Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 i byen//Kimberley//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:42

Han kiggede på hende da hun gav ham lussingen "hvad har jeg nu gjordt"sagde han og kiggede på hende med et stille grin og viste ikke hvorfor han fik den men der var nok en grund til det men hvad viste han ikke *er hun en smule sur på mig*tænkte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:45

Hun havde mest af alt gjort det for sjovt, men det at han bare overfaldede en tilfældig var lidt overraskende. Hun lænede sig tilbage og kiggede på ham. Underligt nok havde han ikke spurgt ind til hende, med kæreste, familie, venner, fremtidsdrømme. Hun var den unge af dem, og det burde være ham der var interesseret i hende, og ikke omvendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:48

Han kiggede på hende med et smil og nu sad han jo i bar overkrop overfor hende men det så ud til hun var ligeglad med "når hvad så med dig jeg tør gætte på at du har kæreste på for ellers er der noget galt"sagde han og kiggede på hende "men ham jason du forveksler mig med er han noget familie eller sådan noget"spurgte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:51

Hun lagde hagen på bordet, og kiggede på det blå krus. Hun lyttede til det han sagde, og inden han begyndte på hans anden sætning, forklarede hun: "Jeg har en kæreste, ja, men jeg har ikke hørt fra ham et stykke tid." Hun trak på skuldrene, og kiggede så op på ham. Et kort nik gik igennem hendes nakke. Mere var der ikke i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 05:24

Han kiggede på hende "hvorfor har du ikke set ham i et stykke tid"spurgte han og kiggede på hende "og skal vi ikke gå en tur lidt så kan vi snakke stille og rolig i stedet for alle høre det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvis du vil"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 10:25

///....///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 11:20

//........///
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i byen//Kimberley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: i byen//Kimberley//   i byen//Kimberley// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i byen//Kimberley//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Gå tur i byen.
» gå en tur i byen
» Ny i byen.
» alle har noget de kan lide (kimberley)
» en tur i byen, //Cam//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: