Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 08:46

Dag: Lørdag
Dato: 19/6
Tid: 23.50
Sted: Reggie
Omgivelser: højt humør, glade mennesker. masser af væsner og gang i den
Påklædning: http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/7/2/1/1/8/2/1/orig-7211821.jpg

Dean sad med 5 sorte store skrælde poser fyldt med tomme flasker. han ville se hvor meget han kunne drikke unden at falde om, unden at dø. selvom han vidste at han gjord det her for at dø. han vidste ikke selv hvem har var mere, så hvorfor ikek gå i døden. han bed sig i læben og sad med sin smøg over i et hjørne og var alene.. helt alene.. alle havde det sjovt bare ikke Dean .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:00

Påklædning: Ava
_____________________
Andy kom gående ind af døren til the reggie club, han havde ikke mere sprut der hjemme og havde derfor besluttet sig for at tage ned på the reggie club for at få mere. selv om han havde stoppet med at drikke, så kunne han ikke finde nået kærlighed. han havde ikke set Dean i langtid og kunne til sidst ikke holde sig tilbage, og begynde at drikke igen som en eller andet sygdom. han gik med hurtige skridt op mod baren og bad hurtigt om en øl, inden han lod sig blik køre rundt på alle mennesker. da han fik en duft ind i næsen som han kende, han fik øje på Dean og det slog hurtigt i hans brystkasse. han vende sig om og tog penge op af lommen for at betale
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:07

Dean lagde ikke mærke til at nogle kom ind han sad bare og stirrede ned i sin smøg og sin øl. vis han kunne havde han brækket sig. han havde det så dårligt. men der var nu skete noget godt i hans liv. næsten alle hans ar var væk. bare ikek det han fik da han var sammen med andy. af ham manden ude på gaden, Dean var helt væk. han lagde hovedet ned på boret og lukkede øjne hårdt i. han havde det som om hele verden drejede rund. man kunne godt se dean da der var levende lys lige der hvor han sad. han sad også så han kunne se ud af vinduet. han rettede sig op og lænede sig tilbage og tog sin smøg i munden og så ud af vinduet. han havde det så dårligt at han troede det snede ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:22

Andy tog stille imod sin øl og gav hende pengene, inden han langsomt og tøvende gik over til Dean. han så lidt ned på ham inden han satte sig ned "hej" sagde han stille med et hæst stemme, den søde duft af Dean var der inden der kunne efterligne. og han havde jo virkelig savnet ham virkelig meget, han satte øllen på bordet og kunne mærke hvor meget han fortrød at han havde være sammen med andre. men han manglede jo kærlighed og følte sig virkelig ikke elsket, han så stille på Dean og kunne godt se at der var nået galt at han så helt væk ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:27

dean lade smøgen fra sig da han havde slukket den. han hørte Andys dejlige stemem og rettede sig lidt op og kiggede hen på ham og prøvede at smile men tog sig så til hovedet. "Hej skat" hviskede han og kløede sig kort i håret, "Hvad render man og laver" spurgte han i ren nysgerrighed, Dean rykkede sig tæt på ham og lagde hovedet på hans bryst, "Red mig. har det så dårligt" hviskede han bedene og det var et råb om hjælp, eller hvad man kan kalde det,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:47

Andy så på ham og mærkede smerten i sit bryst, over at han overhovedet havde kysset med andre. Dean's stemme var så utrolig smuk i hans øjne og han viste ikke hvad han skulle sige, han fik bare et chok over hvad der skete. han holde hans hoved med den ene hånd, mens han rejste sig op og lag hans ene arm over sin skulder og hjalp ham op og stå "hvad har du dog gjort ?" spurgte han om og tog sit glas med øl i den anden hånd, han hælde øllen ned i en plante og træk ham med ud på toilettet uden at svare på det han spurgte om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 09:55

Dean sank en klump da de kom op at stå. "Jeg.. ved.. det ikke" han var helt slap og slet ikek til stede. "Jeg har savnet dig" sagde han da de kom ud på wc'et. han lænede sig over Andy. "Har været væk i noget tid.. for at styrer min lyst til blod.. hvad med dig.. hvad har du lavet" spurgte han da Andy ikke havde svaret før, " Wow" sagde han da han lige pludselig kunne mærke sine ben og kunne nu også stå på dem. han kyssede Andy på kinden. Dean vidste jo ikke hvad han havde lavet, Altså Andy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:00

Andy så stille på ham og gik hen og satte ham på et toilet, han lyttede stille på ham og nød kysset på sin kind "så er det derfor at jeg ikke har kunnet finde dig nogle steder" sagde han stille og gik hen til vasken, han kunne mærke at han virkelig også havde savnet ham. han tænde for vandet og skylde kort glasset inden han fylde det med vand, han gik hen og satte sig ned på hug foran ham. han rakte stille glasset hen til ham "je.. jeg har dummet mig, jeg troet ikke du ville havde nået med mig at gøre igen.. også begynde jeg at drikke igen, og det var ikke nok til at føle mig elsket så..." sagde han stille og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:08

Dean så på ham og bed sig i læben han tog glasset med vand og kiggede kort ned i vandet. Hvad er det du siger,, snak færdig.. !" Dean kunne mærke smerten han vidste godt et heller andet sted at Andy havde fåret noget på den dumme fordi Dean ikke havde været der. Dean mærkede smerten inde i sig og hans evne gik amok han klemte om glaset og vandet nede i glasset blev til is. han kiggede på Andy "Andy hvad.. har du .. lavet" han lænede sig lidt tilbage på toilettet og stirrede på Andy ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:15

Andy så stille på ham og viste ikke hvad han skulle gøre, han så på Dean og rystede i kroppen. han havde en stor angst inde i sig, da han havde prøvet at miste Dean to gange før "jeg troet at du havde efterladt mig og jeg havde bare brug for at blive elsket af nogen" sagde han stille og tog fat i hans trøje med sine hænder, han så over på glasset og viste godt at han måtte være sur på ham. og han ville havde ønsket at det var ham der var vandet "je.. jeg har været sammen med andre.. men det er jo svært at vide om du vil havde mig eller ikke, når du bare pludseligt er væk" sagde han og prøvede et eller andet forsvare sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:20

Dean hørte hvad han sagde, dean var så tæt på ikke at kunne styrer sig at han var ved at slå Andy.."Hvad.. Andy så det der man spøger.. første gang vi var sammen efter min død.. det hjælper dig ikke med at forsvare dig selv.. du har selv valgt det her.. så tak.. og her er dit vand!" dean gjord vandet til vand igen. han rejste sig og hældte vandet udover Andy og trist, ødelagt, fuld med smerte gik Dean han gik ud af wc'et og holdte sig på brysted , der var en stor smerte inde i ham. og den sad lige der hvor hans hjerte blegede og være. *Svin... nej.. JO* Hans tænker fløj rundt i hans lille hovede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitimeOns 16 Jun 2010, 10:25

Andy stille på ham og viste ikke hvad han skulle gøre, han mærkede det kolde vand udover sig. og kunne mærke at han fortjente det, han så efter ham og mærkede tårene løbe ned af hans kinder. han rejste sig hurtigt op og gik hurtigt efter ham, han tog hurtigt fat i hans hånd "vil du ikke nok lytte på hvad jeg har at sige" sagde han stille og så bedende på ham, selv om man ikke kunne se om det var vandet eller tåre på hans kinder "skat vil du ikke nok du forstår det ikke" sagde han og lag sine arme om nakken på ham og trykkede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Empty
IndlægEmne: Sv: drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )   drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Slå tiden ihjel.
» Girls just wanna have fun{ alle må skrive }
» Drikker det væk.. - Hayley
» Nu drikker vi vampyre os fulde - Privat Josh...
» Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: