Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Prøver at huske, men det er svært

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at huske, men det er svært   Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 23:44

Aubrey smilte svagt da hun spurgte "Af og til gør jeg da .. men jeg har jo trosalt også mit firma at passe .. så der er ikke altid tid til sjov" sagde han og smilede skævt og satte sig på en stor sten bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at huske, men det er svært   Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 00:01

Rachel bed sig i læben og trak lidt på den ene skulder
"Det var da ærgeligt" sagde hun med et hånligt smil og kløede sig lidt på kinden, hun fulgte hans bevægelser med øjnene, værd eneste bevægelse han lavede, så hun var sikker på at hun kunne nå at reagere, hvis han nu skulle lave en pludselig bevægelse

//Back ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at huske, men det er svært   Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 08:16

Aubrey så på hende "Selvom jeg nogen gange må fyre et par af mine kollegaer .." sagde han så og så på hende med et lille smil, hvorefter han rejste sig fra stenen helt roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at huske, men det er svært   Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 03:23

Rachel løftede det ene øjenbryn og bed sig tænkende i læben
"Du fyrer sikkert også kun dem du har bidt dagen inden de skal på arbejde" sagde hun og fnøs koldt af hensyn til det og gik et skridt tilbage da Aubrey rejste sig fra stenen, selvom han gjorde det i en rolig bevægelse
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver at huske, men det er svært   Prøver at huske, men det er svært - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver at huske, men det er svært
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hvor svært kan det være at finde et par bukser!?
» Hvorfor er det så svært at lade et dyr leve (Thalia)
» prøver mit nye liv af
» Prøver de at få mig til at hade dem? - Morgan
» Prøver at finde på noget at lave

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: