Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kaleen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 11:26

Kaleen stirrede lige ud i luften, og holdte stadig i bæltet. Hendes krop virkede endnu mere mandlig end før, og hun stirrede på alt det lilla.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 11:30

Støvet lettede og en fyr med en lang jakke og langt skæg og bræk i sægget kom til syne og sagde "forhelvede sordrick nu igen, her gnid det på såret eller brudet og lad mig så drikke igen" sagde han og forsvandt i en askesky efter at have lagt noget pulver i kal's hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 11:32

Kaleen lignede et stort spørgsmålstegn. "Hvad fanden skulle det lige forestille?" Hun stirrede forvirret på Sor, og fjernede forsigtit bæltet. Hun gned det pulver hun havde i hånden udover vampyrens åbne sår. "Vil du forvandle mig?" spurgte hun efter få minutters stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 11:36

"jeg mødte ham på en kro... jeg forvandler dig kun hvis du er absolut sikker på det. du venter dig mange skader og meget sorv. men til gengældt ogsåevigt liv... din strid med varulvende vil blive meget værre" han rejste sig som var brudet aldrig sket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 11:39

"jeg er sikker" sagde hun, og man kunne høre hun mente det. Hun rejste sig også op, og satte bæltet på plads i bukserne. "Fuldstændig sikker," hun kiggede på ham, lidt småbange, men stadig sikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 11:43

sor tog en hånd på siden af halsen og tog munden op til hendes øre og hviskede "som du vil" hvorefter han bed hende. blodet lob over hans tænder og han nød den smag han havde sanet så bitterligt siden sit første menneske offer havde han kun bidt dyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Jul 2010, 11:46

Hun gispede. Det gjorde ondt, men et var også en overvældende og fantastisk følelse. Hun smilede svagt, og hendes hænder lukkede sig om hans håndled. Hun hev efter vejret, og hendes hjerte beyndte at dæmpe sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kaleen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaleen   Kaleen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kaleen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: