Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Show time (Minaka)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 06:19

Tid: Midnat ca.
Sted: Petronia.
Omgivelser: Dansende mennesker og væsner.
Vejr: Køligt og let blæst.
Dato: 7. nov.


Cherry stod ude på dansegulvet, hun dansede i takt med musikken, hendes hvide englehår svingede sig let om hendes ansigt.
Hun havde en sort mavetop på med en rød langærmet netrøje udover, hendes navlepiercing, som forstillede et sort kors, skinnede svagt i diskolyset skær.
Hun havde et nittebælte på og et par stramme sorte shorts og røde gemasjer med huller hist og her.
Den sorte make up smøg sig om hendes grønne øjne og fik hendes øjne til at ligne katteøjne.
Hun dansede med sin ven Mike, Ingen andre kunne se ham, udover andre Døds engle selvfølgelig.
Halskæden om hendes hals hoppede let på hendes bryst, Kæden havde et led som forstille et itu med noget rødt væske i, som godt kunne ligne blod. Det klikkede svagt under hendes fødder på grund af de højhælede sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 07:36

Minaka bevægede sig roligt igennem lokalet. ingen lagde mærke til ham, som de nok ville have gjort hvis det var et andet sted. hurtigt og elegant snoede han sig om alle de dansene væsner. den hvide skjorte sad pænt over hans skuldre og de to øverste knapper stod åbent. et lydløst suk lød fra han og et lille smil gled sig hen over hans ansigt. han var overbevist om at det nok skulle blive en god aften. De dybtrøde øjne lod et vuderene blik gå ud over de mørke rum. det var tydeligt hvem der var et væsen og hvem der blot var nogle mennesker som troede det hele var en leg. størtedelen af de dumdristige mennesker der vasede rundt med vampyre, ville nok ende som kolde kroppe iden næste morgen. i en hurtig elegant bevægelse greb han fat i en ung fordrukken pige som gled hen imod ham. han tog hendes hånd og styrede hende rundt en enkelt gang, før han sendte hende tilbage til en mandlig dæmon. selvom at det var umuligt at dufte færten af alle disse personer, var det alligevel nemt at bedømme ud fra deres udseene. selv var han rimeligt enkelt klædt på, den råhvide skjorte og et par tætsiddende cowboy bukser som var ret slidte. derud over bar han et par sorte spidssnuede sko og sine to halskæder....ret menneskeligt faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 08:12

Cherry lo lidt af noget Mike sagde, hun stoppede dansen da sangen sluttede.
Hun kørte en hånd igennem sit silkebløde hår og gik op i baren for at få sig noget at drikke. Hun bestilte en breezer og satte sig på en af bar stolene, For andre så det sikker ud som om at hun var helt alene, men hun sad faktisk sammen med Mike, det var bare kun døds engle der kunne se ham.
Hun fik sin breezer og tog en tår af den, hun kiggede på Mike som stod lænt op af bardisken og så på hende "Hvis jeg dog bare var levende .." sukkede han. Cherry sagde ikke noget, da det ville se ud som om hun snakkede med sig selv også vidste hun godt hvad han mente, Mike havde været forelsket i hende længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 08:38

Minaka lagde sine foldede hænder op på disken og ventede på af bartenderen skulle komme. han bestilte en isbjørn drinks og vendte sig om for at lænde sig op af disken. roligt kørte han en hånd igennem sit hår og bed sig kort i læben. duften af engel ramte ham svagt og han sendte et søgende blik omkring. alle de mennesker gjorde ham munter, og et lille smil kom frem. det var ikke engang fordi han var særlig sulten, på vejen derhen havde han overfaldt en ældre ham. liget lå nu i en container udenfor klubben. lugten af engel irriterede ham en del da det var svært at modstå. engle havde noget af det sødeste og reneste blod.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 08:45

Cherry så lidt ned da Mike prøvede at ligge armene om hende, men han røg bare igennem hende.
"Lad nu være .. Du ved godt du ikke kan" Mumlede hun og så op, Hun tog en tår af sin breezer.
Hun så rundt og kunne ikke rigtigt finde rundt i alle duftende og havde droppet at gennemskue de forskellige racer herinde.
Hun vendte hovedet for at se på Mike, men han var væk, nu var hun bogstavligtalt alene. Hun sukkede dybt og blev lidt bekymret, tænk hvis han havde fundet lyset? og var væk for altid.
Hun tog en dyb indåndig også selvom det ikke ligefrem var den mest friske luft her var herinde, Selvfølgelig var han ikke det tænkte hun beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 09:10

Minaka satte sig op på en barstol og tog en tår af sin drink. han trak vejret afslappet og dybt. hans blik hvilede på glasset et kort øjeblik før han igen tog en lille tår. han drejede hovedet og betragtede de andre som sad ved baren. en ung pige fangede hans blik. hun var køn og virkede til at være alene. *det er vel et forsøg værd* tænkte han muntert og rejste sig op efter at have betragtede hende i nogle sekunder. Han tømte hurtigt sit glas og gik med hurtige skridt hen til hende. Han smilte selvsikkert og gik op på siden af hende. "Godaften" sagde han indgående og smilte venligt til hende. Der var ingen tvivl om at hun var den engel han havde duftet færten af.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 09:16

Cherry så på ham, lidt skeptisk, hvad var han ude på var det første hun tænkte.
Hun tog en tår af sin breezer og vendte sig mod ham "Godaften" sagde hun i et fremtvunget smil.
Hun betragtede ham, han så godt ud, hun slog hurtigt tanken væk, Mike ville blive sur når han kom tilbage.
Hun så ind i hans rødeøjne og hendes hjerte sprang et slag over, han var vampyr "hvad vil du?" spurgte hun så skeptisk og stolede ikke på folk og slet ikke væsner som Vampyrer og Dæmoner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 09:43

han lænede sig om af baren og betragtede hende. hendes hud virkede så sart, ren og..tynd? "Danse. " sagde han charmene og lagde hovedet på skrå. han smilede let og trak vejret roligt. elegant rakte han hånden ud og greb fat om hendes håndled med sin kolde hånd, hvorefter han trak hende hen til sig. "kom nu, en lille dans skader jo ikke" sagde han og smilede overlegend. hun skulle ikke have muligheden for at afvise ham.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 09:54

Cherry så væk fra ham og prøvede diskret at trække håndledet til sig "Slip mig" sagde hun og så væk fra ham.
Hun elskede at danse og var endda også god til det, Men han skulle ikke nyde noget af at give ham den glæde at se på hende.
"Du skal ikke se mig danse " mumlede hun og ville ikke se på ham.
Han var vampyr og hun skulle ikke ende med at blive bidt, hendes smukke og rene hals skulle ikke ødelægges. Hun var ikke så naiv som alle andre små søde engle, der skulle mere til før hun stolede bare en smule på nogen og især vampyrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 10:14

han smilede over hende og strammede bare hans greb. hvis det var kamp hun ville have skulle hun få kamp. "rolig nu,..jeg bider ikke" smilede han roligt med en undertone af ironi. endnu engang hev han hende ind til sig, denne gang med mere kraft. "bare en lille dans?" spurgte han roligt og lagde hovedet på skrå. underligt nok kunne han faktisk godt lide hende. "kom nu..." blev han ved uden af slippe hende.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 10:28

Cherry så op i hans røde øjne "Glem det" sagde hun og veg sig lidt tilbage fra ham.
"Du for mig ikke til at danse med dig" sagde hun og kunne mærke sit hjerte hamre i hendes bryst.
Det gjorde hende usikker når han virkede så interesseret og det var faktisk ubehageligt.
"Pas på at jeg ikke bider dig" mumlede hun og så væk, det virkede åbenbart ikke at sige det pænt.
Hun havde faktisk lyst til at slå ham, for han havde allerede overskredet hendes grænser!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 10:45

han vuderede hende roligt et kort øjeblik før han slap hendes håndled. ikke fordi at han ville lade hende gå..slet ikke. hun virkede alt for unik. "Gi mig nu en chance..." sagde han med en bedene stemme. han betragtede hende, fast besluttede på at hun ikke fik lov til at forsvinde. Han begærede hendes smukke krop og hud, og ikke mindst hendes søde blod.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 10:49

Cherry tog sit håndled til sig og skulede svagt til ham.
"Lader du mig være bagefter så?" spurgte hun og så ind i hans øjne for bedre at kunne se om han løj.
Hun fjernede en tot af det hvide hår fra sit ansigt og drak det sidste af sin breezer, så den ikke gik til spilde.
"Jeg lover at danse med dig, hvis du lover at lade mig være bagefter" sagde hun så og rakte hånden frem mod ham så han kunne give hånd på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 10:59

han overvejede hendes forslagt. et lille skævt smil gled hen over hans ansigt. på under eft sekundt stod han helt henne foran hende. han stak hovedet frem og så hende dybt i øjnene. "hmm" brummede han. deres næser rørte næsten hinanden nu. duften af hende stod stærk for ham og han kunne nærmest høre hende puls. "jeg gider jeg slet ikke at danse." hviskede han og smilede let. han trak vejret dybt og så ærligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 11:10

Cherry så på ham med store øjne prøvede at trækkevejret normalt,
det var sjællendt hun var så tæt på et andet væsen og det fik hendes puls til at stige.
Hun veg derefter væk fra ham og så små forvirret på ham "Du skal ikke gå så tæt på mig" hviskede hun så.
"Men hvis du ikke vil danse, så har du vel ikke så meget andet at gøre end at gå"
sagde hun så og så væk fra ham i håb om at han opgav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 11:22

han smilede igen ved synet af hendes blik. på et eller andet plan frygtede hun ham, men samtidig var hun ret flabet, det var vel sådan det hang sammen. hans smil forsvandt brat da hun bedte ham om at gå. de fleste pige havde bare havde givet efter, men på en eller anden måde kunne han godt lide den måde hun opførte sig på. det gjorde bare det hele mere spændene. han tænkte sig godt om i et par sekunder. han hav ikke så let op.
"du hænger på mig skat." sagde han en smule hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 11:28

Cherry vendte hurtigt hovedet og så på ham "Du skal ikke Kalde mig skat" sagde hun så og rettede sig op for at virke mere truende, selvom hun på ingen måde var særligt høj eller faretruende.
"Desuden skal jeg også hjem nu, du har ødelagt min aften" sagde hun så og vidste at en person som ham her godt kunne gøre hende små hidsig og det kunne ende med at hun fik problemer.
Hun tog sin trøje på og lynede den, hvorefter hun gik hen imod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 11:34

han betragtede hende roligt og svarede ikke. afslappet rystede han på hovedet og begyndte at gå efter hende igennem menneskemængden. "du høre hvis ikke efter." sagde han tæt på hendes nakke da det ikke havde taget ham mere end nogle få sekunder at indhente hende. sulten havde forlængst meldt sig igen og en engle som hende var ret svær af finde. et lille skuffet suk kom fra ham da han forsat gik bag hende.
hans planer for hende var allerede langt ude i fremtiden og fik han til at smile muntert.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 11:43

Cherry kunne irriterende nok mærke ham lige bag sig "Forsvind" snerrede hun uden at se på ham.
Hun kom dog endelig til udgangen og gik målrettet ud, Hun stoppede lidt op udenfor, Der var et stykke hjem, måske skulle hun ringe efter en Taxa det var sikrest, nu hvor man havde en vampyr i hælende.
Hun sank og prøvede ihærdigt at ignorerre vampyren, Hun besluttede at det var billiger at tage bussen og gik hen imod stationen. Men stoppede op og vendte sig om for at overtale ham til at gå væk, endnu en gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 11:49

han mærkede den kolde luft omkring sig og tog en dyb indånding. "nu ikke så uhøflig" hviskede han til hende da hun bad ham om at forsvinde. han kastede et blik op imod himlen og forsatte efter hende. da hun stoppede op stoppede han selv og så skeptisk på hende.
"du virker ret dumdristig." sagde han kølig og lagde hovedet på skrå. han vidste udemærket godt at hun nok endnu engang ville bede ham om at forsvinde. stedet virkede øde og der var ikke ret mange mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 11:56

Cherry følte sig pludseligt rimlig lille da han sagde det og det gik op for hende,
at han sagtens ville kunne nå at bide hende på det stykke der var hen til stationen.
"Lad mig være" sagde hun så og gik et skridt væk fra ham "Du for intet spændende ud af mig" sagde hun og så væk fra ham. Hun knyttede sine næver, hvis han rørte hende ville hun være parat til at slå ham, hun knugede næverne lidt mere og så ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:08

han sukkede lavt og rystede igen på hovedet. "du bliver ellers gang på gang ved med at bevise det modsatte" sagde han med et lille smil. hans betragtede hende med sine dybtrøde øjne. i lyset fra gadelygterne så han meget bleg ud. "hvad er dit navn?" spurgte han høfligt og forandrede fuldstændigt udtryk. han smilede let og trådte et skridt nærmere. "Du er ret unik." sagde han roligt og lod afslappet en hånd køre igennem sit hår. igen på han betaget på hende. hun virkede ikke så latterlig som alle de andre tøser han havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:13

Cherry betragtede hans blegehud, men så lidt væk og overvejde kort om det nu var sikkert at give sit navn ud, for der var ikke mange der hed Cherry, især fordi det var et ret underligt navn, fordi det betød Kirsebær på Engelsk. Hun blev dog lidt overasket da han sagde hun var unik.
Hun vidste godt selv hun ikke var som andre piger, men det var der så mange grunde til, en af grundende var måske at hun kun hang ud med folk der var døde og som ikke kunne røres.
"Spar dig" sagde hun så og valgte at holde sit navn skjult, i hvert fald indtil videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:21

Han gik hen og lænede sig op af den næmeste lygtepæl. En lille smule skuffelse kørte gennem ham da hun stadig ikke ville have noget med ham at gøre. "hvad er det du har så meget imod mig? " spurgte han og så opmærksomt på hende. " vi kunne blive et pænt par" forsatte han uden at give hende lov til at svare. *ret direkte spørsmål.* tænkte han toneløst og vidste ikke helt hvad han havde gang i. Par?.. sikke en joke.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:32

Cherry blev overasket over det han sagde og lukkede kort øjnene og så på ham igen.
"Par?" sagde hun forvirret "og nu skal jeg fortælle hvad jeg har imod dig, Du er vampyr" sagde hun så og så lidt væk "Jeg er engel, jeg ved jo godt at du er ude efter mit blod" sagde hun så og så på ham, så lige ind i hans øjne "Jeg er ikke dum" sagde hun lavt og lagde armene over kors.
Hun så derefter på klokken, den sidste bus gik snart "Jeg kommer for sent til min bus" mumlede hun og sukkede "Der må være andre engle på klubben, mit blod kan vel ikke være så meget anderledes" sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Show time (Minaka) Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Show time (Minaka)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Åen! (Minaka)
» fra en tid til en anden (Minaka)
» Mange vampyrer? (minaka)
» Det er privat til Minaka, ikos. ):
» Fuldhed og alle øl //Minaka//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: