Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lykkelig på den lykkelige eng xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:09

"Jaa, vi bager massere kager, så du kan øve dig.." hun blev igen lidt ivrig, men prøvede at behærske sig, nu skulle hun nødig skræmme Evelyn. "Bare vi ikke bliver tykke og fede," tilføjede hun og fik et bekymret blik. Nej, ikke tykke og fede. "Vi skulle gerne kunne gå." hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:14

"Ja, helst.. For gå-ture er ligsom min hobby", sagde hun og grinte.
"Og så kan vi følge dine interesser og så kan vi følge mine, sådan vi lærer en masse nye ting, og så kunne det måske være at jeg blev bedere til at tage billeder?", sagde hun begejstret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:18

"Iiih" sagde hun da det hele bare lød så fantastisk godt, og snart ikke kunne sidde stille mere. "Du kan lære mig at gå ture!" hun rejste sig og havde egentlig bare lyst til at hoppe afsted, som den glade påskehare xD, men behærskede sig.
"Skal vi ikke gå? Jeg kan ikke sidde stille mere," hun smilede og børstede jorden af sine bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:19

Hun grinede "Jeg skal lære dig alle de kunst-arter der findes i at gå ture!".. Hun rejste sig op, og kiggede smilende på Silvia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:23

"Det lyder godt!" svarede hun med et grin, og begyndte så at gå. Ikke nogen bestemt retning, bare afsted, længere ind i blomsterengen. "Så bliver jeg nødt til at vide lidt om dig," sagde hun med et smil, og var stadig lige så nyserrig efter at vide noget om Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:25

Evelyn fulgte efter, "Hvad vil du gerne vide?", hun smilte.
Hun kunne fortælle næsten alt, bortset fra den lille ting at hun var engel, og at der var mange onde væsener der rigtig godt kunne lide engle.. til forret!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:28

"Om din familie.. Bare de væsentlige ting, så jeg kan fortælle vennerne om, hvem jeg er flyttet sammen med," hun smilede ved tanken om hvordan de ville se ud, når hun sagde det. Måske behøvede hun dem ikke mere. De venner der behandlede hende som skidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:33

"Eh.. Mine forældre bor i en lille by i Italien, som bliver kaldt Cielo som betyder Himmelen på Italiensk", hun smilede, men hun var ikke særlig meget for at lyve, men hun blev nødt til det, "Og jeg har ikke nogle søskende.."

//Logger nu, skrives imorgen, muligvis? xD btw, de der Flyleaf overfede, jeg elsker dem!.(:' //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 10:40

"Aha," sagde hun og nikkede. "Og hvorfor flyttede du her til?" hun plukkede en blomst på forbivejen, tog den op og duftede til den søde milde duft. *Den her dag glemmer jeg aldrig* tænkte hun med et smil og kiggede hen på Evelyn.

//Vi skrives ^^.. -Jeg ved det! xD Er også glad for, at jeg købte en cd med dem x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 22:56

"Well.. I guess det er fordi at jeg ville prøve noget nyt, og være lidt mere selvstændig, og udadvendt.", Hun lo kort, "Ja.. Men jeg savner da mine venner og familie..", nogle af de ting hun sagde, var sande. Hun savnede virkelig meget alle hendes venner og hele hendes familie i Himmelen. "Hva med dig? .. FOrtæl mig lidt om dig..", hun kiggede på Silvia og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 05:13

"Aha," hun nikkede. "Der er egentlig ikke så meget at fortælle om mig.." hun så overvejende frem for sig. Hvad skulle hun overhovedet fortælle?
"Jeg har en lillesøster på 6, mor og far og min lille vovse," hun smilede "men jeg ta'r selvfølgelig ikke hunden med," tilføjede hun hurtigt, og spekulerede over hvad hun ellers skulle sige. "Jeg står ikke særlig tidligt op i weekenderne.. Og jeg arbejder i det der center i Deepshell, i så'n en tøjbutik" hun kiggede på Evelyn "Ved ikke hvad jeg ellers skal infomere dig om."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 06:54

Evelyn smilede, og kiggede rundt på blomsterne; "Der var da mere at fortælle om dig, end mig", hun smilte, "Og hvis hunden er din, må du da godt tage den med, men det bestemmer du helt selv".
*Hmm, måske skulle jeg også anskaffe mig et job..*
"Ved du om de mangler nogle ansatte inde i centeret?", hun kiggede nysgerrigt på Silvia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 07:29

"Jeg ved ikke.. Han skal bare gåes tur med en milliard gange," sagde hun med et svagt suk, men på den anden side kunne hun næsten ikke undvære ham.. *Det finder jeg vel ud af*
"De mangler vidst ansatte i en en skobutik, men du kan jo også gå ind og spørger i de andre butikker, om de ikke mangler en ekstra hånd." hun smilede stort. Hun syntes selv hun kom godt ud f det med Evelyn, og var lykkelig over at have mødt hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 10:10

"God idé.. jeg må vel også til at tjene mine egne penge, for de penge jeg fik af mine forældre, rækker jo ikke evigt", hun sukkede, "That's life".
*Jeg må hellere tage ind til centeret senere..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 05:22

"Jaa.. Men man får også nogle gode venner.. De er i hvert fald meget søde, dem jeg arbejder med," hun smilede og kiggede på sit ur. Der var en masse ting hun skulle nå at have gjort, og nu skulle hun jo også til at pakke.
"Evelyn, jeg tror jeg vil smutte hjemad nu.. Min vovse skal også luftes såå.." hun smilede beklageligt, men vidste at de ville ses igen, hvilket fik det til at være mindre slemt, at skulle gå fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:24

"Nårhja.. Eh, vi mødes nok senere, og så kan du få min adresse, og komme og se lejligheden og sådan", hun smilte og var lidt ked af at hendes nye veninde skulle gå, men som sagt mødtes de jo snart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 07:42

"Jeps," hun nikkede og omfavnede Evelyn inden hun løftede hånden som et vink. "Vi ses snart.. Og jeg er glad for at jeg mødte dig," sagde hun med et lille muntert grin, inden hun traskede afsted, med kusen hjemad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 08:44

Evelyn krammede igen.

"I lige måde, Silvia", hun smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykkelig på den lykkelige eng xD   Lykkelig på den lykkelige eng xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lykkelig på den lykkelige eng xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Lykkelig.
» lykkelig gå tur //Alucard//
» Lykkelig? - Oliver
» Den lykkelige eng.
» Den lykkelige eng.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: