Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 09:55

//I'm not pervert, i'm just thinking logik XD//
//Aww i thougt you were going to rape him :( XD//
//Bare en lille bitte smule O.o//


Adrien så ned og rømede vildt. Han nikkede så stille og gik videre. Den lille dreng var tydeligt underærneret og lignede en som kunne falde om hvert øjeblik det skulle være for at være ærlig. Han så ned og gik så op ved siden af Andrew og så op på ham med et lille smil "Tak for det" Han lukkede kort sine øjne men åbnede dem dog så igen. Han så direkte ligeud.


//Goodie ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 10:03

//Du lyder skuffet? XD Som om jeg kunne! Jeg er engel det er imod mine principper XD hvis jeg havde været vampyr havde det været en anden snak *evil smile* du må henvende dig til Axel så.. :D//
//nu skal du ikke være fræk -.-'//

Andrew så på ham og smilede skævt af hans rødmen, kært. Han så lidt frem, og havde stadig sine hænder i sine lommer, sådan gik han bedst. "Det var så lidt.. man er vel engel ikke?" sagde han med et stort smil, og fortsatte med at gå. "Hvor i Deepshell bor du?" spurgte han så han havde et lidt bedre indtryk af hvad vej de skulle. Han så lidt på Adrien igen "er der noget galt?" spurgte han så, for han syntes han virkede sådan, som om der var noget han hele tiden tænkte på som gjorde at han virkede så fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 10:08

//Jeg er da også mega skuffet!! :( Jamen han har jo en kærste? O.o Eller er jeg helt bagud?//
//Jo jeg vil altid være fræk *Doing striptease* Nårh du mente på den måde XD//


Adrien så ned og rødmede stadig vildt. Han kunne ikke gøre for det. Sådan var han bare. Han bed sig lidt i læben og kunne mærke svimmelheden tage over men prøvede at skubbe den til siden. Han så lidt op på ham og nikkede bare. Han fulgte efter ham og så ned "Et villakvarter bag Benjamin Centret" Hans stemme var svag og afkræftet. Han lukkede sine øjne og gik videre. Han vidste ikke om han var ved at gå ind i noget men var også ligeglad. Adrien hørte slet ikke spørgsmålet. Han kunne mærke sin krop give ud under sig og han fladt sammen på jorden. Han lå bare stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 10:19

//Hahaha xD Han er vampyr, og giver efter for sine lyster og ikke sine følelser, men nej du er ikke bagud :D//
// *blodnæse, og falde ned af stolen* //

Han nikkede "okay.." sagde han, mens de gik. Han lagde mærke til at Adrien slingrede lidt, og kneb sine øjne sammen. Andrew blev lidt forskrækket da den Adrien pludselig knækkede sammen, og skyndte sig ned på knæ. "Adrien??" spurgte han forvirret, og forsøgte at ruske liv i ham. Han så sig lidt omkring, og bed sig kort i læben. Han så på Adrien, og fik ham op og stå, men siden der ikke kom liv i ham, løftede han ham. Han gentog det i sine tanker, bag Benjamin centeret. Han begyndte at gå, mens han holdt skarpt øje med Adrien, for han havde ikke lyst til at transportere den lille engels sjæl afsted allerede. Det måtte være fordi han var så træt forsøgte Andrew at overbevise sig selv om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 10:23

//Uhhh, så log på ham i stedet for!! Jeg vil have det farlige og ikke det sikre!! XD//
/Ahahahaha *Points and laughs*


Adrien vejede overhovedet ingenting og heller ikke af engel. Hans krop var let som en fjer. Hans hud var blegere end før men han trak stadig vejret og hans puld var fin.


//Sorry følte ikke det var nødvendigt med mere XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 10:32

//suk thought i told you that i hate to switch chars! xD.. tsk okay så TwT men så laver du imens! på en eller anden natklub for Axel trænger som regel til at være fuld. desuden troede jeg at man skulle behandle ham ordentligt for han var jo nervøs! xD//
// *rækker tunge* baaah din bøf! xD//

Andrew sukkede bare tungt, det gik for langsomt det her. Han foldede sine vinger ud, tog et lidt fastere tag i ham, og lettede fra jorden. Det føltedes fint at være i luften, ligeså fint som at gå på jorden. Andrew landede ved Benjamin center, og så sig om. Det tog ham tid, og han fandt stadig ikke de der rækkehuse som Adrien havde snakket om.. eller var det et villakvarter?
Han følte sig med et komplet forvirret, og standsede op og så lidt på englen. Han sank, og lettede så igen med ham, og ladede først da han stod foran sin egen opgang. Han puffede døren op, og bar Adrien op til sin lejlighed. Han fumlede besværet med sine nøgler da det var svært at låse en dør op og holde en anden imens. Han fik den endelig åbnet og slæbt Adrien ind. Han lagde ham på sin seng, og satte et glas ved siden af ham med vand. Så forsvandt han ud på badeværelset og rullede sit ærme op "pis.." hvæsede han. At løfte rundt på Adrien var åbenbart for meget for såret der havde gennemvædet hans ærme med blod.

//nej det er svært at skrive så meget når man er bevidstløs? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 10:36

//Men du vil godt gøre det for din lille futte ikke? xD yay og skal nok ^^//
//*Keeps pointing and laughing* XD//

Adrien var stadig besvimmet..


//Lige mine ord XD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)   Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Okay skaterpark then- men so what >_> (Adrien)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Røg og stjerner. Adrien.
» Kedsomheden overtager - Adrien
» Med udsigt mod himlen - Adrien.
» No space to fears - Adrien
» En kirke skal ikke kun ses ude fra (Adrien)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: