Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Arbejde...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:16

"Ja, et smuk barn er du jo," sagde Cornelia, hvilket hun så som et stort plus. "Hmm.." hun studerede Evelyn, overvejede om det nu var det rigtige at ansætte hende. "Jo, jeg ansætter dig! Så kan jeg få fyret den fedebasse, der går rundt og stjæler af slikket, når han betjener kunderne," sagde hun med et par nik. "Timelønnen er forholdsvis høj, der vi i øjeblikket har et overskud. Folk er så villige til at købe slik i vinterperioderne, og vi har besluttet os for at give overskudet til de ansatte," alt imens Cornelia sagde det, følte hun en hvis stolthed over at sige, at butikken havde overskud. Det var trods alt hende der var medejer. "De kommende måneder vil du få 80 kr. i timeløn, men den kan falde og stige som den vil det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:18

Evelyn smilede stort, "Tusind tak!", hun kiggede glad over på Silvia og så tilbage på Cornelia igen, "Hvornår skal jeg starte?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:24

"Enten skal du starte nu, eller vente til december," sagde hun og kastede et blik hen på Silvia. Silvia vågnede op fra sin hypnotiseren af slikkepindene, og hoppede glad hen til Evelyn. "Du fik jobbet!" jublede hun, med et par små hop. "Tusind tak Cornelia! Evelyn er en go' pige," Silvia smilede til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:29

Evelyn lo kort af Silvia, "Nu som i lige nu?", hun smilte stadig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:34

"Som her i starten af november," forklarede Cornelia. "Jeg vil selvfølgelig lige sætte dig ind i nogen regler osv., men dem kan du få den dag, du skal arbejde. Først og fremmest skal du arbejde mindst 2 gange om ugen, i ca. 2 timer. Der er selvfølgelig tilladt at tage ekstra timer," hun smilede og kiggede spørgende på Evelyn. "Er der nogen dage du helst kunne tænke dig at arbejde på? Og hvilket tidspunkt på dagen.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 21:22

"Eh..", hun tænkte sig om, og kiggede på Silvia, "Hvilke dage abejder du?", hun smilte. Det kunne være hyggeligt hvis de arbejdede på samme dage, og så de kunne følges hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:05

"Jeg arbejder tirsdag og fredag, men så 3 timer af gangen," sagde Silvia smilende og lagde venskabeligt en arm om Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:09

Hun tænkte sig om og kiggede smilende på Cornelia, "Er det muligt at jeg kan arbejde der? også måske også onsdag?".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejde...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» På arbejde.
» På arbejde Aeron
» søgte arbejde
» Endnu en dag på arbejde
» Arbejde -.-' - Dean

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: