagde han og så op på hans hår og kunne ikke lade være med at give et lille grin fra sig, da han godt kunne lide at Adam lød så selvglad over sit hår. han lag sin ene hånd i hans hår og nussede blidt hans hovedbund "ja det har jeg klaret meget godt" sagde han og prøvede at lyde som om han slet ikke havde regnet med at det ville blive flot på nogen måder, han tog stille sin hånd til sig og rystede på hovedet af det han sagde "ellers tak" sagde han da han havde hørt det flere gange og alligevel ikke fattet nået af det, udover at det var ret ulækkert at høre på. han hoppede ned fra køkkenbordet og gik hen og smed resten af det mad på sin tallerken ud i skraldespanden "undskyld at jeg ikke spiser op.. men jeg spiser aldrig ret meget" sagde han og så over på ham med et smil og begynde at vaske sin tallerken af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 10:07

Adam rystede kort på hovedet og grinede. Han så lidt op mod sit hår, selvom han ikke kunne se det, og grinede så igen. Han vidste godt at det lød som om at Adam bare var blevet vildt selvglad over det, men det var nu også mest for sjov, selvom at han synes at Andy havde gjort det utrolig godt... Eller helt Perfekt. "jaa, det er jo også rigtig flot arbejde" sagde han helt ærligt og smilede. Han så lidt efter Andys hånd, og stilte så tallerknen fra sig. Han nikkede kort og teknemmeligt. "mange tak, det er jeg dog lykkelig over.. Jeg er dog godt nok ikke så sulten alligevel, såå" sagde han og så og smilede. Han nikkede bare til Andy, og smilede. "det går nok alligevel. Jeg er heller ikke sulten mere, så" sagde han. "vi er vist lige gode om det" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 10:16

Andy nikkede og lag tallerken på køkkenbordet, han gik derefter hen til ham. han lag stille sine hænder på hans lår og smilte kærligt til ham "du ser smuk ud med det hår" hviskede han stille og så ham ind i øjnene, han kyssede ham på panden og smilte inden han gik et skridt væk og tog hans hånd i sin "et lyder godt.. eller hvad siger man det sådan nået ?" sagde han og træk ham stille med sig, han så stille tilbage på ham og kunne ikke lade være med at smile "har du lyst til at se en film ?" spurgte han om og slap hans hånd og gik hen til et skab og åbnede for den, der stod en passe film der inde måde gamle og ny. det var film som han havde samlet igennem livet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 10:34

Adam grinede kort af Andy og nikkede så lidt teknemmeligt. "tak. Det er jo dig der har lavet det" sagde han og smilede glad. Han fulgte med Andy da han trak ham med. Dog så han kort tilbage mod tallerknen, da han ikke havde tømt den, eller skyllet den af. Det måtte han ordne senere. Adam så tilbage - eller frem- på Andy, og smilede. "jo! en film, det lyder jo bare godt" sagde han og smilede. "hvaa. hva har man så for en samling, når man er dig? Hvilke film er du til?" spurgte han så. Han var selv lidt ligeglad med hvilken film det blev, men en eller anden psykisk gyser ville nok være bedst, selvom han ikke disideret havde nogen ynglings.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 10:43

Andy kiggede ind i skabet og så lidt på dem, han smilte stort og grinte stille "jeg har alle mulige" sagde han selv var han ikke så meget til gyser, og havde derfor ikke så mange af dem. han var ligefrem bange for at se dem, da han ikke var den onde person. udover når han var sulten og derfor var i sin dæmon tilstand, han gik selv hen og satte sig i sofa'en og smilte "du vælger bare en" sagde han og træk sine ben op til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 11:06

Adam bøjede sig hen over kassen, og så lidt søgende på filmene. "mmh. Dette er ikke en god ting at sætte mig til. Jeg ender sikkert bare med at lukke øjnene og vælge en tilfældig" sagde han og grinede lidt. Adam søgte egentlig lidt efter de lidt ældre, eventuelle gysere, da han synes der var et eller andet komisk ved dem, når de mange gange var så urealistiske. Adam sukkede lavt og tænkte lidt. "okay så bliver det den blinde måde" sagde han og grinede så lidt. Han lukkede så sine øjne og greb ned efter en tilfældig film, og tog så en op. Adam så meget kort på den og trak på skuldrende. Han gik så hen til Andy og rakte ham filmen. " så! nu har jeg valgt en film" sagde han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 11:13

Andy kunne ikke lade være med at smile af ham "hvis jeg skulle havde valgt en film så havde vi ikke fået set nogen idag" sagde han og sad bare helt stille, han tog imod filmen og nikkede. han rejste sig let op og gik hen og satte den til tv'et, derefter gik han ind i sit soveværelse og hentede sin dyne. og gik derefter hen og satte sig i sofa'en "kom" sagde han og smilte stort og klappede på sofa'en mellem sine ben med den ene hånd, han holde dynen oppe med den anden. og tog derefter fjernbetjeningen og tænde for tv'et
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 11:21

Adam grinede lidt og trak på skuldrende. "ja okay. Det kunne jeg også havde fundet på at gøre. Hvis ikke jeg brugte den blinde måde, og bare vælger en tilfældig.. Så slemt kan den vel ikke være" sagde han og smilede. Han fulgte Andy med øjnene og smilede roligt. Han satte sig hen mellen Andys ben, hvor han havde klappet, og havde bare et muntert smil på læben. " Det skal nok blive hyggeligt det her" sagde han så og vendte sit blik hen mod tv'et.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 11:28

Andy smilte og lag dynen over dem, han lod derefter sine hænder glide ind under dynen og lag dem på hans mave "kan ikke huske hvilken du valgte, men den er nok god" hviskede han og lag sin kind mod hans hoved, han kunne virkelig godt lide at være sammen med ham. og var så glad for at han havde gået over til ham, selv om han viste godt at et var virkelig underligt. han begynde at nusse ham på maven og kyssede ham en enkel gang i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 11:42

Adam grinede endnu en gang lidt, og så op på Andy. "ja sikkert, totalt god." sagde han uden og vide det, men han forestillede sig da at Andy havde nogle okay film, så det var da ikke problemet i Adams øjne. Adam vendte sit ansigt mod tv'et, men lukkede øjnene i et par sekunder da Andy lagde sine hænder så hans mave. Adam lagde sine hænder oven på Andys. Han slappede faktisk helt af, og stirrede hen mod tv'et, og fulgte egentlig kun tre fjerdedele med i filmen. Hans smil forblev stadig muntert på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 11:56

Andy smilte "mmh" kom bare bare ud af hans mund, han fulgte slet ikke med i filmen og var for besat af Adam. han lod stille sine hænder glide ind under hans trøje, han lod sine læber stille føre sig ned til hans øre. han bed ham blidt i den og lukkede stille sine øjne i, og havde jo set sine film alt for mange gange så at bare høre dem var nok for ham. hans fingere begynde at nusse ham blidt på maven, mens der var et smil på hans læbe som ikke ville væk. og han havde heller ikke lyst til at fjerne sit blik fra sine læber, nej han kunne godt lide at smile! så hvorfor skulle han stoppe med det? det viste han ikke helt, og ville endelig ikke tænke på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 12:09

Adam smilede bare og lukkede jævnligt sine øjne. Han vendte sit hoved en lille smule så han kunne se Andys hår, og ellers ikke meget mere. Han mærkede egentlig bare at varmen steg ham lidt til hovedet, og vidste at han sikkert havde fået sin røde farve tilbage i kinderne (typisch ham xD). Han lænede sig let ind mod Andy og smilede stadig muntert. Adam lod Andy gøre hvad han ville, for han nød det egentlig. Alle tanker var ude af Adams hoved nu, og han var bare glad nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 12:19

Andy lod sin ene hånd glide op på hans brystkasse, og trykkede ham let ind til sig med den hånd. selv om han ikke kunne komme tætter på, så kunne Andy godt lide den fornemmelse af at nogen prøvede at komme tætter på "Adam" hviskede han ind i hans øre og lod sin anden hånd glide ned på hans lår, han begynde let at nusse hans inderlår med sine fingere. hans pandehår havde røget ned foran hans øjne, og han kunne ikke lade ham være. det havde han jo heller ikke lyst til, han lod sin læber glide længere ned og begynde at kysse hans hals. han havde helt glemt alt om filmen, og kunne kun høre Adam's vejrtrækninger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 12:34

Adam blev nu ved med at holde sine øjne lukkede, og trak vejret helt roligt. han kunne godt lide at Andy prøvede at komme endnu tættere på ham end de kunne. Den eneste anden måde der var at komme endnu tættere på, var jo uden tøj. Adam lagde forsigtigt sine hænder på Andys lår. "mmh" mumlede han sagte, som et svar. Adam koncentrerede sig ikke om filmen længere, da han synes at Andy var meget mere interessant. Adam begyndte bare stille at nusse Andy på lårene og blottede sin hals en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 12:41

Andy smilte da han blottede sin hals, han begynde at kysse den med små og ømme kys. han stoppede kort og tog fat i hans trøje og begynde at trække den nervøs over hans hoved, mens han mærkede at der skete nået i hans bukser. som gjorde at de næsten var for små til at havde på, dog var der lige plads nok. Men hvis nogle så det så ville de nok sige at han nok skulle købe bukser der var større, men der var jo heller ikke meningen at man skulle gå rundt med jern på. han træk vejret lidt tungere og havde kun Adam i sit hoved, og hvor meget han virkelig havde lyst til ham. lysten var ret stor og han ville helst bare havde ham med det samme, men hvad ville være det sjove ved det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 13:07

Adam hjalp bare til med at få sin trøje af, da han både havde lyst til Andy, var lidt småtændt og havde det utrolig varmt. Han holdte sine øjne lukkede, og havde stadig et roligt smil på læben. Han mærkede godt at Andy var blevet hård, og det tændte kun Adam endnu mere. Han mærkede selv den ekstreme dunken og at der skete noget i sine egne bukser. Han vendte sin med front mod Andy og lagde så sine arme om hans nakke. Han åbnede kort sine øjne og så på Andy. Han lukkede dog sine øjne igen og hev lidt op i Andys bluse. Han trak vejret lidt tungere og holdte sit ansigt tæt på Andys for at mærke hans åndedrag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 13:19

Andy betragtede hans trøje i sine hænder, og kunne endelig godt lide at det var anden gang han så hans overkrop. han synes at det var utroligt hvor hurtigt han kunne blive tændt, men han havde jo heller ikke nået imod det "du er så fucking smuk" hviskede han og lod hans trøje falde ned på gulvet, han hjalp ham med at få sin trøje af og træk sin mave ind imens. han lag derefter sin ene hånd på hans røv og den anden brugte han til at åbne hans bukser med, han så på hans ansigt og smilte svagt. han begynde at kysse hans læber i et ømt kys og lidt liderligt, han lod sine fingere glide ind under hans bukser bag på. han begynde at nusse hans røv, med nogle halv hårde tag. men dog ikke så det ville gøre ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 13:44

Adam holdte sig ind mod Andy og smilede så en smule bredere. "tak" hviskede han så roligt han nu kunne. "i lige måde" tilføjede han. Han hviskede det stadig og forholdte det så roligt det kunne blive. Adam holdte Andys trøje i den ene hånd i nogle sekunder før han så lod den falde til gulvet som sin egen. Det var første gang han så - eller følte - Andys bare overkrop, og næsten uanset hvad det var ligenu så tændte det Adam. Adam kyssede bare med da han mærkede Andys læber. Han lagde sin ene hånd om Andys nakke og den anden lod han forsigtigt glide ned af hans side og stoppede først ved hans buksekant. Adam trak vejret dybt gennem næsen for ikke at blive for ivrig. Han fik åbnet Andys bukser, og hev bare en smule ned i den bagpå.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: walking on the street(Andy) :3   walking on the street(Andy) :3 - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
walking on the street(Andy) :3
Tilbage til toppen 
Side 9 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Walking along the street
» Just a street - (Hailey)
» the dark street-Elisabeth
» Walking in the dark
» Walking with the dead.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: