Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På arbejde. (morgan)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På arbejde. (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde. (morgan)   På arbejde. (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:34

Morgan så ind i hans øjne inden han vende sit blik ned mod hans hånd, han åbnede sin mund lidt og trykkede sine tænder mod den dog uden at bide hul "du vil jo gerne" mumlede han bag hans hånd, han trykkede sin krop mod ham for at holde ham oppe. mens hans ene hånd begynde at åbne sine bukser helt, og træk dem og sine underbukser lidt ned. han fjernede ikke sit blik fra ham og kunne godt lide at han troet at Morgan havde tænkt sig at lytte "det gør nok ondt i starten" sagde han og gav et lille hånligt grin fra sig bag hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På arbejde. (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde. (morgan)   På arbejde. (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:41

Stefan han lagde ikke mærke til at han trak sine bukser ned da han prøvede at få ham til at lade være "Jeg mener det, jeg vil ikke have det" sagde han og vidste ikke helt om han lyttede, men håbede "Du kan tage hvad du vil, bare du ikke gør det du skal til at gøre nu?" sagde han så og ville helst ikke voldtages af en mand. Nej det var ikke lige det han drømte om. Han fjernede sin hånd for at lade ham tale også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På arbejde. (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde. (morgan)   På arbejde. (morgan) - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:00

Morgan så på ham og hævede det ene øjebryn, da han jo var ligeglad med hvad han ville og ikke ville. alt inde i Morgan's hoved handlede om hvad han ville, og var ligeglad med om han skulle tage ting som andre ikke ville havde. han slikkede over hans hånd og smilte bare stadig "jeg tager det jeg vil, og lige nu vil jeg tage din del hvor du ikke kan sige at du ikke har været sammen med en man" sagde han og kyssede hans hage en enkel gang, mens han lod sig langsom trække sig op i ham. han så på hans ansigt efter nogle tegn på smerte, hans øjne fjernede sig ikke fra hans ansigt selv om smilet blev større "mmh.. smukke du er stram" sagde han i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På arbejde. (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde. (morgan)   På arbejde. (morgan) - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 07:12

Stefan tyggede tænderne og kneb øjnene sammen "Argh ah .. " sagde han og tog fat om ham "Stop .." sagde han og havde aldrig aldrig fået den bagi og var derfor overhovedt ikke van til det, så det gjore ekstremt ondt. Han prøvede du at bide smerten i sig "Fjern dig .. " sagde han koldt og lagde panden mod hans skulder, han så ned i jorden og kunne godt mærke at det her også ville gøre ondt bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På arbejde. (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde. (morgan)   På arbejde. (morgan) - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 11:54

Morgan lukkede næsten af for sine ører og hørte ikke rigtigt efter, han hørte det dog svagt som hvis man stod i en lang gang og en snakkede til en. han kunne ikke lade være med at smile så hans hvide flotte hjørnetænder, som man aldrig skulle tage fejl af. han tog sine læber hen til hans øre og holde et grin tilbage "syyyh smukke jeg ved jo at du gerne vil" hviskede han med et blid og forførende stemme, selv om han var ligeglad med ham og alt han sagde. koldheden sad i hans øjne og ville altid gøre det, selv om han havde været blød engang så viste han det ikke selv og ville aldrig blive det igen. hans kolde fingere lå til rette på hans lår, og han bevægede sig i et roligt tempo ind og ud af ham. og nappede ham i øreflippet med sine læber, han brugte ikke sine læber da han ikke ville give ham et gratis hul til at havde et ørering i
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På arbejde. (morgan) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde. (morgan)   På arbejde. (morgan) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På arbejde. (morgan)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» På arbejde.
» Arbejde...
» søgte arbejde
» Endnu en dag på arbejde
» Arbejde -.-' - Dean

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: