Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Do i know you?(Zack//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 07:07

Tid : Midnat

Sted : Skoven

Omgivelser : ingen i nærheden

Vejr : Solen er lige gået ned og jagten er begyndt, varmen er over 24 gr.


Vejret så ud til at trække op til regn, mens vinden blidt blæste i hendes hår, duftende af blod blev spredt her og der, samt hendes læber der spredte sig til hver side af hendes mundvig. Hun nærmede sig langsomt men varsomt byttet, som en kat der var på spring samt hendes ryg var bøjet og hendes finger som klør mod træets harmløse træstamme. I det hun nærmede sig*Mmmmh ser lækkert ud lige noget jeg gerne ville sætte tænderne i* de lange smukke feminine hugtænder trådte frem og hun nærmede sig ham langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 07:13

Zack sad i udkanten af skoven, med ryggen, mod skoven, han kunne finde rundt over alt i denne skov, bare ved at kigge på træernes form og blade, evt. farve, det havde han lært i Amazonas. Zack kiggede rundt, han havde fået skægstubbe, og var blevet meget brun i huden.. Han lignede ikke den gamle Zack særligt meget mere, nu havde han jo også skaffet sig et dæknavn - Brandon Grant, han kaldte sig dog bare Grant. Zack havde fundet mere indre ro, og ville se de steder han var færdedes før, selvom han ikke vidste det, var hans sanser, styrket meget, og altid på vagt, det havde han også lært i Amazonas, han var bevæbnet, som altid, dog ikke lige så meget som han førhen plejede, at være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 07:18

Kajika nærmede sig langsomt hendes bytte hun havde os ændret navn efter som hun før hed Yuuki var hun desværre nød til at tag en stor beslutning da hun udstødte sit engle jeg og blev normal som en gave fra gud, men selv samme dag havde Morgan en forfærdelig vampyr kommet fordi og fanget hende, bidt hende og gjordt hende til hans yngling(Skabning). Hun sukkede let ved blot minderne om det men det eneste hun havde i hovedet var hendes sexede! onde bad boy morgan af en skaber, som hun måtte tag føde af og som havde lært hende alt om at være vampyr... Kajika havde bind om øjnene så hun kun brugte sanserne, det var noget morgan havde lært hende. Hun nærmede sig byttet og lugtede i det en anden lugt forstyrrede hende... *mmmh lugter som krig og blod... han lugter godt Rawr!* hun ændrede retning og hoppede fra træ til træ uden at lave en lyd fra sig i det hun stoppede på en gren oven over Zack. hun snuste stille ind og smilede ondt samt hendes tænder blev længere(hugtænderne). Hun nærmede sig grenens ydre kant og hoppede direkte ud fra kanten og fløj med stor fart direkte ned mod Zack!.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 22:36

Zack havde hørt hende allerede da hun begyndte at bevæge sig frem mod ham, og da hun trådte på grenen havde han været helt klar over at nogen forsøgte at snige sig ind i ham, lynhurtigt rykkede han sig så hun fløj ned i den træstamme han havde siddet på. Zack sparkede vampyren i ryggen så hun fløj lidt forover. Zack trak en pistol, bakkede et par skridt væk og pegede på hende med den... Ny identitet, men stadig den gamle Zack.. Ændrede den her by sig aldrig? Zack sukkede og pegede på vampyren, vis ryg han kun havde set indtil videre, han overvejede bare at skyde hende uden videre, uden at lade hende så meget som komme op at stå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 21:49

Kajika rejste sig op i det hun kiggede mod ham og forsvandt direkte foran ham og kom frem bagved og tog fat i hans hånd med pistolen og vred den om på ryggen af ham og skulle lige til at bide i det hun lugtede til ham...."Du lugter bekendt!?" hun slap ham med det samme og gik bagud og hendes greb havde været så hurtigt så hun havde ikke opfanget at hun selv havde lavet fejl så han sagtens kunne nå at få fat i hende, da hun gik helt i stå foran ham... Lamslået over den duft han lod komme fra sig.. hun havde stadig forbindingen om øjnene som hendes mester havde sagt hun skulle ha. hendes lange blonde hår flagrede blidt ned af hendes ryg, noget lå ovr skuldrene på hende og pandehåret var pjusket og flot klippet lige ved brynene af hende.. Hun stod der i shorts og top... Hun tog forbindingen af øjnene og så på Zack med de smukke gullige grønlig øjne og kunne ikke fjerne blikket fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:48

Zack mærkede grebet og hørte hvordan hun talte til ham, hurtigt fik han drejet sig så hun var den der endte med armen på ryggen, de indfødte havde lært ham et trick eller to man kunne bruge mod krokodiller... Åbenbart virkede disse tricks også på vampyrer. Zack samlede pistolen op fra græsset og pressede ned i nakken på hende, vis pigen bevægede sig så meget som en tomme ville han skyde. "Rør dig og jeg slår dig ihjel." bekendtgjorde Zack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:55

Kajika skrig højt i det hun bed tænderne sammen og vrissede nærmest en dyb knurren nede fra maven af. Hun var klar til kamp mod ham vis han prøvede på det mindste men dette havde hun skam ikke set komme!. Hun mærkede pistolen presse og sagde"mmmh okay sir så rør jeg mig ikke, men hvad vil du dog gør ved mig nu" hendes stemme var gået fra vred til sensuelt.... blot for at drille. Hun huskede ikke Zack.. de havde været venner næsten kærester af en slags men nu.... var de endt som fjender.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:57

"Jeg spørger du svarer.. Hvem er du? Hvor kender du mig fra? Og kender jeg dig?" spurgte Zack og maste pistolen lidt hårdere mod hendes nakke, for at hun skulle vide at pistolen stadig var der, og han stadig ville skyde, vis hun ikke gjorde som hun blev bedt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:04

Hun smilte og sagde"jeg hedder kajika, før kendt som Yuuki jeg var en gang engel et lille sølle skravl.... nu er jeg vampyr og du burde virkelig passe på.... med hvor du peger med, med den der pistol jeg ikke ligeså dum som alle de andre tøser du har fucket af vampyr duller.... der kun en fyr jeg ville ha noget med og det er min Skaber haha! og hmm hvor jeg kender dig fra.... syntes du virker bekendt tror vi kender hinanden fra den gang vi mødtes da jeg var engel..." hun grinte ondt og vendte sig om lynhurtigt, hun havde fået blod fra en stærk vampyr en E rank vampyr... hun vendte sig om og tog chancen i det hun fik fat i pistolen og holdte den op af . hun så på Zack så de havde øjenkontakt og smilte ondt med tænderne synligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:06

Zack, som var E-Dusørjæger lod hende rive pistolen ud af hans hænder, hvorefter han slog den ud af hendes hånd, så den landte et stykke væk, så ingen af dem kunne nå den umiddelbart. Zack slog hende i ansigtet flere gange, han var ikke lige så stærk som en vampyr, men han var lige så stærk som 2-3 drenge på hans egen alder. Zack hoppede hurtigt op at stå på benene, og stillede sig i en stilling, hvor han nemt ville kunne kæmpe med vampyren... Han var ikke i tvivl, han vidste allerede han ville vinde denne kamp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:33

Kajika så vredt på ham og smilte så i det hun grinte lidt.... Hun forsvandt for øjnene af ham nærmest... hun var hurtigere end ham og han ville ikke kunne følge med uanset styrke... Hun tog fat i hans arm og bed ham i armen, ikke for at suge men blot for at give ham smerte!... hun slap hurtigt fordi hun ikke fik ovenlig fat og sagde"kan du ikke huske mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:36

Zack greb hende hurtigt i struben og kastede hende ned i græsset, selv hun, ville ikke kunne klare dusørjægernes leder, uanset hvor stærk hun var, hun var simpelthent for klodset. Zack kiggede på hende dumt mens han trykkede hånden derpå hvor hun havde bidt. "Tjoee, jeg kan til dels huske dig." sagde Zack ligegyldigt. "Og opfør dig nu pænt ellers slår jeg dig ihjel... Eller, du er jo i teorien allerede død.. Så slap af eller jeg sender dig til din skaber, som du så pænt formulerede ham."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:39

kajika så på ham men ..... men overrasket.. hun var ligegyldig til ham... var hun virkelig ligegyldig. hun huskede første gang hun mødte ham som engel og de virkelig kom ud af det sammen men så da hun var ved ham.... ville han nærmest ikke være nær hende, han havde altid haft en ting for vampyr tøser, men nu da hun endelig var en var hun stadig ligegyldig!... hun begyndte så småt at knurre dybt nede fra i det hun viste tænder vredt og sagde"Hvorfor! så dræb mig dog! dit usle menneske!!! du er forhelved en jæger dræb mig i stedet for at leg med mig ellers vil jeg sandelig dræbe dig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:46

"du er allerede død, kammerat, men jeg kan da godt dræbe dig igen!" sagde Zack og trak en kniv med et blad af stål og sølv i midten. Zack hakkede kniven lige gennem hendes hånd så hun sad fast i græsset uden stand til at fjerne sig før hun fjernede kniven, og det ville nok gøre utroligt ondt at fjerne kniven selv, for der var modhager på... Højt sansyneligt ville hun også få et kæmpe sår og senere ar i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:49

Kajika skrig højt og bed tænderne sammen i det hun så på ham og sagde"Det var ikke mit hjerte! aldrig har jeg mødt så dårlig en jæger som dig!" hun så vredt på ham og tog fat i kniven men i stedet for at tag kniven væk slog hun hele hånde direkte ind i ansigtet på Zack vredt og såret over han ikke husket hende... *Det svin!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:51

Zack var tæt på at få smadret kraniet af hendes hånd, men heldig.. Som han altid var trådte han et skridt tilbage og fik bare et slag på kinden istedet. Zack gik hen og samlede pistolen op og sikrede sig den var ladt, før han afsikrede den og pegede på hende med den, som om han ville skyde hende, men sænkede pistolen og smilede istedet grusomt før han vendte ryggen til hende og gik sin vej.

//Out.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:53

Kajika så overrasket mod ham i det hun tog kniven væk og rejste sig vredt op...*hvorfor smilte han dog sådan..... leget han bare med mig eller hva?* hun betragtede Zack i det han gik sin vej og valgte ikke at gå efter ham men gøre sig stærkere og vente.... vente på den dag han ville støde ind i hende igen og så ville hun dræbe ham.
//out/
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Do i know you?(Zack// Empty
IndlægEmne: Sv: Do i know you?(Zack//   Do i know you?(Zack// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Do i know you?(Zack//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Møde med Zack
» Gå tur? //Privat :: Zack
» Månens lys - Zack
» Til den dumme Zack!>.<
» En tulipan //Zack//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: