Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 just blindææææt.. don't remember.. . Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:55

// Så ændrede jeg svaret xDDD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 10:05

// genialt.. de bliver jo bare de bedste venner xDDDD... "og hvor kender du så Rose fra.. hun prøvede at slå mig ihjel.." *ligger en arm om Rose og smiler sødt til personen der spurgte* xDDDD //

Ozzie rystede let på hovedet ".. jeg vil haaaa' den nu.. tænk hvis nogen tager den" sagde han tvivlende, alle disse minder, han ville jo ikke kunne leve uden, "Jeg falder ikke til ro før jeg får den" mumlede han lidt som en trudsel. "Jaaah.. hvorfor mooon! Jeg er savg og blind.." mumæede han nu igen surt og følte sig virklig rundt på gulvet, han manglede noget at flippe ud på.. et eller andet der kunen holde til at gå i stykker? Han sukkede højt og prøvede at komme ud med al den vrede han havde indne i. "Jeg er bliiiind" sagde han og for at undertrykke at han både var dum og blind, bankede han sit hovede mod døren 2 gange, ikek noget der gjorde meget undt, bare fordi han havde lyst til at vise hvor dum han endelig var, men han trak dog på smilebåndet, hvorfor kunne han ikke lade være med det. "mmhh.. jeg vil ha det nu" mumlede han vider og lænte hovedet mod den lukkede dør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 10:09

// Best buddies!!! xD //

Rose rystede på hovedet "HVIS der er nogen der tager den, vil jeg stalke vedkommende, slå ham ned og tage den fra ham og give den til dig. Bare rolig" sagde hun og lagde en hånd på hans ene skulder. Hun lagde hovedet let på skrå da han begyndte på 'jeg er svag' prædikenen og vidste godt hvordan han havde det. Hun grinte lavmælt over ham og greb fat i hans ene arm "Kom her..." sagde hun og hev blidt i ham "Jeg vil vise dig noget. Og DENNE gang vil jeg faktisk vise dig noget" sagde hun og løj jo lidt sidste gang at hun sagde den sætning, men nu ville hun faktisk gerne vise ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 10:36

// ever xDD //

Ozzie skar en grimasse af hendes måde at sige det på "ehmm.. Rose.. jeg bliver altså nød til at have den nu.. jeg kan slet ikke.. fungere uden.." mumlede han, han vidste ærligtalt ikke helt hvodan han skulle forklare det for det var utroligt svært. Han mærkede hvordan hun greb om hans arm og følte en snert af klastroforbi og Déja vú. "Rose.. vil du ikke nok lade være med det der?" mumlede han og hev sin arm til sig og stoppede op, han ville helst ikek vide havd hun nu ville vise ham, var det så sex den her gang? Han rystede på hovdet "Jeg tror ikke jeg har lyst til at se det.." mumlede han og vendte sig om. Han var virklig stædig det var der ingen der kunne benægte ham. "Jeg vil haaaaaa' mit bind" sagde han ldit og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 10:38

Da Ozzie bare ikke var til at få til at gøre noget, skulle hun jo tænke sig lidt om hvad hun skulle gøre for at få ham i et bedre humør.......
Inden han kunne nå at gøre noget, slog hun armene omkring ham og gav ham et varmt kram "Tag dig sammen Ozziiiiiie!!" peb hun og ville ikke have ham til at være så stædig og barnlig og ville ham ikke noget ondt mere. "Vil du ikke nok..." hviskede hun og så bedende op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 11:28

Ozzie mærkede hvordan hans kinder blusede da det meget uforventede kram, som virklig kom helt bag på ham pludeslig fandt sted. "Rose.." mumelde han sillte og havde lyst tila t vende sig om for at banke hovedet mod døren enu en gang, skulle han tilgive elelr skulle han ikke, han kunne ikke, men ville genre, eller omvendt.. og alt blev så forvirret i hans hovede. Han lod sit hovede dumpe ned på hendes skulder i en håbløs trænking, der viste han lidt overav sig til hende. Han sukkede bare "emmhh.." mumlede han og lagde sine hænder mod hendes ryg, i et gensidigt kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 11:33

"Tyst!" sagde hun højt for at få ham til at tie stille. Hun smilte svagt da han næsten overgav sig til hende og krammede ham bare endnu mer "Sæt dig ned" sagde hun roligt og trak sig langsomt væk fra ham og smilte op til ham og tog blidt fat i hans hånd og prøvede at få ham hen til sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 11:50

Han smilte skævt "Rose.. jeg skal have det bind.. eller et eller andet jeg kan sætte for øjnene ind til jeg får det.. ellers komme jeg til at se ubevidst" mumlede han kort. og krammede hende tilbage, og satte sig lydigt på sofane, han kunne ikke helt håndtere andet end bare lige at side ned, alt omkring ham avr igen begyndt at flimre, han havde mistet for meget blod "Du sku ha slået mig helt ihjel" mumlede han sakatisk og tog sig igen til såret, det gjrode virklig undt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 11:54

Rose så på Ozzie og smilte svagt og nikkede "Jeg ska nok finde noget" sagde hun muntert og forsvandt ind i sit soveværelse et par sekunder og kom hurtigt tilbage med et stykke stof i hænderne. Hun gik om foran ham og bandt langsomt og forsigtigt stoffet omkring hans hoved, så det dækkede hans øjne.
Hun rystede på hovedet af det han sagde "Sådan gør jeg ikke tingene. Jeg kan måske være hård og ubarmhjertig... Men.... Jeg dræber aldrig uskyldige..." sagde hun lavmælt og så på Ozzie og gav ham et moderligt kys på panden "Du ska nok klare den. Du ska bare slappe lidt af" sagde hun muntert og rodede ham blidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 12:24

Ozzie nikkede fraværrende, bare et eller andet ville hjælpe ham, han kunne altså ikke kalre når han kom til at åbne øjnen eog så kunne se noget, måske var han ved at udvilke en forbi for det, kunne man være bange for at se, som nogen var bange for ikke at kunne? Han smitle ldit ved tanken, det var han sikker på man kunne, som han selv jo var,e også i den grad. Han nikkede bare, gav hende ret, ubamhjertig og hård, og mere til.. Han vendte lidt hovedet mod hende han overvejde om han skulle spørge om hun ikek kunne drikke fra dyr? Men han lod dog vær han var ikke sikker på han vilel kende savret. "Tak" mumlede han og hentydte til bindet. "mmmhh... endelig burde jeg sige tak igen.. men da det er din skyld.. nægter jeg det?" sagde han og kunne ikke lade være med at smile drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:00

Rose så på Ozzie og smilte skævt "Den har jeg jo selv bedt om.." sagde hun lavmælt og strøg sin hånd blidt gennem hans hår da det var så langt at hun jo godt kunne gøre det og fordi det føltes ret skægt. Hun fniste lavmælt over en tanke, men skubbede den hurtigt væk og lod sit blik gå ind i fjernsynet mens hun blev ved med at stryge sine fingre gennem hans hår af ren underholdning.


// Krea'en døde lige xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 13:12

Ozzie nikkede bare for at give hende ret, "never do that agin" mumlede han stille og tog sig igen til halsen og strøg de to små sår han havde der, han vippede hovedet ned af og så hen på hende, han kunne høre tv'et der stod tændt, ville hun gerne se tv? Han kløede sig i såret fordi de sviede så meget og kom selvfølige til at kradse huld, typisk ham han sukekde irreteret "tror du du har noget papir?" mumlede han fraværrende, og mærkede hendes hånd mod hans hår, små forsigtige kærtegn, det generede ham ikke meget, men det føltes underligt.. mend et var vel okay, han havde allerede tilgivet rose. Han smilte skævt da hans spidse øre helt sikekrt nu kom til syne bag det lange tjavsede hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 23:40

Rose kunne dufte blodet, men det generede hende ikke længere, da hun jo ikke var tørstig mer. Hun så på Ozzie og derefter hen på sårene og rynkede næsen da hun jo egentlig ikke kunne lide synet af blod.... lidt uheldigt for en vampyr, mente hun. Hun smilte skævt og så tilbage op på Ozzie og nikkede "Det har jeg" sagde hun muntert og rejste sig op "Bliv siddende" sagde hun muntert og gik hurtigt ud i køkkenet hvor hun fandt noget plaster og gik ind i stuen med det. "Jeg har noget plaster. Det burde holde dig fra at pille i det" sagde hun og gik over til Ozzie og åbnede det. Hun satte det forsigtigt på hans hals så det dækkede de to små bidehuller som hun havde lavet på ham og sørgede for at det sad ordentligt. "Så!" sagde hun da hun var færdigt og så smilende på Ozzie og gav hans ene kind et lille klap og satte sig derefter til rette i sofaen med et lidt tomt og fraværende blik på fjernsynet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 02:04

Ozzie drejde hovedet mod hende, han havde ikke helt overvejede at hun ville få det dårligt at lugten af blod men nu tænkte han lidt over det kunne han da godt se det og håbede bare hun ikke ville begynde at drikke af ham igen.. ellr nu der var gået hul kunne hun så ikke lige så godt? Han rystede på hovedet af sin åndsvage tanekgang hvad var det for noget at tænke på.. "Ehm undskyld" mumlede han bare da han hørte hvordan hun forlod ham for efter lidt at vende tilbage "plaster" mumlede han og følte sig som en på fem år, det passede ham ikke så godt, men han kunne altid tage plasteret af når han forlod hendes lejlighed.. hus.. dims. Han smilte op til hende og vendte hovedet mod fjernsynet "Hvad er det vi ser?" mumlede han fraværrende, hvis hun gerne vilel se tv så måtte hun da gerne men det var bare lidt.. kedeligt nu når man var 'blind'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 08:25

Rose smilte til ham og havde egentlig glemt at han ikke kunne se noget, og lod sit blik gå tilbage på fjernsynet og vidste faktisk ikke hvad det var. En sitcom af en art "Komedie ting..." sagde hun og lød lidt usikker. Hun så tilbage på Ozzie og begyndte langsomt at stryge ham igennem håret som hun oss havde gjort før "Hvordan har du det Ozzie?" spurgte hun oprigtigt nysgerrigt og var lidt bekymret for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 09:54

Ozzie lænte sig lidt tilbage i sofaen og smilte skævt imens han bare lod som om han så tv, det var jo også meget spændene bare at side og glo sort skærm somme tider? "hyggeligt....." mumlede han og trak lidt på det sidste. Han vendte hovedet mod hende og overvejde spørgsmålet "som om jeg er blev bidt af en vampyr og tømt for blod" sagde han drilleden og smitle bare sødt til hende, hendes kærtegn i hans hår bekymrede ham en smule men det gjorde vel ikke noget?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 09:58

Rose så på ham og rakte tunge af ham, men huskede så på at han jo ikke kunne se det og derfor kunne være lidt ligeglad, og gav ham derfor et lille slag over nakken "Tyst.." sagde hun og sukkede over hans små drillerier "Du er da lidt dum at høre på" sagde hun drillende og rykkede sig langsomt tættere på ham og betragtede ham med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 10:15

Ozzie grinede og skubbede til hende som om det nok ikke ville gi så meget med han gjorde det alligvel, og grinte bare "naaahh.. det dig der er skurken her.. jeg er bare det søde uskyldige offer" grinte han vider og lænte sig også hen til hende bare for at smile sødt til hende som han nu var så godt til, han kunne godt lide.. Rose.. på en måde, men han var jo stadig bange for hende et sted han var bare meget go' til at skjule det, han overvejde om hun nogen sinde vilel lade ham gå, eller holde ham som sin fange hele dagen også? Skulle hun endelig ikke som om dagen? Han tænkte lidt over det og smilte ved tanken af Rose i en kiste, det var lidt for langt ude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 10:25

Da Rose var tæt nok på Ozzie, grinte hun lavmælt og stak hurtigt tungen ud og slikkede ham over hans ene kind, blot for at drille ham. Hun grinte muntert og sprang hurtigt op, i frygt for at han måske ville lave store armbevægelser eller bare prøve at give igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 10:51

Ozzie mærkede hvordan hendes tunge gled hen af hans kind, først sad han bare stiv som en pind, og var ikke sikker på hvordan det skulle tolkes, for sjovt.. alvorligt.. han vidste ikke om han skulle give igen eller blive sidene.. Jayden.. han kunne ikke.. han måtte ikke.. *tag dig sammen* var der en stemme i ham der mumlede, og han fægtede ud efter Rose for at kilde hende eller noget ligende. "Hvor er du henne pige barn" grinte han så endelig og smilte, det var jo bare en leg.. og han kunne godt lege med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 19:48

Rose grinte lavmælt over Ozzie og bed sig blidt i underlæben for at få sig til at stoppe. Pigebarn, eh? Hun var ovre ved ham hurtigt og lydløst og sad hurtigt oppe i hans skød med et ben på hver af hans sider "Jeg er ikke noget barn..." sagde hun lavmælt og havde grebet fat i hans håndled for at stoppe hans fægtning med dem, men havde et slapt greb. Hun gjorde sig menneskelig svag så han ikke skulle føle sig bange for hende, og sår'n at han faktisk havde en chance for at gøre noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 20:13

Ozzie grinte bare vider, men man kunne godt ane det nervøse han stadig havde over sig, for hvad ville Rose endlig med ham, og hvad så når hun blev mere sulten? Han smilte dog stadig af ehdnes lille leg, det var sjovt.. bare at lege med, men dog.. kun til et hvis punkt for.. Jayden.. han smilte ved tanken. Han grinte lidt og trak sine hlnder til dig inden han skubbede hende ned i sofan og smilte drilsk og ondt til hende da han slev lænte sig ned over hende, men i stedet for at kysse hedne eller hvad hun nu kunne forvente, så lagde han en hånd på begge sider af hendes mave og gav sig bare til at kilde hende, om vampyere var kilden vidste han ikke, men det ville undre ham hvis søde lille Rose ikke var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 08:15

Rose peb lavmælt da han skubbede hende væk fra sig, og ned på sofaen. Hun kunne ikke rigtig løbe fra at hun holdt vejret da han lændte sig ned mod hende og havde næsten troet at han ville kysse hende, men kunne ikke lade vær med at grine over at han så begyndte at kilde hende. Hun grinte egentlig oss på grund af at hun var så pokkers kilden.
Hun skreg nærmest af grin og vred sig under ham "NEJ!!" peb hun bedende og prøvede at skubbe hans hænder væk og grinte helt vildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 08:38

Ozzie smilte bare vider, han vidste jo godt hvad hun havde troet han ville gøre, men det kunne han da aldrig finde på, ikke når Jayden stadig var over alt i hans tanker over alt på hans krop. Han smilte ned til Rose, selv om han ikke kunne se det smukke smil kunne han høre hendes latter kramper, og kunne ikke lade være med at grine med, "helt ærligt Rose.." grinte han og blev bare ved, utrolig hun ikke bare skubbede ham væk, men det gjorde hun ikke, han ville snart skvatte sammen oven på hende det var hårdt at side sådan her. "Du fanme for mærkelig" sagde han og smilte lidt, overvejde om han skulle kysse hende tilfældigt på kinden? Ville det være for meget.. nej slet ikke.. Han smilte igen og lænte sig ned til hende han smilte lidt og kyssede så let hendes kind, han drillede lidt.. meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 08:47

Rose grinte muntert og så op på Ozzie og lavede lidt småstore øjne da han kyssede hende "Siger den person som kysser en faaaaarlig vampyr.." sagde hun og trak ordet 'farlig' lidt ud og prøvede at lyde alvorlig selvom at hun ikke kunne holde latteren væk fra stemmen og nappede efter hans hage for at drille lidt. Jaaa, det var ikke kun Ozzie der havde nogle tricks oppe i ærmet...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
just blindææææt.. don't remember.. . Rose
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» What you dont can see- james
» remember me.. noooot!! - Sariel
» A walk to remember - Alexander
» a walk to remember (cortez)
» a walk to remember (Garett)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: