Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Show time (Minaka)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:42

Minaka mærkede hvordan hans tålmodighed var ved at slippe op. "hmmm" mumlede han og rettede sit blik imod hende. "du har faktisk ret.. tja. jeg er vampyr og du er en engel. og ja, jeg vil have dit blod.." han smilte svagt og skubbede sig selv væk fra pælen med hænderne. øjeblikket senere stod han helt henne ved hende igen, lige så tæt som inde på klubben. "og du kommer forsent til din bus." sagde han og smilte en smule mere. hans øjne så lidenskabeligt ind i hendes og fangede hendes blik. med en elegant bevægelse aede han hurtigt hendes hals med sine kølige fingre før hun kunne når at slå dem væk.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:50

Cherry gjorde store øjen og blev pludseligt meget nervøst anlagt.
Hun tog fat i hans hånd "Stop" sagde hun og gik et skridt tilbage "Ikke min hals" sagde hun og havde det ikke godt med at han pludseligt var så tæt på hende og så sådan på hende.
Hendes hals var et meget følsomt sted for hende og hun ville helst ikke ende med at blive tændt af ham "Vil du ikke nok" sagde hun små bedende.
Det var uoverskueligt at have ham så tæt på, hun kunne dufte ham så tydeligt og hans kolde krop kunne mærkes selvom han ikke rørte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 13:04

Minaka trak på skulderen og trådte et skridt væk fra hende, mest for at give hende plads. han kunne tydeligt høre hendes puls her væk fra alting. "okay, jeg rør ikke din hals.." sagde han forstående. endelig var hun mere medgørlig. hans så ned på deres hænder.
han blik var meget mildere da han så op på hende igen.
han trak ikke vejret længere, han havde simpelthen ikke brug for det. Normalt gjorde han det bare for at folk ikke skulle flippe ud over at han holdte vejret så længe.
"Du er meget smuk.." sagde han roligt og betragtede hendes ansigt og hals. "det ville være en skam " forsatte han og sukkede let.

//sorry jeg svare så langsomt//
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 13:17

Cherry åndende lettet ud, overasket over at han rent faktisk stoppede.
Hun så på ham, måske var han ikke så slem som hun troede, hun slog hurtigt tanken væk.
"Jeg er meget smigret over at du synes jeg er smuk .." begyndte hun så "Men det bare .. " sagde hun og stoppede inden hun gjorde sætningen færdig "Du forvirrer mig " sagde hun så og tog sig til hovedet "Hvad vil du egentlig? først vil du danse, så vil du have mit blod?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 13:31

minaka kløede sig på kinden og tog en dybt indånding. han overvejede sine svarmuligheder og slog en brummene latter op. "tja..." svarede han bare uden rigtigt at begrunde det.
hans skiftende humør var ret normalt og ike længere noget han lagde mærke til.
elegant tog han hendes anden hånd og vendte den om så hende åre kom til syne. han betragtede det fine håndled og kastede et hurtigt blik op på hendes ansigt. "tror du det er alt?" spurgte han charmende og smile let.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 13:44

Cherry så på ham og derefter ned på sin hånd "jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro" mumlede hun så og så lidt væk.
Hun bed sig svagt i sin små tørre læber så der gik hul, hun fugtede hurtigt sine læber.
Hun så op på ham "Jeg er vel bare endnu et af dine ofre" sagde hun så "Jeg er aldrig blevet bidt, men jeg kender godt vampyrer" sagde hun så og så ind i hans øjne "De er ikke til at stole på" sagde hun og tog sin hånd til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 13:51

hendes læber fangede hans blik et kort spiltsekundt. roligt lyttede han til hendes behagelige stemme. elegant hev han hende ind til sig. "enten får jeg hvad jeg vil have, ellers tager jeg det." sagde han og brummede lavt. havde hun virkeligt ingen ide om hvad han ville? *så var hun vel alligevel ikke så klog* tænkte han ondskabsfuldt og slikkede hend over hendes håndled. han lukkede øjnene og havde ikke travlt overhovedet. tid var efterhånden det eneste han havde.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 13:59

Cherry veg sig væk fra ham da det pludseligt gik op for hende hvad han havde i tankerne.
"fjern dig" sagde hun og lavede store øjne så hendes grønne øjne kun blev grønnere.
"Stop så" sagde hun alvorligt "Jeg slår dig hvis du ikke fjerner dig" advarede hun, Hun vidste godt at det ikke vil give den store skade, men hun kunne godt slå hårdere end et menneske, dog ikke så hård som en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 14:09

han smilede let og slap hende. han så på hende og afslørede at hans øjne var blevet en mere klar rød farve. han sukkede roligt og smilede forsat en smule hånligt. "så slå da." provokerede han og hev hende hurtigt ind til sig igen. "jeg gider ikke alt det her fjolleri mere." advarede han hende og greb fat om begge hendes håndled. han var lynhurtigt, endda hurtigere end normale vampyre, sådan havde det altid været.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 14:20

Cherry skulle til at slå, indtil han tog fat i hendes håndled.
Hun stivnede kort i kroppen og følte sig kort ude af stand til at slå fra sig, men kom hurtigt til sig selv og .
Hun vred sig lidt og sparkede ham så i skridtet "Slip mig!" snerrede hun og kneb øjnene i.
Hun vidste at alle drenges ømme punkt var der, og også vampyres, dog vidste hun ikke om det gjorde ligeså ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 14:30

han kneb øjnene hårdt sammen og dukkede nakken i smerte. den havde han ikke lige set komme. *ahhr.* tænkte han smertefuldt og trak vejret dybt. han slap ikke sin tag på hende og knugede nu bare endnu hårdere om hendes håndled. efter at han var komme sig over smerten løsnede han det igen, i frygt for at komme til at knuse hendes knogler.
vreden pumpede langsomt rundt i ham. "dumt gjort.." sagde han bare toneløst og ben sig grådigt igennem hendes ene håndled, uden at tænke over at gøre det så smertefrit som muligt. heldigvis var han hende fysisk lang overlegend. hvilket så betød at det heller ikke tog ham mange sekunder at sparke hendes knæhaser ind og få hende ned at ligge. et smil bredte sig på hans ansigt mens han grådigt drak af hendes håndled med lukkede øjne. han slap automatisk den anden hånd og pressede nu bare det fine håndled imod sine tænder med begge hænder. *skrig skat...* tænkte han og blev overvældet af sine vampyrinstinkter.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 14:36

Cherry gispede og vred sig, men kom dog alligevel ned og ligge.
Hun kom med nogle smertende lyde, men bed tænderne hård i for netop ikke at skrige.
Hun lagde hovedet tilbage og tog fat i hans hår da han slap hendes håndled.
Hun prøvede at trække hans hoved tilbage ved at hive hård i hans hår
"Nrgh! Fje-Fjern dig" udstødte hun og kunne mærke alt blodet samle sig i hendes håndled og forsvinde ud i hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 14:48

han slap sit tag og lod sit hovedet blive flåede tilbage med et lille smil på læben. han slikkede sig om munden. den søde smag af engleblod gennemstrømmede hans hals og påvirkede ham som heroin ville have påvirket et normalt menneske. han lo stille og kastede et blik ned på hende selvom hun havde hårdt fat i hans hår. "ligger du behageligt?" spurgte han uden at tænke videre over det. Han elskede kvinder der kæmpede imod.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 14:58

Cherry tog fat i ham og vendte dem om sådan at han lå ned og hun sad oven på ham.
"Nej, men gør du?" spurgte hun så og vidste godt at der ikke var nogen vej uden om det her, En engel havde ikke så meget at skulle havde sagt imod en vampyr, men Hun prøvede nu alligevel at fortælle ham, at han ikke havde magten over hende, hun havde hænderne mod hans brystkasse for så vidt muligt at holde ham nede.
Hun så ham i øjnene "Det kan godt være jeg er en sølle engel, men jeg er en djævel indevendigt" sagde hun så og bøjede sig ned og slikkede lidt blod væk fra hans mundvig.
Hun hadet kontakt med andre væsner, når de rørte hende, det var noget andet når hun rørte dem. For hun kunne kontrollere sine egne handlinger men ikke andres.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 15:11

han smilede selvsikkert og betragtede hende lideskabeligt. "skønt.." svarede han kort og køligt som svar på begge af de ting hun sagde. han sukkede let og var en smule i tvivl om hvad hun ville. ham kæmpede ikke det mindste imod men lukkede bare øjnene da han mærkede hendes tund nær sine læber. han foldende sine hænder og lagde dem bag sit baghovede for at ligge bedre. "hvad har du tænkt dig?.." spurgte han nysgerigt.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 15:21

Cherry smagte lidt på blodet og så på ham "Uhm .. er det så svært at gætte sig til" spurgte hun så og lod sine hænder knappe hans skjorte langsomt op.
Hun kyssede ham på halsen og ned af brystet, hun havde lagt en plan i sit hoved.
Hans hud var kold mod hendes varme læber og noget hendes silkebløde hår strejfede hans hud , hun fik åbnet hans skjorte og lod sine negle kradse let ned over hans overkrop så der kom rødemærker. Hun så op på ham med et lumsk og frækt blik i sine klare grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 15:30

han lagde nakken tilbage og nød hendes berøringer.han mistænkte hende for at ville gøre et fjols ud af ham, han vidste ikke hvordan, men var overbevidst om at hun ikke var typen der bare sådan lige ændrede mening. måde for at provokere og se hvor villig hun var tog han fat i den tynde nettrøje hun bar og med et lille ryk, spækkede den hele vejen ned. han smilte lumsk til hende og satte sig lidt op uden at vælte hende af. "hvis du snyder mig bliver det værst for dig selv" hviskede han til hende somom det var det mest normale man kunne sige. han ventede og betragtede hendes øjne for at se hvordan hun ville reagere på det.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 15:34

//Oh shit nliver nød til at logge, kan nlsten ikke se længere .. ville ellers herne skrive videre, men er totalt væk lige nu of er nok ikke værd at skrive med, så godtnat herfra, svare i miorgen//

//ps. og jeg kan ikke stave//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 15:41

//hehe samme her nat nat ^^//
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 00:41

Cherry åbnede svagt munden da han rev hendes netrøje op, en smule irritation flød ind over hende, hvorfor lige hendes elskede nettrøje?
Hun mærkede et sug i maven da han advarede hende, Hun havde bestemt i planerne at snyde ham.
Hun sank, skulle hun tage riskikoen og snyde ham eller stoppe nu? Hun valgte det sikreste, hun ville ikke ende med at han kun fik glæde, for han ville stensikkert kunne finde hende igen, hvis hun flygtede. Hun fjernede sine hænder fra ham og ville rejse sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:22

han lo drillende og rystede lidt på hoedet af hende. han løftede det ene øjnbryn og så vuderende på hende. "det var sjovt at lege med dig..." sagde han koldt. Hans sult var efterhånden ved at være slem. "..men nu begynder det at kede mig." forsatte han og rejste sig hurtigt op.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:00

Cherry rejste sig op og tog sin mobil frem, hun ville ringe til en taxa.
Hun håbede de var hurtige så Vampyren ikke fik fingrende i hendes blod igen, det kunne være hun kunne holde ham beskæftiget med noget andet end til taxaen kom.
"Så find dig en anden at lege med" sagde hun og vendte ryggen til ham.
Hun tastede nummeret ind og tog mobilen op til øret "Hej, Det er Cherry" sagde hun "En taxa til Baylonggade" sagde hun og
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:21

han lo hånligt og gik med elegante skrid hen til hende, smilte let og lagde armene rundt om tajlen på hende bagfra. han greb var blidt men stadig umenneskeligt stærkt. "du er ret uartig er du ikke?" hviskede han ved hendes ene øre og skubbede hendes bøde hår væk med næsen. hans munde kyssede lidenskabligt siden af hendes fine hals. han indåndede hendes søde duft og smilte lumsk. med et stærkt pres hev han hende med mens han selv gik langsomt baglæns.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 10:00

Cherry knugede lidt strammere fast om mobilen og så ned på hans hænder.
Hun lukkede kort øjnene da han hviskede hende i øret. Hun mærkede hvordan hendes mave snørrede sig sammen da han kyssede hende på halsen og det fik hende til at få kuldegysninger "Ikke .. halsen" hviskede hun så, lagde mobilen i lommen for at sikre sig hun fik den med sig.
Hun mærkede at han pludseligt trak hende med sig og satte hælende i jorden for at han ikke skulle trække hende med "Nej, Hvor skal du hen?!" sagde hun så og ville helst blive her, hvor hun vidste at taxaen hentede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 10:24

han smilte og lukkede øjnene i mens han stadig hev hende bagud. "hvorfor ikke?" hviskede han lavt hverefter han lod spidsen af sin tunge køre ned langs hendes hals.
"hvorfor er den hals så vigtig?" spurgte han og hev hende bare efter sig. han kiggede sig ikke tilbage men vidste hvor han var på vej hen. det at hun havde mobilen med fandt han ikke videre intrasant. "det gør vel ikke noget at vi tager hjem til mig?.." spurgte han uden rigtigt at mene det som et spørgsmål. hurtigt slap han hende og tog fat under hendes ben for at løfte hende op, så hun lå i hans favn. han betragtede hende med sine røde øjne og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Show time (Minaka) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Show time (Minaka)   Show time (Minaka) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Show time (Minaka)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Åen! (Minaka)
» fra en tid til en anden (Minaka)
» Mange vampyrer? (minaka)
» Det er privat til Minaka, ikos. ):
» Fuldhed og alle øl //Minaka//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: