Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En mørk nat, men alligevel behagelig

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 08:49

Marcus så smilende på Kala og grinte lidt.
" Men husk altid at finde på noget at lave, ellers kan det godt blive kedeligt" advarede han drillende og kunne ikke lade være med at grine lidt over det og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 22:39

"Man kan jo bare tage et hav af uddannelser" Sagde hun smilende. Det lød faktisk ikke så slemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeLør 19 Sep 2009, 22:42

Marcus trak smilende på den ene skulder og så smilende på Kala.
"Ja det kunne du jo godt, så er det bare det hvad du vil tage for nogen uddannelser" sagde han smilende og tænkte lidt over det, han havde kun taget 2 uddannelser i de 109 år han havde levet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 02:51

"Læge, genforsker, designer og model måske?" Sagde hun smilende.
Der var mange andre uddannelser hun godt kunne tænkte sig, men nok mest inde for mode da hun jo allerede var uddannet stylist og fotograf.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 10:23

Markus så på Kala og smilte venligt til hende og begav sig til at tænke lidt.
"Det er nogen seje uddannelser, du har sat dig for i dit hoved at du vil tage, jeg kan især godt lide det med at du gerne vil være model, jeg tror det vil passe godt til dig" sagde han og smilte svagt til hende igen og så sig om i skoven og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:38

Kala grinede.
"Tak, men jeg tror aldrig det bliver en realitet" Sagde hun og bed sig i underlæben. "Jeg er ikke køn nok"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 02:48

Marcus smilede, men smiltet forsvandt da Kala sagde det sidste, han sukkede kort.
"Kala du er smuk, tro på det, jeg vil ikke høre på at du ikke synes du er køn nok, og jeg hved godt at jeg ikke må sige det, men du er altså den smukkeste engel jeg har set" sagde han og bed sig tænkende i læben, han viste at han nok på et eller andet tidspunkt ville få ballade for det han havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 02:49

Kala smilede blidt.
"Tak" Sagde hun stille. "Og du er den smukkeste dæmon jeg nogensinde har set" Hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 02:57

Marcus smilte varmt til Kala og tænke derefter lidt.
"Det var så lidt" sagde han stille og tænke, "Og selv tak fordi du synes det" sagde han stille igen og smilte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 02:59

Hun smilede og rødmede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:01

Marcus grinte stille og smilte derefter til Kala.
"Hvorfor rødmer du?? var det så slemt at jeg sagde du var smuk" drillede han og grinte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:03

Hun rystede på hovedet.
"Nej!" Sagde hun og smilede. "Slet ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:09

Marcus grinte lidt igen og satte sig ned på jorden og begyndte igen at trække græs op fra jorden.
Vinden tog lidt fat i hans bronze farvede hår og svang det lidt rundt om hans ansigt, han ignorede det bare og smilte svagt for si selv, han tænkte på diverse ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:10

Hun betragtede ham med et smil. Han var virkelig smuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:29

Marcus så op og smilte til Kala.
"Vil du ikke komme herhen og sætte dig?" spurgte han stille og klappede blidt på pladsen ved siden af ham selv og så ned i græsset igen og tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:32

Hun nikkede og rykkede sig hen ved siden af ham. hun betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:35

Marcus smilte varmt til Kala og betragtede hende lidt selv.
Han løftede tøvende hånden og tog den hen til hendes kind, men stoppede 1 cm væk fra hendes ansigt og tog hånden til sig igen, *hvad har jeg gang i!* tænkte han skeptisk og så væk fra Kala
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:36

Hun så væk fra ham og ned i jorden.
De måtte ikke være venner, det var forbudt, vidste hun. Hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:39

Marcus sukkede og tog sit ansigt ned i hænderne.
"Undskyld Kala, det var ikke meningen at jeg ville have rørt dig" mumlede han ned i sine hænder og sukkede tungt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:41

"Det gør ikke noget" Mumlede hun stille.
Hvorfor skulle de dog også være fjender?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:44

Marcus sukkede igen og løftede hovedet op af sine hænder og så på Kala.
"Jeg er alligevel ked af det, jeg ville gerne prøve en forskel ved at røre ved din kind men.. jeg tænkte at det var forkert og at du sikkert ville have flyttet dig" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:46

"Hvordan kan du vide det uden at prøve det?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:52

Marcus smilte skævt og tænkte lidt over det.
"Må jeg prøve igen, bare til en forskel?" spurgte han stille, nysgerrigt og forsigtigt og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:55

Hun så på ham og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 03:59

Marcus tøvede men tog så hånden op igen som før og tog den roligt hen mod Kalas ansigt.
Han stoppede dog igen 1 cm fra hendes ansigt, men tog sig sammen og lagde blidt sin hånd på hendes kind og sukkede lettet, *det følels faktisk ret rart* tænkte han roligt og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk nat, men alligevel behagelig   En mørk nat, men alligevel behagelig - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En mørk nat, men alligevel behagelig
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Mørk Juni-Nat
» Mørk Gyde
» Skoven er mørk.. - James
» en mørk og kold nat [sakref morladin]
» Ret stille alligevel? - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: