Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 11:18

Tid : midnat

Sted : Petronia Night Club?

Omgivelser : Skumle typer, sex, druk, blod, voldelighed, uskyldighed? offre, lige den bedste åbnings aften efter en hel lukning af nye om møblering.

Vejr : udenfor regner det, og er køligt men ingen vind at mærke

Dato : irl


En Fyr i en stram sort Tshirt, med opsmurte ærmer til albuerne, en halskæde i falsk sølv, hængende under trøjen , hvor man kunne se den lokkende kæde der førte ens syn ned til selveste den barberede helt bare brystkasse, der ikke var et eneste spor efter selveste barbering eller hårvekst.
En Platinisk hvid farve strålende, pjusket frisyre, med pandehår let til den ene side, smarad grønne fangende eksotiske øjne der så rundt som var den et byttedyr for alle andre der ville kigge ind i dem`?. Trænet figur, maskulin men ikke Hetro agtig, på den måde med over pumpning, ej heller ikke et skelet af skind og knogler.
Nikki trådte stille indenfor i Clubben, og gav en af fyrene hans jakke, de betragtede ham og kunne dufte hans vampyriske duft, og hvilken den var skammet fra, så de holdte sig på en god afstand.
Nikki så rundt og tog sig let til hovedet i det han gik hen til baren og sagde"det første og det bedste" i mens han lod fingerspidsen fra sin pegefinger på højre hånd stille stryge sig op og ned af det aflange., shots ligende glas mens han hørte noget BURLESQE ligende musik i baggrunden og danserne dansede på scenen, mens der var dejlig langt til loftet, og masser af plads? og et sofa hjørne i hver en krog næsten, borde stole, alt hvad hjertet begærede. Nikki så let på det boblende alkohold med isterninger i bunden, mens han stille lod et suk slikke de lidt tørre men dog smukke mild pink ligende læber af hans, mens han berørte de lidt revne jeans af hans, der var lidt nede, dog ikke meget, men det var ikke tydligt at se hans undertøjs farve. Nikki stirrede bare på glasset og bundet det let i det han tænkte på morgan... hvad var der dog sket med dem siden den nat... det var flere uger siden nu... skønt han havde været nær morgans klan så mange gange fordi han havde jo stukket af der fra sammen med morgan kunne man sige?, så..... havde han aldrig turdet at gå ind og se på Morgan der ville se ham med andre øjne nu... det ville smerte ham for meget, derfor hver gang han havde villet opsøge morgan havde han trukket sig ind i skyggerne igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 11:41

Oppe på tagene hvis man sådan kiggede rigtigt godt efter, kunne man se nået bevæge sig der oppe. men det var vel lidt svært at se når der var helt mørkt, også skulle man også kigge godt efter. Det var Morgan og et par stykker fra hans klan, som havde besluttet sig for at tage hen og få en øl. der fandes jo heller ikke et bedre sted end Petronia når man skulle have nået at drikke, hvad det end skulle være man skulle have at drikke. de hoppede elegant ned fra bygningen som lå overfor club'en, som de vel altid gjorde når de skulle der hen. De fleste af dem var iklædt sort, men der var en som ikke lige lignede de andre og det var Morgan. selv havde han et par mørkeblå jeans på, et brunt bælte som ikke sad helt vildt stramt. en cowboy skjorte som var lidt lysere end hans bukser og en lysebrun jakke, dog havde de alle sammen deres øjebind rundt om halsen. Morgan havde forandret sig lidt siden han sidst havde snakket med Nikki, hans hår var blevet lidt længere i det og der var kommet nogle lysebrune stripper i. Morgan kastede bare den smøg væk som han havde haft i munden, inden han roligt begynde gå mod clubben mens de andre bare fulgte efter ham. han havde ikke kunne få sig selv til at tage hjem til Nikki, og han viste ikke engang om Nikki ville se ham. han havde været så sur på sig selv over at han havde blevet overtalt til at forvandle Nikki, at han ligefrem var bange for at han ville lade det gå udover sin elskede. mens af alt var han bange for at det var forbi, han viste jo ikke om Nikki ville forsætte deres forhold om de overhovedet havde et?. han gik bare stille ind af døren og snerrede let af den person som stod for at tage imod jakker, da Morgan ikke ligefrem ville give sin jakke. han forsatte bare op mod baren mens de andre fandt et bord, hvor de bare skubbede nogle væk fra for at få. Morgan stoppede hurtigt op da der var en duft han kunne genkende, han så sig lidt omkring og fik øje på Nikki oppe ved baren. han bed sig let i læben og viste ikke helt hvad han skulle gøre, mest havde han lyst til at sige til ham at han skulle gå hjem da han jo ikke ville have der skulle ske ham nået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 12:02

Nikki smilede let i det han kvaste selveste glasset i hånden og rødt blod fra hans hånd gled ned af selveste det lange skår der var tilbage af siden af glasset, i det han let rystede sin hånd og rejste sig lettere mandigt op og så på bartenderen og sagde"blot skriv det på regningen ... Mckee" Nikki så sig let om og slikkede så let sine finger med hans røde smukke slanke flotte tunge der var fristende, i mens piger og fyre kiggede let i smug mod ham og var helt for blændet over den smukke vampyr, nikki var blevet smukkere efter forvandlingen af vampyr. Han var dog os blevet mere rå i det i udtrykket, men han var den svage af dem alle og det vidste han, halskæden fulgte ham let, i det han strøg den blodige hånd igennem sit hår og lod let hans hvide platiniske hår stritte med røde striber i her og der, fra hans hånd i det de eksotiske grønne smarad lystende øjne så sig rundt og Nikki gik let hen i en sofa og satte sig, han kiggede stille rundt og så let med fyrene og så undrende på dem i det han lukkede øjnene og lod hovedet stille læne sig bagud.
En fyr smilede i det han rejste sig op med to drink i hånden en af dem Nikki lige havde fået og var i fuld gang med at gå hen mod Nikki, der sad i den smukke røde læder stramme sofa, foran det røde bord, og blod slappede af, mens han stille lyttede til musikken der kørte i fuld drøn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 12:12

Morgan så bare på ham og viste ikke om han skulle gå hen til ham, han lukkede sine øjne kort i da duften af blod kom hen mod ham. det var ikke fra hvem som helst, nej han kunne godt dufte af den kom fra Nikki *hvad har han dog gang i* tænkte han lidt snerrende til sig selv, og vende sit blik over mod sin klan som næsten ligefrem sad og ventede på at få nået at drikke. han vende bare sit blik mod Nikki igen som ikke opførte sig helt normalt, han sukkede bare let af ham og forsatte op mod baren. til han fik øje på fyren som var på vej over til Nikki, nok viste han ikke om de stadig havde et forhold. men! der var ikke nogen der skulle få lov til at røre ham, mens han kunne se det. han gik bare hurtigt hen til fyren og hev ham til siden "du må heller finde dig en anden" snerrede han og blottede bare sine tænder til ham, inden han gav slip på ham og gik selv hen til Nikki. han satte bare sine hænder ned i bordet og så bare over på ham "hvad har du gang i?" sagde han og så bare på ham med sine mørkerøde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 12:20

Nikki gav et let sæt fra sig af forskrækkelse overfor bord klingre lydene og kiggede så stille op af, i det han løftede hovedet let op og kiggede så på Morgan og så helt forstenet ud i det han var helt mundlam han vidste ikke hvad han skulle sige, men han tog sig let til hovedet i det han bed tænderne hårdt sammen og sagde"forfanden" han rejste sig let op og sagde"jeg ved ikke hvem du er men gå din vej" nikki troede det var en spejling, han havde haft disse syner af at alle næsten var hans dejlige Morgan og han ku nærmest ikke klare flere... Han bed tænderne sammen og holdte sig let for øjnene og gned let i dem som om det hentydet til at han ikke rigtig ku se eller som om der var noget han ikke ville se, i det han stille gik væk fra Morgan af, som om ? han... han skammet sig over at Morgan sku se ham men os som om han ikke anede hvem der var hvem mere. Nikki stoppede let op og vendte sig så let om og blinkede nogen gange og sagde"m...M..Morgan" han så helt glad ud nu, og lignede sig selv på en prik undtagen blodet, dog havde han healede sin hånd så blodet havde størknet men løb ikke eller smittet af. Nikki gik hen til Morgan og tog fat i hans arm og berørte hans ansigt og strøg ham let over håret og opdagede striberne og så undrende på Morgan og sagde"nej... m... undskyld jeg ... jeg troede du var en anden en" Nikki ku ikke rigtig holde det ud? var det morgan eller ikke, det duftede og lignede ham og føltes som ham men håret? og det hele... Var det... Nikki skyndte sig igennem mængden for at ville ud i selveste varerummet... der var nær toiletterne... det kunne ikke være hans Morgan dog havde han ikke set ham i lang tid?.. var han den eneste der ikke havde ændret sig sådan helt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 12:39

Morgan så bare over på ham og ville endelig bare få ham til at gå hjem, han ville jo ikke have der skulle ske ham nået også selv om han nok kunne passe på sig selv. hans øjne blev helt store i det når han hørte hvad han sagde, var det forbi mellem dem? var det nået så langt at Nikki ikke engang ville kendes ved ham? han så bare helt mundlam på ham, og havde en forfærdelig fornemmelse inde i sig. han så bare stille efter ham og gav et let suk fra sig, så var det forbi? han havde lyst til at tude, men der kom ikke en eneste tåre ud af hans øjne. han havde jo aldrig haft det sådan for nogen før, han elskede jo virkelig Nikki mere end alt andet! han blev helt forvirret når Nikki kom tilbage, men han lukkede bare sine øjne let i da han mærkede hans hænder på sit ansigt og i sit hår. hans øjne sprang bare op da han hørte hvad han sagde *en anden* tænkte han og kunne ikke tro sine egne øre, havde Nikki allerede fundet sig en anden?. han var jo utrolig smuk og en fantastisk person, så han kunne ikke helt forstå at det kom som et chok for ham selv. han så bare efter ham og kunne mærke at han blev helt rasende inde i, han ville jo have Nikki! han ville jo ikke have at nogen anden fik ham. han skynde sig bare efter ham så godt han kunne, selv om han ligefrem skubbede folk væk. han greb hurtigt fat i hans håndled og træk ham ligefrem med ud i varerummet, han skubbede ham let op af nogle kasser med sprut i og trykkede sin hånd mod hans brystkasse så han var sikker på at han ikke prøvede at flygte "hvem?" hviskede han og så bare på ham, man kunne bare se i hans øjne at han var rasende "hvem fanden har stjålet min Nikki?" råbte han lige når der var en bartjener som var på vej ind, som bare hurtigt lukkede døren efter sig igen "min Nikki" hviskede han bare og vende stille sit blik væk fra ham, han viste endelig ikke om det var bedste at finde ud af hvem. da han jo bare ville slå personen ihjel, og han ønskede jo bare at Nikki var lykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 12:52

Nikki mærket det i håndledet og sagde"HEY ARH!`??" han blev trukket ind i rummet og mærkede kasserne bagved sig og nogen bragtede ind i væggen og kvaste sig let så Nikki fik alkohold over sig ren Vodka os lidt her og der over den smukke sorte trøje der blev lettere klistret"Auv.. hvem h..." Nikki så på Morgan og sagde"M...Morgan!" han kiggede undersøgende på Morgan og en let tåre kom ned af hans kind, det var Morgan? men... årh nej Morgan troede det han mente var at han havde fundet en ny? men Nikki havde slet ikke genkendt morgan og nu var det hele fordrejet langt væk fra sandheden så det var umuligt næsten at komme tilbage"Hvor...hvor har du forandret dig" Nikki berørte let med faste dog blide hænder Morgans kind og strøg let over den højre side fra kind til det smukke lange hår og sagde"hvor har du forandret dig m.... elskede" Nikki vidste ikke om han skulle sige min elskede? vis nu Morgan stadig var sur på ham , hvilket det tydet på"Jeg har ingen ny, jeg troede bare... jeg så syner igen" Han så let væk og strøg tåren væk i det han sagde"Jeg troede ikke det var dig, da det gik op for mig det ikke var syner, fordi... dit hår, din stil, din måde at tale på nu, den måde du er på?.. du .. du virkede ikke som... som dengang.." NIkki tog sig let til hovedet i det han sagde"men jeg er vel heller ikke sådan, jeg har ikke gang i nogen eller noget, jeg tog her over for at spørge om job og så... så tog jeg her over for at forsvinde fordi jeg har..." nikki så let på Morgan og sagde" jeg..." Nikki betragtede Morgans læber og sagde så"Jeg... forstår dig... ingen burde lide som du har lidt af min dumme beslutning... og jeg græd inden i da du gjorde det men der var det forsent, jeg hader mig selv og alt jeg er ... jeg hader mig selv at du... du sku forvandle mig og du sku lige og hader mig selv over jeg prøvede at virke som om intet var sket for du ikke sku være ked " Nikki så skamfuldt væk, og hans hoved let rettet mod jorden med blikket, og pandehåret faldt blidt ned over hans smarad grønne øjne der var ved at græde...... Nikki stod bare der helt slatten... han havde pint sig selv i så lang tid"Jeg... jeg har vær nat fra nattens frembrud til.... solopgang været ved dit hjem... klanen, udenfor gemt... ventet, set dig, ventet på at sku rør dig igen, duft dig, smage dig, snakke med dig ... men jeg turde ikke" Nikki tog sig let til hovedet og holdte tårene inde og sagde"jeg stoppede med det for 2 uger siden ca... fordi... fordi jeg troede du var kommet videre uden mig og alle blev blot dig når jeg så på dem... troede du var en illusion skabt af mit største begær... indenvendig og skabt af min besættelse af evig kærlighed og hjertesorg over ikke at ... at ku være så nær dig" Nikki turde ikke se på Morgan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 13:20

Morgan lukkede bare sine øjne i da han mærkede den blive berøring på sin kind "mmh" mumlede han bare let i det og havde sådan savnet at mærke hans hænder mod sine kinder, eller bare det at kunne røre ved ham og blive rørt ved. han åbnede sine øjne en lille smugle og så stille ned af sig selv "måske lidt" hviskede han bare og var vel ligeglad med sin forandring, den betød ikke nået for ham da det jo bare var nået som skete. han vende sit blik mod ham og tørrede let tåren væk fra hans kind med sin tommelfinger, det gjorde helt ondt inde i ham at se Nikki græde. han blev endelig lidt glad inde i når han hørte at Nikki ikke havde nogen, og at det bare var Morgan som havde misforstået det Nikki havde sagt. han lyttede bare på hvad han sagde og viste ikke helt hvad han skulle sige "du må ikke hade dig selv" hviskede han da han ikke rigtigt havde andet at sige, da han vel bare havde ønsket at Nikki havde givet ham nået mere tid eller fundet en anden der kunne have gjort det "du var der" hviskede han og følte sig tom for ord, han kunne næsten ikke få nået ud og kunne knap nok gøre andet end at lytte på hvad han sagde "je..." sagde han bare og tog bare stille fat i hans hage og vende hans blik op mod sit, han tørrede let hans ene kind af og så bare ned på ham med et blik som var fuld af følelser. et blik han aldrig havde kigget på nogen anden før "ikke græd" hviskede han bedende i det, da det var lige som at så stykket 1000 knive ind i sig. han lod sin hånd glide ned fra hans brystkasse og lag sig istedet rundt om taljen på ham, hans anden hånd nussede bare let hans hage. hans øjne gled bare langsomt i, i det han lod sine læber mødes med hans i et lidenskabeligt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 13:34

Nikki holdte sine tåre inde og sagde"Undskyld jeg... jeg kan bare ikke holde dem tilbage når det gælder dig og især ikke når, når du er så smuk foran mig og så modig og går hen og ... og siger sådan noget så truende men romantisk, nu ved jeg at det var rigtigt det du sagde... jeg ville bare ønske jeg aldrig havde valgt dette her" Nikki strøg sig let hen over nakken i det han så Morgan i øjnene og lukkede let sine øjne i da Morgans læber endelig kom hjem til ham igen, nemlig mod hans læber"mmh" Nikki tog let om Morgans liv os og trak sig tæt på Morgan og nussede blidt hans dejlige side mens han blidt kyssede Morgan ikke helt vild pressende men blidt, og roligt, smørrende og flydende morgan på munden, på de smukke læber hans nu dansede mod, og de var virkelig hjemme, Nikki mærkede Morgans dejlige krop og den var endelig hans igen eller det regnede han da med? den var igen.
Mens hans finger igen fandt sig hjemme mod Morgans dejlige bare krop, lod Nikki let sine finger smørre Morgans jakke af ham, og lod den blidt falde til jorden, i det Nikki tog Morgan ind til sig helt ind deres brystkasse mod hinanden og slap så blidt kysset skønt han ikke havde lyst"se... se på min venstre side ved halsen" Nikki... havde ud af alt det der var sket, ikke... healet Morgans første bide mærke og bide sted, det var der stadig, printet i hans hud nærmest"Jeg har ikke og kan? mærkeligt nok ikke heale det" Nikki rødmede let over kinderne skønt det ikke kunne ses ovenlig mere, men det kunne faktisk anes på de smukke kindben af hans der var makante og flotte.
Nikki tog let om Morgan og sagde"Min ..... Min elskede"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 13:46

Morgan håbede vel lidt på at kysset ville hjælpe med at få Nikki til at stoppe med at græde, selv om han mere kyssede ham fordi han ligefrem havde lyst til at kysse ham. han følte lykke inde i sig komme tilbage, når han mærkede at Nikki kyssede tilbage. han følte sig glad igen og som om intet kunne ødelægge det, selv om han jo godt viste at den eneste person som kunne ødelægge hans lykke var Nikki da hans lykke bestod af ham. han fjernede sine hænder fra ham så han bedre kunne få jakke af, men han lag bare hurtigt sine hænder på hans krop igen når den var kommet af. han åbnede stille sine øjne da han hørte hvad Nikki sagde, han så lidt undrende på ham og kunne ikke lige se hvad der var så spændende siden kysset skulle stoppe. han så bare ned på hans hals og smilte bare en lille smugle, han bøjede sig let ned og kyssede bidemærket "vil gætte på at det er fordi det er et gammelt sår" sagde han roligt og hentydet til, at det jo ikke ligefrem var et åbnet sår når han blev forvandlet. han vende sit blik mod hans og så bare stille på ham "e... er du så stadig min? jeg mener,..... er du stadig min kæreste?" spurgte han stille om og så bare ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 13:52

Nikki så op mod Morgan og tog om hans dejlige krop, ved livet og trak ham tæt ind til sig igen og sagde"Ja det kan du bande på jeg er, om du så vil ha mig eller ej så jeg din, og jeg
... jeg håber skam sandelig også du min men... men vis du ikke er så.. så vil jeg stadig være din, min kærlighed til dig er højere end mit ønske til at leve elskede jeg vil bare mærke dig være ved dig, dufte dig, føle denne her vidunderlige følse så længe jeg overhovedet kan" Han strøg let Morgan over kinden og så ham i øjnene og hviskede ham i øret
"Jeg elsker dig Morgan Criss Blake jeg elsker dig fordi jeg vælger det og jeg elsker dig for den du er, om du så hader mig eller elsker mig så vil jeg ihvertfald nu så sikker er jeg at jeg vil elske dig forevigt, jeg ikke spåmand men..."
Nikki kyssede Morgans læber blidt og hviskede ham i øret da han slap hans læber"Jeg forevigt din Morgan" Han smilede og sagde"og det... er sandhed denne gang" Nikki grinte let i det han kyssede Morgan blide dejlige læber igen, med sine egne silkebløde dog smukke og lidt blege læber af hans?, der var en slags varme over dem og så alligevel ikke som var den varme ikke forsvundet selv om han var blevet vampyr dog, han var kold ja men... når morgan var der, var det som om han havde sin varme tilbage i kroppen igen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 14:00

Morgan kunne ikke lade være med at smile over det han sagde, han ønskede jo ikke selv at have nogen anden. der var jo ikke nogen der var så perfekt som Nikki var, og endda elskede Morgan for den han var.. så kunne det ikke blive mere perfekt. han lukkede sine øjne en lille smugle i, da han hørte hans stemme ved sit øre. han fik næsten ligefrem kuldegysninger over hele kroppen, men på en god måde sådan en fantastisk måde. hans stemme var som sød musik i hans øre, som han bare ville høre mere og mere af. han kyssede ham bare tilbage og gav en lille brokkende lyd fra sig når de forsvandt igen, han ville jo bare gerne mærke dem hele tiden "kun min" hviskede han stille i det, inden han igen mærkede hans læber mod sine. han trykkede bare sin krop mod Nikki's så han ville blive trykket mod kasserne, han ville jo bare mærke hans krop mod sin. han lod bare nogle fingere let glide op under hans trøje, og lag sig bare ind mod hans mave lige under navlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 14:09

Den lille brokken var bare for over dejlig at høre!?, det var virkelig vidunderligt at berør læberne af selveste Morgan, det var sådan en fortryllende følse at føle igen syntes han og den måtte aldrig stoppe dog.... Morgan blev lidt dominerende pludselig? Og Nikki der slet ikke havde tændt på sex eller noget i nærheden af den dyre???...

Nikki havde endelig fået sine piercfinger ved.... hofterne så da Morgan pludselig ændret mening til at rør uden på til inden under skønt hvor dejligt det end var, så blev Nikki helt hvid i hovedet og så virkelig flov ud?, og tænk der var en anden der faktisk havde berørt hans dejlige mave for at sætte disse dejlige smukke stænger i hans krop, ved hofterne.
Han rødmede let over kinderne og sagde"Øhm skat... jeg" han så flovt ned og sagde"piercinger..." Nikki regnede med at Morgan ville ha mærket dem eller noget, men eller sige det først end senere?.
Nikki ventede lidt på Morgans ? reaktion og kyssede ham så igen på Læberne lidt før han fik selveste ord afvide, fordi han bare ikke kunne holde sig meget længere væk fra de dejlige læber af Morgans, mens hans hænder blidt strøg op ved morgans dejlige mave os og berørte den let, mærkede den trænede mave... Mmhhhhhh vidunderlig følse var det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 14:21

Morgan's lillefinger havde strejfet en af dem, men han havde ikke rigtigt tænkt nærmere over det før Nikki sagde nået. han så bare lidt undrende på ham, inden han vende sit blik ned af ham sådan virkelig langsomt i det. han nået ikke at sige nået før at han mærkede hans læber mod sine igen, og kyssede ham bare tilbage i et lille stykke tid før at han lag sin pande mod hans for at få stoppet kysset. han lod sin hånd glide ned den som ikke lå på hans mave, og tog bare stille fat i hans trøje og trak den lidt op. han så ret så overrasket på hans piercinger, med et ret så store øjne i det "hvahmm" sagde han og viste ikke hvad han helt skulle sige til dem, han havde ikke nået imod dem og viste jo godt at Nikki havde ønsket sig dem ret så meget "hvornår?" spurgte han stille om og gav slip på hans trøje, i det han vende sit blik mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 14:26

Nikki så flovt på Morgan og håbede virkelig ikke han ville stoppe kysset, han havde blussende kinder indevendig dette var så pinligt det slet ikke kunne altså? alt andet ville næsten være bedre end dette ø'jeblik havde Morgan virkelig ikke lagt mærke til dem?, de var dog lidt følsomme men på en dejlig sensuel måde mærkeligt nok, hvilket han ikke havde regnet med da han sagde ja til at få dem faktisk?.
Nikki så flovt ned og sagde"Jeg.. de... jeg fik dem her for en uge siden" han så flovt og pinlig berørt på Morgan og lukkede øjnene let og sagde"sig det.... sig din ærlig mening skat... jeg... ber dig, sådan som du ser på dem og mig og min trøje du hiver op i den elskede... sig din ærlig mening" Nikki ventede på dommen over disse mærkelige men dog smukke piercinger der var en rund kugle i hver ende, ikke ægte sølv men falsk og smukt ligende sølv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 14:32

Morgan så bare på ham og havde ikke oplevet nogen snakke så meget i virkelig langtid, det var endelig dejligt at bare høre på en som snakkede hele tiden og mest når det var Nikki. han elskede jo at høre hans stemme, og mest når det var nået kærligt som kom ud mellem hans læber. han kunne ikke lade være med at smile af ham og lag en finger på hans læber "ikke lige det jeg havde regnet med at opdage på min elskede.. men det er flot, og både dig, dem og din trøje er smukke" sagde han og smilte bare lidt mere i det, han lod sin finger glide ned fra hans læber og begynde kærtegne ham på kæben "jeg synes du er smuk ligemeget hvad" hviskede han og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 14:46

Nikki så flovt på ham men tiede så da han fik fingeren mod sine læber og mærkede det mod sine dejlige læber og sagde"Hm? " Nikki grinte let og lukkede blidt øjnene i da han mærkede det dejlige kys mod sin dejlige kind og sagde"Mmmhhh dejlige dig" han grinte let igen og tog blidt om Morgan og sagde med en virkelig kærlig og sorgmodig stemme"det har været..... alt ... alt for længe siden vi sidst så hinanden og var sammen elskede..... virkelig alt for længe siden" Nikki smilede og så let på Morgan og så ned af sig selv og sagde"Hm måske vi sku tage denne her glædelses ting hjem til mig og slappe af og nyde hinanden lidt" Nikki mente bare generaldt at tage hjem til ham og så bare nyde at de havde hinanden igen og ingen af dem havde fundet en ny og at de hele tiden havde været sammen i alt den tid dog? der manglede dog stadig noget... Morgan havde en speciel evne havde han ik? jamen... hvad var ??.. Nikkis evne så mund?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 14:53

Morgan fattede virkelig ikke hvordan han havde kunne holde sig selv i live den tid han havde haft uden Nikki, når han var tæt på Nikki så følte han sig lykkelig og som om han var i et eller andet paradis. og når han tænker tilbage på den tid uden ham, kunne han ikke finde nået lykkelig! alle havde vel brug for lykke, selv vampyr. det havde han fundet ud af efter han havde mødt ham, at ingen kunne leve uden lykken i sit liv. han kyssede ham en enkel gang på panden og kunne ikke lade være med at smile "så længe jeg må være tæt på dig" hviskede han mod hans pande, og var ret så ligeglad med hvor de så var henne. han trak langsomt sin hånd ud af hans trøje og tog istedet hans hånd i sin, han samlede hurtigt sin jakke op fra gulvet inden han gik ud af varerummet og begynde bare gå mod udgangen. han gav sin klan et kort blik som bare sad og så lidt efter Morgan, men de så dog ud til at hygge sig uden ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 15:08

Nikki tog let i mor Morgans hånd og berørte hans med sine finger og sagde"hvor er du bare dejlig Morgan" Han tog i mod hans dejlige hånd og smilede i mens han fulgte ham igennem mægnden og så lige hurtigt hen i mod selveste klanen Morgan hørte til og gøs let over det, for ham var vampyr stadig en skræmmende ting men ikke noget han ligefrem ville dø over?, Nikki smilede i det de endelig var kommet udenfor selveste nat Clubben og lænte sig mod dejlige Morgan og sagde"Mmmhh Morgan jeg elsker dig jeg gør jeg elsker , elsker , elsker dig! virkelig højt Morgan elsker kun dig" han grinte let i mens han gik der ved Morgan side, men han grinte fordi det var så utrolig dejligt at han ikke vidste hvad han skulle gøre med denne glæde... andet end at snakke den ud men gjorde det ikke mere nu, han holdte bare helt op og holdte sig dejligt ind til Morgan i det han fandt nøglerne frem til sin lejlighed der var lidt rodet og sagde"hey ... der lidt rodet så det skal du ikke tage dig af jeg skal nok rydde op det lover jeg" han smilede sødt og gik oven på med Morgan i hånden stadig og sagde"så hvor har du fået striberne fra flotte" han vendte sig drilsk mod Morgan og blinkede som tegn på han godt kunne li det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 23:17

Det var virkeligt underligt! at røre ved Nikki også ikke mærkede nogen varme, det var virkelig nået han skulle vende sig til og han var sikker på at han ville savne den varme ret så meget. Han skulle vel bare lære at leve med den nye Nikki, han havde jo ikke ligefrem lyst til at deres forhold skulle ødelægges bare fordi Nikki nu var en vampyr. han lod bare sine fingere flette sig ind mellem hans, og kunne ikke lade være med at smile imens. han gik bare stille med ham og gav et lille nik fra sig "jeg overlever nok sagde han roligt i det og tænkte jo bare på at være sammen med Nikki, så kunne de snakke om rod efter. Morgan gav et let grin fra sig over det han sagde "hos en frisør vil jeg gætte på" sagde han lidt drillende i det og rakte kort tunge af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 03:53

Nikki grinte let og skar ansigt i det han lagde hænderne på sine hofte og sagde"Haha meget sjovt, men virkelig? du ku os ha lavet det selv måske jo, og nu ikke være flabet jeg er jo lidt stærker nu" Nikki tog sig let til armene og smilede temmelig drengerøvs agtig og løftede let øjenbrynene af hans op og ned på en sjov måde for at aftegne at han var virkelig mandig nu og stærk og måske godt ku klare Morgan selv om han vidste at det bare var så not true at han kunne klare Morgan?, morgan ville altid ende med at være manden i forholdet vis nogen sku kaldes det overhovedet?.
"Forresten jeg har et spørgsmål? .... har man endnu en evne egenlig ud over vampyr evnerne??? når man bliver... vampyr fordi jeg syntes min krop er lidt anderledes det føles så mærkeligt nogen gange sååå" Nikki tog sig let til hovedet og roede lidt i sit pjuskede hår og rødmede så over kinderne og det kunne faktisk ses lidt?, hvorfor fordi Nikki var virkelig anderledes end de fleste vampyr, han havde ikke den store blodtrang"Hey... e...elskede.. angående de mange uger" Nikki så flov ud og sagde"jeg... jeg ved ikke hvordan det var jo at være vampyr så dø ikke når du ser alle bøgerne okay" Nikki havde ene bøger læggende i sin seng om vampyr og dokumentar og alt muligt om vampyr og ligende ting... han havde studeret i det efter som han ikke havde Morgan i de uger som herre jo? til at lære ham om vampyr livet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 04:13

Morgan kunne ikke lade være med at smile af ham, han lag stille sine hænder rundt om tajlen på ham og træk ham ind til sig "jeg er jo ikke ligefrem frisør... men ikke stærk nu" sagde han og kunne ikke lade være med at smile, han vende sit blik mod hans arm og hævede sit ene øjebryn en lille smugle "du ligner stadig den slappe knægt jeg blev forelsket i" sagde han kærligt i det og havde det som om det bare forsatte der for de slap, ingen alle de uger væk fra hinanden og inden alt det med at Nikki blev forvandlet. han skulle lige til at kysse ham når han hørte hans spørgsmål, han nikkede let i det og grinte lidt "jaer, jeg har jo fortalt dig om min evne.. den med mit blod" sagde han og så kort ned af hans krop inden han så op på hans ansigt igen "du skal bare finde ud af din evne" hviskede han helt kærligt i det og kyssede blidt hans pande, det var helt utroligt hvor forvandlet han blev når han var i nærheden af Nikki. når han var tæt på Nikki så blev han helt sød og kærlig i det, men når han var væk fra ham så blev han den gamle kolde Morgan igen. han gav et let grin fra sig "jeg overlever jo nok at se en masse bøger, det er jo alligevel min skyld da jeg vel skulle have været der" sagde han og kunne jo kun se det som om at det var hans skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 04:18

Nikki tog let Morgan i hånden da han hørte Morgan gi sig selv skylden lidt og trak ham hen i et hjørne ved sofaen og smed blidt morgan ned i selveste sofaen og lagde sig over ham og kyssede ham op af halsen og nappede ham med læberne, blidt i Morgans dejlige øreflip og hviskede i hans øre"Nej det helt fint, du skulle ha noget tid alene og jeg fik læst på lektien fordi jeg sku jo os straffes og kende min plads og den er ikke at være den dominerende og magtfulde, jeg dit svage lille.... tja ikke menneske mere men Vamp" han grinte fordi han ikke udtalte det vampyr men Vamp, som en slags lille hund eller kæledyr og blinkede så til Morgan og kyssede ham fra halsen og hen af kæben til hans side af læberne og kyssede så de dejlige Læber af Morgans nu og strøg blidt Morgan over det dejlige hår og sagde"hvornår har du egenlig fået lov til at se så lækker ud i byen egenlig skat? uden mig hængende bagefter dig som et slags vedhæng" Nikki grinte let og kyssede Morgan igen og ku virkelig godt li som Morgan havde ændret stil, Nikki rev let i Morgans bælte ikke så det gik i stykker men blot så det gik op og lod let bæltet blive taget af og lagde det så let ned på gulvet og berørte Morgans inderlår med små strøg og hviskede i hans øre"årh jeg har savnet dig så meget skat, på alle tænkelige måder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 04:43

Morgan gik bare roligt med ham og så lidt på ham imens, der kom en let lyd ud mellem hans læber da han mærkede sofa'en under sig og Nikki over sig. han så bare kærligt på ham og lag sin ene hånd på hans baller, og lukkde sine øjne i da han mærkede kyssene "øøh" sagde han bare og forstod ikke helt hvad han mente med det, han kunne dog ikke lade være med at smile og åbnede bare sine øjne og så hen på ham "siden jeg blev født,.. du kan jo ikke låse mig inde" sagde han og gav et let grin fra sig, dog blev det hurtigt stoppet da han mærkede at sit bælte røg af. han så hurtigt efter det inden han vende sit blik mod ham igen, han lukkede sine øjne kort hårdt i når han mærkede hans fingere. han nød det jo utroligt meget og han prøvede på at tænke på nået andet, for ikke at blive tændt af det selv om det var ret så svært "jeg troet bare vi skulle hjem og hygge lidt" sagde han og kyssede ham blidt på kinden "jeg har også savnet dig min lille smukke vampyr" hviskede han og så bare på ham, han var tæt på at bare falde ind i hans skønhed. ikke fordi han var vampyr, men fordi Morgan virkelig synes at Nikki var smuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 06:14

Nikki smilede og de høje kindben og det makante ansigt af en højheds lignede det, nærmere ulveagtig så det ud?, dog Nikki var et specielt menneske for ikke at sige vampyr nu?, dog ville hans skønhed aldrig famle mere nu.
Nikki strøg let morgan over håret i mens han berørte morgans dejlige kind og hviskede i hans øre"Jeg kan bedre lægge op af dig uden dit bælte stikkende mod mit lem" Nikki grinte og smilede så i det han let slikkede Morgan fra halsens midte til hans øreflip og nippede den blidt igen med læberne og hviskede"Jeg har savnet dig på alle måder elskede" Nikki smilede og havde ikke intention til sex eller noget han ville bare mærke Morgan helt tæt på sig, bare Mærke den dejlige kølige krop og nyde dette her?
det var i sandheden vidunderligt at være nær Morgan igen"jeg kan altid prøve at låse dig inde og beholde dig for mig selv" Nikki blinkede i det han hentydet til det med at han ikke kunne låse Morgan inde?
man kunne jo altid prøve" og hey hvordan reagerede du ikke lige da du troede jeg havde fået en ny elskede" Nikki smilede glad og hviskede i hans øre"du tændte mig helt skat, så vild og rasende som du var, du en virkelig mand" Nikki havde nydt at Morgan var sådan overfor ham, og ville gør alt for at vide hvem det var og at vise at han elskede Nikki ved at være truende, den største kærlighed til en.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Forbandet meget lyst til blod.
» Mon det ikke snart bliver lyst .. (Morgan )
» så stille at man for lyst at sove (Yazoo)
» Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst)
» Well Morgan.. Shall we play?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: