Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Småfuld og trængende på arbejdet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:57

"Ah! Min sofa!?" Gispede han, da han kom i tanke om at det var en sofa der hørte med til hotellet, og at han blev nødt til at få den ren igen. Han kunne dog ikke få sig selv til at stoppe af den grund, og ville selv blive færdig først. Han holdt sine øjne lukkede og bed tænderne sammen. Han kunne mærke at han udløste sig, og pressede sig derfor helt ind i ham, inden det nåede ud. Et lettet støn fra Xander kunne høres, og han slap i sit stramme greb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:06

Danni hørte hvad han gispede og så hurtigt ned på sofa'en, hans kinder blev helt røde i det og han havde slet ikke tænkt over det. han havde en stor lyst til at sige undskyld til ham dog kunne han ikke få et eneste ord ud af sig, og vende bare sit blik om mod ham igen. hans gisp og støn forsatte bare med at komme ud af hans mund, og han lukkede bare stille sine øjne i. hans øjne gled op igen "mmh" kom der kærligt ud af hans mund da han mærkede at han kom, han løftede stille sit hoved fra armlænet og så bare stille tilbage på ham. han begynde let at nusse hans hånd med sine fingere, og så kort ned på sofa'en inden han vende sit blik op mod ham igen "undskyld" hviskede han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:13

Xander rystede sagte på hovedet mens han fik pusten igen. Han vendte Danni om igen og lagde sig ind over ham. "Det går nok" Svarede han og slappede helt af i kroppen. Han havde endnu ikke trukket sig ud af ham, og bevægede sig stadig lidt, da der var rimelig dejligt inde i ham lige nu. "Du er skøn" Hviskede han, lige før han lukkede sine øjne, og strøg lidt hår væk fra hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:24

Danni så kort ned på sofa'en og lod sig glide ned i sofa'en, han nussede ham bare videre på hånden og vende sit blik om mod ham igen "okay godt.. jeg tænkte slet ikke over det" hviskede han og rødmede lidt mere af det, han havde heller ikke nået imod at han ikke trak sig ud da han godt kunne lide fornemmelsen af ham inde i sig. og det blev bare mere dejligt for ham at han stadig bevægede sig lidt "mmh.. du er virkelig også skøn" hviskede han stille og synes virkelig at han var skøn, han lukkede også selv sine øjne stille i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:52

"Det gjorde jeg heller ikke.." Svarede han, og ærgrede sig lidt over det, da han jo i det mindste kunne have haft lagt ham i sengen, så det var undgået. Dog fortrød han det ikke, da sofaen var et godt stæd at udføre doggystyle på "Men det er læder, så mon ikke jeg kan få det fjernet?"
Han puttede sig ind til hans hals os sukkede træt. Han kunne mærke at han var begyndt at blive sulten, eftersom at de ingen aftensmad fik dagen før, og nu var klokken også omtrent middagstid, så vidt han kunne gætte sig til. Smidigt og forsigtigt trak han sig ud, og trak bukserne ordentligt på igen. Han lynede og rettede sig op at sidde på sine knæ over ham. "Vil du med ud at handle?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 05:32

Danni så bare ned på sofa'en og viste ikke om han skulle skamme sig eller ikke, dog havde han også kommet uden at være tænkte på det. han så ned på sofa'en og nikkede langsomt "det håber jeg" sagde han stille og ville jo ikke være skyld i at sofa'en var gået i `stykke´, han lukkede sine øjne i da han mærkede ham ind til sin hals. han gav et suk fra sig da han mærkede at tomheden inde i sig forsvandt da han træk sig ud, han så stille på ham og kunne ikke lade være med at smile. han satte sig stille op og kunne mærke hvor øm han var blevet, han tog stille sit tøj på og vende sit blik mod ham og smilte "du vil bare ikke af mig vel?" sagde han stille og kunne ikke andet end at synes at det var sødt "men det vil jeg godt, må heller bare ringe til mine forældre og sige at jeg kommer sener hjem så" sagde han og viste hvor bekymret hans forældre kunne blive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 05:47

Xander tog selv sin skjorte på og rettede lidt på både hår og tøj, før han rejste sig. Selv havde han en dejlig fornemmelse i kroppen, der samtidig gjorde ham lidt sløv og træt. Bare tanken om at skulle tage ud og handle kedede ham utroligt meget, og hvis han havde en krone for hver gang han havde handlet i sit liv, så ville han være multimillionær. De almindelige dagligdagsting blev ret så kedelige, når man var over hundrede år.
"Jeg kan også køre dig hjem efter vi har handlet? Så køber jeg dig noget morgenmad på vejen... Det er jo en lang tur" Svarede han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 05:59

Danni så kort på hans skjorte og havde et eller andet sted lyst til at sige byebye til hans overkrop, men det ville virkelig utroligt underligt at gøre. han var dog sikker på at han hurtigt ville savne hans nøgne krop foran sig, og det var ikke tit at han savnede en anden krop. han rettede let på sit hår og så på ham imens og nikkede "det må du godt, tror også mine forældre bliver ret så urolige.. ej det skal du altså ikke, jeg spiser bare når jeg kommer hjem" sagde han og tog sine sko på, og vende stille sit blik mod ham med et smil på læben. og var virkelig mere glad i det end han nogensinde har været før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:09

"Det kan godt betale sig. Nogle steder kan man få boller til en billig pris" Svarede han, og havde intet imod at betale ham morgenmad. Faktisk havde han kun noget imod, ikke at give ham noget. Xander gik ud i gangen og tog sine sko på, og tog sine bil og husnøgler med sig. Han åbnede døren for Danni og lod ham komme først ud. Han lukkede døren bag sig og låste, før han begyndte at gå ned ad trapperne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:29

Danni så på ham og rejste sig op og gik efter ham "men min mor har sikkert alligevel mad klar" sagde han og kende sin mor så godt at hun altid lavede mad døgnet rundt, eller det var mere som om at hun gjorde det. da man altid kunne gå ned i køkkenet også var der varm mad, han gik bare let ud af døren og vende sig om og tog hans hånd i sin. han så bare op på ham med et smil på læben imens "og jeg kan altså godt vente til jeg kommer hjem" sagde han og ville ikke havde at han brugte penge på ham på nogen måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 07:50

"Hmm.." Mumlede Xander for sig selv, før han tog imod Dannis hånd og nussede den automatisk, af ren og skær vane. Han åbnede døren og tog ham med ud, på gangen og ned ad trapperne. "Jah okay" Svarede han med en smule opgivende tone, men brød sig nu ikke om at sende ham hjem uden mad. Han vidste jo ikke om Danni var en af de der anoreksi typer eller den slags, for han var nu lidt tynd? og især af en dreng at være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 08:02

Danni så på ham og nød at blive nusset på sin hånd, han så stille op på ham og bed sig kort i læben. og var bare ikke en af dem som tog på, ellers spiste han nogle gange som en flodhest dog var han også bange for at tage på. dog var det ikke tit at han overhovedet tog nået på, og det var han vel også lykkelig for "bare tag det roligt, så meget mad behøver jeg heller ikke" sagde han og ville jo ikke ligefrem lige en der ikke gjorde andet end dat åd, og slet ikke foran en så flot som Xander var. så kunne han jo lige så godt grave sig ned, og aldrig komme frem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 19:56

"Hmm.." Svarede han til det mens han førte ham hen til bilen. Han syntes ikke han spiste nok, og selv skippede han aldri de faste måltider.
Han satte sig ind i bilen og tog sele på og tændte bilen. Motoren brummede let i starten men blev rolig igen. Detvar tydeligvis en af de nye solide biler, hvor man næsten ikke kunne mærke at man var ude at køre. Og den duftede stadig ny og ren, men det var nok fordi Xander var så påpasselig. "Så spis noget når du kommer hjem, okay?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 21:28

Danni gik bare med ham og satte sig også bare ind i bilen, han tog sin sele på og nikkede langsomt "det skal jeg nok, med det samme jeg kommer hjem" sagde han og havde nok alligevel blevet tvunget af sine forældre, han lag let sin hånd på hans lår og smilte kærligt til ham "du behøver altså ikke, tænke så meget over om jeg får spist eller ikke" sagde han og ville jo ikke havde at folk bekymrede sig sådan om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 16:39

Han kunne mærke Dannis hånd på sit lår, mens han kørte dem afsted. Han skævede kort til ham og så ud mod vinduet igen. "Jeg fik altid at vide, at jeg spiste for meget i din alder.... Jeg var endda lidt... a la buttet" Sagde han "Hvis jeg havde kendt dig dengang ville jeg nok have tænkt du var sindssyg."
Han lo lidt til det men blev mere alvorlig i det "Bare gør det... okay? Du har ikke spist noget mens jeg har set på. Og det er længe..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 21:21

Danni så bare over på ham uden at fjerne sit blik en eneste gang, og lyttede bare på hvad han sagde og grinte lidt "når hvor sødt" sagde han og synes jo bare det var sødt, dog var han også sikker på at Xander var lige så lækker den gang som han stadig var "hvorfor det?" sagde han og kunne ikke se det sindesyge ved sig selv, han blik blev lidt undrende i det og han nikkede stille idet "det skal jeg nok, det lover jeg" sagde han og kunne godt ikkelade være med at spise nået hvis hans mor havde lavet nået lækkert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:26

Xander vidste ikke hvorfor han skulle være så bekymret for drengens vægt, men for ham var det helt unaturligt, at se en 17 årig på den størrelse. Især når han selv var tykkere end de andre drenge i den alder.
"Hmm..." Svarede han bare mens han holdt øje med, hvor han kørte. Han kunne ikke lide tanken om, at Danni ikke var mere opmærksom omkring det, og bare grinede af det. Tænk hvis det endda skulle koste ham døden? Eller hvis det skulle underernære hans krop så meget at han blev syg? Hvis engle da overhovet kunne den slags... Det vidste han ikke meget om, eftersom at fremmede væsner aldrig rigtig havde været noget han havde interesseret sig for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 08:02

Danni så bare på Xander og lag sit hoved lidt på skrå mens han vende sit blik ned mod sit skød, det var vel ikke lige sådan en lyd han ville høre fra Xander. Havde Danni gjort nået forkert? han så bare ned af sig selv og kunne ikke se det forkerte ved sig selv? Han vende sit blik op mod Xander igen og bed sig selv kort i læben "jeg spiser altså det jeg skal" hviskede han stille i det og kunne ikke lide at de kom ind på det emne, han havde jo ikke lyst til at blive tvunget til at spise bare fordi folk ikke mente han spiste nok, eller mere fordi han ikke tog på af maden. han vende sit blik ned af Xander og lag forsigtigt sin ene hånd på hans lår "kan vi ikke snakke om nået andet?" spurgte han stille om og vende sit blik mod hans ansigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 03:05

Han kiggede hen på Danni og tyggede kort sammen. Han havde heller ikke lyst til at diskutere det med ham. Han havde det som om at Danni godt vidste det, men bare benægtede, at han ikke spiste noget.
"Du har i hvertfald ikke spist noget i al den tid vi har været sammen..." Mumlede han lavt, eftersom at han ikke selv kunne afslutte samtalen. Han så væk fra Danni igen og kørte. Han var stille igen, som om at det virkelig plagede ham "Hmm jo... Skal jeg dreje af her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 03:56

Danni så bare på Xander med et lidt bedende blik, og kunne virkelig ikke forstå hvorfor de skulle snakke om det "nej, men jeg spiser når jeg kommer hjem" sagde han roligt i det og begynde nusse hans lår med sine fingerespidse, for at få ham til at slappe af med at tænke over sådan nået. han vende sit blik ud af forruden da han hørte hans spørgsmål, og så kort omkring for at finde ud af hvor de var og nikkede bare "ja det kan du godt" sagde han stille i det og vende sit blik mod Xander igen, han tog sin hånd til sig og åbnede for selen inden han satte sig op på sine knæ med sin front rettet mod Xander. han lag sin hånd på hans lår igen og bøjede sig hen og gav ham et par ømme kys på kinden, og var endelig ligeglad med at Xander stadig kørte "undskyld at jeg ikke har lyst til at spise din brændte biksemad, men jeg lover jeg spiser når jeg kommer hjem" sagde han og kunne ikke lide at Xander ikke troet på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 04:06

Han kørte en smule langsommere, da Danni havde rettet sig mod ham. Han ville helst ikke køre galt i sin nye bil, og heller ikke med en ung passagerer. Han kunne ikke forstå hvorfor Danni blev ved med at tale om det, når de lige var blevet enige om at snakke om noget andet.
"Det bedte jeg dig heller ikke om..." Svarede han lidt surt i det og lagde en hånd på Dannis skulder og satte ham blidt ned igen "Sid nu ned inden jeg kører galt."
han aede hans hår kort, for at vise, at han ikke var generet af det, men det var han nu alligevel, på baggrund af det de havde snakket om hele vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 04:16

Danni blev lidt overrasket over Xander's sure tone i sin stemme, han havde jo ikke lyst til at gøre folk sure det havde han det virkelig dårligt med. han sagde ikke nået og lag sit hoved bare lidt på skrå, hans øjne gled kort i da han mærkede hans hånd i sit hår "så køber jeg bare en ny bil til dig......... når jeg en gang bliver rig" sagde han stille i det og havde bestemt ikke nok penge til at købe en ny bil. han tog bare selen på igen, men blev siddende på sine knæ og prøvede at tænke på nået andet da han jo ikke ville havde at Xander var bekymret for ham da der jo alligevel ikke ville ske nået med Danni. han spiste jo det han skulle og led ikke af nogen slags spiseforstyrrelse overhovedet, men han var bare en af dem som bare ikke kunne tage på ligemget hvor meget de end spiste. han tog hurtigt fat i hans håndled og hævede sit ene øjebryn af ham "du er så sød" hviskede han og lod sin tungespids strejfe hans ene finger, mens han bare så drillende over på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 04:40

Han svarede ham ikke, da Danni snakkede om at købe en ny bil og alt det, da det jo slet ikke var sådan ment. Han ville jo bare ikke køre galt, ganske enkelt fordi det var unødvendigt, og fordi noget og nogen ville kunne komme til skade.
Han kunne mærkeat Danni tog hans ene hånd til sig, og kiggede lidt forbløffet på ham, da tungen lod sig glide hen ad hans finger.
Med en hånd, drejede han ind ad en sidegade og slukkede for bilen.
han smilte undskyldende til ham og klappede sig kort på sit skød. "Kom her dreng" Sagde han og havde bare lyst til at gøre ham glad igen, sådan så de ikke skulle gå hver til sit som uvenner. Han vidste, at han bare ville komme til at fortryde, at han ikke sagde undskyld, så snart han var kørt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 05:11

Danni så bare over på ham imens og smilte lidt imens, og så kort ud af forruden da han hørte at bilen slukkede og vende sit blik mod ham igen. han tog igen selen af og sad bare lidt og så over på ham "den eneste fyr her er dig" sagde han og havde bestemt ikke lyst til at blive kald en dreng, men han kravlede alligevel med lidt besvær over i hans skød med sin front mod ham. han havde ikke givet slip på hans hånd og holde den bare i begge sine hænder "hvad er der? jeg hygger man lige med denne hånd som godt kan lide mig" sagde han og kyssede kort hans tommelfinger, inden han lod den glide ind i sin mund og begynde sutte på de, mens han bare så op på ham med et uskyldigt blik i sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 05:23

"Jeg ville nu godt prøve at se dig som dreng en dag" Svarede han med et lille smil. Han beundrede ham som den han var og den stil han havde, men han kunne dårligt forestille ham uden det lange hår, tøj eller hår. Han ville sikkert være den smukkeste dreng alligevel, og han ville nok være rimelig feminin alligevel.
Han skulle til at spørge ham, hvordan det hele startede, eftersom at det havde været et spørgsmål i hans hoved, siden han lærte ham ordentligt at kende, men idet Danni begyndte at sutte på hans fingre, gik det pludselig op for ham, hvad han havde gang i.
Han blev stille i det, idet han betragtede hans mund. Hans finger kunne ligeså godt have været en anden del af hans krop lige nu. Han havde ikke lyst til at afbryde ham med et spørgsmål nu, og der blev derfor helt stille ligepludseligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Småfuld og trængende på arbejdet.
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Trængende
» Endnu en nat på Arbejdet.
» Arbejdet kalder
» En dag på arbejdet - Marcus
» på stranden efter en dag på arbejdet - Jameelah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: