Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mørk Gyde

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:16

''kom nu suki gør noget ved at je løber efter dig'' Sagde den unge smukke vampyr til sin bedste vampyr veninde. hun grinte og løb vider efter hende. hun var i jagt humør men ville bare drille sine smukke vampyr veninde. <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:24

suki hoppede til side og greb fat i Violet " jeg ved ikke hvad jeg kan, jeg kom engang til at dræbe en dreng fordi jeg kyssede ham og lige pludselig lå han der så pas på" sagde hun meget alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:28

***heheh som om jeg er bange jeg har dræbt flere end dig'' Sage den unge vampyr og tog fat i hendes arm og vred den om bag ryggen og tog fat i hendes skulder. ''se selv'' Sagde hun med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:31

Suki kyssede Violet og Violets knæ faldt sammen og hun følte sig svag "se selv" sagde Suki meget pralende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:35

Violet så en lille vand pyt og brugte sin evne og styrede vandet lige i hovede på sin unge vampyr veninde. hun kunne se der var noget forandrede over violet hun virkede anderledes. hun var meget stærker end sidst de mødes hendes energi kom hurrtig igen hun smilte bare og gav slip og hun ramte ned i vandet som violet havde lavet der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:37

"hvad er der med dig? hvad er du? og hvad var det jeg ikke vidste endnu?" sagde hun spørgerne *tak klamme stoder mit tøj er ødelagt*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:40

Violet holdte sin hånd frem mod hendes tøj og alt vandet røg ud af det pæne tøj og det blev alt normalt igen, hun smilte og man kunne se hendes syligt skarpe hugtænder og det var der ti øren faldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:43

"ER DU VAMPYR" råbte hun "jeg har godt hørt om dem, men troede det var et rygte" Sagde hun hurtigt og begyndte så at gå et par skridt baglæns
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:52

''slap dog af jeg gør dig intet og du kan ikke dø af det'' sagde hun med et ondt smil til den unge vampyr som var bange for det hun selv var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 07:54

"Hvad du er pisse stærk og du kan bide mig oh suge alt mit blod ud selvfølig kan jeg dø af det" sagde hun med øjenbrynene uruglige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 08:00

''du undre dig siker over hvorfor den dreng døde ikke'' spurte hun med den smukke smil på sin overlæbende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 08:07

"Jo Meget" sagde hun så hurgtig hun kunne *
ved hun det underlig*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 08:11

//skal gå i seng skrives i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 08:17

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 22:53

//er her igen og det er dig der skal skrive nu//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørk Gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk Gyde   Mørk Gyde - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørk Gyde
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» I en gyde.
» Mørk Juni-Nat
» Den Mørke Gyde....
» Stille gyde
» En mørk nat, men alligevel behagelig

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: