Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Deepshell gågade- raquel

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:29

Sted. Deepshell gågade
Omkring. folk på gaden
Tid. 03.45
Vejr. overskyet.
Dag+dato. IRL
Påklædning. En stram T-shirt , korte shorts og hvide stilletter.




Samilla kom gående ud fra en butik, med en veninde.
De kiggede rundt i byen,, de spillede meget smart gennem byen.
hun så et stort pizzaria.
Hun puffede til veninden " der skal vi da ind og spise " sagde hun og lavede hvalpe øjene.
"okay jeg er osse ret sulten " sagde veninden med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:40

Raquel gik roligt rundt blandt menneskene. Hun var klædt i en hvid t-shirt, der bestemt fremhævede hendes kvindlige former, og en taljekort læderjakke udover. Desuden havde hun et par stramtsiddende jeans på, med nittebælte, og et par høje stilet støvler i læder, der gik til midt på skindebenet på hende. Et let smil bugtede sig over de velformede læber, som de svagt røde øjne søgende gled henover de tilstedeværende. Hvem ville være lettest at forføre? Hvem så ud til at have det mest velsmagende blod? Og vigtigst af alt; Hvem ville være sjovest at lege med?... Raquel havde overraskende hurtigt vænnet sig til det at være vampyr, og sætte pris på den underholdning man kunne få ud af det. Egentlig var det faktisk ikke meget forskelligt fra at være jæger.. Bort set fra at man var nødt til at drikke blod for at overleve... Men hun havde været præcis lige så legende som jæger, som hun var som vampyr. Næsten i hvert fald...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 10:46

Samilla sad og spiste på Pizzariaet med veninden,, de sad og grinede af de folk der trådte ind på pizzariaet,, tilsidst blev de smidt ud med maden.
samilla gik forbi den sort håret pige...
Hun kiggede på hende og smilte venligt til hende. Hun var Jaluxe over hendes former og kiggede grundigt på hende og bed sig i underlæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:07

Raquels blik faldt på de to piger, der blev smidt ud af pizzariaet. Et skævt smil gled over hendes ansigt, da den ene af pigerne - tydeligt misundelig - betragtede hende. Eller.. Måske var det ikke helt så tydeligt alligevel... Måske var det mere fordi at Raquel kunne se hver evig eneste tanke som pigen gjorde sig. Det var egentlig sjovt, for pigen selv var helt bestemt et kønt menneske. Lige den type, som Raquel ville finde ganske sjov at lege med. Hun nikkede let til pigen, og smilede fortsat skævt i det hun gik forbi. Hvis nu hun kunne få tøsebarnet væk fra veninden, så skulle resten af aftenen nok blive god...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:15

Samilla smilede skævt til hen. *Hun ser da fin ud* tænkte hun.
Men da hun kiggede på hende blev hun revet i armen ad veninden som satte sig på en
bænk og begynte at tage stykker ad pizza,en.
" Du kan jo godt vendte" sagde hun til veninden med et smil på højre mundvig.
Hun snuppede et stykke og kiggede tilbage på den sort håret pige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:23

Raquel fortsatte lidt ned af gaden, før hun gjorde et let kast med håret, og sendte et mere eller mindre udfordrende blik tilbage mod pigen, før hun drejede ind ad en mindre side gade. Eller rettere en tilstødende gyde... Fra gyden tog det hende ikke lang tid at komme op på taget, hvor hun ikke kunne ses fra gågaden, og gik tilbage mod de to piger. Hvis pigen hun havde ud set sig så bare ville falde for det, og følge efter, og gå ind i den gyde som Raquel var forsvundet ind i, så var aftenens måltid reddet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:30

Samilla rejste sig "jeg smutter lige hurtigt" løj hun for veninden.
hun gik hen mod den gyde hun var gået hen på.* ih hvorfor følger jeg over hovedet efter hende* tænkte hun.
Hun tog mobilen nede i tasken "hej du kan bare tage hjem" sagde hun i mobilen til veninden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:36

Et mere eller mindre ubehageligt smil viste sig på Raquels læber, da aftenens bytte satte kursen mod gyden. Med lange skridt fulgte hun efter, oppe fra taget, så hun hele tide kunne holde øje med mennesket, og alligevel ville komme først hen til gyden. Dog lod hun være med at hoppe ned endnu. Hun ville vente til mennesket først var trådt ind i gyden. På den måde ville hun nemlig være i stand til at afskære hende fra gågaden, og trænge hende op i en krog, da gyden endte blindt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:40

hun kiggede ned ad den lange gyde,, hun gik langsomt ned ad den lange gyde.
*Jeg ved ikke om jeg skal gå der ned jeg ved ikke engang om hun gik den vej * tænkte hun. ned et lille smil fortsatte hun ned ad gyden og kiggede rundt "hun er ikke her " sagde hun til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:54

Raquel hoppede elegant ned bag ved mennesket, og smilede roligt. "Eller også så du ikke godt nok efter." lød hendes bløde, feminine stemme bag pigen. "Hvad er dit navn?" spurgte hun med et udfordrende glimt i de lettere røde øjne. Hvis man ikke så alt for grundigt efter, kunne det godt gå for at være en brun farve, og i mørket skilte hendes blege hud sig ikke alt for meget ud. Alle så blegere ud i mørke...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 11:59

Hun mærkede en stemme bag ved sig og kiggede,, hendes pandte hår løb ned i øjnene på hende så hun tog hånden og kørte igennem.
"hei hedder Samilla LaCora" svarede hun med en meget bød stemme.
"Hvad hedder du? sagde hun med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:04

"Raquel... Raquel David." svarede hun let, og gik med rolige skridt tættere på pigen. Samilla... Hun smagte let på navnet, mens hun overvejede hvordan det ville være lettest at komme til at bide hende. "Hvor gammel er du, Samilla?" spurgte hun så, og smilede et skævt, lettere udofrdende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:09

"jeg er 19år" svarede hun med et varmt smil "hvor gammel er du?" spurgte hun med et lille smil. Hun kiggede på hende og synes hun så lidt anderledes end andre.
hun lagde næsten mærke til vær en detalje ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:14

"Hmm... Nitten år..." mumlede hun let for sig selv. Hvor det dog virkede utroligt længe siden, at hun selv var nitten år gammel. Næsten ti år var det faktisk. "Jeg?.. Jeg er 27 år." svarede hun roligt, og stoppede op ganske kort fra mennesket. Hun studerede let hendes ansigt. "Du er en meget køn ung pige, ved du det?" spurgte hun, og lod blidt en finge følge menneskets ene kindben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:21

"Wow er du virkelig 27?" Spurgte hun. Hun kiggede lidt og tænkte hvad skulle svare ved det sidste spørgsmål. " jeg er ikke køn,det er du" sagde hun med et lille smil på munden.
Da hun mærkede hendes finger på hedes ene kindben,, kiggede hun på hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:27

Raquel lo let. "Hele 27 år." nikkede hun med et skævt smil. Så rystede hun på hovedet. "Jeg er ikke køn. Jeg er smuk. Du, mit søde menneske, er køn. - Der er forskel på de to." sagde hun lettere overbærende, og tog sin kolde hånd til sig igen. Tg et halvt skridt mere frem, så de stod meget tæt på hinanden. Der var stadig plads bagved mennesket, til at hun kunne træde tilbage. Og gjorde hun dette, kunne Raquel let få elimeneret den plads...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:32

" ja det er du osse " sagde hun. Hun stod og vidste sig frem hun var ikke bange for hvad der ville ske. Hun kiggede på hende med et lille smil på læberne.
Hun gik et lille skridt tilbage og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:37

Raquel gik igen frem mod mennesket, så afstanden mellem dem ikke blev forøget. Blidt kærtegnede hun Samillas ene kind med sine iskolde fingre, så det blondte hår faldt væk fra hendes hals. Roligt lagde hun så armene om livet på hende, og så hende dybt i øjnene. "Du er ganske sjov." kommenterede hun, mens hun ventede på pigens reaktion på denne pludselige tætte kontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 12:43

Hun stirrede med et lille smil "tak og ilm" sagde hun til hende.
Samilla satte sin hånd på hendes der kærtegnede hendes kind.
Den anden hånd tog hun håret ind for halsen igen.
"Fryser du" spurgte hun med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 22:19

Pigens manglende reaktion facinedere Raquel. De fleste andre mennesker var enten blever forvirrede, vrede eller bange i en situation som denne. "Jeg fryser ikke det mindste dig. Jeg er bare meget kold." svarede hun roligt, og betragtede Samillas ansigt. Samilla ville formodentligt være i stand til at mærke Raquels kulde gennem tøjet, da hun jo absolut ingen kropsvarme havde. Hun var iskold. Som et andet lig. Praktisk taget var hun jo også et lig. En død dømt til at vandre på jorden til evig tid...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 22:25

Samilla kiggede på hende med et lille smil på mundvigen,,, " Nej jeg fryser heler ikke men der i mod sveder jeg" sagde hun mens hun kiggede på hende med et smil.
Hun tog sin hånd hen og kærtegnede hendes kolde kind,, med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 22:39

Raquel lo let af kommentaren. Se dette kunne jo gå hen og blive rigtig sjovt. Hun kærtegnede blidt menneskets hals, og strøg håret væk, før hun blottede de spidse hjørne tænder. "Du vil måske mærke et lille prik." informerede hun, som en læge der skulle til at give en vaccination, før hun borede de sylespidse tænder ned i Samillas varme hals, og begyndte at drikke af det friske blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 22:44

Samilla tog fast og skubbede hende væk. Hun førte hånden op på halsen der hvor hun havde bidt. Hun kiggede på hende med åben mund og tørte smilede væk fra hovedet. *hvad hun lignede en sød kvinde* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 22:55

Raquel lo let, og slikkede en smule blod væk fra mundvigen. "Hvad er der galt? Jeg skræmte dig vel ikke?" spurgte hun, og lagde hovede en anelse på skrå i en påtaget uforstående grimasse. Selvom Raquel ikke havde været vampyr i lang tid, havde hun allerede fået smag for noget af den sjov man kunne få ud af at manipulere med uvidende mennesker. - og præcis som da hun var jæger, så var hendes udseende et af hendes farligste våben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 23:00

Samilla smilede let " jeg synes bare det gorde en smule ond." sagde hun med et smil på munden.
"nej der skal meget til at gøre mig skræmt" sagde hun med et svagt smil.
* Jeg er nok en smule skræmt over bidet * tænkte hun da hun holdte sig hvor hun havde havde bidt hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Deepshell gågade- raquel Empty
IndlægEmne: Sv: Deepshell gågade- raquel   Deepshell gågade- raquel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Deepshell gågade- raquel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Natten i Deepshell //Demetri//
» Redd Hotel Deepshell
» Another night in Deepshell ~ Alias.
» ned på havnen//Raquel//
» I work, and i work (Raquel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: