Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde med et andet jeg - Kimberley

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 07:06

Et gip gik igennem hele hendes krop, da hun, for alvor, mærkede hans krop. Den måde han var oppe i hende på. Den ene bølge af nydelse efter den anden strømmede igennem hendes tynde krop, og hun stønnede lavt. Hun hev ham ned at ligge, så han lå ovenpå hende, og hun ønskede ikke det her skulle ende lige nu. For en gangs skyld nød hun det, og fornemmelsen var overvældende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 07:36

Matt stoppede sit kys, lænede sig ned til Kim og hviskede, "Jeg elsker dig mere end noget andet. Jeg ønsker intet andet end at være med dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 15:39

Kimberley kiggede ham i øjnene. "Betyder det så... at vi er..." hun kunne ikke få ordet 'Kærester' eller 'Partnere' frem for den sags skyld. Hun elskede ham, det gjorde hun virkelig, og hun var også 100 procent klar på et forhold, det var bare det... Han var en varulv, og hvordan skulle en syttenårig varulv klare sig med en simpel menneskepige ved sin side? Det eneste våben hun havde var hendes kniv, og hendes temperament, hvis man fik hende vred nok. Hun holdt Matt ind til sig. "Hå..hårdere.." stønnede hun længselsfuldt i øret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 15:48

Matt nikkede "Ja!" han svarede til begge ting med dette. Han trykkede sig helt i bund, og satte tempoet op. Han var meget tæt på at komme, men holdt sig tilbage. Alligevel hviskede han "jeg skal... skal....", han lod det hænge i luften mens han stadigt lod sit lem køre ind og ud af hende i fast tempo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 10:49

Hun stønnede længselsfuldt ind mod hans øre, og hun pressede sig tættere imod ham. "M-Matt.." stønnede hun ikke lavt, men heller ikke højt. Hun kiggede på ham med tågede øjne og hviskede så ind mod ham: "Jeg...jeg e-lsker dig.." Hun kunne mærke hvordan hendes orgasme var på vej, og hun havde lyst til at oplyse hende om det, men mon ikke om han kunne mærke det?
Hun vred sig, da den virkelige orgasme skyllede ind over hende, og et langt støn løb over hendes lyserøde læber. "A-aah, Matt.." fremstammede hun, og knækkede sammen under ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 19:03

Matt kunne mærke Kim's orgasme også var på vej, og de kom begge sammen. Matt sundede sig så Kim i øjnene og hviskede, "Jeg elsker også dig", og gav hende et dybt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 19:08

Kimberley mærkede Matt's varme læber mod sine egne, og hun slappede nu helt af. Hans altid så dejlige varme, maste sig mod hendes kølige hud. Hun afbrød kysset, for at se ham ind i de kønne grønne øjne. Hun kyssede ham hurtigt på den ene mundvig, og kiggede så rundt i rummet. Undersøgende og nysgerrig. "Er alt det her..." hun holdt en kort pause, men fik så sagt; "dit?"
Hun kunne godt lide rummet, det var hyggeligt og varmt. Hun lukkede øjnene, og gned sig kort i dem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med et andet jeg - Kimberley   Et møde med et andet jeg - Kimberley - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde med et andet jeg - Kimberley
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» andet møde //Abaddon
» andet møde på samme sted//Larentia//
» Fly like a bird - Kimberley
» i byen//Kimberley//
» Aften på legepladsen - Kimberley

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: