Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde mellem væsner? - Violet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 00:18

"Heh, det var godt skat" viskede han blidt i øret på hende, og så pressede han sig op i hende igen, men han startede dog ikke langsomt, lyn hurtigt kørte han underlive i mod hende, hun føltes skøn, så sindsyg skønt, han var dog ikke stoppe med at kysse hende, men han havde placeret den ene hånd på hende ryg som han kærtegnet og den anden nede på hendes ene røvballe som han masserede blidt men havde dog et fast greb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 02:43

violet smilte til ham, hun stønnede så man kunne høre det i hele rummet, hendes smil var sødt. hun havde ikke renget med at hun ville blive liderlig så hurtigt men han kørte så hurtig op i hende at hun ikke kunne nå at følge med, ''ÅH!!'' kom det fra hende flere gange hun nød det vild meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 04:24

Zolg gongrede hånd op i hende, så han ramte bunden igen på hende, han kunne virkelig mærke at hun var tændt og våd, hendes dejlige saft samlede sig rundt om hans lem hvilket gjorde det nemmere for ham og køre op i hende. "Åh skat, du er bare lækker" viskede han ved hendes øre da han slap kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 04:38

violet vikrede mere glad over at han sagde det end hvis nogle tumpede drenge sagde det var nok fordi det var officelt at de var sammen nu, hun var glad for de var sammen da hun holdte af ham han var hendes lys i den mørkeste nat og han elskede for hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 12:49

Zolg kunne virkelig mærke og for den sags skyld føle at hun var noget så lykkelig, det lyste klart ud af hende, Zolg smilte bare ved det og han var glad for at han kunne gøre hende så lykkelig som hun var, hvilket bare fik ham til at køre hurtigere og hårde op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 22:48

hun mærkede det og nød det, hun stønnede af det, hun holdte fast om hans hovede for at kyssede ham dybt og langt, hun håbede han var lige så lykkelig som hun var, hun ville kke miste ham for noget andet i verden, hun lage en hand på hans brystkasse og slikkede ham bagefter hun havde kyssede ham, så slikkede hun ham på halsen og ville ikke miste ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 00:31

Modtog hendes dejlige kys og kyssede igen som aldrig før, *du er mit et og alt, og skat jeg håber vi vil aldrig skilles* tænkte han, han vil aldrig midste hende, hun var hans et og alt i verden. Zolg forsatte med at køre håndt op i hende og nød vær centimeter han kørte op i hende, hun var himmelsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 00:58

violet smilte til ham, hun nød hvad mm han kørte op i hende han var hendes gud, hun ville give sit liv for at spare hans, ''skat må jeg spørger om noget??'' spurte hun ham med et smil, hun så i de smukkeste øjne hun havde set. *gad vide om han svare det jeg håber* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 01:15

Zolg kørte stadig op hende og så på hende med et glad smil "ja selvfølgelig" sagde han glad og var holdt op kort med at køre op i hende, men han havde dog stadig sit lem op i hende, så de kunne forsætte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 03:01

violet så på ham, hun gav et kys til ham. ''skat hvis nogle kyssede mig hvad ville du så gøre'' spurte hun og så ind i hans is blå øjnene. hun ville aldrig kysse ham igen aldrig i hendes lange liv, den enese hun ville kysse var Zolg, hun lage hovede mod hans bryst for at få ham til at slappe af da hun kunne mærke hans muskler spænde sig i hele hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 23:47

"Jeg vil sparke dem ind i det næste årtusind" sagde han seriøst og så alvorligt på hende, "hvorfor spørg du?" Spurgte han så og så lidt mistænklig på hende. Zolg slappede dog af i kroppen da hun lagde sig på hans bryst. Han aede hendes hår og så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 03:16

'''jeg har haft en dårlig fornemmelse og set nogle ting ske før de sker'' sagde hun for sig selv. ''og jeg så det ske også, jeg var en tur i clubben og da jeg sad og snakkede med nogle venner skete det, en af mine venner kyssede mig'' sagde hun og så på sin elskede Zolg, hun ville aldrig forlade hamm for en anden mand han var hendes et og alt. hun kunne ikke leve uden ham. ''skat, du ved godt jeg ikke kan leve uden dig ikke??'' spurte hun ham og gav ham et stille kys placerede på ham dejlige mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 05:21

Zolg havde faktisk helt glemt han stadig var op i hende, "er det kun sket en gang og var det kun et enkelt kys?" Spurgte han stadig alvorligt, "jovh det har gået op for mig, og det sammen gælder for dig, jeg kan heller ikke leve uden dig, men jeg håber virkelig for dine venners sikkerhed, at det ikke sker mere" sagde han og så seriøst i hendes dejlige brune øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 05:28

''skat det er ikke sket men jeg er bange for det sker da jeg elsker dig over alt'' sagde hun og så på ham med et kys mod han hals. ''skal vi fortsætte skat'' hviskede hun i hans øre med et smil. hun holdte om ham da hun ikke ville miste ham for noget i hele den hvide verden. *hvorfor spurte jeg om det* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 06:53

"Godt, det var en fejl, bare det ikke sker igen" svarede han og blev mere sig selv, den glad og venlige Zolg. Han svarede ikke han startede med at køre med et meget hårdt stød op i hende så han ramte bunden i hende og havde et frækt djævlisk smil på læberne og så forsatte han med at køre op i hende som om det galte liv eller død. han kyssede hendes hals flere forskellige steder mens han havde sine hænder på hendes hofter som hjalp ham til at køre hende hurtigere ned over ham og ham til at køre hurtigere op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 07:30

Violet så på ham med et smil på. ''skat det er ikke sket, jeg vil ikke lade det ske'' sagde hun med et smil og nød at han kørte op i hende igen, det var vidunderlig at han gjorde det hun smilte og nød han kys og alt han gjorde ved hende. ''du er den bedste'' sagde hun mod hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 00:57

Zolg kørte hårdt op i hende og viskede i hendes øre, "vil du prøve noget andet?" spurgte han med et lille smil og kærtegne hendes røv, men han stoppede dog ikke med at køre hårdt op i hendes dejlig mis, han kunne mærke han nærmede sig i at komme, men han vil ikke komme nu, så han holdte det tilbage så godt han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 03:28

''hvad mener du med noget andet skat'' spurte hun ham med et smil på sine yndige læber. hun beevægede sig også imens han ramte hårdt ind i hende. hun nød det hun stønnede og kunne ikke lade hver mend at slikke ham. på halsen. ''skat skal jeg sutte den ren når vi er færdig'' spurte hun ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:43

"Du får af se" sagde han med et frækt lille smil og træk sig ud af hende, han fandt et kondom frem og puttede det på. Zolg lå ned på ryggen igen med Violet over sig. han førte hendes underliv og røv ned mod hans stive lem, han havde nu sit lem lige foran hendes numsehul, "klar?" Spurgte han roligt og så på hende med et drævlisk smil. Langsomt førte han hendes røv og hulet ned over hans lem men stoppede næsten halvejs nede over hans lem for at se om det gjorde ondt på hende eller om han måtte forsætte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 03:07

violet så på ham hun viste ikke hvad han havde i tankerne hun ville gerne gøre ham glad. hun viste ikke hvad hun skulle gøre. hun mærkede han trak sig ud af hendes underliv. hun mærkede han satte sit liv mod hendes numsehul det gjorde ikke ondt da hun havde prøvet det før. ''bare forsæt skat'' sagde hun og smilte frækt til ham og kyssede ham på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:03

"Okay" sagde han med et smil og så kørte han ligeså hårdt op i hende som han gjorde da han havde sit lem op i hendes mis. Hun var dejlig varm og det føltes fantastisk han køre ind og ud af hendes numsehul. Han greb fat i hendes bryst og begyndte at massere den, mens han kørte hårdere og hårdere op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:59

violet smilte hun nød det helt vildt meget. hun smilte til sin elskede Zolg, hun grinte hun havde intet at sige ud over. ''ÅH jaér skat'' stønnede hun op til flere gange og slikkede ham på halsen, hun nød hans berøinger helt vild det var som om hun var i sex himmlen. *elsker ham for meget* tænkte hun for sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 11:56

Drake blev ved og ved med at køre hårdt op i hende, han kunne mærke den var meget tættere på at komme, han ville bare lige holde det tilbage lidt inu, han hev sig ud af hende numsehul så ringmusklen kunne lukke sig igen, for den var rimlig meget åben da han lige havde trakt sig ud, da den havde lukket sig helt kørte han med fuld drøn op i hendes numsehul og fik ramt bunden. Zolg smilte frækt til hende da han gjorde det, han trak sig ud og hev kondomet af og kørte lidt et par meget hårde gange op i hendes mis, hun var meget våd allerede og hendes varme saft samlede sig om hans lem hvilket han syndes var dejligt, han trak som ud og så på hende, "har du lyst til at smage den?" Spurgte han og havde et halvt spørgerne men også et halvt frækt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 01:49

violet var helt vild tendt efter sin elskede hun ville aldrig sige nej til noget han spurte om. ''ja skat det vil jeg, sagde hun med et krot nuttet smil mod ham, hun ville ikke slippe ham. ''du er fantastisk skat'' sagde hun med et smil og nød at han kørte så hårdt op i hende. det var som om hun ikke kunne tro han var hendes som om han var hendes drømme fyr som ville forsvinde når hun vågnede, men hun var vågnede flere gang og han var ikke forsvundet endnu og hun håbede at han aldrig ville gøre det for hende. hun kunne ikke lade ham være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 04:25

Zolg smilte roligt men var dog glad, "det er du også" sagde han og tog begge hænder til hende kinder og førte sine læber til hendes i et langt og dybt kys, han slap efter noget tid, "er du klar?" Spurgte han og førte hende ned til sit lem, og kørte det ind i hende mund, han lagde sig tilbage i sofaen og lod hende gøre hvad hun ville gøre mens han så ned til hende mens han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem væsner? - Violet
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Tillidsfulde væsner...
» Fergus- En nattens væsner.
» Blandt de mange væsner//Brendon.
» Et møde ~ Ray.
» Uventet møde.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: