Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde mellem væsner? - Violet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 08:25

violet smilte, da hun mærkede hans varme hænder mod sin kolde blege hud, hun ville være sammen med ham. hun smilte til ham, hun kyssede langsomt igen. ''ja så klar som jeg kan være'' sagde hun og var klar. da hun smagte hans lem. smilte hun, hun grinte hun suttede ham og slikkede den også på den. hun var glad for det var hans og ikke en anden tumpe det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 08:35

Violet var fantasktisk til at sutte, hun var ikke uden evner. Drake lagde begge sine hænde på hendes hoved han pressede ikke eller vil styre hendes hoveds køren op og ned over hans lem, han gav hende bare to hjælpene hænder og fulgte bare med hendes hovedbevægelser ned over hans lem, han lod faktisk hende gøre arbejde, men det var fordi hun var ektrem god til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 08:41

hun nød det, med et smil på læben hun suttede igen hurtigter og hurtiger end han havde renget med og end hun havde regnet med. hun mærkede han kom. hun havde et frækt blik mod ham. hun stoppede hurtigt. ''hvirdan er det skat?+'' spurte hun ham og fortsatte i en del tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 00:15

Zolg smilte udmattet efter han havde kommet i hendes mund, "skat du er fantaktisk" sagde han bare og lagde hovedet tilbage på sofa'en og lukket øjne, ikke fordi han ville sove, han havde bare nydt det så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 02:28

violet smilte til ham, hun stoppede efter noget tid og satte sig ved siden af ham. ''nu er jeg færdig min elskede'' hviskede hun mod hans øre med sin fine varme blode stemme. hun satte sit hår op og så på ham, hun tog sit tøj på og gav ham sit, hun kysset ham på kinden. ''jeg nød det, håber jeg også du gjorde skatter'' sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 11:08

Zolg tog imod hans tøj og begyndte at tag det på, "du aner ikke hvor meget skat" svarede han med et lille smil da han tog sin trøje på ud over t-shirten han havde taget på, "skat jeg kunne godt bruge en lur, så noget imod jeg lige crasher inde i sengen?" Spurgte han lidt håbe fuldt, det var ikke fordi han ikke ville være sammen med hende, han vil bare gerne havde sig en lille lur efter deres hede sex.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 20:12

violet så på ham med et smil på læben. hun elskede ham mega meget. hun smilte igen. hun nød at se på hans krop en sidste gang inden han tog sin tøj på igen. ''det er jeg glad for skat'' sagde hun med et kort smil. hun lænede sig ind til ham og gav ham et langt dybt kys. ''du må da gøre hvad du vil. men du kan ikke forhindre mig i at følge med dig'' sagde hun med et stort grin. men han kunne se hun havde en sin store kærlighed mod ham, hun smilte og så på ham. ''skat hvad ville du sige hvis jeg fik en tatto??'' spurte hun med sin flotte fine stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 00:07

Zolg smilte bare ved hendes svar, "det vil da være fedt" svarede han bare med et lille grin på sine læber og forsatte videre ind i deres soveværelse, han fladt om på sengen og faldt i søvn pænt hurtigt. Man kunne høre hans tunge men rolige ånddræt inde fra soveværelset, han nåede dog ikke engang at få sit tøj af, han lå bare på maven med den ene arm ud over sengekanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 01:25

violet listede der ind. hun hjalp ham med et komme ud af tøjet, hun lage ham ordenlig i den store bløde seng hun smilte. hun lagde dynen over ham. og kyssede ham på kinden for ikke at vægge ham. hun lage sin hånd stille på hans side og lage sig ved hans side og var udmattet men kunne ikke sove på grund af hun var vampyr. hun grinte og lænte sig ind til hans dejlige varme krop. hun kunne ikke lade hans krop være. hun kunne i lade ham være i det heletaget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 23:58

//out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem væsner? - Violet
Tilbage til toppen 
Side 9 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Lignende emner
-
» Tillidsfulde væsner...
» Fergus- En nattens væsner.
» Blandt de mange væsner//Brendon.
» Et møde ~ Ray.
» Uventet møde.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: