Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 just blindææææt.. don't remember.. . Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 09:05

Ozzie mumlede lidt go grinede, han tog hendes svar som en joke og smilte bare, var hun også så farlig.. ja det var hun faktisk? Han lod en kort skælven gå gennem sin krop indne han mærkede hendes nap mod sin hage, han holdte det gisp tilbage han ville ud med, tilbage på værslet igen.. han sukkede og lænte sig tilbage "jaaah du har ret.. jeg må nok heller passe lidt på" mumlede han kort og rykkede væk fra hende i sofaen, han lænte hovedet tilbage og åbnede sine øjne.. "aaargh.. hvad farve er det her?" sagde han irreteret, det var gennem sigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 09:09

Rose sukkede utilfredst og ville da ikke have at han skulle gå væk og satte sig tilbage op i sofaen. Hun løftede et øjenbryn af hans spørgsmål "hvorfor spørger du?" spurgte hun og ville da tro at det kunne være lidt ligemeget da hun jo troede at han var blind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 09:28

Ozzie sad lidt og sagde ikke så meget han overvejde sit spørgsmål, det virkede lidt underligt at sige at det var gennemsigtigt.. oor.. han ville have sit eget tilbage.. nu. Han sukkede "kunne være rart at vide.. må jeg ikke nok få mit eget igen?" spurgte han bedene og vendte ansigtet mod Rose og smilte forsigtigt, han ville have set på hende med et bedene blik hvis da bare hun kunne se ham.. men vent nu lidt.. "Kan du se mine øjne?" mumlede han roligt, for hvis hun ikke kunne.. det var jo løsnigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 09:31

Rose så på ham og ville ikke til at gå hele vejen ned til Petronia nuuu.
Hun så på ham og løftede et øjenbryn "Hmmm... Ikke rigtigt.." mumlede hun og prøvede at se hans øjne men kunne ikke rigtigt. Hun vidste ikke helt hvad han ville hen med dette, men svarede dog alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 10:34

Ozzie så på hende nu for første gang ordenligt, hun var køn.. det kunne han ikke komme uden om, hun havde blåt hår.. det minede ham om noget, og så alligvel ikke han smilte ved synet, han var glad for endelig at kunne se uden at gøre folk undt? Eller gjorde han hende undt.. han vidste det ikke helt, for det var jo ikke dirakte øjnekontakt var det vel? "Rose.. jeg skal hjem nu.." mumlede han så, klokken var halv skeks om morgen eller noget i den stil han var vildt træt, og han skulle hjem og sove. "Jeg går bare selv der ned og hente den okay" sagde han roligt og rejste sig fra sofaen og begyndte at gå mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 19:43

Rose så på ham og kunne nærmest mærke hans blik på sig og kunne ikke lade vær med at smile og syntes at det ville være bedst hvis hun ikke spurgte ind til det. Hun bed sig blidt i underlæben da han sagde at han skulle gå "Vil du ikke nok blive? Du kan sove på sofaen, eller så kan jeg sove på sofaen?..." sagde hun og smilte skævt bagefter "Jeg kan faktisk godt lide dit selskab, Ozzie" sagde hun og strøg en hånd gennem sit hår og så over på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 19:59

Ozzie bed sig lidt i læben det var virklig et diralemma for ham det her, "jamen.. jeg skal altså hente mit bind nu" mumlede han omtåget. "Jeg vil gerne blive.. måske kunne jeg komme tilbage bag efter eller besøge dig en anden dag?" mumlede han kort, faktisk var han lidt urolig for hvornår hendes blodtørst blev vækkede igen, og måske ønskede han endelig bare at komme væk fra det så han kunne beholde det liv han nu havde. Han stoppede op i døren og så tilbage på hende "ehm Rose.. jakke og sko?" spurgte han og så ned af sig selv hun havde taget det af ham, selv om det bare var overtøv føltes det underligt at vide hun havde taget det af ham imens han sov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 08:51

Rose sukkede og nikkede "Fint" sagde hun og kunne jo ikke holde ham mod sin vilje. Hun så på Ozzie og grinte lavmælt da han jo havde glemt at få sine sko og jakke på. Hun rejste sig langsomt op og gik over til sit skab og fandt hans jakke og sko frem og gav dem til ham "Værsgo Ozzie" sagde hun muntert og kyssede ham blidt på kinden "Husk og kom og besøg mig. Jeg kan godt lide dit selskab" sagde hun med et skævt og sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 23:36

Ozzie stod lidt og ventede imens han så efter Rose og håbede bare hun ville dukke op med sko og jakke, endelig havde han ikek lyst til at gå tilbage til den club, slet ikke alene, men han ville ikke be hende om noget, tænkt hvis hans bind ikke var der? Det ville ødelægge alt for meget for ham jo, han sukkede lidt og hørte Rose dukke op igen inden han fik sin sko og jakke tilbage og skynte sig at tage det på. "Mmmhh det skal jeg nok Rose.. hvis jeg tør" sgade han drillende og lænte sig ind for at give hende et kram inden han slap og gik ud af døren med et nervøst smil om munden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: just blindææææt.. don't remember.. . Rose   just blindææææt.. don't remember.. . Rose - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
just blindææææt.. don't remember.. . Rose
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» What you dont can see- james
» remember me.. noooot!! - Sariel
» A walk to remember - Alexander
» a walk to remember (cortez)
» a walk to remember (Garett)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: