Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tur på clubben - suki

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:13

Su: "Sebastian det er forfærdelig red mig" sagde hun med prinsesse stemme og kyssede ham på kinden

K: "violet hvem er han" sagde han mistroisk og kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:16

S: ''okay min kære'' sagde han, han holdte suki ind til sig,

V: ''han er min master'' sagde hun, hun lændte sig ind til ham, hun kyssede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:19

Su: "nu hvor i er her vil i så hjælpe" sagde hun og kyssede Sebastian

K: "jeg vil gerne hjælpe jer så kan vi hygge os senere smukke" sagde han og kiggede kun på violets smukke øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:25

S: ''ja med glæade'' sagde han med et grin. ''lad mig og kristoffer om det'' sagde han med et ondt smil.

V: ''okay skat, men pas nu på dig selv okay'' sagde hun og kyssede ham,

M: nå hvad skal jeg kæmpe mod, violet? suki? sabastian? kristoffer?'' sagde han med et ondt grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:29

S: "ja og ekstra krafterne" sagde hun med et ond smil

K: "Jeg har ikke nogen speciel kraft" sagde han forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:34

V: ''søg dybt ind i dig søde så finder du den'' sagde hun med et smil til ham.

S: ''jo du kan styre folks anker kristoffer'' sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 02:39

Su: "kom nu sebastian du har også en et sted" sagde hun i håb på det var noget meget godt

K: "når ja det er da også rigtig" sagde han forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:00

S: ''ja men det er meget farlig, for andre omkring mig'' sagde han og så på hende.

V: ''frækt'' sagde violet ind med ham,

M: ''gider i lige jeg er ved at brække mig'' sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:04

K: "sebastian gør det du skla så gemmer vi os her ovre

Su: "jeg er enig med Kristoffer du skal bare gøre hvad du kan for at få ham til at stoppe"
sagde hun og kyssede ham meget lang tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:08

violet så på kristoffer, hun så han blev angrebet, ''kristoffer pas på'' råbte hun til ham.

S: han kysser igen. ''løb over til din veninde suki det er meget farligt det her'' sagde ham med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:12

Su: "okay det skal jeg nok" hun kyssede ham tog fat i Kristoffer og løb hen til violet

K: "øhh tak tror jeg nok" sagde han fovirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:20

S: ''violet du ved hvad det er for en jeg vil bruge så du ved hvad der sker'' sagde han, til violet,

V: ''kom hurtig vi skal i skjul nu'' sagde hun og hev dém i sikkerhed

sebastian brygte sin evne og dræbte violet's master helt og holdten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:22

K: "det var flot" sagde han

Su: "det var Fantastisk" sagde hun skubbede til kristoffer og løb hen til Sebastian og kyssede ham "hvad var det du gjorde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:25

S: ''stoppede hans hjret'' sagde han, han kyssede hende blidt.

V: ser hen på krisstoffer men hurtig væk. *hvorfor er jeg så nervøs* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:39

K: "jeg kommer hen til dig nu violet" han gik hen mod hende

Su: hun stod stadig og rå snavede med Sebastian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:41

S: Rå snaver igen, han holder hende ind til sig,

V: ''huh??'' kiggede på ham, hun smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 03:59

K: Han kyssede violet

Su: "kom vi går på bænken"hviskede hun til ham og de gik over til bænken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 04:02

V: hun kyssede igen.

S: ''okay skat'' sagde han med et smil,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 04:21

K: "vil du med hjem til mig skat"

Su: nu sad de på bænken og han var ved at smide tøjet "vent vi er på officel grund"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 04:26

S: ''vil du med hjem til mig så skat'' spurte hun ham.

V: ''ja da skat'' sagde hun og kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 04:37

K: de begyndte at gå

Su: "ja selfølgelig" sagde den smukke vampyr til sin smukke vampyr ven meget spændt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 07:15

V: ''kristoffer, hvor gaml er du endelig??'' spurte den unge vampyr imens de gik, hun ,kiggede på sin smukke vampyr flirt.

S: begyndte at gå med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 07:27

K: "jeg er 18 hvor gammel er du" sagde han

Su: "åh jeg glemte noget et sted" sagde hun mystisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 07:29

S: ''hvor hennne??'' spurte han hende,

V: ''jeg er alt for gaml til dig'' sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 07:41

K: "nå du ligner en på 17" sagde han sødt

Su: hjemme hos dig smukke" sagde hun med et stort smil på læben " mine forældres hus er brændt ned og de bor lidt hos mig" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tur på clubben - suki - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tur på clubben - suki   tur på clubben - suki - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tur på clubben - suki
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En nat på clubben
» På clubben
» clubben //Taron/
» en fed fest på clubben- Jake
» Lusia på clubben (dustin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: