Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 vinter rengøring?

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 08:16

Sted. Roses café
Tid. 20.32
Vejr. Mørket er faldet på og sne ligger som et tykt tæppe udenfor
Omkring. Ingen
Dag+ dato. IRL
Påklædning. cowboy shorts, grøn tank top og bare fødder

Rose havde sin Ipod-høretelefoner stukket ind i ørene og havde den på fuld skrue. Hun nynnede muntert med på en sang og havde taget en moppe og en spand vand midt ude på gulvet. Stolene var taget op på bordene og der var intet andet end bordben som kunne gå i vejen for moppen. Rose havde haft syntes at caféen havde trængt til en venlig hånd og hun havde derfor lukket caféen for at gøre rent, men døren var dog stadig åben så hun kunne få lidt frisk luft og var egentlig ret overrasket over at hun ikke frøs det mindste. Hun begyndte hurtigt at moppe gulvet og så ned på det våde gulv og blev ved med at nynne. .
Rose havde stillet en kasse med sodavand i køleskabet og havde allerede en dåse fremme på et bord ikke så langt væk. Hendes fødder var bare da de var mere rene end sko og der var ingen som skulle gøre gulvet beskidt. Det tog alt for lang tid til at vaske det igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 08:34

Josh gik ned af gaden med en Joint i den ene sidde af unden og talte nogle penge han lige havde fået fat i for at sælge 5 gram kokain. han havde et lilel smil på læben, da han virkelig elskede at tælle penge også selvom han ikke behøvede flere af dem. han lagde pengene ned i sin lomme, da han havde talt dem "idiot" mumlede han, da det gik op for ham han ikke havde fået alle pengene, men han gad ikke til at finde manden igen for at krave penge. det kunne han gøre en anden dag. han tog Jointen mellem to fingre og pustede den let tykke røg ud med et meget rolig pust. han var ligeglad med om folk opdagede han røg hash. Josh stoppede op da han fik færden af en vampyr og et kort grin røg ud af ham, da han så det var en pige som gjorde rent på caféen overfor. han gik overvejen uden at tænke på bilerne, som dog også stoppede op med det samme. han gik ind af døren uden at banke sko af, så han slæbte en masse sne med ind. igen tog han Jointen i munden "jamen hyggeligt sted da" sagde han og så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 08:39

Rose havde næsten kunnet lugte denne vampyr langt væk fra og kunne oss lugte røgen fra jointen og vidste at det var et værre potvrag "Det er ikke tilladt at ryge herinde" sagde hun lavmælt og roligt da hun kunne mærke at han var kommet helt hen til caféen, og havde ikke engang kigget over på ham.
Da hun hørte lyden af støvler mod trægulvet, så hun op og over på vampyren. En ung mand kunne hun se. Hendes blik gik allerførst op på hans ansigt, men lod derefter sit blik følge hans krop, først hen på jointen, derefter ned på hans støvler, som... som... som han gik rundt med INDENFOR, og med SNE under dem. Hun kunne se et spor af sne og sjap følgende efter ham, og så ind i hans øjne "Kan du så komme ud!" sagde hun hårdt og var ligeglad med om det var uhøfligt. Han havde lige ødelagt flere timers arbejde på blot få sekunder, og ville have ham ud inden han ødelagde mer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 08:53

Josh var ligeglad med hendes kommentar om rygning, da han ville havde lov tli at ryge hvor han havde lyst. han så rundt på stolene der var plaseret på bordende "Ingen steder at sidde?" sagde han og lavede en tiske lyd. han var dybt ligeglad med de ting hun sagde, da han sjælent tog hensyn til folk længere. han vente så blikket med den blåhåret vampyr og mødte hendes øjne med det samme. det fik ham til at grine lidt og rystede lidt på hovedey "jeg er jo lige kommet... bare rolig jeg skal nok lade være med at forstyre dig" sagde han roligt og pustede noget rød i hovedet på hende, uden at tage Jointen ud af munden denne gang. han så roligt ind i hendes øjne, med et flabet smil på læben. han stod nu tæt på hende og så nu ned på hende, da han var højere end hende. ikke fordi han ville nedstirre hende, men han kune mærke dette nok ville udvikle sig, så han ville helt tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 08:58

Rose så op på vampyrens ansigt med et hårdt blik "Hvis du ska være herinde, så tag dine sko af" sagde hun og gjorde sit allerbedste ved at lyde nogenlunde roligt, selvom at det var virkelig svært. Hun kunne ikke fordrage folk som var sådan og ville ikke til at begynde at råbe af fyren, selvom at han bedte lidt om det. Hun viftede hurtigt røgen væk fra sig ansigt og greb hurtigt smøgen ud af hans mund og kastede den udenfor "INGEN rygning herinde" sagde hun strengt og var ligeglad med om hvor dyr det havde været at skaffe den joint. Det var HENDES café, og det var derfor osse HENDES regler som gjaldte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:04

Josh kunne godt mærke på hende, hun havde svært ved at bevare roen og det morede ham blot. hvis hun skulle til at blive sur, havde han da bare noget at lave. ikke noget praktisk godt nok, men det var bedre en at gå rundt og stene. hans smil forsvandt dog med det samme da hun tog Jointen fra ham og han stirrede nu på hende med et blik, der var fyldt med had. dog begyndte han bare at grine "det skulle du ikke havde gjort lille tøs" sagde han og skulle virkelig kæmpe for at behærske sig. ingen skulle røre hans hash. det var det eneste han var dybt afhængig af og det eneste han ville havde for sig selv. så det pissede ham virkelig af, hvis nogen bare rørte det uden at få lov. han tog hurtigt fat om hendes hals og så vredt ind i hendes øjne "du skylder mig en ny hash plante" knurrede han og vidste tænder. han vidste udmærket det nok ikke skræmte vampyren, men han ville bare lige markere at det havde gjort ham vred og hun ikke skulle slippe godt fra det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:12

Rose så op på vampyren og gispede lavmælt da han greb fat omkring hendes hals, men smilte så hånligt og var ligeglad med om hun havde overtrådt en af HANS regler "Jeg gør hvad der passer mig" sagde hun flabet og greb fat omkring hans håndled for at prøve at få hans hånd væk "Og jeg skylder dig intet! Du ødelægger mit gulv med dine beskidte sko, og jeg ødelægger dit hashforbrug!" snerrede hun hårdt og så ham gennemborende ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:23

Josh snerrede lidt og strammede blot grebet om hendes hals, da han mærkede hendes greb om sit håndled. han havde ikke tænkt sig at give slip og han vidste han var stærk nok til at holde hende fast. en af fordelene ved at lukke sig inde i langtid, men for brugt tiden for noget seriøst træning. han smilte skævt af det hun sagde "så det er det du er sur over... at jeg giver dog en smule mere arbejde fordi jeg ikke vidste jeg skulle tage skoene af?... der er intet skildt om at jeg ikke må havde sko på herinde" sagde han flabet og ville blot vænne det om til at det var hendes skyld. han vidste godt udfra at kunne se hun gjorde rent, at han nok ikke ksulle havde sko på, men der var jo intet skilt så han havde en undskyldning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:26

Rose tog en dyb vejrtrækning da han stramte sit greb og havde jo stadig den der vane med at skulle trække vejret. Hun så vredt ind i hans øjne "Neej, men der er jo noget der hedder at bruge hjernen! Hvilket du åbenlyst ikke har noget af" sagde hun og grinte hånligt og flabet og prøvede at tage et skridt baglæns væk fra ham og ville ikke hans små lege og vidste at han prøvede at vende det hele om og give hende skylden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:46

Josh lahde hovedet svagt på skrå og grinte lidt *sjovt de fleste for det indtryk af mig fortiden* tænkte han, men rystede så stille på hovedet og kastede hende hårdt ned i et bord, men holdte stadig fast om henes hals, med det stramme greb "hør her... du rør ikke mine ryge midler... du kalder mig ikke dum igen... så sker dig der ikke noget" sagde han vred og snerrede af hende. han synes hun var blevet en belastning da han kunne mærke hash trængen stadig var der, da han ikke havde fået lov til at ryge færdig. en af de ting han hadede ved at være afhængig, det var når han ikke fik røget færdig og derfor blev nemmere hidsig og irritabel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:48

Rose stønnede af smerte der fór igennem hendes krop da han kastede hende ned i et bord. Hun blev ved med at have et greb i hans håndled "Jeg gør hvad der passer mig! Og jeg vil ikke tillade denne opførsel!!" råbte hun vredt og var begyndt at blive lidt ophidset over hans attitude og hadede at han var stærkere end hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 09:59

Josh grinte lidt og rystede lidt på hovedet "du er da godt nok irriterende at høre på... søde lille ven... respek har jeg ikke meget tilbage af for jer piger... lad hver med at fortæl mig min opførsel er upassende.. jeg ved det godt.. og jeg nyder det... men du har bare at lade min Hash være okay!" snerrede han vredt og trykkede hende hårdt ned mo dbordet og klemte om hendes hals. han var ligegad med hendes tag om hans håndled, da det på ingen måde gjorde ham noget. det stoppede ham jo ikke i noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 10:02

Rose så vredt op på vampyren og lod sin vrede tage over, som om at det bare sagde klik. Hun ville ikke have at hans skulle være sådan, snakke sådan til det hende og true hende og ihvertfald IKKE kalde hende for lille og tøs.
Da han jo stod tæt op ad hende, lod hun sit ene ben bøje sig let og sparkede ham hårdt i skridtet og smilte hånligt imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 10:33

Josh skar ansigt med det samme, da det som ved alle andre drenge, gjorde virkelig ondt at blive sparket i skridtet. han anstangte sig for at forsætte med at holde hende mod bordet, men han måtte dog slippe og ømmede sig "av får sa..." han stoppede sig selv, da han ikke gad sige mere. han vaglede lidt tilbage, imens han bandede over det lorte trick altid blev brugt når en pige ikke kunne slå igen. det var fejt og et snyde træk. sådan var det efter hans mening. han rettede sig stille op og s¨vred på hende "typisk piger... kan du ikke finde på noget bedre en det feje trick?" sagde han flabet, da han ikke ville lade sådan en spark slå ham ud. smerten ville jo gå over igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 10:36

Rose smilte da hun mærkede at han gav slip og rejste sig hurtigt op og så på vampyren og så at det gjorde ondt på ham. "Du er da bare sur over at en pige som mig fik ramt et ømt sted" sagde hun hånligt og prøvede at komme over til døren så der var en chance for hende at slippe væk fra ham. Nøøøj, hvor gik han bare på hendes nerver.
Hun betragtede ham og holdt godt øje med alle de bevægelser han lavede "Svage lille dreng..." hviskede hun hånligt og grinte af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 11:01

Josh knurrede lidt og rystede stille på hovedet "alle kender til det ømme sted... det er bare tamt at gå efter det" sagde han vredt og var virkelig træt af den tøs. han knækkede rolig med knækken og fik rettet sig helt op "du kalder mig svag?.. jeg er meget stærkere en dig.. du bruger bare de feje taber trick" sagde han lige så hånligt og smilte skævt og flabet. han stod på ingen tid lige foran døren "går du allerede?... søde ven da nu blev det ellers så sjovt" sagde han flabet og var hele tiden opmærksom på at beskydte sit skridt.

//sorry krea døde//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 11:04

Rose stoppede op da vampyren stod foran døren så hun ikke kunne komme ud. Hun grinte hånligt over ham og betragtede ham med et underholdt blik "Du underholder mig knægt... Men det bliver ikke ved med at være sjovt" sagde hun roligt og så ham ind i øjnene "Flyt dig!" sagde hun med en kraftig røst og brugte en af sine evner mod ham og ville have ham væk fra døren og sig selv.

// Aaaw, stakkels dig :b xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 00:04

Josh anede ikke hvorfor, men han kunne ikke andet en at flytte sig da hun bad ham om det. det forvirrede ham virkelig, da han ikke lige frem havde regnet med hun kunne få ham til at flytte sig på den måde. han knurrede sine hænder og brugte sin evne, så hun nu var lammet i hele kroppen. han havde gjort sådan hun nok kun var lammet i 5- 10 minutter. det ville nu være umuligt for hende at bryde lammelsen. han smilte skævt til hende "jamen er da glad for du more dig." sagde han sakastisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 00:07

Rose spilede sine øjne op da al følelse i hendes krop pludselig forsvandt. Da hun jo var blevet lammet, havde hun jo mistet følelsen i sine ben og kunne heller ikke stå på dem, og faldt sammen. Hun så op på ham med et vredt, men oss nervøst blik og vidste egentlig ikke hvad dette skulle til for. *bare vent..." tænkte hun vredt for sig selv og ville ikke lade ham slippe afsted med dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 00:16

Josh smilte skævt og satte sig på hug ved hende "ooh kan du ikke bevæge dig?... lille pus da" sagde han dybt nedladende og klappede hende lidt på kinden. han tænkte lidt over hvad han nu skulle gøre ved hende "jeg har desværre ikke mere tid at lege i. og jeg kan se du har en masse arbejde foran dig,..." sagde han med en ond undertone, men så så på hende igen og kyssede hende på panden "farvel lille ven... tak for den lille leg" sagde han og rettede sig op. han gik ind i caféen og ledte efter om der var noget han kunne bruge, dog holdte han ikke øje med tiden, da han tænkte 5- 10 minutter tog langtid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 00:21

Rose kunne mærke hvordan vreden boblede i hende da han begyndte at tale nedladende til hende og ville have haft slået ham ihjel på stedet da han kyssede hende.
Hendes blik fulgte ham da han gik ind i caféen og ventede tålmodigt på at hun fik følelserne tilbage i kroppen.
Det tog noget tid, men til sidst så kunne hun endelig bevæge sig igen. Lynhurtigt kom hun op, sneg sig over til vampyren og sprang hurtigt på ham. Han burde virkelig lære at man ikke behandlede folk på den måde hvis man ikke ville have én over nakken. Hun havde grebet fat omkring vampyrens nakke og kastede ham hårdt ned i gulvet, så han havde sit ansigt ned i gulvet "Din lille.." hviskede hun vredt og havde stadig fat i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 01:05

Josh fik et chok, da han pludselig havee Ansigtet mod gulvet. han grinte lidt "er du vred søde?" spurgte han flabet og synes blot det var sjovt. å længe det ikke gik udover hans skridt var det findt. han vred sig lidt for at se hvor meget kræft hun havde. det var meget, men han var stadig stærkest så hvis han bare kæmpede nok imod, ville han nok godt kunne kæmpe imod. han så hen mod døren og tænkte på hvor længe det ville tage ham at nå derhen. mindre en et sekunt, men det ville hun jo nok også kunne. han så på gulvet igen og vred sig en lille smule mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 01:08

"Nej.. hvorfor tror du dog det?!" snerrede hun sarkastisk og borede sine negle dybt ind i hans hals og ville gerne se ham vride sig i ren smerte, selvom at hun ikke kunne gøre sådan en ting.
Hun så lidt over på døren da vampyren så over på den, og lod derefter sit blik gå tilbage på ham "Du er intet andet end et fucked up hashvrag!" snerrede hun vredt og lagde sit knæ hårdt mod hans ryg og var godt og grundigt sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 01:15

Josh knurrede vredt og prøvede at ignorere smerten. han vred sig ikke er smerte endnu, men vred sig dog mere, da han ikke ville ligge der mere "jamen, godt for så er der intet at bekymre sig om" sagde han snerrende og vred sig forsat. han mærkede hendes knæ mod sin ryg og lå nu helt stille, da han vidste det kunne gå galt hvis han blev ved med at bevæge sig *pis* tænkte han og lyttede "en hashvrag siger du?.. måske, men sådan er det" mumlede han, da han ikke ville misse en eneste bevægelse eller lys eller lugt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 04:50

Rose smilte hånligt over vampyren "Nej det er der jo ikke" sagde hun køligt og nød at se ham ligge svag under sig, og vide at han ikke kunne bevæge sig "Men hvis du vil opføre dig ordentligt kan vi ordne dette her på en civiliseret måde" sagde hun lavmælt og havde haft sit ansigt til at være tæt på hans da hun havde sagt det "Vær en god dreng, ikke?.." hviskede hun hånligt og grinte flabet og hånligt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vinter rengøring? Empty
IndlægEmne: Sv: vinter rengøring?   vinter rengøring? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vinter rengøring?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Rengøring.... - Naik
» Rengøring.. What a drag..
» Rengøring skal jo oss gøres...
» vinter øde
» Akuma- En vinter nat med dig.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: