Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lonely, as usual..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 08:35

Han kiggede op i himlen i stedet for på hende, "Tja snak med Kala om det" han satte sig op, med et smil.
"Folk kan ikke forstå mig og de vil andre kunne finde ud af hvad jeg føler eller tænker og sådan er det bare" sagde han og fjernede blikket fra himlen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 08:38

*Kala? Håber ikke han har totalt ødelagt hende*..
Hun tænkte sig lidt om; "Hvorfor fortæller du ikke bare hvad du føler?", sagde hun og kiggede på ham. Han var meget svær at læse, og hun kunne ikke rigtig finde ud af ham. Hun ændrede siddestilling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 08:42

"Sov det hele væk, Evelyn" han trak på skulderne og begyndte at synge sov det hele væk fra newyou (staves) "Sov for satan mans" sgde han så og nynnede videre.
"Kender du Kala" sagde han så pluselig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 08:45

*Sov det hele væk?*
"Neij, men jeg gætter på at hvis du tit er sammen med hende, så når jeg aldrig at møde hende..", sagde hun, og kom først bagefter i tanke om hvad hun havde sagt. Selvom Demetri var ond, så kunne hun ikke lide at såre folk, selvom han sikkert ikke ville tage det særlig personligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 08:50

Han kiggede lidt overrasked på hende over hun ikke kendte Kala, "Hun er en engel lige som dig" han rykkede lidt til den ene side så hun sad lige foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 08:52

Hun rødmede, "Ja.. men jeg kender ikke nogle engle.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 08:58

Han kiggede lidt overrasked på hende men lod det ligge da han så at hun fik en rødlig farve i ansigtet, "øhm...sig mig lige..." han kiggede undrende på hende, "hvorfor bliver du rød i hoved"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:03

Evelyn spærrede øjnene op, og kiggede spørgende på ham *Ved han ikke hvad det vil sige at rødme?*
"Fordi jeg er ked af ikke at kende nogen af min egen art.. og det får mig til at rødme.. Jeg kan ikke styre min hudfarve..", sagde hun, og sukkede, mens hun kiggede ned i jorden foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:10

Han hviste godt hvad rødme var men hvorfor rødmede hun det var jo ikke pinligt eller noget.
"Øhm....okay" sagde han og gad ikke komme ind på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:13

"Jeg rødmer fordi jeg skammer mig. Okay?.. Jeg skammer mig over at være så pisse-svag og dum, at jeg ikke kan møde nogen. De eneste jeg møder er nogen der prøver at dræbe mig, første gang de ser mig, og det er ikke et specielt godt tegn vel?.. Nej!", hun kunne mærke at hun hissede sig op, og tog en dyb indånding.
"Glem hvad jeg lige sagde", sagde hun stille og sukkede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:19

"Nej det tror jeg ikke lige jeg vil" sagde han, hans hår begyndte at rejse sig da han mærkede hun hissede sig selv op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:27

"ork!, du er squ da også umulig!", sagde hun og lagde hovedet i sine hænder.
Hun tænkte sig lidt om og slog sig derefter gentagelsesvis i panden, og mumlede en masse ting til sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:34

Han trak på skulderne, "eller også skulle du tænke før du taler" han trak igen på skulderne, og kiggede så på hende hans børster/hår havde lagt sig lidt så han ikke virkede truende.
Han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:38

Hun sukkede. Hun stoppede med at slå sig selv, da det var begyndt at gøre ondt. Hun tænkte sig lidt om, og sagde så.. "Går du?". Selvom hun var træt af ham, ville hun ikke have at han skulle gå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:42

Han kiggede undrende på hende, "øhm.......nej" sagde han og kiggede underligt på hende, "hvorfor skulle jeg det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:44

"du står op?", sagde hun, og kiggede undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:46

//Det var hans hår der begyndte at rejse sig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:49

// ups i; , skriver bare noget andet så..//

"Hvor lang tid har du egentlig været vampyr?", sagde hun, og kiggede roligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:51

"Hele mit liv" sagde han og lagde sig så ned på jorden igen i stedet for at side op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 09:54

"Hvordan det?", sagde hun og kiggede underligt på ham.

// Logger nu q: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Okt 2009, 10:01

//OKay//


"Når en mor vampyr og en far vampyr er meget glad for hinanden eller bare har lyst til at kneppe så beslutter de at lave noget sjovt sammen" han kiggede op i luften dog uden et smil da han sagde sette til hende som en lidt stor joke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:00

"Ja tak.. det havde jeg regnet ud, men altså jeg troede at vampyrer var i den samme alder hele tiden..", sagde hun, og kiggede på Donnie.
"Anyway, lige meget..", sagde hun, efter en tids tænken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:05

Han trak på skulderne, "kroppen stopper ligepluselig" sagde han og trak på skulderne igen.
Han sukkede lidt imens han lå der nede på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:31

"Hvornår stoppede din?", spurgte hun ham, og kiggede på nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009, 01:38

"Da jeg var fem" sagde han og himlede med øjnene da han ikke lignte en på fam, "19 " sagde han og kiggede ned af sin krop.
*Engle de for nysgerrige Kala er også sådan* tæntke han og begyndte at blive vildt irreteret over hendes udsprøgelser.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lonely, as usual.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lonely, as usual..   lonely, as usual.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lonely, as usual..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» The usual walk in the forest - Sylvia.
» Lonely day
» Lonely::::CAm
» Only lonely //Fie//
» Lonely night

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: