Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fuldmåne (Theo)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:04

s: Markeds pladsen
k: midnat
o: to fulde teenagere lidt længere nede af vejen
v: stjerneklar himmel og fuldmåne
d: irl
d: Søndag

Luna var i hendes menneske skikkelse hun sad på en bænk og kiggede op på den smukke fuldmåne, den gjorde hende rolig hun nynnede og prøvede at inurrere de irriterende teenagere der råbte, skreg og grinte helt vildt efter hånden luntede de afsted og en dejlig ro kom dog vill selvskab ikke skade
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:15

Theo gik forbi to teenagere der var så fulde, at de knap nok kunne gå. Han kunne kun ryste på hovedet af dem, og grinte lidt da en af dem faldt på røven, og begyndte at råbe efter den anden. Han gik lidt videre ned af gågaden med sine hænder begravet dybt i sine lommer. Han så lidt rundt og fik øje på en blondt pige der sad på en bænk, han smilede kort til hende og gik videre. Han lagde ikke mærke til at hans nøgler langsomt gled ud af hans lomme, og ladede på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:19

Luna så ikke rigtig drengen før lyden af noget metal ramme jorden. hun var en varulv og derfor havde hun en meget bedere hørelse end andre racer hun kiggede til siden og så nøglerne ligge på jorden samt drengen der gik videre "vent" sagde Luna højt og gik over og samlede nøglerne op "det her er dine ikke?" spurte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:34

Theo hørte ikke sine nøgler ramme jorden, han hørte kun da pigen kaldte efter ham. Han stoppede op og vente sig lidt imod hende, og fik øje på sine nøgler "jo det er mine.." sagde han, og gik tilbage til hende. Han smilede kort "tak det var pænt af dig at kalde på mig.." sagde han, og smilede venligt til hende. Han tog stille sine nøgler, og lagde dem tilbage i sin lomme, og så lidt på pigen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 01:39

"hvad laver du her ude så sent om natten?" spurte Luna og fangede hans duft "du er en dæmon ikk?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 04:46

Han så på hende og lagde hovedet på skrå "jeg er ude og gå lidt, jeg har været hjemme ved en af mine venner" svarede han "hvad med dig, hvad laver du ude så sent?" spurgte han, det kunne selvfølgelig være at hun havde været til en fest, eller noget i den stil. Han så lidt undrende på hende, og snuste stille "jo.." og du må være en varulv.." sagde han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 04:15

" i aften er det fuldmåne jeg kan godt lide at side og kigge på den, " sagde hun og kiggede hen på den bænk hun sad på der var en pose med mad og drikkelse til aftenen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 04:43

"aha.." sagde han forstående "det lyder da også meget hyggeligt, men forvandler varulve sig ikke ved fuldmåne?" spurgte han, for han anede ikke meget om varulve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 05:30

"nogle gør andre gør ikke der er forskæld på racer og kontrol " sagde hun og smilte " der er 2 former for varulve"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 05:31

Han hævede et øjenbryn, og smilede lidt "Seriøst?" spurgte han, og prøvede at forestille sig at der fandtes to forskellige slags varulve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 23:36

"Den ene er en Lucan, Det er dem der mest forvandler sig til ulve og ikke bliver præget af fuldmånen dog kan de forvandle sig til det to benet monster den anden er den normale varulv der går på to ben det er mest dem som er blevet bidt og ikke kan kontrolere dens gen " sagde Luna og smilte hun var selv en Lycan dog havde hun en trang til at hyle men det lå jo til hendes natur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 23:47

Han så på hende og smilede svagt "vildt.. " mumlede han, han havde altid fundet varulve lidt sære, men alligevel imponerende væsner. Han smilede drillende "jeg har hørt at varulve har mange hunde instinkter... så hvis jeg gør sådan her.." sagde han og rakte ud og nussede hende bag øret "ligger du dig så ved mine fødder og siger vov?" spurgte han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 23:52

Luna havde hunde instinkter så da han nussede hende bag øret smilte hun og lukkede øjnene vis hun var i hendes ulve skikkelse ville hendes hale logre dog gik hun ikke ned på knæ "Woof " sagde hun og grinte hun lød faktisk som en hund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 00:00

Theo smilede skævt af hendes reaktion, og grinede lidt "det har da en hvis reaktion" sagde han med et lille grin. Han tog sin hånd til sig igen, og smilede venligt. HUn var meget sjov, og godt selvskab efter hvad han havde observeret. "Må jeg gøre dig selvskab, da du jo skal sidde her alene?" spurgte han, og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 00:11

"mh selføllig der er altid plads til en mere " sagde Luna og smilte hun halv løb hen til bænken og satte sig ned og strakte sig "jeg har noget mad og drikkelse med , umm du er en blod dæmon ikk'? hmm spiser du kun rådt kød?" spurte Luna
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 00:43

Han så på hende og smilede "lyder godt" sagde han, og gik roligt med hen til bænken og satte sig ved siden af hende. Han så lidt på hendes madpakke, og nikkede "ja det kan jeg se.. og ja det er jeg.." sagde han og så ud som om han tænkte sig om ved det sidste spørgsmål "jo råt kød er det bedste fordi det er friskt" sagde han og trak på skuldrene "spiser varulve egentlig ikke råt kød?" spurgte han, for de havde jo hundeinstinkter, og hunde spiste da råt kød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 01:03

Luna nikkede "og også normal menneske mad vi vælger selv hvad vi vil spise" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 01:07

"Nå okay" sagde han og smilede, mens han så lidt ud over den tomme gade, de fleste var nok gået hjem på det her tidspunkt, medmindre de dansede til langt ud på natten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 04:45

"hvor gammel er du?" spurte Luna og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 22:13

"Atten" svarede han, og så på hende med et lille smil "hvad med dig? Hvor gammel er du?" spurgte han og lænede sig tilbage mod bænkens ryglæn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 22:25

"16 " sagde hun og smilte. Hun hostede lidt hun var jo tros alt syg hvilke hun ikke havde sagt hun havde feber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 22:29

Han nikkede kort og forstående "okay" sagde han og hørte hendes hoste "har du ondt i halsen?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeTirs 25 Maj 2010, 08:47

"haer lidt feber" sagde hun og så så op i himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeOns 26 Maj 2010, 00:50

"Er det så ikke risikabelt at rende rundt herude?" spurgte han stille, og lagde hovedet på skrå. Han syntedes da at det var lidt koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitimeOns 26 Maj 2010, 03:28

"jooohh" sagde hun nu hvor hun tænkte sig om
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fuldmåne (Theo) Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne (Theo)   Fuldmåne (Theo) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuldmåne (Theo)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fuldmåne
» Fuldmåne (åbent)
» fuldmåne //Artemios
» Fuldmåne på engen. - Violet PRIVAT :DD'
» til theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: