Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 i byen//Kimberley//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 01:31

Han fik bestilt det de skulle have og ventede bare på at få det med ned der gik lidt tid før han fik det og gik så ned efter at ha betalt for det ned til hende med et smil på sine læber og gav hende det hun skulle ha "værsgo"sagde han med et smil og satte sig ned overfor hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 05:23

//..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 06:30

Hun tog imod den varme kakao, og rettede så blikket mod koppen. "Værsgo." hørte hun Jaster's bløde stemme påpege. Hun trak på skuldrende, og hviskede så stille: "Takker." Hun stillede den lyseblå kop på bordet, og lagde så hagen på bordkanten. Hun drejede den rundt, nærmest for at undersøge den. Hun bed sig i underlæben, og løftede så hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 06:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "noget galt kim"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber for hun skulle bare sige til hvis hun havde noget i tankerne hun ville lave eller sådan noget eller snakke for den sags skyld så ville han se om han kunne hjælpe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 06:38

Hun rystede på hovedet, og tog så glasset op til munden. Hun duftede til den dejligt varme chokolade, og den bløde duft af kakao mødte hendes næsebor. Straks løb hendes mund i vand, og hun tog en lille slurk.
Hun stillede hurtigt koppen fra sig, og stak tungen ud af munden. "Hadr, varmt!" sagde hun, med et forvrænget ansigtsudtryk. Hun trak tungen ind i munden igen, og bed sig så i underlæben. Meget varmt endda.
Hun rystede igen på hovedet. "Nej der er ikke noget."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 06:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay det var da godt at der ikke er noget galt men hvad vil du lave når vi færdige her"spurgte han og kiggede på hende med et smil og kiggede på hendes ansigt da hun havde taget en tår af kakaoen "ja det er varmt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og tog en tår af det han havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:00

Hun trak på skuldrende. "Det ved jeg ikke." Hun lagde sine kølige fingre om det varme krus, og sukkede, da hun mærkede hvordan varmen trillede igennem hendes fingerspidser.
Hun grinede lidt af Jaster's kommentar, men det var mest for at være venlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:04

"hmm hvad bliver klokken"sagde han og kiggede rundt efter et ur som han kunne se det på men han kunne ikke finde det "ved du det kim"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad er det der er sjovt"sagde han med et smil *var det mig der fik hende til at grine*tænkte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:07

"Omkring fem, gætter jeg på." Hun holdt hårdere om det varme krus, og varmen bredte sig videre op til hendes knogler. "Hvad griner du af?" hørte hun Jaster spørge. Hun smilede svagt, og pegede så på ham, med en tynd pegefinger. "Dig." Hun lagde igen hånden om kruset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:10

han kiggede på hende med et smil "mig hvorfor det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber for han viste ikke lige hvad han ellers skulle sige "vil du se noget"spurgte han og kiggede på hende "det er noget ude i skoven"sagde han med et smil på sine læber det var et sted hvor man kunne se solnedgangen så flot som den var men det tog tid før man var der så solen ville være på vej ned når de ville være der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:14

Hun nikkede. "Gerne." Spørgsmålet? Ligemeget. Det var kun for at være venlig hun havde leet af det. Hun kiggede på en lille skål på bordet, hvori der lå en masse miniskumfiduser. Hun tog et par stykker, og dyppede dem ned i sin varme kakao. Hun løftede kruset op til læberne, og tog en slurk. "Perfekt." hviskede hun tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:19

Han kiggede på hende med et smil *når så glemmer vi da det bare*tænkte han og kiggede stille rundt der hvor de var "du for ung til at gå på klub tror jeg da nok"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "smager det godt"sagde han og kiggede på hende med det samme smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:24

Hun nikkede. "Det er perfekt." Hun skubbede det over mod ham. "Vil du smage?" spurgte hun stille. Hun åbnede sig langsomt over for Jaster, men det var ikke særligt meget. Ikke så meget som med Embry, vel og mærket, men det gjorde jo ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:29

Han smilte til hende og kiggede på hende "ja det vil jeg da gerne"sagde han og tog koppen op og tog en lille tår af det og stilte det tilbage til hende "ja det smager da godt"sagde han med et smil på sine læber *hvad mon der er med hende det føles som om hun ikke er åben for mig men åbner sig stille og roligt kan det være fordi jeg minder hende om ham Jason*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 18:43

Hun tog koppen igen, og lagde den mod sin hage, dog uden at den var ved hendes læber, eller hun drak af den. Det var dejlig varmt for læberne, næsen, og noget af kinderne. En lidt underlig vane hun havde. Hun bed sig i underlæben, og rettede så blikket mod Jaster igen. "Hvad er det du vil vise mig?" spurgte hun, og tog en lille slurk af den dejligt varme kakao. Hun fik nogle af de små skumfiduser med, men det gjorde det bare endnu bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 02:29

Han kiggede på hende og smilte til hende *hun ser nu pænt sød ud og alt det*tænkte han og kiggede på hende da hun spurgte ham og noget "når det bare det bedste sted hvor man kan se solnedgangen fra"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber "hvis du da vil se det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende med et blidt blik men der kunne også være lidt frækt i det som kunne få en pige til at rødme lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 02:34

Hun tog en til slurk af sin kakao. "Har du en kæreste?" spurgte hun interesseret, nærmest for at undgå forslaget. Hun ville gerne lære ham og kende, men på den anden side, hun havde jo også Matt, og en fyr med det udseende måtte da have en eller anden til at blive hængende. Hun hakkede en af de små skumfiduser i sig, og stillede så koppen fra sig. Hun lagde en negl mod sin underlæbe, og den anden hånd på bordet.
Hun kiggede ud mod vinduet, og lagde så hovedet i den hånd der før lå på bordet. Neglen hvilede stadig mod hendes underlæbe, og hun forventede lidt han kom med et 'ja'.

//Skal vi sige Karina og ham allerede kommer sammen, eller foregår det senere hen det mellem hende og ham? XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 02:40

Han kiggede på hende med et stille smil "ja men jeg tror ikke jeg er nogen god kæreste for hende"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "så jo det har jeg"sagde han og og kiggede ud af et vindue "men jeg ved ikke lige hvad jeg ellers kan sige"sagde han og kiggede igen på hende "jeg er den jeg er og ja jeg syns ikke selv jeg er en god kæreste"sagde han



//kan vi godt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 02:45

"Hm." sagde hun bare. Hvad skulle hun sige? Hun kendte ham ikke, og vidste ikke hvordan han var i et forhold. Hun blev siddende med hovedet i den ene hånd, og den anden søgte mod bordfladen. Hun lagde den fladt, med håndfladen nedad, og hendes stilhed voksede igen imellem dem. Hans tur til at spørge. Hun kiggede mod væggen ved siden af Jaster, og derefter direkte på ham. Lighederne mellem han og Jason var uforlignelige. Det burde være ulovligt at ligne hinanden så meget, uden at være i familie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 02:52

Han drak det sidst af det han havde i sin kop og stilte den på bordet og rejste sig op "jeg skal ha noget luft ved ikke med dig"sagde han og gik ud fra cafeen og satte i løb den vej skoven var og hoppede op i luften og forvandlede sig til ulv sort pels mens hans tøj gik i stykker. Han skynde sig at samle det op og mens han løb mod skoven lagde han tøjet så hun kunne følge det hvis det var det hun ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:02

Kimberley kiggede efter ham, og lænede sig så tilbage i stolen. Hun havde ingen chance for at følge ham lige nu, og hun slappede i stedet af. En kvinde kom over til hende. "Hej, jeg så din ven gik. Er alt ok?" Kimberley nikkede, og sagde de lige havde taget afsked. Hun drak resten af sin kakao, men valgte at blive siddende.

//Er det så slut nu? 'oo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:07

Han fik farten af noget og han stoppede op *menneske nej hmm vampyr i nærheden af cafeen*tænkte han og vente hurtigt om og løb alt hvad han kunne og rigtig nok det var en vampyr men den så ny ud det var en der var ude efter kimberley det var tydeligt at se så han hoppede på den og fik fat i den så de begge væltede alle dem i cafeen blev forskrækket over der lige pludselig kom sådan en stor ulv løbene og angreb noget

//nej hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:15

Kimberley rettede blikket mod den sorte ulv, og spærrede så øjnene op, da hun så hvad det egentlig var. Jaster? Nej. Hm... Matt! Han var jo sort, og ulven der var meget større end en normal ulv. Kimberley lagde mærke til dens øjne, og blev så utroligt skuffet. Det var ikke Matt. Men øjnene virkede bekendte. Larentia? Nej hun var hvid. Jaster! Der var den. Hun blev siddende, og stirrede på de mange menneske der hobede sig op, og sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:30

Han blev slået væk og lande lige udefor cafeen og rejste sig igen og løb efter vampyren men den slap væk fra ham og han kiggede rundt og løb ind i en gyde og blev til menneske igen men han havde ikke noget tøj på så han skyndte sig ind i en tøj butik fik sig et par boxershorts og nogen shorts og kom så tilbage til cafeen og kiggede på de folk og gik hen til kimberley og satte sig ned og kiggede på hende "hej igen"sagde han med et smil de fleste folk rente ud for at lede efter den ulv som de havde set men den der var ulven sad foran næsen på dem. Han grinte stille af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:32

Hun kiggede lidt fjendligt på ham, og gav ham så en blid lussing. "Dumme køter!" sagde hun med en drillende undertone. Hun lagde hånden på bordet igen, og bed sig i underlæben. Hun nikkede til ham. "Dav'dav." Hun kiggede lidt undrende på ham, da hans bløde latter fyldte deres lille samtale.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i byen//Kimberley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i byen//Kimberley//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Gå tur i byen.
» gå en tur i byen
» Ny i byen.
» alle har noget de kan lide (kimberley)
» en tur i byen, //Cam//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: