Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stranden....

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:12

''Hvad er du ikke? Hvis du vil snakke så snak!'' Række tunge af dig. Smiler for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:17

Han blev ved med at styrre bladendde men lod den så med en vind komme op til pandora som sikkert ville vølte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:19

Pandora kiggede ud i luften men, faldt ned af grenen da der kom vind imod hende.
''Spade'' Snerrede hun.
Hun rejste sig op og kiggede på Demetri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:26

"Hvad med dig selv rive" sagde han så og landte så roligt på benene.
Nede på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:30

Hun rejste sig op og kiggede på ham med himlende øjne.
''Forklar mig lige hvorfor det skulle være mig?'' Spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:33

"Du har to pløkker i munden og så du rødhåret" han grinte og sukkede så imens han stadig holdte øje med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:35

''Hvor er du irreterende!'' Sukkede hun.
Hun rejste sig op og gik stille hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:40

Han kiggede ikke agrresivt på hende, men dog heller ikke stort begejsert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:43

Hun himlede med øjnene af ham og stod nogle få meter fra ham men's hun kiggede tomt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:45

Han stod lige så dødt som hende og gloede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:15

Pandora sukkede og gik hen foran ham, og sukkede.
''Fortæl mig hvorfor det lige skulle være mig du skulle forvandle ?'' Spurgte hun surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 05:06

"Fordi jeg havde lyst og var sulten" han trak på skuldernde, med et dæmpet smil-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 06:15

Hun sukkede og rystede kort på hovedet.
''Ja det giver jo mening'' Svarede hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:25

"der er ikke så meget der giver mening i den her verden" sagde han helt alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:24

''Hmm, du har vel ret'' Svarede hun kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:26

Han kiggede op og ned af hende, "haha" sagde han så og grinte af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:28

Hun himlede med øjnene af ham og sukkede så tungt ''Hvad er der ?'' Spurgte hun tørt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:31

"dig" sagde han med en grinene latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:37

Hun sukkede igen og kiggede ligeglad på ham.
''Typisk dig'' Hviskede hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:39

Han svarede hende ikke, men sagde noget andet i stedet, "har du andet og sige"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:45

''Ja. Vil du selv have mig til at acceptere hvad du gjorde miq til ?'' Spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:52

Han grinte på en underligt vislende måde, hvorefter han gik helt tæt af hende, "du har allerede accepteret"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 03:55

Hun kiggede op på ham. Selv han var højere end hende ''Så lad mig sige det på en anden måde. Vil du have jeg skal acceptere dig?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 04:01

"Jeg ligeglad" svarede han hende, "du vil få problemer hvis ikke" svarede han ligegyldigt]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 04:04

''Såsom ?'' Spurgte hun undrende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stranden.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden....   Stranden.... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stranden....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» På stranden
» Stranden
» en tur på stranden (neo)
» På stranden..
» tur til stranden//Jara//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: