Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene - Nicholas

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:58

Tid: 23:00
Vejr: stjerneklart
Sted: The Reggie Club
Omgivelser: En Masse mennesker
Påklædning: http://farm4.static.flickr.com/3045/3057018590_36df0b7122.jpg
_________________________________________
Selv om det var en Torsdag aften så var der stadig en masse unge mennesker i club'en, musikken spillede højt fra alle de danse nummer de havde. bartjenerne stod oppe i baren og gav alle dem som skulle havde drinks det de skulle havde, og de fleste piger stod også der oppe og glodet på de mandelige bartjener. da åbenbart efter deres meninger var der ikke nogen fyre de gad omkring ved bordene, da de fleste jo også var alt for fulde og kunne kaste op hvornår end det skulle være. ved et af bordene sad lille Danni alene, og havde afvist alle de fulde mænd som havde været over hos ham. han var nok også som de fleste andre piger som ikke gad dem når de var sådan, derfor sad han også alene i den røde sofa som gik halvt omkring bordet. hans fødder var trukket op til sig og han sad og drak en lyserød drinks
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:08

Nicholas sad på en stol i baren og stirrede ud i luften, ikke rigtigt nogen stede hen, han gloede bare. Det var et sted over en pige i en rød sofa, eller dte lignede i hvertfald en pige ganske meget. Nicholas havde egentlig ikke nogen grund til at være her, men han holdte sig for det meste så langt væk fra hytten som muligt, da han ikke orkede tæsk af sin skaber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:15

Danni mærke et blik på sig og forsvandt ud af sin lille verden, han så op mod baren og fik øje på drengen der oppe. det tog lidt tid før det slog ham *en vampyr?* tænkte han og var endelig ikke bange for dem, selv om hans forældre havde fortalt ham at han skulle holde sig væk fra dem. dog havde han det med at ikke kunne lytte på hvad de sagde, og havde flere gange gjort nået andet end de sagde han skulle gøre. han vende så sit blik mod pigerne som stod omkring ham, og viste at han aldrig ville kunne få et ord frem mellem dem. han var sikker på at hans stemme ville lyde som en lille mus, og derfor blev han bare siddende og smilte kærligt til ham og vende derefter sit blik væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:26

Nicholas kiggede ikke rigtigt på hende, mens han ignorede pigerne omkring ham, han var IKKE til piger. Men han orkede ikke at sige noget til dem, så de prablede bare løs om hvem der havde det pæneste dit og dat mens han stirrede på væggen og nikkede fraværende. Dog så han at pigen, under dte sted han gloede tomt ud i, kiggede på ham så hans øjne sænkede sig og kiggede på ham med et smil. Da hun vendte blikket væk, rettede han sit blik over hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:32

Danni drak lidt mere af sin drink og kunne mærke blikket fra ham på sig, han begynde bare at rødme af det. selv om han var bange for som han altid var bange, for at fyrene heller ville havde at han skulle være fuldt ud en pige og at de ikke godkende ham som han var. han vende langsomt sit blik mod ham igen og smilte til ham igen, inden han drak det sidste af sin drink og rejste sig langsomt op. han gik over mod ham og vrikkede med sine hofter samtidigt, han stoppede op foran ham efter han havde så godt komme ind blandt alle pigerne. han så lidt på ham med et smil og gik helt tæt på ham, for at være sikker på at han ville kunne høre hvad han sagde "har du lyst til at danse?" spurgte han om med sin fine pige stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:35

Han kiggede på pigen der kom imod ham og sukkede. Flere PIGER!
Han rullede nærmest med øjnene, ved tanken om den eneste pige han nogensinde havde tændt oprigtigt på havde været hans veninde og skytsengel Jara. han smilede høfligt og rystede så på hovedet. "Nej tak, jeg er ikke til piger." Sagde han og smilede undskyldende til hende, han ville ikke være strid mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 07:53

Danni blev lidt skuffet over hans ord, selv om han det også gjorde ham lykkelig da det fik ham til at se selv hvor meget han lignede en pige. han lag sine hænder på hans lår og tog sit hoved hen til hans "så skulle måske pigerne lade være med at komme hen til dig, og lade mig komme til istedet" hviskede han ind i hans øre og trykkede sit lem op mod hans knæ, inden han træk sig tilbage og hævede det ene øjebryn. han træk sig bare væk fra ham og vende sig om, og prøvede at lade sin opmærksomhed gå over på nogenanden. selv om der ikke var nogen der interesserede ham som vampyren gjorde, han gik dog bare over mod dansegulvet og åbnede at der kom nogle end fulde mennesker over til ham. han gik ind op det og begynde at danse sexet, mens han let rørte ved sig selv og så bare ned af sig selv imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 05:59

Nicholas kiggede mærkeligt på ham da hans ord ikke hang sammen, det var squ da en pige. ikke? Han rynkede brynet, mens han tænkte så det kangede inden det han troede var en pige gned sit skridt op af han knæ, og kunne mærke han havde en pik. Han spærrede øjnene op og kiggede efter ham.
Han måde at danse på var slet ikke dårlig, men han rejste sig ikke op for at joine ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 06:06

Danni dansede bare videre og lod sit blik flere gange ryge over på vampyren, han havde ikke tænkt sig at opgive ham i at få om ud at danse. han kunne ikke lide at blive afvist, selv om han bare så ville prøve på at finde en der var bedre. hans blik røg over på vampyren igen og han så lidt halvt fræk over på ham, han gik samtidigt over til en fyr som dansede med en fuld pige og tog fat i kraven på ham. han slikkede ham fra halsen og hen over hagen, mens han blik forblev på vampyren. han vende sig så hurtigt om mens den fulde pige gik væk mens hun var sur i det, og fandt sig en anden fyr. han gned sin røv op af hans skridt, uden at se på ham som han dansede med og forblev med at se på vampyren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 06:18

Nicholas lo af drengen da han ikke gav op med det sammen, dog ville han ikke rejse sig, da han egentlig var ret doven lige nu, han havde dte fint med at kigge på det der åbenbart var en dreng. Et smil hang roligt på hans læber med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 06:22

Danni havde bestemt ikke tænkt sig at give op, han var ikke typen der gav op og slet ikke når det var nået han ville havde. og lige der ville han havde vampyren, hans forældres ord var væk fra hans hoved og han tænkte kun på hvad han ville havde. han tog fat i hans hår og tog det over på den ene skulder, han bed sig i læben og blev ved med at se over ham. han havde bestemt ikke tænkt sig at give op, han trykkede sig ind til fyren og bevægede sig imens tæt ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 03:59

Nicholas sad og kiggede lidt på ham, det kunne ikke skade at danse med ham. han var sexet, men det var på pigemåden og det tændte ham SLET ikke.
Alligevel rejste han sig op for at gå ud på dansegulvet med et bredt grin.
Han begyndte at danse yndefuldt lidt fra Englen, hans bevægelser var Sensuelle og sexede. Men det var langt fra med vilje han gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 00:58

Danni så over på ham da han kom over på dansegulvet, og hurtigt skubbede ham fyren væk som han dansede med og gik over til vampyren. han så på hans bevægelser og dansede så godt med på dem som han kunne, inden han vende sit blik op mod ham. han smilte kærligt til ham og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:14

Han grinte og dansede lidt mere normalt så Danni kunne følge med. "Så fik du din vilje." Smilede han og bed sig i læben, for ikke at grine lidt. For det havde værte sjovt at se på, at han gned sig op og ned af drengen på den måde, bare for at få ham ud at danse. "Og hvadfik dig til at vælge mig som mål?" Smilede han muntert, det var da smigrende han så gerne ville danse med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:19

Danni nikkede til det han sagde og lag sine hænder på hans hofter "det plejer jeg også at få" sagde han og var ikke bange for at indrømme at han var ret så forkælet, han var ligefrem stolt af at være det og kunne heller ikke tænke sig at få en lillebror eller søster. han var glad for sit liv som det var, en lille forkælet snot unge som han var. han tænkte lidt over det han spurgte om og træk på skulderne "du fik min opmærksomhed, også giver jeg ikke op" sagde han ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:31

Han lo og tog et skridt tættere på udne at stoppe sine bevægelser da Drengen lagde sine hænder om hans hofter. "Og hvad er dit mål så?" Hviskede han ham i øret og smilede muntert inden han dansede videre. "Nå så du er sådan en rigtigt forkælet møgunge?" Spurgte han, selvfølgelig med et drillende smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:39

Danni smilte da han mærkede at han kom tætter på, han lukkede sine øjne kort i da han hørte hans stemme ved sit øre. han kyssede ham en enkel gang på halsen og så frækt op på ham "dig og mig oppe på et af værelserne.. uden tøj på" sagde han ærligt og ville ikke lægge skjul i hvad han gerne vil, han gik bare tætter på ham og gik op på sine tæer "med dit lem i min mund" hviskede han for at andre ikke skulle høre det, inden han gik ned på sine fødder igen og dansede videre som om intet var sket og så op på og nikkede "jep.. det er jeg" sagde han og smilte kærligt til ham, han elskede jo at være forkælet så hvorfor lægge skjul på det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:58

Nicholas grinte lidt af drengen, der åbenbart rigtig gerne ville have ham med op på et værelse.
Han spærrede øjnene op da han hviskede til ham. *WHUT!?^* Tænkte han og prøvede at få kontrol over sig selv. "Hvad skal du have til gengæld?" Spurgte han så mistænksomt , det måtte der jo være, en anden side af drengens planer. "Og hvad nu hvis jeg siger nej?" Smilede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:01

Danni dansede bare videre og hævede sit ene øjebryn over det han spurgte om, han tænkte lidt over det og træk på skulderne "ikke andet end en omgang sex og ikke blive bidt" sagde han og håbede at det gav sig selv, han gik helt tæt på ham og så op på ham da han hørte hans sidste ord. som ikke kunne andet end at irritere ham da han jo hadet at blive afvist "så slipper du ikke af mig før du giver op og giver mig det jeg vil havde" sagde han ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:06

Nicholas løftede overrasket sine øjenbryn af det han sagde. "Bidt?" Mumlede han og kiggede på ham. "Hvorfor i alverden skulle jeg bide dig?" Spurgte han overrasket og lad ham bare stille sig tættere på. "Hmh.. det lyder som om jeg ikke har noget valg." Grinte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:10

Danni så bare på ham og viste jo godt at vampyrer elskede engel blod, han havde jo altid fået at vide det af sine forældre "måske er du sulten jeg ved det da ikke" sagde han og rullede med øjnene, han rystede på hovedet og mente det at han ikke havde nået valg. han havde ikke engang tænkt sig at give ham nået valg, han ville jo med glæde ned i bukserne på ham. han tog hans hånd i sin og begynde at gå mod trappen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:32

Nicholas rynkede på næsen, han vidste ikke noget om engleblod.
"Jamen.. Jeg bider kun mennesker?" Han rynkede panden, og lod han bare slæbe ham med op mod værelserne. "Hvorfor i alverdne skulle jeg bide en engel?" Mumlede han så og rynkede panden igen. Han lo dog da han begyndte at gå op imod trapperne. "Du mente det virkelig." Lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:44

Danni gik bare videre og nikkede så af det han sagde "jamen det lyder jo bare godt" sagde han og havde ikke lyst til at prøve at blive bidt, bare tanken var lige til at ryste af. han så tilbage på ham og nikkede hurtigt "ja bestemt, jeg mener altid hvad jeg siger" sagde han og rystede lidt i kroppen af spænding, da han aldrig havde været sammen med en vampyr også tanken om at han skulle blive tilfredsstillet. selv om han jo godt viste at han ville være lige så liderlig kort tid efter, han tog en nøgle op af lommen og fandt den rigtige dør som han låste op. han åbnede den hurtigt og træk ham vampyren med sig, han smækkede døren efter dem og gav bare slip på nøglen. han gik så godt han kunne op på sine tæer og begynde at kysse hans hals, mens han kørte sine hænder ind under hans trøje og begynde at nusse hans muskler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:24

//Lol. Troede den havde sendt mit svar -..-//

Nicholas smilede og nikkede. "Det er en god ting. At mene alt man siger." Grinte han og lod ham bare tage hans hånd og føre ham op på værelset. HAn stod rimelig passiv da han begyndte at kysse ham på halsen, og nusse ham under trøjen. Ikke fordi han ikke´kun lide det, han syntes bare det kunne være sjovt at se ham arbejde for hans elskov. For dte lød som om han åbenbart ikke var vant til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:29

//når okay nedern d://

Danni begynde let at nappe ham i halsen med sine læber, mens hans hænder tog fat i hans trøje. han træk den stille af ham og stoppede derfor også at nappe ham, han lod den bare falde til jorden og låste døren med den anden hånd. han så op på ham og begynde at kysse hans brystkasse, mens hans hænder med lethed fik åbnet hans bukser. han så frækt op på ham mens han lynede ned i dem *bare den er stor.. bare den er stor* tænkte han flere gange og viste ikke hvordan han skulle flygte fra det hvis den ikke var, han træk langsomt ned i hans bukser og kyssede ham flere gange på brystkassen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene - Nicholas Empty
IndlægEmne: Sv: Alene - Nicholas   Alene - Nicholas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene - Nicholas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mig og ham //Nicholas//
» Let's have some fun... - Nicholas
» Er du virkelig...? // Nicholas.
» Krabbe?! - Nicholas :D
» Regn.. - Nicholas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: