Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde mellem væsner? - Violet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 12:45

''takker'' sagde hun da hun tog sin øl og satte den på bordet, hun kiggede på ham med et sødt smil. ''har du virkelig ingen steder at bo'' spurete hun ham, og kiggede på ham. ''mig, jeg bor i min 2 værelses lejlighed ikke så langt her fra'' sagde hun, hun smilte til ham. ''vil du leje et værelse'' spurte hun ham med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 12:50

"Nope, ikke mere" svarede han men blev lidt letter overrasket da hun spurgte om han vil leje et værelse, "nåh, det ved jeg sørme ikke, måske, du havde måske noget i tankerne?" Spurgte han nu med et lidt frækt men samtig var smilet på en sød måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 13:00

''det er jeg ked af'' sagde hun og kiggede på ham hun havde et mega sødt smil men hun var pænt tørstig. hun så på ham, hun stilte sig op, ''måske da jeg har et exstra værelse der hjemme kunne du bo hos mig'' sagde hun med et smil, hun satte sig ned igen og så på de himmelblå øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 13:04

"Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at bruge, somsagt vandre jeg meget eller er væk flere dage (af private grunde), men jovh det kunne rart med en ordenlig seng for en gang skyld" sagde han med en næsten helt glad smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 13:11

''okay. jeg går ud og henter min jakke, så mødes vi om 5 minuter ved baren??'' spurte hun ham med et smil på læberne, hun rejste sig gik ud og fandt sin jakke og tog den på og gik hen til baren. *han er ikke så meget der* tænkte hun men med et smil. hun smilte og grinte lidt. over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 13:30

Zolg fik rejst sig op, fik sat sine skulderplader på plads og gik hen til baren. Han havde sin motorcykelhjelm under armen og smilte venligt til hende. "Jamen du føre an" sagde han og de begge gik ud fra cluben, da de stod derude gik han hen til sin helt sorte motorcykel fik låst låsen op, startede den, tog hjelmen på firrede hjelmens skærm ned og kørte stille hen til hende, tog hjelmens skærm op og så på hende "har du en bil eller noget?" Spurgte han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 01:31

violet så på ham også ned igen, ''nej jeg er på gå ben'' sagde hun mned et smil. hun så op mod himlen hun så der var en masse stjerner hun elskede at se på stjernerne. hun så på hans motercykel. ''wow den er fed'' sagde hun med et smil. hun kiggede væk fra ham for at han ikke skulle se det glimt hun havde i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 02:41

"Hehe, jeg takker" takkede han hende, "hop op, så ka' du sige hvad vej jeg skal køre" Sagde han og klappede på det lange motorcykel sæde sådan en nu havde, han tog sin hjelm af og gav den til hende. Han holdte sin bramse ind og drejede på speederen så den lavede en dyb brumen som om at det godt vil afsted men kunne ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 09:33

violet så på ham. med et smil, hun tog imod hjælmen, hun tog den på, hun satte sig op bag ham, hun lage armene om hans mave for at blive siddene bag på, ''okay det skal jeg nok, bare du ikke køre så hustig jeg falder af'' sagde hun med et grin, det var sjovt at være sammen med ham. hun havde det sjovt i byen lige for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 10:44

Zolg slap bramsen da hun sad godt til rette, de kom afsted med sådan en fart at de kom hurtigt op på baghjulet og landede på forhjulet igen. Han drejede sit hoved en smule med havde dog stadig øjne på vejen "Hva' vejen?" Spurgte han mens det drønede ned af vejen i højt fart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 13:55

violet så på ham, ''vi skal til højer her også bare følge vejen til vi kommer der til jeg skal nok sige stop'' sagde hun med et smil på læben, hun holdt godt fast i ham og sørede for hun ikke faldt af, hun syns det var en fed oplebelse, da hun aldrig havde prøvet det før, men det var vildt sjovt hun så alle de små huse som det tog en evighed at pasere på gå ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 21:50

Zolg drejede til højre som hun sagde og forsatte videre lige ud i højt fart. Der var nogle enkle unge par som så ud til at de var på vej i byen og da Zolg og Violet kom kørene forbi kiggede de lige en ekstra gang, dels fordi at det kun var en der havde hjælm på men også fordi nogle af dem syntes at det var ret sej motorcykel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 22:24

violet så sin opgang ikke så langt fra hvor de kørte, hun havde tænkt sig at sige det men hun kunne godt lide at sidde der. men de måtte jo skulle stoppe på et tidspunkt så hun var på vej til at sige det. ''stop det er lige der'' sagde hun og pagede på den opgang hun boede i. hun så på ham og holdte så fast igen om hans mave. *han er så dejlig varm, i forhold til mig, nå ja jeg er jo også død så* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 22:31

Zolg nikkede og stoppede ved hendes opgang, slukkede den og steg af, låste den og så op på bygningen. Han så tilbage på hende med sine is blå øjne og smilte venligt til hende "du føre an" sagde han og havde plantet den ene hånd i sin lomme mens den anden hang ned langs siden på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 00:40

violet smilte blidt til ham hun havde et glimt i øjet hun steg af motercyklen, tog hjælmen af, så hendes hår kunne falde ned langs hendes ryg. hun lage den på motercyklen hjælmen alså. ''okay den her vej'' sagde hun og ført dem der hen, hun tog et nøgle bundt frem, hun fandt den rigtige nøgle til den døre. hun gik op af to trapper, hun stoppede op, hun fandt nøglen til den dør og låste op, hun gik der ind der var ikke rode over hovede. hun gik ind og tog skoende af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 01:25

Zolg fulgte efter hende og stod i dørkarmen for så at gå indenfor, han tog sine halvlange støvler af og stilte dem ved siden af hendes sko. Zolg så sig lidt om i hende lejlighed, det var lidt underligt for ham at befinde sig i en lejlighed igen, han ka' ikke huske hvornår han sidst havde været i en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 01:39

violet satte sig i sofaen med et smil til ham, ''den er lidt lille men den er fin nok'' sagde hun med et smil på læben mod ham. hun tendt for tv'et, ''kom bare ind jeg bider ikke, særlig meget'' sagde det smilende hun sagde det altid i sjov men hun viste at hun godt kunne komme til det hvis hun mistede kontrollen over sin tørst. hun ville ikke skade ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 01:53

"Hehe, den tror jeg gerne på" sagde han med et frækt blink og satte sig ned ved siden af hende og lagde armen om hende så hun kom ind til ham igen, han vidste ikke rigtig hvorfor, men der var et eller andet som gjorder at han godt kunne lide hende og hendes selvskab, "Hva' ser vi?" Spurgte han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 01:58

''det ved jeg ikke endnu, hvad vil du se??'' spurte hun med et smil mod ham, hun lage hovede mod hans brystkasse uden at vide rigtig hvorfor men hun kunne jo godt lide ham og hans slevskab måske var det derfor hun ikke ville se ham gå. *han er så varm, jeg er så forbande kold på grund af jeg er død* tænkte hun for sig selv og blev sur over det. men viste ikke sin surhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 03:01

Zolg tog fjernbetændning og kørte gennem kanalerne til han kom til Discovery. De sad og så det i noget tid, pludselig ud i det blå spørg Zolg hende, "hvornår blev du bidt?" og så ned på hende, han havde ikke noget smil på læberne men heller ikke et surt ansigt, han så på hende med et nomalt ansigt udtryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 03:12

violet kiggede på ham, også væk igen. ''for 313 år siden da jeg fyldte 17 år'' sagde hun. hun havde at se på folk når de havde fundet ud af det eller hun havde fortalt dem hvad hun var. ''hvordan viste du det'' spurte hun ham, hun så på ham, hun så helt normal ud i hovede. hun undrede sig over hvordan han kunne vide det. hun havde ikke rigtig vist tegn på hun var vampyr. hun satte sig ordenlig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 03:34

"Lad os bare sige at jeg har mødt en del vampyre gennem årende, men det som gjorde mig sikker var da jeg havde dig i mine arme helt tæt ind til mig, jeg kunne ikke mærke dit hjerte" Forklarede han og smilte roligt til hende. "Tag det roligt, jeg går ikke fra dig eller noget" forklarede han med et lille smil og tog hende tæt ind til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 03:47

violet så på ham, som om hun aldrig havde forventet en dreng ville blive efter hun fortalt hvad hun var, hun havde renet med han ville løbe skrigende væk. *hvordan kan han ikke være bange* tænkre hun for sig selv. hun så op på han da han tog hende ind til sig. ''lover du det??'' spurte hun ham med et smil på læben. ''du lugter heller ikke som et menneske??'' sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 04:02

"Haha, ja jeg lover det, neej ka' ik' sige jeg gør" svarede han og så hende i øjne. Han drejede sin stilling så han så med siden op af sofa ryglændet, han førte sin højre hånd op til hende kind og kælede blid hendes kind med et lille smil, "for mig er det ligegyldig at du er vampyr" sagde han så og havde rykket sit hoved tætter på hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 04:42

violet kiggede på ham med sine smukke mørke øjne. ''hvad er du så??'' spurte hun. da hun mærkede hans hånd på sin kind kiggede hun op på ham og ind i hans øjne. ''wow'' hviskede hun nærmeste mod ham, hun var helt væk i hans øjne hun syns de var så smukke. hun rykkede også tætter på hans hovede,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem væsner? - Violet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: