Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En mørk nat, men alligevel behagelig

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 04:01

Hun smilede blidt.
Selvom hun vidste de brød alle love - skrevne og uskrevne - var det alligevel helt Ok med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 04:10

Marcus gav sig til at nusse hendes kind blidt, men helt uventet lænede han sig frem imod hende og var nu ret tæt på hendes ansigt, han så hende ind i øjnene, men fik så et pint udtryk og teleporterede sig hurtigt væk og op i et træ og stod bare oppe i træet og så forvirret ud over sin egen handling
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 04:12

Hun så forvirret efter ham og sukkede. Hun foldede sine vinger ud og fløj et lille stykke op i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 04:19

Marcus sukkede også selv og lagde den ene hånd på ansigtet og så derefter kort på Kala.
"Undskyld igen, jeg lader mig rive med, og det burde jeg ikke.. Undskyld igen kala" sagde han roligt, men man kunne se på ham at han virkelig var ked af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 04:20

Hun så kort på ham. "Det gør ikke noget" Mumlede hun stille og bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 04:23

Marcus så forvirret ud i luften og sukkede.
"Det må være frastødende for dig at jeg en dæmon, rører ved dig" mumlede han stille og så kort på Kala igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 04:49

Hun rystede på hovedet.
"Hvorfor skulle det dog være det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 07:33

Marcus sukkede og faldt lidt til ro igen, men smilte ikke sit varme smil til hende, men et mere tøvende et.
"Ville det ikke var frastødende for en engel at blive kysset af en dæmon, jeg kom alt for tæt på og jeg for virkelig stor ballade for det her" sukkede han og teleporterede sig ned på jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 23:41

"Vi kan få ballede bare for at snakke sammen" Mumlede hun
"Men nej jeg synes ikke at det ville være frastødende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 01:41

Marcus rystede forvirret på hovedet, men kunne heller ikke lade være med at smile lidt.
Han vendte sig så han så op på Kala igen, "Hmm.. vi for kun ballade hvis vi bliver bedste venner, vi må godt tale sammen, mener jeg.. men vi kan få ballade af at være for tæt på hinanden som jeg var før og du burde være føle væmmelse over at jeg næsten kyssede dig" sagde han og kiggede væk fra Kala igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 01:45

Kala tog sig til hovedet. Det hele var bare så forvirrende, at hun næsten ikke kunne holde det ud.
"Jeg ved det!" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 01:51

Marcus så på Kala igen og smilte svagt.
"Men så længe vi ikke føler noget for hinanden, så bliver vi ikke ført ud i for meget ballade" sagde han stille og så rundt igen, for at tænke grundigt over nogen ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 01:53

Kala rystede på hovedet og smilede blidt. Hun vidste han havde ret.
"Jeg tror ikke min Gud, vil have jeg kommer ud i ballade" Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 01:57

Marcus så stadig ikke på Kala, men kunne heller ikke lade være med at smile lidt.
"Selvom det self er en skam" mumlede han stille og så på Kala igen og smilte svagt, "ja vi kan jo ikke have at din gud straffer dig" sagde han og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 04:57

Kala grinede lidt.
"Du ville blive overrasket" Sagde hun smilende. "Gud kan sagtens være streng"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:00

Marcus smilte svagt og tænkte lidt.
"Ja det ved jeg, jeg har skam fået straffe af ham før" sagde Marcus og så på Kala igen, med et tænkende blik, men smilte dog alligevel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:01

"Hvilken straf er det dog?" Spurgte hun ham nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:02

"Man kan sige at jeg nærmest røg i helvede et stykke tid" sagde Marcus stille og så væk fra Kala
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:03

Hun spærrede øjnene op.
"Har du været i Helvedet?" Spurgte hun overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:07

Marcus nikkede og så på Kala igen.
"Ja jeg gjorde noget meget dumt, for nogen år siden og det blev jeg straffet for" sagde han og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:09

"Hvad havde du dog gjordt?" Spurgte hun nysgerrigt.
Hun kunne ikke forstå hvordan han kunne have været i Helvede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:43

Marcus sukkede tungt før han igen så på Kala med et tænkende blik.
"Jeg var lige ved at slå min kæreste ihjel, det brød sig ikke om da hun jo var et menneske, så han straffede mig med næsten 20 år i helved, men min far fik mig ud efter en måned" sagde han og sukkede igen og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 05:57

"Hvordan var det at være i Helvede hos Lucifer?" Spurgte hun nysgerrigt.
Hun havde aldrig kaldet ham Satan eller Fanden. Altid Lucifer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 06:16

Marcus grinte lidt over navnet, han var van til at sige fanden, men han sagde det ikke overfor en engel.
"Ehm.. for at være hel ærlig så tror jeg ikke du har lyst til at vide hvad der skete" sagde han og smilte svagt til hende, inden han begav sig til at tænke igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 06:18

!Jo!" Sagde hun ivrigt.
Hun havde aldrig selv været i Helvede så det ville være fedt at vide hvordan det var dernede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En mørk nat, men alligevel behagelig
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Mørk Juni-Nat
» Mørk Gyde
» Skoven er mørk.. - James
» en mørk og kold nat [sakref morladin]
» Ret stille alligevel? - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: