Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Småfuld og trængende på arbejdet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 05:38

Danni blev lidt overrasket over det han sagde, selv kunne aldrig tænke sig at tage drengetøj på og det hele. det var jo ikke den han var, det var forkert i hans hoved at gå i drenge tøj da i hans hoved var han en pige. og han havde det nok med at hans far sagde han rigtige navn til ham, men at klippe sit hår af og gå i drengetøj var bare ikke ham. han blev bare ved med at se uskyldigt op på ham, han blev bare ved med at sutte på hans finger, inden han tog den ud af sin mund og lod sin tungespids slikke op af den og kyssede spidsen af hans tommelfinger "hvorfor vil du gerne se mig som en dreng?" spurgte han stille om og kyssede hans tommelfingerspids igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 05:51

Xander sank lidt sammen da Danni slap munden fra hans fingre. Han trak lidt på skuldrene, uden helt at have kommet sig over det behagelige yn, han lige var blevet udsat for. "Jeg er ikke sikker på jeg ved hvorfor... Men jeg tror faktisk at du ville være en rigtig smuk dreng... Du er jo feminin i forvejen" Svarede han, og rømmede sig lidt. Det gjorde ham stadig lidt genert over at se ham sådan, og tanken om, at han tændte på den slags, var overraskende.

//Skal spise 8)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 06:02

Danni lyttede bare på hvad han sagde og gav et lille nik fra sig "når okay, måske lader jeg dig se mig i drengetøj en dag, men jeg klipper ikke mit hår af" sagde han bestemt i det, og selv om han ikke var så meget for at tage nået drengetøj på, så var han heller ikke helt imod at vise sig i drengetøj foran Xander selv om han heller ikke ville risikere at Xander begynde at betragte ham som en dreng. han kyssede kort hans læber inden han vende sit blik ned mod hans hånd, og kyssede hans tommelfinger igen inden han lod den glide ind i sin mund igen og kunne godt lide at sutte på Xander's finger, hvorfor viste han ikke helt måske bare fordi det var Xander. han lod sin tunge langsomt og let glide rundt om hans finger inde i sin mund, og suttede let på den igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 06:28

"Selvfølgelig ikke" Lo han svagt til det med at klippe sit hår af. Danni så ud til at have det på samme måde, som alle andre duller ude i verden, der ikke kunne drømme om kort hår, og det var også fint nok, for Xander kunne omvendt heller ikke drømme om at få langt hår. "Men måske kunne du finde et billede frem... hvis vi nogensinde ses igen...?"
Han sank kort i igen, idet samme, hvor Danni tog hans finger i munden igen. Xanders hånd var i det hele taget meget større end Dannis små, feminine hænder, og det var ikke fordi den var så meget større end alle andre mænds.
"Du ER virkelig mit lille kæledyr.." mumlede han småberuset over synet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 06:38

Danni elskede vel sit hår for meget, også ville han ikke risikere at tage en beslutning som fik ham til at ligne en dreng. han blev lidt overrasket over at Xander ville se billeder af ham, selv om det ikke var så meget at se overhovedet. han vende kort sit blik ned mod hans hånd, inden han så op på ham igen og kunne ikke lade være med at smile af det "vov" mumlede han med hans finger inde i munden, selv om han alligevel blev nød til at tage den ud for at snakke ordenligt "tror ikke rigtigt jeg har været en dreng siden jeg var 5år" sagde han stille i det og havdet altid leget med pige legetøj og taget pige tøj på, men han kunne dog huske et par gange hvor hans forældre havde prøvet at give ham drengetøj på udover at han der næsten var gået psykisk ned over det. han gav en lille lyd fra, som lød lidt som et `am´ da han tog hans finger ind i munde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 06:49

Xander grinte lidt over hans bjæf, der lyd som et meget dansk vov. Han tog sin finger til sig og lænede sig frem til hm og kyssede ham med tungen langt inde i hans mund allerede. Hans fingre var stadig våde, men tanken om at de havde været inde i Dannis mund, var bestemt ikke ulækkert.
han rettede sig lidt igen og så ham nærmere. "Du er så kær... Jeg ville heller ikke ændre på noget, hvis jeg var dig" Sagde hn, inden han satte sig tilbage i sædet og tændte for bilen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 07:01

Han så hurtigt efter hans finger da den blev taget fra ham og han skulle til at brokke sig, da han mærkede nået meget bedre nemlig Xander's læber, han lod sin tunge let røre Xander's tunge dog lag sine små hænder på hans kinder. han åbnede langsomt sine øjne og lod sin tungespids strejfe sine læber, de havde en stærk smag af Xander og det havde han ikke nået imod. han så bare på ham og begynde at rødme af det han sagde, hans kinder blev virkelig lyserøde i det "det er jeg glad for at høre" sagde han og slikkede ham drillende hen over læberne "du er også meget dejlig... og hvis du ikke har lyst til at se mig mere, så slipper du ikke for mig.. så jagter jeg dig ned" sagde han drillende og kyssede ham kort på kinden, inden han satte sig tilbage på sin plads og tog selen på igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 07:16

"Deal" Svarede han lidt lumskt, da han skævede hen til ham. Det var sødt at se ham rødme over et kys, og håbede at det ikke ville stoppe foreløbig, hvis de nogensinde skulle mødes igen. Han kørte videre igen, og glædede sig lidt til at se, hvor han boede, for så ville han jo altid vide, hvor han skulle kunne kontakte ham. Ikke fordi han var typen der gjorde det, men han kunne godt lide at vide den slags ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 07:26

Danni smilte bare stort og ville gøre alt for at se Xander igen, det ville vel bare være dumt af ham hvis han ikke ville se ham længere. han vende sit blik mod hans ansigt igen og pegede hen mod en gade "vi skal der ned" sagde han og tog sin hånd til sig igen, og bed sig kort i læben og kunne ikke lade sine læber være da de smagte virkelig godt synes han selv. han så kort ud af vinduet for at være sikker på at de ikke kørte forbi nogen han kende, da det jo ikke ville være det bedste at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 07:37

Xander nikkede til det og drejede ned ad gaden. Han holdt inde, da de kom til hans hus. Han var ikke meget for at efterlade ham, men han vidste jo godt, at han ikke kunne holde på ham. Desuden ville han ikke forhindre Danni i at tage i skole eller hvad han nu lavede til dagligt, da han selv gik meget højt op i den slags.
Han kiggede på ham med et prøvende smil. "...Du har jo mit nummer" Sagde han stille, som en lille hentydning til, at han skulle ringe snart. Han kiggede undersøgende på ham, for at se hvad han ville gøre eller sige, som farvel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 08:02

Danni ventede bare til bilen holde stille inden han tog sin sele af, han så over på Xander og smilte "ja det har jeg jo" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige til det, og han ville med glæde kontakte Xander igen så hurtigt som muligt. han satte sit en knæ ned i sædet og bøjede sig hen til ham, han så lidt på hans ansigt og smilte inden han lag sin hånd på hans kind og kyssede hans læber ømt i det. inde han trak sig tilbage og åbnede døren "vi snakkes flotte" sagde han med nået drilsk i sin stemme, mens han gik ud af døren og lukkede den efter sig. og gik bare op mod sit hus, han vende sit kort om og sende ham et luftkys og vinkede, inden han gik videre op og ind af døren.

//out? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 08:27

Xander kyssede ham tilbage og smilte lidt til det. Kysset føltes nu alt for kort, men sådan var det jo altid med farvelkys, syntes han. Han nikkede kort til ham, da han løb ud. Han vinkede kun kort til ham, og kiggede lidt efter ham i noget tid, inden han tog sig sammen til at køre videre igen.

//yeap ^^ Outta//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Småfuld og trængende på arbejdet.   Småfuld og trængende på arbejdet. - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Småfuld og trængende på arbejdet.
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» Trængende
» Endnu en nat på Arbejdet.
» Arbejdet kalder
» En dag på arbejdet - Marcus
» på stranden efter en dag på arbejdet - Jameelah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: