Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lykkelig på den lykkelige eng xD

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:23

Dato: 28. august
Dag: Lørdag
Vejr: Solen skinder, men det er stadig køligt i vejret.
Tid: Omkring kl. 14:00
Sted: Den lykkelige eng...
Omgivelser: Ingen udover Silvia.

Silvia sad midt imellem alle blomsterne, med et stort smil plantet på sine læber. Hun havde en stor varm jakke på, vanter, hue og i det hele taget pakket godt ind, da at fryse var noget af det værste, efter Silvia's mening. I hånden havde hun sit kamera, men kunne ikke koncentrere sig om at tage billeder, da hun ikke kunne tage blikket væk fra blomsterne. Hun gad ikke kigge på dem gennem en kameralinse.
Hun sad længe mellem blomsterne og kiggede, mens hun så småt faldt i staver x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:27

Evelyn var ude og gå tur - som hun plejede - og havde besluttet sig for at gå ned til den lykkelige eng, for der kom man næsten altid i godt humør, bortset fra hvis man havde høfeber.. Men det havde Evelyn heldigvis ikke. Hun havde sin fleece på, og hendes creme-farvede converse. Hun nynnede som sædvanlig og dansede lidt rundt med lukkede øjne..
Hendes lugtesans var som sædvanlig dårlig, så hun kunne ikke lugte det andet væsen, og især ikke pga af blomsterduftene.
Lige pludselig snuplede hun over noget, og udgav et lille hvin. Det var en pige, som sad i græsset, hun var væltet over..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:34

Silvia gispede overrasket, da hun pludselig følte noget ramle ind i sig. Hun så op på pigen, og kiggede lidt overrasket på hende. Hun var så smuk.. Lige så overnaturlig smuk, som mange andre hun havde mødt. Nogen var bare født heldige.
Hun smilede til pigen, og kom med et lille grin, da hun selv syntes det var ret komisk, at man kunne vælte over hende.
"Goddag," sagde hun og prøvede at styrre sit smilerig. Engang imellem kunne hun godt få den følelse af at smile for meget xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:36

"Ej, det må du altså virkelig undskylde!", sagde hun, og satte sig ordenligt op, foran pigen.. "Kom du noget til?", hun smilte prøvende og forlegent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:43

"Nej nej" forsikrede hun efterfuldt af en lille latter. "Hvad med dig? Er du helt okay?" spurgte hun og kørte en hånd hen oversit kamera. hun fik pludselig lyst til at tage billeder af den smukke kvinde. Mellem alle blomsterne.. Hun kunne allerede forstille sig det smukke billede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:45

Evelyn grinede, "Ja, jeg er helt okay..", hun smilte nu, "Jeg hedder Evelyn", hun fjernede stille noget græs fra hendes hår.. og begyndte at nusse det.


Sidst rettet af Evelyn Lør 24 Okt 2009, 01:51, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:51

"Godt," sagde hun smilende.
"Jeg hedder Silvia" præsenterede hun sig og rakte hånden frem. Man kunne ligeså godt hilse på ordenlige manere, når nu man mødte sådan en vendelig en. Det vil sige, hun virkede i hvert fald venlig. Måske var det bare hendes udseende der fik hende til at se så imødekommene ud..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 01:53

Evelyn rakte hånden frem, "Hej Silvia", hun begyndte at grine, "Man kan godt sige at jeg er faldet for dig"..
Hun tog alt hendes hår over på den ene side af hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:01

Hun grinte, men slog hånden op for munden. Hun ville ikke begynde på en af de langvarige grin, hvor hun havde svært ved at stoppe igen, hvor man fik ondt i maven af grin. Nej, ikke nu. Nu ville hun snakke med den interessante Evelyn.
"Ja, men det er da hyggeligt at få selskab." hun smilede "Det er første gang, jeg er ude på den her smukke eng. Man kan blive hel døsig af alle de dejlige dufte," sagde hun og kærtegnede en blomst ved blidt at stryge den over bladene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:06

Evelyn grinede af pigen.. Det var ikke særlig tit at hun var sammen med en pige. Især ikke en menneske-pige..
"Ja, her er flot.. Jeg har tit gået herud, for man kommer altid i godt humør af det", hun smilte, og kiggede på den blomst, Silvia rørte ved..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:10

"Ja.." mumlede hun "Man kan næsten komme til at glemme alle de .. mindre gode ting." Ved tanken om det, tog hun sig automatisk til halsen. Hun rystede let på hovedet, for at få det ud af sine tanker, og smilede igen. Hun løftede kameraet, indstillede på det og tog et billede af en blomst tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:16

Evelyn lagde mærke til at hun tog sig til halsen, men valgte ikke at sige noget..
Hun kiggede ned på blomsten, så på kameraet, på hende, og på kameraet igen.
"Du kan godt lide at tage billeder..", konstaterede hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:20

"Jeg elsker det!" hun sænkede kameraet og kiggede på Evelyn. "Det for mig til at føle helt afslappet og.. glad" hun illustrerede det ved at smile stort.
"Hmm.. Hvad kan du lide at lave?" spurgte hun af nysgerrighed. Hun havde lyst til at vide alt om hende. Hvorfor vidste hun ikke helt, hun var bare sikker på der var noget specielt over Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:25

Evelyn tænkte sig om.. i hele hendes liv på jorden, var der aldrig nogen der havde spurgt hende om det; "Eh.. jeg kan godt lide at fly- gå ture", sagde hun, og håbede at Silvia ikke lagde mærke til det hun var ved at sige, det eneste hun egentlig kunne lide var at Flyve, udøve sine kræfter, " Og synge..", hun smilte.. "Ellers laver jeg ikke rigtig noget.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:31

Hun nikkede lyttende.
"Jeg kan også godt lige at synge, godt nok lyder det ikke så godt, men pyt med det," sagde hun med et lille grin. Hun bed sig let i læben, mens hun kiggede overvejende på Evelyn.
"Jeg tænkte på.. Må jeg ikke tage et billede af det? Jeg ligger det ikke ud på nettet, det er bare fordi.. Du er så smuk.. Det ville blive så'n et smuk billede," hun kløede sig let i håret. Det var vidst ikke helt godt formuleret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:34

Evelyn grinede, "Synes du virkelig at jeg er.. smuk?", hun rødmede, det var meget længe siden nogen havde sagt det til hende, "Tak.. men hvad skal du vruge det til?", hun smilte, Og begyndte at nusse hendes hår igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:38

"Ja, det gør jeg!" hun smilede og rømmede sig let. "Jeg skal ikke rigtig bruge det til noget." hun rynkede tænkende på panden. Hvad skulle hun egentlig bruge det til? "Eeeh.." hun trak let på skuldrene. "Jeg skal bruge det til absolut ingenting.." hun smilede skævt.
"Du må gerne prøve at tage nogen billeder hvis du vil?" hun smilede til hende og rakte kameraet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:43

"Det må du vel godt så..", sagde hun smilende.

Hun kiggede på kameraet og rynkede næsen, "Jeg ville helst ikke ødelægge det..", sagde hun, og smilte forlegent, "Jeg plejer altid at tabe kameraet når blitzen kommer, og jeg trykker på de forkerte knapper.. - jeg kom en gang til at slette 4.5oo billeder på et kamera, fordi jeg trykkede forkert..", hun grinte, "Og det er så nu, nu lige skal overveje om du tør overdrage dit kamera til mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:52

"Uha" hun grinte, og kunne ikke lade være med at overveje, om hun nu også ville lade hende røre det. Hun var meget ømt over for sit kamera, og det hun fortalte lød ikke ligefrem betrykkende.
"Altså.. Det her er jo et spejlrefleks og det har kostet pænt meget.. Ej, du må gerne prøve det" hun smilede. Hvis hun kom til at slete billederne kunne hun alt tide tage billeder af blomsterne igen. Det var heller ikke fordi hun havde noget at tage særlig mange billeder på blomsterengen såå.. hvad kunne der ske?
"Du skal heller ikke bruge blitz, så jeg tror på du ikke ødelægger det" sagde hun med et lille fnis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 02:57

Evelyn smilte, "Du bestemmer..", men hun tog imod kameraet, og holdte det sådan hun troede det skulle holdes, og kom ved et uheld til at trykke på klik-knappen, og tog et billede af himmelen, *Ironisk.. jeg tager billeder af mit elskede, savnede hjem..* "Ups..", hun vendte det mod Silvia, og tog et billede af hende. "Wie, jeg kunne finde ud af det", hun grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:05

Hun grinte let.
"Ja! Jeg er godt nok ikke særlig fotogenisk." hun klappede i hænderne "men meget flot, og du har slet ikke smadret noget.. Ikke endnu i hvert fald." Hun betragtede hende med et smil. Holdte øje med hendes bevægelser, så hun kunne gribe det, hvis hun nu tabte det eller lignende. Måske var hun for pjevset med sit kamera, men det var hendes et og alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:08

"Jo du er.. du er meget smuk af et men..- du er meget smuk", sagde hun, og var sur over hendes fejl!
"Her, du må hellere få dit kamera igen", hun smilte, og rakte kameraet til dets retmæssige ejer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:14

"Tak," sagde hun med et stort smil og tog kameraet. Hun kunne mærke hun slappede mere af, når hun nu havde fået sit kamera i hænderne igen. "Nu tar jeg et billede af dig," sagde hun og indstillede på dybdeskarpheden. Det her billede skulle være perfekt. Måske skulle ISOen længere ned? hm.. Ja.
"Så" sagde hun da hun var færdig med instillingerne, og løftede kameraet op til øjet. Det var lige meget hvilken vinkel hun fik Evelyn fra, hun ville være smuk uretset hvad. Med et smil på læberne, klikkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:18

Evelyn grinede, "Blev det ikke dårligt? jeg er sikker på jeg blinkede?.. eller noget..", hun kiggede på kameraet og så op på Silvia. Det var længe siden hun havde snakket med et menneske, og det var ret hyggeligt, for der var intet at frygte.. næsten intet. Hun tog hænderne om bag nakken, under håret, og løftede håret op, og slap det så, så det faldte ned på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 03:23

Silvia tog et ekstra billede og sænkede så kameraet.
"Det blev alt andet end dårlig," sagde hun med stolthed i stemmen, da hun kiggede på kameraets lille displaybillede. Evelyn var smuk og blomsterne i baggrunden gjorde hende kun smukkere. Hun vidste billedet til hende. "Du kunne blive en god model!" sagde hun med en kort latter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lykkelig på den lykkelige eng xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lykkelig på den lykkelige eng xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Lykkelig.
» lykkelig gå tur //Alucard//
» Lykkelig? - Oliver
» Den lykkelige eng.
» Den lykkelige eng.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: