Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kold vinterdag. //Pete//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold vinterdag. //Pete//   Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Aug 2010, 01:39

Pete tog fat i et træ og da han fjernede den igen, var det tydeligt han havde haft fat i træet... En sort håndflade var brændt ind i træet. Dette var en advarsel fra Pete til pigen, vis hun kom for tæt på igen, ville han også brændemærke hende. Bare for at være ond.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold vinterdag. //Pete//   Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Aug 2010, 01:43

loria så på ham. hun undrede sig over hans opførelse da hun faktisk ikke rigtigt havde gjort noget. "er der noget galt?" sagde hun underende og en smule vred da hun tydeligt mærkede hans advarelse. hun kastede et hurtigt blik på motorcyklen igen og vendte sig så imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold vinterdag. //Pete//   Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Aug 2010, 01:53

"Næææh... Jeg statuere bare et eksempel." konstaterede Pete. Og kiggede på hendes motorcykkel. "Den kan jeg også sagtens statuere et eksempel på.. Så glemmer du mig ikke foreløbig." sagde Han med et meget ondskabsfuldt smil. Pete spyttede på jorden foran ham og gned hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold vinterdag. //Pete//   Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Aug 2010, 10:00

Loria så vredt på ham. hun lagde hånden på sædet og aede den en gang. "jeg gider ikke at kæmpe imod dig, af princip kæmper jeg ikke imod hunde" sagde hun og tog brillerne på.hun mærkede igen kulden og smerten i sit ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold vinterdag. //Pete//   Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Aug 2010, 04:05

"Jeg kan ikke se nogen hunde? Det eneste der er her er en varulv og dig." konstaterede Pete og smilede over sin egen 'sjovhed'. Pete trådte et par skridt bagud og lod sin hænder varme op, hun kunne ikke se det, men de blev meget hurtigt brændvarme. Rørte han hende nu ville hun højt sansyneligt få brændsår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold vinterdag. //Pete//   Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Aug 2010, 10:44

Loria lo mildt og kastede hurtigt et søgende blik rundt onkring i skoven. hun bed sig kort i læben. Hun var ved at være ret sulten og hun kunne ikke mere mærke sine fødder for kulden. hun svang benet over motorcyklen og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold vinterdag. //Pete//   Kold vinterdag. //Pete// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold vinterdag. //Pete//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Endnu en kold vinterdag..
» En kold dag <> Bredani
» Kold nat - Ray.
» En kold gå tur
» kold dag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: