Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lykkelig på den lykkelige eng xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:25

Hun grinede, "Nu må du ikke give mig falske forventninger..", og ændrede siddestilling, da hendes ben begyndte at sove..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:33

"Du er jo overnaturlig smuk! Model kan du altså sagtens blive." hun nikkede overbevisende. "Jeg ved godt nok ikke hvor sjovt det er at være model.." personligt kunne hun ikke selv lide at stå model. Hun var altid så i tvivl om hvordan hun skulle se ud, og kunne oftes altid regne med et billede, der var blevet helt ødelagt af, at hun overhovedet var med i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:00

Hun grinte lidt af ordet; overnaturlig. "Jeg vil helst ikke være model. Mode-branchen er en overfladisk verden, og jeg kan ikke lide overfladiske mennesker.. Desuden, ved jeg ikke hvordan jeg skal stå, og de fleste modeller skal være sexet og det kan jeg overhovedet ikke finde ud af", sagde hun grinende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:05

Silvia måtte også grine. "Jeg forstår hvad du mener.. Du kan blive skuespiller, der skal man jo også være smuk.." sagde hun overvejende.. "Du kan også bare være det du gerne vil.. Hvad vil du være?" hun kiggede nysgerrigt på hende, rimlig ivrig efter at vide hvad hun ville være xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:08

Evelyn tænkte sig om.. I himmelen vidste hun godt hvad hun ville være, men ikke her.. "Det ved jeg faktisk ikke.. jeg elsker jo at synge, men jeg ville aldrig kunne lave en cd, for ingen gider at høre på sådan noget bras..", sagde hun og grinte. "Hvad med dig? Hvad vil du gerne være?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:12

"Jeg tror ikke på at det lyder som bras," sagde hun med et smil på sine læber. Hun kunne forstille sig at Evelyn sang rigtig godt.
"Erlig talt ved jeg ikke helt, hvad jeg vil.. Måske uddanner jeg mig som skolelærer, men jeg har ikke lagt nogen fast fremtid," sagde hun med et tænkende udtryk. "Man vil jo gerne have det perfekte job, som man er glad for.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:15

"Jaé.. og du skal jo leve med det job hele livet.. Du har jo kun én gang til at vælge..", sagde hun og smilte. *Der kunne man da ikke misforstå noget i?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:18

"Ja.." hun nikkede "Derfor er det så svært.." sagde hun med et lille beklageligt udtryk. "men alt skal jo heller ikke være nemt her i livet.. Så ville det jo være kedeligt," sagde hun med et lille grin.

//Skal spise ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 04:20

"Nej, det synes jeg sandelig heller ikke det er..", sagde hun for sig selv, men Silvia kunne sandsynligvis godt høre det..
"But anyway, hvor bor du?", spurgte hun i en begejstret tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:16

"I Deepshell," svarede hun muntert. "Jeg bor hjemme ved mor og far," tilføjede hun og kiggede smilende på Evelyn. "Hvad med dig?.. Bor du i nærheden?" Hun håbede, at hun ikke boede i langbortistan, det kunne da være rart hvis hun stødte ind i Evelyn igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:17

"Jeg bor her i La Sunisha", sagde hun smilende, "Så det er vel rigtigt meget tæt herpå.. Faktisk så er vi i La Sunisha", sagde hun og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:23

"Hmm.. Bor du alene?" spurgte hun nysgerrigt med et smil på læben. La Sunisha var en dejlig by, og hun spankulerede ofte rundt med sine såkaldte veninder, rundt i byen, stranden og de andre herlige steder. Hendes egen by var vel også god nok, men stedevæk virkede La Sunisha mere hyggelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:26

"Ja.. Min forældre bor ikke her i byen", sagde hun stille.. De var i himmelen - bogstaveligt talt.
"Bor du da alene?", spurgte hun sødt, og smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:29

"Synes du godt om at bo alene?" spurgte hun og rykkede lidt på sin sidestilling. De havde efterhånden siddet der i lang tid. "Og nej, jeg bor ikke alene.." sagde hun med et lille smil. "Bor sammen med mor og far, men har planer om måske snart at flytte," fortalte hun, mens hun blidt kørte fingeren over sit kamera.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:31

"Det er lidt ensomt.. Det er derfor jeg hele tiden går ture..", hun smilte og kom til at tænke på noget.

"Altså, det kan godt være at det her kommer ret pludseligt, men du må da godt flytte ind hos mig hvis det er?, du virker rigtig sød, og med lidt held slår vi ikke hinanden ihjel?..", hun smilte til hende, "Men du behøves ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:37

Hun glippede let med øjnene. Det overraskede hende meget, men på en positiv måde. Hendes smil blev større og et stort tandsmil var nu placeret på hendes læber. Skulle hun sige ja? eller var det en for drastisk beslutning?
"Det vil jeg gerne," røg det ud af hende, inden hun havde nået at tænke det helt færdigt. "Altså, hvis det går galt kan jeg altid flytte hjem igen.. Og det er jo også kun for, at jeg lige kan bo der, så jeg lige at få øvet mig på at .. øøh .. bo alene? Det jo ikke fordi jeg bliver der forevigt, så du hænger ikke på mig resten af dine dage.. Måske ville det fungere" pludrede hun løs med glæden boblende inde i sig. "Du.. Virker også meeeget sød!" sagde hun og kunne ikke mene det mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:39

Evelyn grinede af pigen, hun var vidst lidt hyper?`
"Det er en aftale", sagde hun så, og var lige så begejstret som Silvia, men viste det bare ikke på samme måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:42

Hun lagde kameraet fra sig.
"Okay.. En aftale" hun smilede glad "Hmm.. Så giver jeg min kommende bofælde et kram," sagde hun med et grin og kunne ikke helt tro sine egne ord. Hun kendte jo knap nok Evelyn, men hun havde en tryk følelse ved det, så var det ikke fint nok? Hun lænte sig frem og slyngede armene om Evelyn i et kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:44

Evelyn grinede sit sædvanelige grin, og krammede igen.
Hun var meget tryg ved det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:47

Hun slap taget om hende og kiggede på hende med et smil.
"Er der noget jeg bør vide? Nogen regler? Må man ikke synge efter mørkets frembrud?" hun var lidt roligere nu, men havde stadig et par forventningsfulde øjne på Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:49

"Så længe du hjælper med at gøre rent, og splejser om huslejen, så går de nok", sagde hun og smilte ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:54

"Gøre rent kan jeg godt klare," sagde hun med et lille tænkende blik "og jeg har mange penge på kontoen," forsatte hun med et muntert smil. "Så det går nok" hun nikkede og glædede sig allerede utrolig meget. "Jeg har heldigvis ikke så mange ting jeg skal have flyttet."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:56

"Du siger bare til, når du gerne vil flytte ind?", sagde hun og smilte stort til Silvia.
Hun skulle lige hjem og have gjort rent, og ryddet et værelse til hende, og måske have købt en velkomst-gave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:02

"Om en uges tid? Skal have pakket ting, snakket med forældrene og så'n, men så tror jeg bestemt, at jeg er klar til at flytte ind." hun nikkede, og kom med et lille rynk på panden. Ja, gad vide hvad forældrene sagde?
"Vi kan lave en masse hyggelige ting! Så kan vi se film om aftenen og jeg elsker at lave kage," hun kom med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:05

"Ja, det bliver mega hyggeligt", hun smilte stadig stort. Måske kunne Silvia lære Evelyn at være mere social?, men det kunne de finde ud af engang når hun var flyttet ind. *Eij, det bliver mega fedt. Og så får jeg jo en ven mere..*
"Tror du at du vil lære mig at bage kage?", hun lo kort, "Jeg er ret dårlig til det."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lykkelig på den lykkelige eng xD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: