Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tur på clubben - suki

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 23:44

S: ''okay smukke hvad vil du have'' spurte han hende med det mest cool stemme, *hun er vildt lækker* tænkte han for sig selv,

V: ''hehe jeg vil gerne have en øl'' sagde hun med et smil, *men heller dig* tænkte hun for sig selv,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 23:48

K: "forstået" sagde han til Violet "en øl til damen og en Swift til mig //jeg fandt bare på swift//

Su: "overask mig" sagde hun sexet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 23:56

V: ''hehe, tak'' sagde hun, *kæft man han er vildt sexede, hvis der ikke sker noget ved jeg ikke havd jeg gør* tænkte hun for sig selv,

S: ''okay skal jeg nok'' sagde han, han tog faat tundt om hende, han hev hende ind til sig. ''blev du overrasket'' sagde ham med et grin, og bestilte noget at drikke til dem,

tjernernde kom med det til dem alle fire. ''her'' sagde han, violet ledte efter sin mobil i sin taske da den rungede. ''jeg må lige tage den her, efter noget tid kom violet tilbage igen, hun så at kristoffer stod og snakkede med en anden pige,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:13

Kristoffer sad og snakkede med en pige der var blond og lignede en heppekors pige

S: "ja jeg blev overasket og den her drink smager pisse godt" sagde hun *og han havde meget stor muskler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:16

violet kommer gående der hen, ''hey luder hvorfor finder du dig ikke en træker dreng i stedet for ham'' sagde hun ret sur,

S: ''det er jeg glad for, hehe'' sagde han med et smil. *hun er godt nok spinkel men lækker'' tænkte han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:22

K: "det var da lidt grovt" sadge han * men det var jo også grovt af mig bare at snakke med luderen*

S: "er du klar over hvor meget jeg har lyst kysse dig" sagde hun lidt for sjov men det var jo rigtig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:26

V: ''jo men det er åndsvagt at hun skal gøre sådan over for dig'' sagde hun, hun vendtte sig om, hun viste jo ikke om han var vild med hende som hun var med ham.

S: ''nej hvor meget han du lyst'' sagde han bøget lidt ind over hende, da han er højer end hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:30

K: "kom her over så krammer vi det væk smukke" sagde han for han var meget ked af det

S: "Sukis læber nærmede sig hans men hun trak dem tilbage "nej jeg kan ikke så dræber jeg dig jo bare" sagde hun meget ked af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:34

S: ''Bare rolig ingen kan dræbe mig'' sagde han, han tog stille fat om hende, hun kunne se der skete ikke noget.

V: ''okay'' sagde hun, hun gik hen til ham hun lage armen om ham. *wow han har mange muskler* tænkte hun for sig med et smil,
Luder: ''pis nu troede jeg lige jeg kunne få ham'' sagde hun og grinte af violet,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:38

K: " det er meget hyggelig" han fik træng til at bide hende

Su: "nej stop jeg har en evne der gør jeg suger sjæle ud af mennesker" sagde hun så hun ikke ville komme til at skade nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:42

S: ''så det godt jeg ikke er menneske hva'' sagde ham med et smil og hev hende med ud på fanse gulvet.

V:''er der noget galt??'' spurte hun da hun kiggede op mod ham, *han er vampyr det er nemt at lugte* tænkte hun for sig selv,

D.J: ''giv en stor hånd til Violet, som vil synge for os i aften'' sagde han med et smil.

V: ''nå jeg må heller gå der op'' sagde hun med et smil og begyndte at gå, ''den her sang er til alle dem som er forelsket'' sagde hun i mikrofonen. hun begyndte at synge og alle var vilde med hendes sang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:47

K: "det er min date" sagde han stolt

Su: "hvad mener du med at du ikke er menneske" sagde hun og håbede at hun kunne kysse ham uden at dræbe ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:53

S: ''vi er samme væsen'' sagde han og kyssede hende, han fik lyst til at bide hende men gjorde det ikke.

V: hun rakte hånden ud mod puplikum, og blinkede til kristoffer og ville have han skulle komme hen til hende så hun kunne få ham med op på scene da hun var lidt vild med ham.

D,J: ''det ser ud til vores stjerne sanger har en date lad os få ham på scene'' sagde han, de klappede alle sammen, Violet stoppede midt i sangen, hun gik langsomt ned mod ham, han fik en mikrofon i hånden så han kunne synge med hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 00:58

K: "jeg kan ikke synge" sagde han ind i mikrofonenen

Su: hun begyndte at føle sig stærkere og kunne mærke hun var ved at suge hans sjæl *nu ved jeg bare han falder ned af stolen og ikke kan komme væk iii*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:07

V: ''kom her hen hvis du tør eller er du bange for mig??'' sagde hun, hun gik hen mod ham, hun kiggede ham.

S: *hvis min sjæl forsvinder sker der intet min krop er blev forvanldet så jeg ikke kan dø eller noget* tænkte han og kyssede hende igen,

D.J: ''UHH vil den unge herre samle kamp hansken op og fortsætte mod hende, hvad tror i folkens'' sagde han og smilte,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:14

K: "jeg er ikke bange for dig" sagde han og gik hen til violet på scenen og kyssede hende

Su: "der skete dig ikke noget" sagde hun lettet og kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:18

V: ''nå så mantør godt komme op på scene men ikke at synge, syns i ikke også han skal synge??'' spurte hun puplikum.
Puplikum: ''jo syng syng syng syng'' råbte de.
S: ''nej jeg gør ej'' sagde han med et smil, han lage armen om hende, han kyssede hende blidt,

V: ''vil du vrikelig skuffe så mange mennesker??'' hviskede hun i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:25

K: "nej selvfølelig ikke" sagde han, han tog mikrofonen og sagde "vil i høre mig synge eller skal jeg bare kysse hende" og publikum sagde kys kys kys kys

S: " det er hyggelig" sagde hun og duftede rundt hun kunne lugte violets master som de var sikre på var død nu hun sagde ikke noget for hun håbede at violet selv kunne lugte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:31

V: ''hvad nej ikke det'' violet så sig om for at få øje på ham. ''jeg er nød til at gå undskyld'' sagde hun og sprang ned fra scene og hev fat i suki, ''kom du lige med mig det gælder liv og død'' sagde hun og løb med suki i hånden,

S: ''kom kristoffer vi skal finde ud af hvor de skal hen jeg lader hende ikke gå fra mig'' sagde han, og så på sin bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:37

K: "nej og det gik så hurtig måske skal e ud til deres kærester" sagde han uroligt

Su: "jeg kunne godt lugte ham men jeg hyggede mig lige så meget" sagde hun irreteret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:42

V: ''undskyld men han bruger dig om et mål for mig'' sagde hun og så på hende.

S: ''det tror jeg ikke ellers ville hun ikke kysse mig'' sagde han, ''kom nu bare de kan være i fare'' sagde han og kiggede på sin bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:48

Su: " det tror jeg ikke han kyssede mig og jeg kan læse hans tanker de følger efter os" sagde hun pralende

K: "kom nu sløve padde vi skal finde ud af hvad de skal" sagde han og hev i sebastian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:54

V: ''det var ikke ham det er min master'' sagde hun og kiggede på ham,

S: ''kommer nu'' sagde han og fuldte efter sin ven.
M: ''Violet din lille taber tror du at du kan løbe fra mig??'' sagde han, han tog fat i violet, han holdte hende, så han nemt kunne dræbe hende.

V: ''slip mig'' sagde hun, og prøvede at komme fri men kunne ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 01:59

K: " hun er i fare jeg kan høre hende jeg løber hen efter hende

S: "jeg kommer nu violet" råbte hun og løb hen og sparkede ham i hoved tog fat i violet også at kristoffer var tæt på "kristoffer er her" sagde hun til violet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:03

V: ''Kristoffer'' violet falt sommen.

S: ''er du okay suki'' sagde han, hun arede på håret,

M: ''nå violet har du en kæreste'' sagde han, han grinte af dem af dem begge
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tur på clubben - suki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tur på clubben - suki
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En nat på clubben
» På clubben
» clubben //Taron/
» en fed fest på clubben- Jake
» Lusia på clubben (dustin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: